35 is OUD??quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien komt het door jouw nickname, IPA35.
[..]
Vreemde conclusie. Wel, maar betekent niet dat ik een islam-expert ben.
Grappigquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien komt het door jouw nickname, IPA35.
het leeuwendeel van de opstandelingen is nog steeds syrisch, neemt niet weg dat de buitenlanders aan beide kanten steeds sterker wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt toch gewoon?? Althans: NU iig...
En dat je NU dan maar Iran, Hezbollah en anderen inschakelt omdat je je land niet in "islamitische sharia-staat" wil laten veranderen.. Tsja, inderdaad iets met "doel heiligt de middelen", en misschien wel met angst in het hart dat die ook ongelofelijk uit hun plaat gaan.. Maar niks doen is geen optie..
Tegen de 40 zelfs als je het ruim neemtquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Grappig.
Je mag best weten dat die 35 volstrekt willekeurig is.
--
Whiskers2009 voelt zich nu aangevallen. Dus is ze op zijn minst in de 30.
volgende keer gewoon laten staan, is veel charmanterquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus verwijderen was beter.. Toch?
Ach, leeftijd zegt niet veel hè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen de 40 zelfs als je het ruim neemt
Mits die niet net zo enorm uit heun plaat gaan als de "rebellen" kan ik dat billijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
het leeuwendeel van de opstandelingen is nog steeds syrisch, neemt niet weg dat de buitenlanders aan beide kanten steeds sterker worden
maar in een oorlog doe je alles om de ander de pan in te hakken en als je daar nigerianen bij kan gebruiken, ach waarom ook niet?
Welnee, sloeg nergens op.. Verre van charmant..quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgende keer gewoon laten staan, is veel charmanter
Laat ik het zo zeggen, dan ben je iig geen kind meer.quote:
Niet belangrijk genoeg om uit te rekenenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dan ben je iig geen kind meer.
Ik ben Ben 12*1827-21896+16-16+16-32+16*55/55= ....jaar.
28?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dan ben je iig geen kind meer.
Ik ben Ben 12*1827-21896+16-16+16-32+16*55/55= ....jaar.
als je het zou laten staan gaan mensen erop reageren, waardoor je een dialoog krijgt, waaruit jij dan bepaalde lessen zou kunnen trekkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, sloeg nergens op.. Verre van charmant..
Om die lessen had ik al vrijwillig gevraagd ooit.. Was jij toen al hier??? Je kent het topic iig welquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je het zou laten staan gaan mensen erop reageren, waardoor je een dialoog krijgt, waaruit jij dan bepaalde lessen zou kunnen trekken
hmm wellicht, kweet nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om die lessen had ik al vrijwillig gevraagd ooit.. Was jij toen al hier??? Je kent het topic iig wel
Maar dat was NIET de strekking van de post overigens
Waarom er zo omheen draaien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:05 schreef Charismatisch het volgende:
Wel, maar betekent niet dat ik een islam-expert ben.
Je weet niet wat er in stondquote:
jawel, maar zo boeiend was het niet iigquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in stond
Ik wil er wel wat over zeggen, maar ik ben géén moslim. En ik ben het met je eens denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Waarom er zo omheen draaien?
Ik heb niet verondersteld of gevraagd naar je expertise. Slechts je opvatting over de onthoofdingen a-la Syrie nu en of je daarmee problemen ook hebt omdat het wel in naam van de Islam gebeurd en met een beroep op "dichterbij Allah komen".. Je zou dus ook als je Moslim bent gewoon mijn vraag alsnog kunnen beantwoorden ipv vanaf het begin al eromheen te draaien; "Ik heb grotere problemen heb met misstanden die in naam van (mijn) religie worden gedaan. Vooral ziekelijke onthoofdingen.Heb jij als Moslim daar dan ook problemen mee dat die expliciet in naam van de Islam gebeuren?
DM eens danquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
jawel, maar zo boeiend was het niet iig
echte welquote:
Nu wel jaquote:
Omdat ik de islam niet wil veroordelen. Dus overtuig mij maar dat het niks met de islam te maken heeft.quote:
het is 0231 geweest ja!quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu wel ja
Net niet..
En het is "echt wel"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |