quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
Net KlK gekeken. Wtf Trigger.
Maar ja, dat kan je iedere week wel zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Het zou idd erg raar zijn, zeker omdat de anderen veel meer screentijd hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertrouw op Satsuki-sama en alles komt goed. Gr Trigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het zou idd erg raar zijn, zeker omdat de anderen veel meer screentijd hebben gehad.
Vertrouw op Satsuki-sama en alles komt goed. Gr Trigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Van de week nog gehadquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch eens een keertje maken. Niets mis met een beetje octopus.
dx.com vast wel...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Ik kom het eigenlijk bijna nergens tegen. Eens even kijken of ik ergens zo'n ijzer kan scoren.
Altijd tussen 6 dec en 31 janquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kom hier de laatste tijd te weinig... Qunix heeft zelfs een nieuwe avatar.
Ik ben hier nog maar sinds mid 2012 hoor...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Altijd tussen 6 dec en 31 jan
Ik heb er maar 2.
En dat voor al meer dan 4 jaar oid?
Och. Nieuwe komen, oude gaan weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar sinds mid 2012 hoor...
Ik heb nog geen enkele wending gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je die briljante wending in aflevering 10 nog niet eens gezien, schandalig.
Bedankt, dat deed me herinneren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Altijd tussen 6 dec en 31 jan
Ik heb er maar 2.
En dat voor al meer dan 4 jaar oid?
nog nooit gegeten......quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil ik wel eens proberenquote:
johquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is wel lekkerquote:
Doen, is best lekker.quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya*
[..]
Wil ik wel eens proberen
quote:[..]
joh
[..]
Is wel lekker
SPOILER: niet iedereen is het altijd eens met mijn lunchkeuzeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |