Van de week nog gehadquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch eens een keertje maken. Niets mis met een beetje octopus.
dx.com vast wel...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Ik kom het eigenlijk bijna nergens tegen. Eens even kijken of ik ergens zo'n ijzer kan scoren.
Altijd tussen 6 dec en 31 janquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kom hier de laatste tijd te weinig... Qunix heeft zelfs een nieuwe avatar.
Ik ben hier nog maar sinds mid 2012 hoor...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Altijd tussen 6 dec en 31 jan
Ik heb er maar 2.
En dat voor al meer dan 4 jaar oid?
Och. Nieuwe komen, oude gaan weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar sinds mid 2012 hoor...
Ik heb nog geen enkele wending gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je die briljante wending in aflevering 10 nog niet eens gezien, schandalig.
Bedankt, dat deed me herinneren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Altijd tussen 6 dec en 31 jan
Ik heb er maar 2.
En dat voor al meer dan 4 jaar oid?
nog nooit gegeten......quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil ik wel eens proberenquote:
johquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is wel lekkerquote:
Doen, is best lekker.quote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya*
[..]
Wil ik wel eens proberen
quote:[..]
joh
[..]
Is wel lekker
SPOILER: niet iedereen is het altijd eens met mijn lunchkeuzeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 8 december 2013 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doen, is best lekker.
[..]SPOILER: niet iedereen is het altijd eens met mijn lunchkeuzeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 8 december 2013 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doen, is best lekker.
[..]SPOILER: niet iedereen is het altijd eens met mijn lunchkeuzeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ecchiquote:Op zondag 8 december 2013 03:34 schreef DeZwabber het volgende:
5 minuten into Infinite Stratos 2.
Waarom kijk ik dit nog, waarom
deeltje 10 hierquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Och. Nieuwe komen, oude gaan weg.
wdn en met name mschol ken ik van de eerste paar delen?
(zo te zien begon ik in deel 5: TV / Het grote Anime/Manga topic deel 5)
Maar de volgende episode gaan ze naar het strand!quote:Op zondag 8 december 2013 16:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niets tegen Log Horizon, maar ik ga het einde van de serie eerst maar even afwachten voordat ik zie of ik verder kijk, ik denk dat de serie daar wel baat bij heeft.
Ehm... bij nader inzien is er geen reden om niet nog een aflevering te wachten met dat plan.quote:Op zondag 8 december 2013 16:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar de volgende episode gaan ze naar het strand!
Je UIquote:Op zondag 8 december 2013 16:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar de volgende episode gaan ze naar het strand!
Hmm?quote:Op zondag 8 december 2013 17:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar een badeendradio mee gewonnen
Dat is, ehh, willekeurigquote:Op zondag 8 december 2013 17:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar een badeendradio mee gewonnen
Ik kan dit overigens bevestigen. Heb nog op die avatar gestemd.quote:
Welke avatar??quote:Op zondag 8 december 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan dit overigens bevestigen. Heb nog op die avatar gestemd.
En niet lezen??quote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef JeffreyXL het volgende:
Nog aanraders hier? Ben verre van een kenner. De wel meeste bekende series allemaal gezien denk ik. Naruro, bleach, fairytale, deadnote, dragonball, beserk, full metal alchemist
Attack on Titanquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef JeffreyXL het volgende:
Nog aanraders hier? Ben verre van een kenner. De wel meeste bekende series allemaal gezien denk ik. Naruro, bleach, fairytale, deadnote, dragonball, beserk, full metal alchemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Weleens maar moet eerlijk zeggen prefereer kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En niet lezen??
Ze zijn allemaal shonen series trouwens
Jep beidequote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
van Fullmetal Alchemist alleen die gezien of ook FMA: Brotherhood?
Je kijkt dus ook naar de fillersquote:Op zondag 8 december 2013 20:01 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Weleens maar moet eerlijk zeggen prefereer kijken
Hahaha Naruto king of fillers fml....quote:Op zondag 8 december 2013 20:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kijkt dus ook naar de fillers
Alle anime series die je eerder genoemd heb zitten vol met fillers(inclusief DB zelf)quote:Op zondag 8 december 2013 20:04 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Hahaha Naruto king of fillers fml....
True that hele week wachten op een nieuwe ep bam filler.... Maar jij leest ze alleen dna?quote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alle anime series die je eerder genoemd heb zitten vol met fillers(inclusief DB zelf)
Jaah,altijd(shonen en seinen series)quote:Op zondag 8 december 2013 20:09 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
True that hele week wachten op een nieuwe ep bam filler.... Maar jij leest ze alleen dna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |