moet je doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Morgen de winter releases op mijn gemakje eens checken
anime of live action versie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef otaku-desu het volgende:
potver wat is Detroit Metal City geweldig
ik kijk de anime nu. is de live action wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
anime of live action versie?
Moet je even zelf kijken en dan beoordelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik kijk de anime nu. is de live action wat?
ik vond de anime echt geweldig (net afgekeken) hopelijk is de live action ook goed. maar het blijft live action van een anime en dat werkt meestal niet zo. dus ik hoop het maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet je even zelf kijken en dan beoordelen
Het is Japan,geen achterlijke USA/Hollywood toestanden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:18 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik vond de anime echt geweldig (net afgekeken) hopelijk is de live action ook goed. maar het blijft live action van een anime en dat werkt meestal niet zo. dus ik hoop het maar
Alvast de fakkels en hooivorken van zolder halen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Urobuchi Gen is genomineerd om genomineerd te worden voor een Oscar; met de film “Puella Magi Madoka Magica the Movie – Rebellion”! Ik dacht ik laat het even weten zodat we collectief verontwaardigd kunnen zijn als de film niet genomineerd wordt.
Onze smaak > Hollywoods smaak.
http://www.oscars.org/press/pressreleases/2013/20131105.html
Pretentieus clubje hoe durven ze onze obscure Chinese tekenfilms niet eens te overwegen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alvast de fakkels en hooivorken van zolder halen.
ik heb beide gezien. De live-action is meer een compilatie van animemomenten (die weer een compilatie is van mangamomenten) maar het bizarre acteerwerk van de personages is het kijken zeker waard. Vooral Krauser-san is geweldig. Japanquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:18 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik vond de anime echt geweldig (net afgekeken) hopelijk is de live action ook goed. maar het blijft live action van een anime en dat werkt meestal niet zo. dus ik hoop het maar
rustig maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:19 schreef Qunix het volgende:
GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:19 schreef Qunix het volgende:
GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC!
Ik weet dat Demikas' ondergang een van de leukste dingen in Log Horizon tot nog toe is geweest, maar soms zou ik willen dat ze Serara bij hem achter gelaten hadden.quote:
Oke. Dat bleek een onbelangrijk detail... Het was tenminste geen animatiefout zoals ik vermoedde.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb al een aardig idee over wie 11 van de 12 stoelen in Shiroe's vergaderzaal gaan vullen. Maar voor wie kan de 12e nu weer mogenlijk zijn?
[ afbeelding ]
12 zetels.
[ afbeelding ]
11 zetelzitters.
haha die voegt wel heel weinig toe iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat Demikas' ondergang een van de leukste dingen in Log Horizon tot nog toe is geweest, maar soms zou ik willen dat ze Serara bij hem achter gelaten hadden.
Hanasaku Irohaquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog iemand die een goede Slice Of Life aanrader heeft?
Hmm, ik was er niet zo'n fan van, maar ik ken velen die het leuk vinden. Ik zou zeggen: probeer 1 of 2 episodes en dan zie je of het wat voor jou is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |