Wtf, dat slaat nergens op. Het is een simpele knop omzetten in elk CRM/betalings systeem om een automatische herinnering eruit te sturen.quote:
Dat heb ik net gedaan, ze weigerde om iets voor mij te doen, ging ze de datum en tijd tot de secondes aan toe melden waarop ik de e-mail heb gehad waarop ik had moeten reageren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Even bellen om te vragen of het alsnog kan als je een spoedje er van maakt (de betaling?)
Het is ook wel heel makkelijk om een ander de schuld te geven, als je zelf een mail niet gelezen hebtquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, dat slaat nergens op. Het is een simpele knop omzetten in elk CRM/betalings systeem om een automatische herinnering eruit te sturen.
Er zijn vast meerdere medewerkers.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, dat slaat nergens op. Het is een simpele knop omzetten in elk CRM/betalings systeem om een automatische herinnering eruit te sturen.
[..]
Dat heb ik net gedaan, ze weigerde om iets voor mij te doen, ging ze de datum en tijd tot de secondes aan toe melden waarop ik de e-mail heb gehad waarop ik had moeten reageren.
Alsof ik daar wat aan heb
Doei 3 jaar inschrijf tijdBah, ik kots echt op zulke mensen
![]()
ja, ik zou ook gewoon blijven bellen tot iemand je wel kan helpenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn vast meerdere medewerkers.
Dit. En was er wel een herinnering gestuurd dan had ie m waarschijnlijk ook niet gelezen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook wel heel makkelijk om een ander de schuld te geven, als je zelf een mail niet gelezen hebt
van hoe lang geleden was die mail dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik net gedaan, ze weigerde om iets voor mij te doen, ging ze de datum en tijd tot de secondes aan toe melden waarop ik de e-mail heb gehad waarop ik had moeten reageren.
Alsof ik daar wat aan heb
Doei 3 jaar inschrijf tijdBah, ik kots echt op zulke mensen
![]()
Ze had ook gewoon wat medeleven kunnen tonen, ipv me af te schoffelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook wel heel makkelijk om een ander de schuld te geven, als je zelf een mail niet gelezen hebt
Ik ga een klacht indienen denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn vast meerdere medewerkers.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. En was er wel een herinnering gestuurd dan had ie m waarschijnlijk ook niet gelezen.
Herinneringen lees ik altijd welquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. En was er wel een herinnering gestuurd dan had ie m waarschijnlijk ook niet gelezen.
Anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
van hoe lang geleden was die mail dan?
Daar heb ik het nu toch ook niet over? Ik heb het puur over het feit dat jij het probleem bij hen neerlegt, terwijl je zelf gewoon die mail had kunnen lezen toendertijd. Daarom 'Eigen schuld, dikke bult.'quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon wat medeleven kunnen tonen, ipv me af te schoffelen.
Die vorige email was ook geen reclamequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herinneringen lees ik altijd welwant reclame stuurt meestal geen herinnering
Ze sturen een mail welke lijkt op reclame en zetten daar alle belangrijke dingen in, om vervolgens nooit een herinnering te sturen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik het nu toch ook niet over? Ik heb het puur over het feit dat jij het probleem bij hen neerlegt, terwijl je zelf gewoon die mail had kunnen lezen toendertijd. Daarom 'Eigen schuld, dikke bult.'
Maar het blijft waardeloos.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik het nu toch ook niet over? Ik heb het puur over het feit dat jij het probleem bij hen neerlegt, terwijl je zelf gewoon die mail had kunnen lezen toendertijd. Daarom 'Eigen schuld, dikke bult.'
Ja, alsof ik elke maand kijk naar iets wat ik pas over een paar kan gebruiken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]dat is ook wel erg lang geleden hè..
Dat kon ik aan de titel niet zienquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die vorige email was ook geen reclame
was dát niet gewoon de herinnering?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze sturen een mail welke lijkt op reclame en zetten daar alle belangrijke dingen in, om vervolgens nooit een herinnering te sturen.
Dat ook bijvoorbeeld. Het is niet ingewikkeld of duurquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het blijft waardeloos.
Stuur dan op zijn minst een brief en niet alleen een e-mail.
Waarom zouden ze een herinnering sturen? Er staat nergens dat ze dat verplicht zijn. Zij hebben aan hun plicht voldaan. Jij niet. Dus hebben zij het recht om te doen wat zij gedaan hebben. Klaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze sturen een mail welke lijkt op reclame en zetten daar alle belangrijke dingen in, om vervolgens nooit een herinnering te sturen.
email van dat soort instanties voortaan gewoon even lezen, mijn tipquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herinneringen lees ik altijd welwant reclame stuurt meestal geen herinnering
Nopequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
was dát niet gewoon de herinnering?
Je weet toch dat je elk jaar opnieuw moet betalen? wat blijf je nou afschuivenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopeeen email, waar in omschreven staat dat ik op die link moet klikken voor het aanpassen van de betalingsvoorwaarden. Dus nog niet eens letterlijk dat wanneer ik er niet op klik, ik niet betaal en dus mijn inschrijving verlies
Jij moet bij een ambtelijke instantie gaan werken, het minimale doen wat verplicht is volgens de regels en niet de betekenis van het woord serivce kennenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een herinnering sturen? Er staat nergens dat ze dat verplicht zijn. Zij hebben aan hun plicht voldaan. Jij niet. Dus hebben zij het recht om te doen wat zij gedaan hebben. Klaar
Dat jij het nou makkelijker vind dat ze een herinnering sturen, wil nog niet zeggen dat ze dat verplicht zijn.
Waarom ga jij nou altijd direct weer persoonlijk aanvallen? Jeetje..quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet bij een ambtelijke instantie gaan werken, het minimale doen wat verplicht is volgens de regels en niet de betekenis van het woord serivce kennen
Ik ging er vanuit dat ik een automatische incasso had, wat ik altijd doe in zulke gevallen en dat ik anders wel een acceptgiro thuis gestuurd zou krijgen. Lijkt me logisch toch.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet toch dat je elk jaar opnieuw moet betalen? wat blijf je nou afschuiven
om de manier waarop je op mij reageerd ook personlijk isquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom ga jij nou altijd direct weer persoonlijk aanvallen? Jeetje..
Dat zijn klote grapjes. Had ik toevallig met de wegenbelasting. Had ik ook AI opgegeven, nee mevrouw de eerste keer is acceptgiro en aangezien u te laat bent is dit de 1e waarschuwing. Volgende keer komt er 46 euro bij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ik een automatische incasso had, wat ik altijd doe in zulke gevallen en dat ik anders wel een acceptgiro thuis gestuurd zou krijgen. Lijkt me logisch toch.
Van de wegenbelasting wist ik dag (wissel nogal eens van auto) en bij de belastingdienst kan je het altijd nog wel op een dealtje gooien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn klote grapjes. Had ik toevallig met de wegenbelasting. Had ik ook AI opgegeven, nee mevrouw de eerste keer is acceptgiro en aangezien u te laat bent is dit de 1e waarschuwing. Volgende keer komt er 46 euro bij.![]()
![]()
LIKE WHAT?
Dit ging er mis en dat is klote. Vervelend dat ze niet met je mee willen denken. (ergens heb ik het idee dat die woningbouw wel meer klachten krijgt omdat ze 1 mail de deur uit doen - althans, dat haal ik uit je verhaal).quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik ging er vanuit dat ik een automatische incasso had, wat ik altijd doe in zulke gevallen en dat ik anders wel een acceptgiro thuis gestuurd zou krijgen. Lijkt me logisch toch.
Nou, al deed ik nog zo zielig (en serieus) want ik wist dat echt niet en was de eerste keer überhaupt voor mij, nee hoor. Standaard eerste waarschuwing.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de wegenbelasting wist ik dag (wissel nogal eens van auto) en bij de belastingdienst kan je het altijd nog wel op een dealtje gooien.
Ik zal vast niet de eerste zijn, dat kan niet. En natuurlijk had ik de mail moeten openen, maar ze toonde geen greintje empathie, terwijl dat toch echt een hele kleine moeite is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit ging er mis en dat is klote. Vervelend dat ze niet met je mee willen denken. (ergens heb ik het idee dat die woningbouw wel meer klachten krijgt omdat ze 1 mail de deur uit doen - althans, dat haal ik uit je verhaal).
Had je al een verhoging te pakken dan? Ik heb het ook wel eens gehad. Is gewoon klote. Vooral omdat die eerste betaling meestal voor een langere tijd is en dus een flink bedrag soms.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, al deed ik nog zo zielig (en serieus) want ik wist dat echt niet en was de eerste keer überhaupt voor mij, nee hoor. Standaard eerste waarschuwing.
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je al een verhoging te pakken dan? Ik heb het ook wel eens gehad. Is gewoon klote. Vooral omdat die eerste betaling meestal voor een langere tijd is en dus een flink bedrag soms.
Ik durf te wedden dat je ook thuis of bij je ouders een acceptgiro binnen hebt gekregen ergens de afgelopen anderhalf jaar...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je ook thuis of bij je ouders een acceptgiro binnen hebt gekregen ergens de afgelopen anderhalf jaar...
Ik reageer helemaal niet persoonlijk. Ik zeg alleen dat de fout niet bij hen maar bij jou ligt. Thats all. Ik zie niet in waarin ik daar een persoonlijke aanval op jou open.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
om de manier waarop je op mij reageerd ook personlijk is
En altijd direct? Zo ben ik normaliter niet.
Ik denk niet dat je daar over kunt oordelen vanaf de bank terwijl je er niet bij bent (geweest).quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik reageer helemaal niet persoonlijk. Ik zeg alleen dat de fout niet bij hen maar bij jou ligt. Thats all. Ik zie niet in waarin ik daar een persoonlijke aanval op jou open.
Maargoed. Douchen
ze geeft alleen maar haar meningquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar over kunt oordelen vanaf de bank terwijl je er niet bij bent (geweest).
Wellicht heeft ie wel een AG gehad, wellicht niet. Wellicht wel een herinnering, wellicht niet. Soit.
Ik geef toch ook alleen maar mijn mening? Het is geen aanval of zoiets, dat denk ik gewoon. En het is gewoon (te) makkelijk oordelen als je er niet bij bent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ze geeft alleen maar haar meningen zo te lezen was Peu er zelf ook niet helemaal bij
dus als je ergens niet bij bent geweest, mag je er geen mening over hebben ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geef toch ook alleen maar mijn mening? Het is geen aanval of zoiets, dat denk ik gewoon. En het is gewoon (te) makkelijk oordelen als je er niet bij bent.
Oh daar heb ik geen moeite mee. Persoonlijke issues erin laten doorschemeren welquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dus als je ergens niet bij bent geweest, mag je er geen mening over hebben ofzo?dan mag je bijna nergens een mening over hebben.. vind ik erg vreemde manier van denken, maar goed, dat is mijn mening
Neuh, maar ik ben wel van het, als je ergens een goed onderbouwde mening over wilt hebben dan moet je iets hebben meegemaakt. Iemand die verslaafd is geweest kan daar over bv beter oordelen dan iemand die niet verslaafd is geweest, iemand die kan zwemmen weet beter hoe het is dan iemand die niet kan zwemmen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dus als je ergens niet bij bent geweest, mag je er geen mening over hebben ofzo?dan mag je bijna nergens een mening over hebben.. vind ik erg vreemde manier van denken, maar goed, dat is mijn mening
Ja, dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen moeite mee. Persoonlijke issues erin laten doorschemeren wel
Dat zei je net nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ben wel van het, als je ergens een goed onderbouwde mening over wilt hebben dan moet je iets hebben meegemaakt. Iemand die verslaafd is geweest kan daar over bv beter oordelen dan iemand die niet verslaafd is geweest, iemand die kan zwemmen weet beter hoe het is dan iemand die niet kan zwemmen.
Dat is exact wat ik zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Dat zei je net nietDit is namelijk vrij logisch, vind ik.
Vind je dat serieus?quote:
de zon schijnt en het niet eens zo koudquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind je dat serieus?![]()
![]()
![]()
Van mij mag of de zon schijnen of het mag sneeuwen. Niet dit gekke weer.
Opbokken met je sneeuwquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind je dat serieus?![]()
![]()
![]()
Van mij mag of de zon schijnen of het mag sneeuwen. Niet dit gekke weer.
Oh hier schijnt ie nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de zon schijnt en het niet eens zo koud
Sneeuwquote:
Sneeuw zoals in Duitsland dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natte vieze koude zooiNiks heerlijks aan
ja welquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natte vieze koude zooiNiks heerlijks aan
In het zand liggen. De zee inlopen. Zoute water proeven als je langs je lippen likt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel
Sneeuwpoppen maken. Sneeuwballen gooien. Met de slee van de berg af
En dan als je bijna je tenen niet meer voelt. Gaan douchen
Gatver strand is alleen fijn als het niet bokheet is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
In het zand liggen. De zee inlopen. Zoute water proeven als je langs je lippen likt.
En dan als je lekker loom bent van de warmte. Gaan douchen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel
Sneeuwpoppen maken. Sneeuwballen gooien. Met de slee van de berg af
En dan als je bijna je tenen niet meer voelt. Gaan douchen
Awesomequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Iglo's bouwen! Er moet weer eens een echt hele strenge winter komen, met veel sneeuw. Jaren geleden een iglo gebouwd waar je met 8 man in kon zittenDat was echt super gaaf. Met een hele groep bijna een hele dag aan gewerkt.
Zandkorrels? Je ligt toch gewoon op je handdoek? Misschien moet je die af en toe uitkloppen, maar als je rustig gaat zitten/liggen heb ik eigenlijk weinig last van zandkorrels op mn handdoek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gatver strand is alleen fijn als het niet bokheet is.
Overal zandkorrels
Vind ik dan![]()
![]()
Dit was in 2009/2010 meende ik. Ding bleef ook echt heel lang staan, de bouwstenen maakten we door afwasbakken te vullen met sneeuw, dus hadden we hele dikke wanden. En met een groot mes sneden we de blokken bij, net zoals de eskimo's deden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome![]()
Dat lijkt me serieus gaaf.
De laatste paar winters was het klote sneeuw. Plakte overal aan vast behalve aan zichzelf.
Ik hou alleen van het strand om te wandelen. ..quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zandkorrels? Je ligt toch gewoon op je handdoek? Misschien moet je die af en toe uitkloppen, maar als je rustig gaat zitten/liggen heb ik eigenlijk weinig last van zandkorrels op mn handdoek.
Alleen hou ik absoluut niet van zwemmen, dus kom eigenlijk nooit op t strand
Het gaat mij erom dat 'ie mijn persoonlijk aanvalt terwijl ik hem alleen maar wijs op rechterlijke feiten vanuit de informatie die hij geeft. Maar het is al opgelost, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar over kunt oordelen vanaf de bank terwijl je er niet bij bent (geweest).
Wellicht heeft ie wel een AG gehad, wellicht niet. Wellicht wel een herinnering, wellicht niet. Soit.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat 'ie mijn persoonlijk aanvalt terwijl ik hem alleen maar wijs op rechterlijke feiten vanuit de informatie die hij geeft. Maar het is al opgelost, wat mij betreft.
quote:
Was anderhalf uur geleden. En sinds die tijd alleen maar meerquote:
Meet van Huppel op het strand, wut?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noooit gedaan. Wel op de meet van huppel op strand gezeten....
gerechtelijk ben je verplicht een betalingsherinnering te sturenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat 'ie mijn persoonlijk aanvalt terwijl ik hem alleen maar wijs op rechterlijke feiten vanuit de informatie die hij geeft. Maar het is al opgelost, wat mij betreft.
Wut. NU?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Was anderhalf uur geleden. En sinds die tijd alleen maar meermeer
MEER
Snil!
Nu pauze dus effe naar buitenquote:
Hoeveel is er al gevallen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Was anderhalf uur geleden. En sinds die tijd alleen maar meermeer
MEER
Snil!
voor jouw tijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meet van Huppel op het strand, wut?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga een rondje lopen -> last van spier in knieholte
/oud
Alleen als het betalingen betreft die verplicht worden gesteld vanuit de overheid. Waar dit van jou dus niet onder valtquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gerechtelijk ben je verplicht een betalingsherinnering te sturen
jaa hèhèquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef rival het volgende:
Zon > Sneeuw > regen.
Dus liever sneeuw dan dat vieze weer van de afgelopen tijd.
Maar als ik mag kiezen dan 30+ graden
Centimeter of 15quote:
quote:
Sneeuw is leuk totdat je weg moet en er 1000Km file staat en alles vaststaatquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond inwerken bij Blue Sakura
Dat is niet de schuld van sneeuw, dat is de schuld van die prutsers met wie we de weg delenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk totdat je weg moet en er 1000Km file staat en alles vaststaat
Dat ruik je in Belgie natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ruik je hier niet, dus zal wel meevallen
ik zit niet in Belgiëquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ruik je in Belgie natuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ik stink nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ruik je hier niet, dus zal wel meevallen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zit niet in BelgiëIk zat zojuist wel in een stukje België daar de ambassadeur van België op bezoek was en zij officieel een stuk België isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zit niet in BelgiëDat zijn jouw woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat niet een vent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat zojuist wel in een stukje België daar de ambassadeur van België op bezoek was en zij officieel een stuk België is
Vinnie is een pup, meer bewegen is soepelere spierenquote:
Wanneer ga je weer daten dan?quote:
Ik zal jou eens inwerkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond inwerken bij Blue Sakura
Ja, best wel!quote:
een wat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, best wel!![]()
Heb net mn eerste vissengraat in mn haar gemaakt. Sushi-restaurant -> Vissengraat
Wat is dat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, best wel!![]()
Heb net mn eerste vissengraat in mn haar gemaakt. Sushi-restaurant -> Vissengraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, best wel!![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
pwettyDat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan opzij, want heb het zelf moeten doen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat knapquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dusMaar dan opzij, want heb het zelf moeten doen
Mooizoquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, best wel!![]()
Ik heb inmiddels langer haar dan je denktquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat knap
Maar jij hebt toch niet zo heel lang haar?
Nee, maar vond het zelf wel een leuke binnenkomerquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooizo
Haha, cool. Dresscode daar?
show us!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dusMaar dan opzij, want heb het zelf moeten doen
Neen, een damequote:
Misschien.. eerst even kijken of een selfie zonder make-up er wel uit zietquote:
Stel je aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien.. eerst even kijken of een selfie zonder make-up er wel uit zietAnders ga ik eerst opmaken
Pics?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels langer haar dan je denktSoms verbaast het mij ook nog
Pics van je vissengraat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels langer haar dan je denktSoms verbaast het mij ook nog
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar vond het zelf wel een leuke binnenkomer
Een faxiekapsel heb ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De enige vissengraten die ik heb komen uit m'n kin
yeh, talk dirty to us !quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie is een pup, meer bewegen is soepelere spieren
[..]
Wanneer ga je weer daten dan?
[..]
Ik zal jou eens inwerken
Niks gewend die jeugd van tegenwoordig lolaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon krakkemikkig![]()
Hark
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
pwettyDat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik nog even wat gaan doen![]()
Dat lijkt er meer op jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon krakkemikkig![]()
Hark
Is dat hetquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks gewend die jeugd van tegenwoordig lola
ja ga eens wat doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel nice
Laat ik nog even wat gaan doen
quote:
mooie volle baard hieroquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar, een zuchtje en ze hebben kramp
Mietjes
Moet je zelf ook stoer kijken, whazzupquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wilde liever sporten, dus ga ik savonds maar... en savonds zijn er altijd van die haantjes en zo van kijk mij nou stoer doen
Ben je stout geweest of hoef je niet in de zak mee terug?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe
Ik moet morgen met school mee naar het huis van Sinterklaas ... zhe horror
Wilde liever sporten, dus ga ik savonds maar... en savonds zijn er altijd van die haantjes en zo van kijk mij nou stoer doen
Ik kijk altijd heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je zelf ook stoer kijken, whazzup
Weet ik wel.. maar toch heb ik er wat moeite meequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je stout geweest of hoef je niet in de zak mee terug?
Nee bij mij hier valt het gelukkig wel mee maar zo nu en dan zie je ze wel eens lopen ja. Snap het nooit zo alleen, zit er voor jezelf toch
Kotszakje mee, niets aan dehand.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef PeuRac het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het vol houdt in de bus zonder misselijk te worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
mooi geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerste keer??
-___-
JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lang ... en tof gedaan...
very nice
Eens naar zo'n sportschool geweest. Stond er zo'n anabolenbeul naast me megagewichten te pompen terwijl hij boos in de spiegel keek. Ik zie mezelf op hetzelfde moment in de spiegel met een trillende arm een klein gewichtje proberen op te tillen. Ben direct weggegaan en in de pub wat gaan drinken. Toch meer mijn sport.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk altijd heel erg moeilijk
weet je hoe zwaar die gewichten zijn![]()
Als je dat echt wilt weten, meestal staat het op de zijkantquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was ook verbaasd tijdens het maken van deze, hoelang mijn haar eigenlijk wasquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetjewat lang ... en tof gedaan...
very nice
Wel een nadeel van samen sporten, hoewel je wel net even wat meer gepusht wordt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk altijd heel erg moeilijk
Cutequote:
Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb er rekening mee gehouden.als ik het niet haal kan ik halverwege uitstappen. Kwartiertje frisse neus halen en dan de volgende buis verder pakken.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat echt wilt weten, meestal staat het op de zijkant
Ik sport meestal alleen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een nadeel van samen sporten, hoewel je wel net even wat meer gepusht wordt.
[..]
Cute
Ik kan het niet eensquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Knap hoor!ik zou daar geen geduld voor hebben
Was nog best makkelijk en zo gedaan ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Knap hoor!ik zou daar geen geduld voor hebben
Ja ook soms, maar dan meer om wat dingen te doen die soms niet gedaan zijn of extra moeten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sport meestal alleen...
Met stampmuziek in mijn oortjes
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ook soms, maar dan meer om wat dingen te doen die soms niet gedaan zijn of extra moeten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even lekker mn huisje schoonmaken enzo
Zolang je er maar plezier in blijft hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik heb een schema dus niks extra's
en zeker niet minder want dat voelt als falen en dat doe ik al vaak genoeg
oh maar dat heb ik zeker wel... resultaat boeken helpt ook wel... ondanks dat de weegschaal zegt van nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je er maar plezier in blijft hebben.
Moet wel zeggen dat het mij tot nu toe nog makkelijk afgaat, geen spierpijn e.d. hoewel toch wel tegen/op limiet zit.
Maar dan doe je cardio of met gewichten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh maar dat heb ik zeker wel... resultaat boeken helpt ook wel... ondanks dat de weegschaal zegt van niet
Maar dat komt vanzelf wel hoop ik
Beidequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dan doe je cardio of met gewichten?
Als het goed is wel
Zo'n nep ijsbaan? van die witte platen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Lol in t dorp waar ik ben, hebben ze al een ijsbaan liggen
Ah ok, dan zou je het wel moeten merken ja. Hoewel het ook niet instant eraf is natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beide
cardio warming up
4 oefeningen met gewichten
roeien +/- 10minuten intensief
3 oefeningen met gewichten
cardio als afsluiter/cooling down
dan juist wel afvallenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen buik een beetje gewicht wat eraf moet dus afvallen is ook niet echt nodig.
Schaatsenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Nee dit is wel echt ijs. Maar op zo'n dorpspleinquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n nep ijsbaan? van die witte platen?
Mijn buik is om te janken...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, dan zou je het wel moeten merken ja. Hoewel het ook niet instant eraf is natuurlijk
Pak hier meestal een sessie met 10-15 gewicht oefeningen. (om en om boven en onderlichaam, of beide mist geen last) Alleen buik een beetje gewicht wat eraf moet dus afvallen is ook niet echt nodig.
Jaaaaaaaa schaatsenquote:
Oh das wel coolquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dit is wel echt ijs. Maar op zo'n dorpsplein
Ik wacht het liefste tot er echt natuurijs is. Dan weer tochten van 20 tot 40km makenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn buik is om te janken...
[..]
Jaaaaaaaa schaatsen
kan ik niet zo goed
[..]
Oh das wel cool![]()
Nah ik mag blij zijn als ik 5 meter vooruit komquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht het liefste tot er echt natuurijs is. Dan weer tochten van 20 tot 40km maken
Binnenkort bij Flevo on ice alvast trainen.
Ach ik ben al 21 kilo kwijt dus ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee wat dat betreft heb ik echt weinig te klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik ben al 21 kilo kwijt dus ik ook nietGaat vast goedkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in Beneden-leeuwen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, maar daar ligt een ijsbaan op het dorpsplein.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in dat dorp dan
Bij buik juist welquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die paar gram vet is de moeite niet
Gelijk ook het lastigste om kwijt te rakenquote:
Ik vind dat ik het wel goed kan, de littekens op mijn hoofd zijn het er niet mee eensquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaaaaaa schaatsen
kan ik niet zo goed
Je hebt gewoon die quote aangepastquote:
Zeker van al het bier, daar heb ik geen last van.quote:
Correct en tevens juistquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk ook het lastigste om kwijt te raken
Trainen is niet zo moeilijk
Stoeriequote:Op dinsdag 26 november 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het wel goed kan, de littekens op mijn hoofd zijn het er niet mee eens
oh is het daarvanquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het wel goed kan, de littekens op mijn hoofd zijn het er niet mee eens
Bierquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon die quote aangepast
[..]
Zeker van al het bier, daar heb ik geen last van.
In iedergeval ook een beetje normaal gewicht nu 82.4 op 1,89.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Eerst zo'n leuke hollandse post en dan zo'n stomme belgengrap
Dank je. Ik ben leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Eerst zo'n leuke hollandse post en dan zo'n stomme belgengrap
die van Ian, zeker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
die van Ian, zeker welNiks bijzonders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooi. Want zovaak komt het niet voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Een kleine portie daarvan kan ik wel waarderen hoor
met splinters voor een extreme ervaringquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mooi. Want zovaak komt het niet voor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan kan je beter een cactus nemenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
met splinters voor een extreme ervaring
auwquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mooi. Want zovaak komt het niet voor![]()
![]()
[ afbeelding ]
letterlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je beter een cactus nemen![]()
Niet, maar door dit onderwerp moest ik daar aan denkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
sinds wanneer zitten daar stekels aan?
ook van die scheikundeglazen..quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet, maar door dit onderwerp moest ik daar aan denken![]()
What has been seen ...
duurt even, maar dan heb je ook wat hèquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat is het OV toch klote, hele trein vol kut scholieren die lopen te blèren.
Bijna bij mn autootje
Voeten, Palingen, Wijnflessenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:19 schreef Snoepie85 het volgende:
echt, mensen proppen er van alles in..
Wat ook zo irritant is, die pixelsquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Aziaten kreunen echt stom..... irritant
Ik kan daar alleen maar versteld naar kijken. Wordt er nooit echt opgewonden vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja echt. vooral die Jappen Aziaten kunnen er wat van![]()
*piepen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
bovendien zien ze er niet uit!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige zijn best aantrekkelijk, kwestie van smaakquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bovendien zien ze er niet uit!dat vind ik nog veel kwalijker
4 dagen zonderquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
duurt even, maar dan heb je ook wat hè
Jij ziet in alles en iedereen wel wat aantrekkelijks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige zijn best aantrekkelijk, kwestie van smaak
Hoe ik het ook probeer, bij jou lukt dat niet. Sorry jij bent echt onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Jij ziet in alles en iedereen wel wat aantrekkelijks.
Rival onaantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ik het ook probeer, bij jou lukt dat niet. Sorry jij bent echt onaantrekkelijk
ga ik zo horen, maar hij zei vanmiddag van wel.quote:
laten waxenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt niet voor elkaar...
zo duur is dat toch niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld voor hoor
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zo duur is dat toch niet?met wax daaronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pijn is fijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet gewoon scheren?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zo duur is dat toch niet?Ik vind het nogal wat. Dan maar kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ook, al doe ik het niet want ik ben geen oerangoetanquote:
dat is pas kut (pun intended, yes)quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet gewoon scheren?
auw nee, die doet pijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ik het ook probeer, bij jou lukt dat niet. Sorry jij bent echt onaantrekkelijk
dat laat ik het liefste ook doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat. Dan maar kaal
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat is pas kut (pun intended, yes)Als je het vaak scheert irriteert het na een tijd niet meer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik scheer gewoon regelmatigquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat laat ik het liefste ook doenblijft het lekker lang weg allemaal
Waar ga je werken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, klaar![]()
Hele huis weer schoon
Nu klaarmaken voor mn nieuwe baantje
Ik kan wel een streepje scheren, alleen het ziet er niet uit. Het ziet er pas uit als je daar een volle bos haar hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blue Sakura. Japans Sushi restaurant in de bedieningquote:
En dat als Hollandse?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blue Sakura. Japans Sushi restaurant in de bediening
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat als Hollandse?Doe je goed
Nemen ze daar Nederlanders voor aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blue Sakura. Japans Sushi restaurant in de bediening
Roze toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |