WeezerButler +1quote:
Wilde net zeggen kom er maar in Mark!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:47 schreef Mark het volgende:
Voor een metalhead niet zo heel moeilijk natuurlijk
So far, so good.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
rechts is die gosert van Communards. Links komt me bekend voor, maar kan ik nog niet plaatsen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is het Rick Smith van Underworld?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gerard Joling? No More Boleros?
quote:
Tegen dat probleem loop ik in de AKQ ook regelmatig aan. Koploper zijn heeft ook een downsidequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Heb geen inspiratie voor vragen meer zo langzamerhand...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vervolgvraag met een baard..NoobieDoobieBeard +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
Wat van wie?quote:Noong isilang ka sa mundong ito
Laking tuwa ng magulang mo
At ang kamay nila ang iyong ilaw
At ang nanay at tatay mo'y
madmaster + 1quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Een album met meerdere baarden, ZZ Top met Eliminator...
Wat van wie?quote:He said that he loved me
Never would go
Oh oh
Oh oh.
Now I find I'm sitting here on my own
Oh oh
Oh oh.
Was it something I've said or done
That made him pack his bags up and run?
Could it be another he's found? -
It's breaking up the happy home
(chorus)
People ask about him every day
Oh oh
Oh oh.
Don't know what to tell them
What can I say?
Oh oh
Oh
If only he would write me or call
A word of explanation
That's all.
It would stop me climbing the wall.
It's breaking up the happy home.
(chorus)
Ja, da's goed!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef Mark het volgende:
Roep ik voor de volgende vraag alvast Chinese Girl van Bowie
Juistem!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:54 schreef pipster het volgende:
Dan gok ik op Last Gristmas van Wham!
MadMaster +1quote:
Maar verder niet slecht gedachtquote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Drum - Phil Collins/Roger Taylor
Keyboards - Nick Rhodes
Gitaar - Andy Taylor
Oftewel de Duran Duran kliek, dacht ik...
quote:
Mark + 1quote:
quote:Uh
Is that it?
Wake me when you're done.
I guess you'll be the only one having fun.
Nope.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Blogman het volgende:
Of was dat Apollonia 6 - Sex Shooter?
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef WeezerButler het volgende:
Sixpence non the Richer - Kiss me
quote:When the sun shines on the mountain
And the night is on the run
It's a new day
It's a new way
And I fly up to the sun
bartrid + 1quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef bartrid het volgende:
Una paloma blanca van George Baker..
Dat vroeg ik me ook af inderdaad, hier is ze redelijk bekend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Paloma Faith. Totaal niet bekend in NL volgens mij.
lubje25 +1quote:
MrSpacemanquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:49 schreef cafca het volgende:
Prep2fight, Sgt Prepper en nog een die ik vergeten ben
Met 1 was ik al tevreden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:49 schreef cafca het volgende:
Prep2fight, Sgt Prepper en nog een die ik vergeten ben
Ook niet, deze draait al wat langer mee (heeft een comeback gemaakt).quote:
van?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef lubje25 het volgende:
Somewhere only we know is het nummer dan denk ik.
Zeer recentelijk gecovered voor een kerstreclame door?quote:
Die was in de vorige vraag al langsgekomen.quote:
lubje25 +1quote:
quote:is an American indie rock band from New York City, formed in 2007. It consists of Alejandra Deheza (vocals, guitar) and Benjamin Curtis (guitar, synthesizers, vocals). Former member and Alejandra's sister, Claudia Deheza (keyboards, vocals), left the band in 2010.
Da's al heel wat, dan is het nog wel te gokken.quote:Op maandag 2 december 2013 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Die bovenste groep herken ik wel, de onderste is zegt me zo niks...
Allebei Spaans?quote:Op maandag 2 december 2013 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's al heel wat, dan is het nog wel te gokken.
krèk!quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei Spaans?
Zie op de onderste foto een Spaanse gitaar en ook wat zuidelijke gezichten...
quote:Someone stole my shoes
But there's a couple of bananas and a bottle of booze
Holiday in Spain van de Counting Crows.quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
But there's a couple of bananas and a bottle of booze
Of Counting bodies like sheep on the rhythm of the war drums.quote:
1 Direction, natuurlijk. Ken je afkortingen.quote:
Sorry, verkeerde generatie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:42 schreef belsen het volgende:
[..]
1 Direction, natuurlijk. Ken je afkortingen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:23 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, ken het nummer wel maar was er nooit zelf op gekomen
Niet overdrijven... (of toch juist wel?).quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef methodmich het volgende:
Dit maakt het alleen maar een groter raadsel voor mij!
The Floaters?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet overdrijven... (of toch juist wel?).
De titel die je ziet is de B-kant van de single.
quote:When the lights turned down, they dont know what they heard
Strike the match, play it loud, giving love to the world
Antwoord in de spoiler, er is vast iemand die het nummer (her)kent. Zo niet, zet de radio op een willekeurige zender aan en wacht een uurtje...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het kwam puur door de hint...
Wat van wie?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Antwoord in de spoiler, er is vast iemand die het nummer (her)kent. Zo niet, zet de radio op een willekeurige zender aan en wacht een uurtje...Ach ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
quote:
Nee hoor, Homdeck had er 5, ik had er 2 die hij niet had, kom ik toch op 7.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:09 schreef pipster het volgende:
Ow wacht , dan is het punt eigenlijk voor MM voor Millecam met brand. Oh oh wat een ellende weer. Nou ja het is Sinterklaas vandaag ik laat het zo.
Wat, van wie?quote:Darkness of the night has gone
A blackbird sings a song at dawn
Crystal drops of morning dew
are covering all the grass
The landscape wears its morningdress
Straks lekker op de fiets naar huis waaienquote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Earth & Fire - Storm & Thunder
quote:"" is a song written and recorded by American singer-songwriter
. It was released in February of 1980 as the lead single from his Grammy-winning self-titled debut album. It reached number 2 in the U.S. charts, behind Blondie's "Call Me." On the album's inner sleeve,
dedicated this song to Lowell George, formerly of the band Little Feat, who had died in 1979. It features backing vocals by Michael McDonald and a guitar solo by
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, antwoord in een spoiler dan maar. Ben de rest van de avond niet meer online.Oja, categorie "Worst songs" bij SongPopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
waar weer veel betere nummers in staan dan in de categorie 'best of song pop'quote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Gambolputty het volgende:
Oja, categorie "Worst songs" bij SongPop
Kan dat toch al goed rekenen;quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef pipster het volgende:
Ik kom zo wel op een andere Taylor die in iig drie bands zat, maar goed nog 2 Taylors to go.
Duran Duran / Arcadia / Power Station
pipster + 1quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:58 schreef pipster het volgende:
Lijkt me Ride like the Wind van Christopher Cross
ja die ja, doe morgen wel een andere vraag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maria... Die uit 'Once' i.i.g...
Is het Mary Lou toevallig?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:40 schreef lubje25 het volgende:
Markéta Irglová heet ze.
Is dit gitaarmeisje bekender dan?
[ link | afbeelding ]
Neenquote:Op zaterdag 7 december 2013 04:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is het Mary Lou toevallig?
En nu ga ik naar bed.
Hier staat een liedje over haar zus op.quote:
Tom Chaplin!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:52 schreef lubje25 het volgende:
Zware bevallingen. Volgende keer vraag ik wel hoe de zangert van Queen heette of zo. Haha
Die laatste wist ik eigenlijk wel, maar ik was heel dronken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:52 schreef lubje25 het volgende:
Zware bevallingen. Volgende keer vraag ik wel hoe de zangert van Queen heette of zo. Haha
Gecheckt: Z +1quote:
Welke band?quote:After busking for several years on the streets of major cities in Canada and the United States, Tom Gerritsen returned to Utrecht, Netherlands to record a lo-fi EP. After the release,played a string of well-received shows throughout the Netherlands, alternating between smaller and larger venues, such as the Effenaar and Tivoli and sharing the stage with the likes of I Am Oak, Absynthe Minded, Simon Joyner and Rivulets. In 2013, a debut album entitled A New History was recorded in New Ground Studio in Utrecht, with the assistance of members from the post-rock band We vs. Death. The record will be released in the fall of 2013
Had wel gedacht dat jij deze band zou appreciëren.quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ja, iets met T.S. Eliot geloof ik, maar ken de exacte bandnaam niet.
Het is dat ik meen dat de naam 'Cats' al wel eens door een obscuur bandje gebruikt is...quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ja, iets met T.S. Eliot geloof ik, maar ken de exacte bandnaam niet.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef cafca het volgende:
The TS Elliott Apreciation Society ofzo?
Zie dit nu pas... ik ken ze wel maar had het nooit op basis van de namen van de bandleden geraden.quote:Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef bartrid het volgende:
Ja het is ook niet echt mijn ding maar dat ene nummer vond ik best goed. Verder apart dat niemand anders ze kent, had gedacht dat ranja ze wel zou kennen.
quote:is a Canadian three-piece, alt-country band formed in 2002 in Toronto, consisting of Mark Sasso on lead vocals, guitar, banjo, ukulele, harmonica, and kazoo, Casey Laforet on guitar, lead vocals, backing vocals, bass pedals, keys, and ukulele, and Stephen Pitkin on percussion, sampler, and backing vocals. The band's style has been categorized as "death country", "frontier rock", or "revival music".
quote:
quote:.... voorletters bijvoorbeeld zijn E.B.
Nou probeer daar maar eens een ezelsbruggetje voor te vinden
Ik had wel verwacht dat jij ze zou weten jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Zie dit nu pas... ik ken ze wel maar had het nooit op basis van de namen van de bandleden geraden.
Vorig jaar stond hun album redelijk hoog in m'n jaarlijst
Hè hèquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:12 schreef pipster het volgende:
Elliot Brood dan.. en verder nooit van gehoord al klinkt death country dan wel weer ok.
Sorry voor de late reactie, was het topic even vergeten.quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef cafca het volgende:
The TS Elliott Apreciation Society ofzo?
Staat inderdaad op dit album.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Nina Hagen Band
Met het o zo mooie Naturträne....
Dat zou ons beHagenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Nina Hagen Band2 zal ik volgende keer antwoorden...
Ali's broer/vervanger Duncan inderdaad...quote:Op woensdag 11 december 2013 07:03 schreef cafca het volgende:
Daar moest ik ook aan denken, maar die is veel dikker tegenwoordig, dacht ik. Dus ik gok op zijn broer
lubje +1quote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef lubje25 het volgende:
Keep it in the closet- michael Jackson
Wat van wie?quote:We're building fires that will burn until morning
The smell of books and hot stone surround us
Tough is the leather that strapped to my skin
Strong are the bonds that we make
In januari ook in Poppodium Victorie in Alkmaar...quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Nina Hagen Band2 zal ik volgende keer antwoorden...
Ik zou in januari naar haar optreden in P60 gaan, maar dat is helaas gecancelled...
En nu een vraag bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |