SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Relaxed.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:55 schreef Cobra4 het volgende:
Pff, ik heb daar nooit tijd voor op mijn werk lub.
800 km rijden, je kan bijna naar Bart straksquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
moest ik wel zo'n 500 mijl voor rijden
ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
800 km rijden, je kan bijna naar Bart straks
mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mooi weekend gehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was jij maar mijn secret santa. Deze heb ik in een half uur in elkaar geknutseldquote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef wyccie het volgende:
Hihi, jammer dat deze zo duur is.
http://www.bespaarbazaar.nl/sylvester-nestkast-p-1939.html
Dank je! Komt vast goed!quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:10 schreef MaJo het volgende:
Lubje, helemaal vergeten dat qotsa vanavond washeel veel plezier alvast!
Die is cutequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:20 schreef B.ertha het volgende:
Geniaal, een Ikea heeft 100 katten losgelaten in de winkel. Die ene die de microfoondop pakt
Dat vroeg ik me ook af. Ze zullen wel een kattenliefhebbersvereniging hebben aangeschreven, hoe kom je anders aan zoveel katten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is cuteAlleen waarom bijna alleen maar witte katten?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Ze zullen wel een kattenliefhebbersvereniging hebben aangeschreven, hoe kom je anders aan zoveel katten?
http://www.poezenboot.nl/quote:De Poezenboot, het enige dierenasiel dat letterlijk in het water ligt...
Dé kattenopvang van Nederland en het enige echte dierenopvangcentrum op een woonboot...
Het opvangadres voor katten in de Amsterdamse grachtengordel dat inmiddels is uitgegroeid tot een bezienswaardigheid en faam geniet over de gehele wereld...
een soort van Alcatraz voor katten dus?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
http://www.poezenboot.nl/
[ afbeelding ]
Nee, er is een loopplank naar de wal, dat had Alcatraz niet...quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een soort van Alcatraz voor katten dus?
Heb jij een houtzaag?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef B.ertha het volgende:
Was jij maar mijn secret santa. Deze heb ik in een half uur in elkaar geknutseld
Jij hebt alleen diamantzagen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij een houtzaag?![]()
Ik wil 'm voor mijn zusje, ze is gek op katten.
Niet aan die boot die afgelopen zaterdag in Enkhuizen aan kwam?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij een poezenboot moest ik denken aan die woonboten in utrecht, maar dat zal wel door mijn zieke geest komen
Als je van onder naar boven leest komt deze post heel gek en bloederig over.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die boot waar ik zaterdag op stond te wachten kwam niet in Enkhuizen aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet aan die boot die afgelopen zaterdag in Enkhuizen aan kwam?
Sinds ik mijn pinsloten heb moeten openzagen, omdat het interne slotwerk kapot was, heb er ik geen één meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb nog 1 diamantzaagje voor in m'n decoupeerzaag volgens mij
OK...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die boot waar ik zaterdag op stond te wachten kwam niet in Enkhuizen aan
Idd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je van onder naar boven leest komt deze post heel gek en bloederig over.
Papsie heeft allesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ligt er lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Idd.![]()
En nog even aftellen tot miniSoempmeteenbeetjeWiebel er is!![]()
Over katten gesproken. Oude kat nieuwe stoel![]()
[ afbeelding ]
Ik las B met het tekenen en was danig in de warquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een aantal mensen kan feliciteren hier? Heb niet heel goed bijgelezen.
HT met een nieuwe baan?![]()
ER en Lotusss natuurlijk.![]()
En LB met het tekenen!
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Idd.![]()
En nog even aftellen tot miniSoempmeteenbeetjeWiebel er is!![]()
Over katten gesproken. Oude kat nieuwe stoel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ligt er lekker.![]()
![]()
Gave stoel!
Ik zag ook het kastje voorbij komen, ook al zo tof. Stoel komt uit dezelfde winkel?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef Soempie het volgende:
Goed.Ze is een echte wiebelkont en heeft vaak de hik.
Helemaal ingedaald, dus van mij mag ze komen.
Gister had M. 2 koekjes. Ik kreeg de helft van een van z'n koekjes en die moest ik van hem opeten. Dus ik zeg: 'wat lekker, krijg ik zomaar een stuk van je koekje.' Werd hij een beetje ongeduldig/ bozig: 'neeheeee, baby koekje!'.En daarna werd het andere stuk op m'n buik gelegd.
Dat soort foto's gaat hier meestal gepaard met een paar tanden in je schouderquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Onze Leena op mijn schouder![]()
[ afbeelding ]
ER is gewoon heul grootquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat soort foto's gaat hier meestal gepaard met een paar tanden in je schouderKlein katje of lijkt dat maar zo?
Geen tandjes in mijn schouder, wel een paar zeer scherpe nageltjes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat soort foto's gaat hier meestal gepaard met een paar tanden in je schouderKlein katje of lijkt dat maar zo?
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Soempie het volgende:
Als je van onder naar boven leest komt deze post heel gek en bloederig over.
Het tweede zou zomaar het eerste kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
En ik ben geen psychopaat.![]()
Vanmorgen hetzelfde met de rozijntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus drukte toen ik nog een baby was een keer een spekje tegen het raam aan (ik vermoed het raam van de kraamafdeling in het ziekenhuis, maar ik weet het niet zeker) omdat ze vond dat ik die moest hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmorgen hetzelfde met de rozijntjes.
Als ze er is moet ik hem denk ik goed in de gaten houden met z'n snoepjes.![]()
Hij lijkt het allemaal steeds beter te begrijpen. Echt zo lief is dat. Het mooiste vindt hij dat we 'schuitjes gaan eten' als 'baby boren is'.
Nee in de verste verte nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Niet aan die boot die afgelopen zaterdag elders aan kwam dan Enkhuizen?
Eindelijk betaalbaar design.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het zijn er twee. Ze komen in de erker, maar die is nog niet helemaal dreumesproof.
Yep, al zeggen sommigen dat ik de snor moet laten staanquote:
In die Stockholmserie zit tof spul inderdaad, ik vond die stoelen alleen niet zo lekker zitten. We hebben wel een vloerkleed uit de serie liggen. (ik vond ze bloody duur voor tweedehands trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eindelijk betaalbaar design.
Mooie stoelen. De Ikea heeft met hun nieuwe Stockholmserie een fauteuil in die stijl, maar van andere stof, velours dacht ik, ook niet heel dreumesproof.
ER, gaat de snor er zondag weer af?
Door laten groeien zodat de uiteinden los komen te hangen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, al zeggen sommigen dat ik de snor moet laten staan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soempik wil ook weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohh, leuk en spannend! Verwacht je dat die nieuwe ronde dan snel van start gaat?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Daar zou ik niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Yep, al zeggen sommigen dat ik de snor moet laten staan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soempik wil ook weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend!!
Een walrus snorquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Door laten groeien zodat de uiteinden los komen te hangen!
quote:
Nooooooquote:al zeggen sommigen dat ik de snor moet laten staan
Zal wel ergens in het nieuwe jaar zijn. Ik ben een beetje bang dat ze standaard de hele serie onderzoeken gaan herhalen, maar goed, dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohh, leuk en spannend! Verwacht je dat die nieuwe ronde dan snel van start gaat?
Heb je vanmorgen ook een reminder van Secet Santa ontvangen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
En ik ben geen psychopaat.![]()
Nu heb ik ook wel zin om te gaan knutselen, maar ik moet wel even iets aan mijn werk doen, ben het al 3 weken aan het uitstellen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Noooooo
Nou ja, zelf weten natuurlijk. Maar ik ben geen fan van snorren
Oh, dat zou denk ik wel suf zijn.. Je zou denken dat jullie zo door kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zal wel ergens in het nieuwe jaar zijn. Ik ben een beetje bang dat ze standaard de hele serie onderzoeken gaan herhalen, maar goed, dat zien we dan wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |