SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Relaxed.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:55 schreef Cobra4 het volgende:
Pff, ik heb daar nooit tijd voor op mijn werk lub.
800 km rijden, je kan bijna naar Bart straksquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
moest ik wel zo'n 500 mijl voor rijden
ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
800 km rijden, je kan bijna naar Bart straks
mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mooi weekend gehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was jij maar mijn secret santa. Deze heb ik in een half uur in elkaar geknutseldquote:Op maandag 25 november 2013 22:33 schreef wyccie het volgende:
Hihi, jammer dat deze zo duur is.
http://www.bespaarbazaar.nl/sylvester-nestkast-p-1939.html
Dank je! Komt vast goed!quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:10 schreef MaJo het volgende:
Lubje, helemaal vergeten dat qotsa vanavond washeel veel plezier alvast!
Die is cutequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:20 schreef B.ertha het volgende:
Geniaal, een Ikea heeft 100 katten losgelaten in de winkel. Die ene die de microfoondop pakt
Dat vroeg ik me ook af. Ze zullen wel een kattenliefhebbersvereniging hebben aangeschreven, hoe kom je anders aan zoveel katten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is cuteAlleen waarom bijna alleen maar witte katten?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Ze zullen wel een kattenliefhebbersvereniging hebben aangeschreven, hoe kom je anders aan zoveel katten?
http://www.poezenboot.nl/quote:De Poezenboot, het enige dierenasiel dat letterlijk in het water ligt...
Dé kattenopvang van Nederland en het enige echte dierenopvangcentrum op een woonboot...
Het opvangadres voor katten in de Amsterdamse grachtengordel dat inmiddels is uitgegroeid tot een bezienswaardigheid en faam geniet over de gehele wereld...
een soort van Alcatraz voor katten dus?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
http://www.poezenboot.nl/
[ afbeelding ]
Nee, er is een loopplank naar de wal, dat had Alcatraz niet...quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een soort van Alcatraz voor katten dus?
Heb jij een houtzaag?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef B.ertha het volgende:
Was jij maar mijn secret santa. Deze heb ik in een half uur in elkaar geknutseld
Jij hebt alleen diamantzagen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij een houtzaag?![]()
Ik wil 'm voor mijn zusje, ze is gek op katten.
Niet aan die boot die afgelopen zaterdag in Enkhuizen aan kwam?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij een poezenboot moest ik denken aan die woonboten in utrecht, maar dat zal wel door mijn zieke geest komen
Als je van onder naar boven leest komt deze post heel gek en bloederig over.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die boot waar ik zaterdag op stond te wachten kwam niet in Enkhuizen aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet aan die boot die afgelopen zaterdag in Enkhuizen aan kwam?
Sinds ik mijn pinsloten heb moeten openzagen, omdat het interne slotwerk kapot was, heb er ik geen één meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb nog 1 diamantzaagje voor in m'n decoupeerzaag volgens mij
OK...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die boot waar ik zaterdag op stond te wachten kwam niet in Enkhuizen aan
Idd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je van onder naar boven leest komt deze post heel gek en bloederig over.
Papsie heeft allesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ligt er lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Idd.![]()
En nog even aftellen tot miniSoempmeteenbeetjeWiebel er is!![]()
Over katten gesproken. Oude kat nieuwe stoel![]()
[ afbeelding ]
Ik las B met het tekenen en was danig in de warquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een aantal mensen kan feliciteren hier? Heb niet heel goed bijgelezen.
HT met een nieuwe baan?![]()
ER en Lotusss natuurlijk.![]()
En LB met het tekenen!
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Idd.![]()
En nog even aftellen tot miniSoempmeteenbeetjeWiebel er is!![]()
Over katten gesproken. Oude kat nieuwe stoel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ligt er lekker.![]()
![]()
Gave stoel!
Ik zag ook het kastje voorbij komen, ook al zo tof. Stoel komt uit dezelfde winkel?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:21 schreef Soempie het volgende:
Goed.Ze is een echte wiebelkont en heeft vaak de hik.
Helemaal ingedaald, dus van mij mag ze komen.
Gister had M. 2 koekjes. Ik kreeg de helft van een van z'n koekjes en die moest ik van hem opeten. Dus ik zeg: 'wat lekker, krijg ik zomaar een stuk van je koekje.' Werd hij een beetje ongeduldig/ bozig: 'neeheeee, baby koekje!'.En daarna werd het andere stuk op m'n buik gelegd.
Dat soort foto's gaat hier meestal gepaard met een paar tanden in je schouderquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Onze Leena op mijn schouder![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |