Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:24 schreef Uccie het volgende:
Bedankt voor de warmteknuffels....kom helemaal bij.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:24 schreef Samzz het volgende:
Bleh, ik voel me kut. Als in lichamelijk, niet door vandaag.
Kletskousquote:
Daarom moet je ook kokenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef Kally het volgende:
Ik moet/wil koken maar de keuken is zo koud
Jaaquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef Kally het volgende:
Oh goed plan. Van de week lekker een pan soep maken
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
Verwarming even helemaal vol aangezet...stoken met die handel
Een rode en een groene?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:30 schreef Uccie het volgende:
Lol...ik zie ineens dat ik net met omkleden 2 verschillende sokken heb aangetrokken
Paars en donkerblauwquote:
Verwarming heb ik weg gehaald uit de keuken ivm keukenblok. En de deur dicht voor die jatkatten. En altijd raam openquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom moet je ook kokenDoet me denken aan mijn vorige, jaren '50 woning, waar ik nooit in de keuken stookte
Nee, ik vouw mijn sokken ook vaak voor de televisie dus zit ik maar half op te letten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met donkerpaars en zwart. Dat verschil zie je niet met een gloeilamp
Raam dicht, afzuigkap aan dan maar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Verwarming heb ik weg gehaald uit de keuken ivm keukenblok. En de deur dicht voor die jatkatten. En altijd raam open
Nee pannen staan op, wordt al warm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Raam dicht, afzuigkap aan dan maar?
quote:
quote:
quote:
Teunquote:
quote:
Lekker stomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee pannen staan op, wordt al warm.
Die bestaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:45 schreef Karzai het volgende:
Ik wist niet dat er professionele groomers waren
Karzaiquote:
Ik zou zeggen: ga naar een shoarmatent!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:49 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook rijst en pasta en bevroren stamppot
Maar ik wil shoawarrrema
nee manquote:
Nee ik maak het zelf zometeen, tis nog vroegquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga naar een shoarmatent!
stamppot of shoarma zou ik dan doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:49 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook rijst en pasta en bevroren stamppot
Maar ik wil shoawarrrema
schaap op de slachtbankquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik maak het zelf zometeen, tis nog vroeg
Wat moet ik me voorstellen bij een cafetaria, is het een cafe of een koffietent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
heel weinig volk in de cafetaria
in een rusthuisquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een cafetaria, is het een cafe of een koffietent?
dat maakt me geen donder uit. van mij mogen ze het houden.quote:
een aula?quote:
Stamppot met shoarma...misschien best lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stamppot of shoarma zou ik dan doen
nee, eerder een drankgelegenheid in een rusthuis. hoe heet dat in NL?quote:
Voedselbarbaar!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat maakt me geen donder uit. van mij mogen ze het houden.
Kantine of koffiekamer ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, eerder een drankgelegenheid in een rusthuis. hoe heet dat in NL?
in een rusthuis, je maakt het nog ingewikkelderquote:
Volgens mij noemen we dat gewoon cafetaria.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
zoiets maar voor bezoekers enz..
Nou nee tis hutspotquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stamppot met shoarma...misschien best lekker.
ow, vast welquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stamppot met shoarma...misschien best lekker.
er wordt ook gepimpeld hoor. ik heb al meegemaakt dat ze mensen moesten afvoeren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
in een rusthuis, je maakt het nog ingewikkelder
Voornamelijk koffie dus of zitten ze ook aan de kopstootjes 's ochtends
Ohnee, wel lekker...zal moeders eens zover zien te krijgen dat ze het maakt als ik langskom.quote:
nee hoor. ik ben niet van de rijstquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Uccie het volgende:
Ah, mijn bami met biefreepjes op...ik kom helemaal bij als ik gegeten heb.
Als ik in een rusthuis zat met een cafetaria zou ik me dagelijks laten afvoerenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
er wordt ook gepimpeld hoor. ik heb al meegemaakt dat ze mensen moesten afvoeren.
je maakt me hongerig, ik moet even wachten tot de spits voorbij is in de supermarktquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Uccie het volgende:
Ah, mijn bami met biefreepjes op...ik kom helemaal bij als ik gegeten heb.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Heb je ook wel eens van die dagen dat je op goed geluk ingrediënten bij elkaar gooit en dat het extreem goor of extreem lekker kan uitpakken?
Resultaat van vandaag: EXTREEM LEKKER!
ik kook eigenlijk niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Heb je ook wel eens van die dagen dat je op goed geluk ingrediënten bij elkaar gooit en dat het extreem goor of extreem lekker kan uitpakken?
Vinniieequote:
Alsof jij wat klaarmaakt wat vies isquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Wat is het recept, of weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Hehe ja....en dan vergeten zijn wat je nou precies bij elkaar hebt gegooidquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Water aan de kook, volkoren spaghetti er in, broccoliroosjes er in en gedroogde "All'arrabbiata"-mix er bij (basically: chili- en knoflookvlokken). Normaal bak je die prut in olie, ik dacht ik doe eens gek en smijt het in m'n pastawater.quote:
Tip, kruiden e.d. nog op het aanrecht laten staan tot na de maaltijd, dan weet je het nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hehe ja....en dan vergeten zijn wat je nou precies bij elkaar hebt gegooid
J goed idee!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Tip, kruiden e.d. nog op het aanrecht laten staan tot na de maaltijd, dan weet je het nog
Pasta met broccoli en spek, geen room erbij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Water aan de kook, volkoren spaghetti er in, broccoliroosjes er in en gedroogde "All'arrabbiata"-mix er bij (basically: chili- en knoflookvlokken). Normaal bak je die prut in olie, ik dacht ik doe eens gek en smijt het in m'n pastawater.
In andere pan: gemarineerde spekreepjes krokant gebakken en daar de spaghetti/broccoli/chili bij gedaan en nog twee minuten geroerbakt.
NOM!
En geen olie of boter nodig gehad, de spek deed het werk.
Nee, hitte in plaats van room.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pasta met broccoli en spek, geen room erbij?
Hitte, oke ik ga het ook proberen, genoteerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, hitte in plaats van room.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |