je maakt me hongerig, ik moet even wachten tot de spits voorbij is in de supermarktquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Uccie het volgende:
Ah, mijn bami met biefreepjes op...ik kom helemaal bij als ik gegeten heb.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Heb je ook wel eens van die dagen dat je op goed geluk ingrediënten bij elkaar gooit en dat het extreem goor of extreem lekker kan uitpakken?
Resultaat van vandaag: EXTREEM LEKKER!
ik kook eigenlijk niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Heb je ook wel eens van die dagen dat je op goed geluk ingrediënten bij elkaar gooit en dat het extreem goor of extreem lekker kan uitpakken?
Vinniieequote:
Alsof jij wat klaarmaakt wat vies isquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Wat is het recept, of weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Hehe ja....en dan vergeten zijn wat je nou precies bij elkaar hebt gegooidquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:07 schreef robdriessen het volgende:
Water aan de kook, volkoren spaghetti er in, broccoliroosjes er in en gedroogde "All'arrabbiata"-mix er bij (basically: chili- en knoflookvlokken). Normaal bak je die prut in olie, ik dacht ik doe eens gek en smijt het in m'n pastawater.quote:
Tip, kruiden e.d. nog op het aanrecht laten staan tot na de maaltijd, dan weet je het nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hehe ja....en dan vergeten zijn wat je nou precies bij elkaar hebt gegooid
J goed idee!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Tip, kruiden e.d. nog op het aanrecht laten staan tot na de maaltijd, dan weet je het nog
Pasta met broccoli en spek, geen room erbij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Water aan de kook, volkoren spaghetti er in, broccoliroosjes er in en gedroogde "All'arrabbiata"-mix er bij (basically: chili- en knoflookvlokken). Normaal bak je die prut in olie, ik dacht ik doe eens gek en smijt het in m'n pastawater.
In andere pan: gemarineerde spekreepjes krokant gebakken en daar de spaghetti/broccoli/chili bij gedaan en nog twee minuten geroerbakt.
NOM!
En geen olie of boter nodig gehad, de spek deed het werk.
Nee, hitte in plaats van room.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pasta met broccoli en spek, geen room erbij?
Hitte, oke ik ga het ook proberen, genoteerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, hitte in plaats van room.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |