Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:24 schreef Uccie het volgende:
Bedankt voor de warmteknuffels....kom helemaal bij.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:24 schreef Samzz het volgende:
Bleh, ik voel me kut. Als in lichamelijk, niet door vandaag.
Kletskousquote:
Daarom moet je ook kokenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef Kally het volgende:
Ik moet/wil koken maar de keuken is zo koud
Jaaquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef Kally het volgende:
Oh goed plan. Van de week lekker een pan soep maken
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
Verwarming even helemaal vol aangezet...stoken met die handel
Een rode en een groene?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:30 schreef Uccie het volgende:
Lol...ik zie ineens dat ik net met omkleden 2 verschillende sokken heb aangetrokken
Paars en donkerblauwquote:
Verwarming heb ik weg gehaald uit de keuken ivm keukenblok. En de deur dicht voor die jatkatten. En altijd raam openquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom moet je ook kokenDoet me denken aan mijn vorige, jaren '50 woning, waar ik nooit in de keuken stookte
Nee, ik vouw mijn sokken ook vaak voor de televisie dus zit ik maar half op te letten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met donkerpaars en zwart. Dat verschil zie je niet met een gloeilamp
Raam dicht, afzuigkap aan dan maar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Verwarming heb ik weg gehaald uit de keuken ivm keukenblok. En de deur dicht voor die jatkatten. En altijd raam open
Nee pannen staan op, wordt al warm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Raam dicht, afzuigkap aan dan maar?
quote:
quote:
quote:
Teunquote:
quote:
Lekker stomenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee pannen staan op, wordt al warm.
Die bestaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:45 schreef Karzai het volgende:
Ik wist niet dat er professionele groomers waren
Karzaiquote:
Ik zou zeggen: ga naar een shoarmatent!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:49 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook rijst en pasta en bevroren stamppot
Maar ik wil shoawarrrema
nee manquote:
Nee ik maak het zelf zometeen, tis nog vroegquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga naar een shoarmatent!
stamppot of shoarma zou ik dan doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:49 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook rijst en pasta en bevroren stamppot
Maar ik wil shoawarrrema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |