Maar heb je het wel eens zo ruig gedaan dat je moeite had met lopen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitgescheurd?! Nou nee, liever niet.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je het wel eens zo ruig gedaan dat je moeite had met lopen?
Baas man.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, uitgaan was niet echt een groot succesM'n vriend moest me letterlijk naar de wc brengen enzo
quote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat overal kusjes geven weet ik al helemaal waar dat naar toe gaat..![]()
Nee, maar ik vind mensen die betalen voor seks echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een preuts ding volgens mij.
*instinctieve klap richting snooze-knop*quote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hij vindt het niet bepaald een vervelende wekker hoor
Nee daar had ik ook geen moeite mee neequote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hij vindt het niet bepaald een vervelende wekker hoor
Ja gelukkig wel jaquote:
Nee, wat best bijzonder is opzich. Maar nee dus, gelukkgi nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je het wel eens zo ruig gedaan dat je moeite had met lopen?
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Owkey...quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wat best bijzonder is opzich. Maar nee dus, gelukkgi niet. Maar misschien zit dat in mn genen, mn moeder fietste 2 dagen na onze bevalling ook al.
Nee, vind het maar een vies mannetjequote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Pelle? Iedereen vindt hem hot. Hij is hot.
Dat is uh best wel bizar..quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wat best bijzonder is opzich. Maar nee dus, gelukkgi niet. Maar misschien zit dat in mn genen, mn moeder fietste 2 dagen na onze bevalling ook al.
ja nou, ik heb ook zo m'n behoeftesquote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze gesprekken ben ik zo niet gewend van jou![]()
Ik zeg alleen dat neuken en pijpen duur was.quote:
Inderdaad, Lyme wil niemand.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yuk, scary
Goed dat je er morgen even naar laat kijken!
quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Interv het volgende:
[..]
Stuur eens een foto? Ik vind hem echt bizar aantrekkelijk.
zonde van je geldquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat neuken en pijpen duur was.
Blowjob? 40 euro
Fuckie Fuckie? 70 euro
Waarom vies?quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind het maar een vies mannetje![]()
.
Eens.quote:
Natuurlijk is het een vies mannetje maar dat was de vraag nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind het maar een vies mannetje![]()
.
Jaquote:
Ik heb mijn ex wel keer aan het huilen gemaakt omdat het te hard gingquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom vies?
Ik ken geen vrouwen die niet kunnen lopen van de seks trouwens, zover ik weet. Volgens mij moet het dan wel eng hard gaan.
ahahahahahquote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex wel keer aan het huilen gemaakt omdat het te hard ging
Dudequote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe weet je de prijzen? Zegt zo'n vrouw dat of check je het omdat je het misschien wel had willen doen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat neuken en pijpen duur was.
Blowjob? 40 euro
Fuckie Fuckie? 70 euro
lol wtf, was je de eerste?quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft de bevalling zelf ook pogeschreven en daar staat gewoon vanaf het moment dat ze ging persen duurde het nog 10 minuten voordat ik er was. Wtf, een bevalling van 10 minuten
![]()
ik welquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom vies?
Ik ken geen vrouwen die niet kunnen lopen van de seks trouwens, zover ik weet. Volgens mij moet het dan wel eng hard gaan.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haahahahahahahahahahquote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit ben jij niet.quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had zelf ook kennen google'n/
Nee dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baas man.
Naakt dansen op de bar.Ik was vroeger echt een debiel.
Ja, ik stootte blijkbaar te hard tegen haar baarmoederwand aanquote:
Dat zegt zo'n vrouw tijdens de striptease ja.quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Interv het volgende:
[..]
Maar hoe weet je de prijzen? Zegt zo'n vrouw dat of check je het omdat je het misschien wel had willen doen?
Nee, tweede. Maar de eerste ging ook zoquote:
Hoezo vies?!?!?!quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een vies mannetje maar dat was de vraag niet
Die heeft hij nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
*instinctieve klap richting snooze-knop*
Echt?quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
Bah, heb het gevoel dat ik moet overgeven.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik stootte blijkbaar te hard tegen haar baarmoederwand aanWist ik veel
Watquote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daar had ik ook geen moeite mee nee
Hm, sup?quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
Bah, heb het gevoel dat ik moet overgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |