Mwa, 15 euro.quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Betaal je toch geen drol voor zo`n stripster
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Bijzonder hoe verschillend iedereen daarin is
.
Ik heb het liefst één keer snoeihard, helemaal uitgescheud, bont en blauw, overal bloed, alles kapot!
quote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij slaapt meestal veel langer dan ik, en soms blijf ik dan naast hem liggen (als ik nergens heen moet) en dan ga ik hem na een tijdje overal kusjes geven enzonet zolang tot hij wakker wordt
Ja dat overal kusjes geven weet ik al helemaal waar dat naar toe gaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik lijk erop.quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Interv het volgende:
[..]
Pelle die voetballer is echt een God. Echt.
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had je zeker een lekker warme lap
Haha. Mooi. Vooral als iemand zich dan schaamt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Telkens tikken geven op zijn manboobs, was een mooie avond.
Tekenbeetquote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat. Morgen dokter opbellen of hij het nodig acht dat ik langskom om de tekenbeet even te laten zien. Met u?
Is dat die Maya film waar ze elkaar allemaal uitmoorden?quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
He. Apocalyptica was bij DWDD. Dat ze dat daar aankonden.
Net even duur als hier lijkt me?quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, 15 euro.
Neuken en pijpen was wel duur.
Gekeeldquote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
He... wat zoetsappig allemaal. Worden jullie dan nooit gekeeld tijdens de daad?
liever je arm dan je nekquote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik raakte verstrikt met m'n arm in het snoer
en daar werd ik wakker van
Daar ben ik ook geweest, uitgaan was niet echt een groot succesquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Tjacka het volgende:
In Sunny Beach
Die striptenten zijn baas.
Jij bent wel een preuts ding volgens mij.quote:
Nee dat hoef ik ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks met zweepjes hoor. Fucking eng die dingen.
ik weet allesquote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat weet daaarvanvan mijn wensen dan
ik ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks met zweepjes hoor. Fucking eng die dingen.
Yuk, scaryquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paar dagen met een teek in mn buik rondgelopen
Je hebt een bizar nare smaak.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Interv het volgende:
[..]
Stuur eens een foto? Ik vind hem echt bizar aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |