Ja hoor, ik ben alleen moe en heb geen zin om naar bed te gaanquote:

Ik doe het liever meerdere kerenquote:

Je valt net op het goeie moment binnenquote:

laptop in bed en FOK!ken maarquote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben alleen moe en heb geen zin om naar bed te gaan![]()

Heb je me gezien dan?quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MutuWas je vandaag op de uni?

Zoenen als ik net wakker ben vind ik ook niet lekkerquote:

Wij hadden een besteld voor een vriend van mij. Toen kreeg hij kaarsvet over zijn lul.quote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens een dikke stripster uitnodigen als mijn broer ooit eens gaat trouwen. Zodat hij schrikt.

HEU. Normaal doen tegen Aldeau.quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
oh aldo komt weer binnen hoor -____-

quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
oh aldo komt weer binnen hoor -____-

Jimboquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
Voorheen deed jimbo dat ook. Zodra het over seks ging kwam hij op miraculeuze wijze ineens om de hoek kijken

dat kloptquote:

quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe het liever meerdere keren

Dat deed ik gister jaquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
laptop in bed en FOK!ken maar

Ook echt een lelijke vrouw? Dat is het leuke, natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij hadden een besteld voor een vriend van mij. Toen kreeg hij kaarsvet over zijn lul.

had je zeker een lekker warme lapquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deed ik gister jaen toen viel ik in slaap met m'n laptop op 'schoot'

Ik wist wel dat jij van de ruige seks wasquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Bijzonder hoe verschillend iedereen daarin is
.
Ik heb het liefst één keer snoeihard, helemaal uitgescheud, bont en blauw, overal bloed, alles kapot!

Het bestaat. Zulke mensen bestaan.quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het liefst één keer snoeihard, helemaal uitgescheud, bont en blauw, overal bloed, alles kapot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |