Keertje nachtje doorhalen is niks mis mee hoorquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt wel genoeg aan één potje hard neuken hoor. Daarna is toch alles schraal.
Haha, ja dat zal er vast mee te maken hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, ik snap het seksuele niet echt. Een beetje saus van een lichaam aflikken. Mensen kijken teveel films.
Ja, dat welquote:Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okay.
Wist namelijk niet zeker of je nou al wel gezoend had
Dan doe je het te hardquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt wel genoeg aan één potje hard neuken hoor. Daarna is toch alles schraal.
stuurquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Die stripster was niet knap trouwens, en ik vond laatst de foto's terug.
Tjacka in de Casa Rossoquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Er zijn mensen die over de dag wel door kunnen gaan met harde seks. Met pauzes. Mijn ding is het ook niet, maar wie ben ik.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Nee man gewoon 's avonds laat lekker bezig zijn, dan lekker in slaap vallen tegen elkaar aan, en dan 's ochtends lekker verder gaan. Dan even douchen, daar weer verder gaan en dan weer op bed belandenquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keertje nachtje doorhalen is niks mis mee hoor
Stripclubsquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man gewoon 's avonds laat lekker bezig zijn, dan lekker in slaap vallen tegen elkaar aan, en dan 's ochtends lekker verder gaan. Dan even douchen, daar weer verder gaan en dan weer op bed belanden![]()
quote:
Ik wil altijd nog eens een dikke stripster uitnodigen als mijn broer ooit eens gaat trouwen. Zodat hij schrikt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Hoi Aldoquote:
Staan op grote computer.quote:
Nee, dit was totaal perrongeluk. Ik was vroeger echt een debiel.quote:
Aldootjequote:
Geen moeite mee hoorquote:
Ja hoor, ik ben alleen moe en heb geen zin om naar bed te gaanquote:
Ik doe het liever meerdere kerenquote:
Je valt net op het goeie moment binnenquote:
laptop in bed en FOK!ken maarquote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben alleen moe en heb geen zin om naar bed te gaan![]()
Heb je me gezien dan?quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MutuWas je vandaag op de uni?
Zoenen als ik net wakker ben vind ik ook niet lekkerquote:
Wij hadden een besteld voor een vriend van mij. Toen kreeg hij kaarsvet over zijn lul.quote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens een dikke stripster uitnodigen als mijn broer ooit eens gaat trouwen. Zodat hij schrikt.
HEU. Normaal doen tegen Aldeau.quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
oh aldo komt weer binnen hoor -____-
quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
oh aldo komt weer binnen hoor -____-
Jimboquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
Voorheen deed jimbo dat ook. Zodra het over seks ging kwam hij op miraculeuze wijze ineens om de hoek kijken
dat kloptquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe het liever meerdere keren
Dat deed ik gister jaquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
laptop in bed en FOK!ken maar
Ook echt een lelijke vrouw? Dat is het leuke, natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij hadden een besteld voor een vriend van mij. Toen kreeg hij kaarsvet over zijn lul.
had je zeker een lekker warme lapquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deed ik gister jaen toen viel ik in slaap met m'n laptop op 'schoot'
Ik wist wel dat jij van de ruige seks wasquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Bijzonder hoe verschillend iedereen daarin is
.
Ik heb het liefst één keer snoeihard, helemaal uitgescheud, bont en blauw, overal bloed, alles kapot!
Het bestaat. Zulke mensen bestaan.quote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het liefst één keer snoeihard, helemaal uitgescheud, bont en blauw, overal bloed, alles kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |