Ze was best uhh uh lekker maar ze had ook zweepjes enzo.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Interv het volgende:
[..]
Ook echt een lelijke vrouw? Dat is het leuke, natuurlijk.
Wat een walgelijke muziek was dat zeg..quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
He. Apocalyptica was bij DWDD. Dat ze dat daar aankonden.
Ik weet het. Je kan me niet gezien hebben, want ik was er niet.quote:
Gelijk afgezetquote:
ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe het liever meerdere keren
Eh, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Interv het volgende:
[..]
Het bestaat. Zulke mensen bestaan.
Hihihi, dat is al grappig.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze was best uhh uh lekker maar ze had ook zweepjes enzo.
ik zag wel iemand die dan kapot veel op jou leekquote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet het. Je kan me niet gezien hebben, want ik was er niet.
Ging je me proberen in de maling te nemen. Je weet dat je daar mensen mee kan kwetsen?
en terechtquote:
Geen idee was ze hebben gespeeld. Ze hebben op zich wel leuke covers, maar gezien de geluidskwaliteit in DWDD over het algemeen zal het volume wel weer volledig verkeerd zijn afgesteld.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een walgelijke muziek was dat zeg..
Wat deed Pellè op de EUR?quote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zag wel iemand die dan kapot veel op jou leek
Hij slaapt meestal veel langer dan ik, en soms blijf ik dan naast hem liggen (als ik nergens heen moet) en dan ga ik hem na een tijdje overal kusjes geven enzoquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoenen als ik net wakker ben vind ik ook niet lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Tjacka het volgende:
In Sunny Beach
Die striptenten zijn baas.
Het gaat. Morgen dokter opbellen of hij het nodig acht dat ik langskom om de tekenbeet even te laten zien. Met u?quote:
Wat weet daaarvanquote:
Haha ja wellicht, daar draaien ze liever Tim Knolquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee was ze hebben gespeeld. Ze hebben op zich wel leuke covers, maar gezien de geluidskwaliteit in DWDD over het algemeen zal het volume wel weer volledig verkeerd zijn afgesteld.
KUTquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zag wel iemand die dan kapot veel op jou leek
[..]
en terechtHoe was school vandaag?
Goed bezig!quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat. Morgen dokter opbellen of hij het nodig acht dat ik langskom om de tekenbeet even te laten zien. Met u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |