Maar heb je het wel eens zo ruig gedaan dat je moeite had met lopen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitgescheurd?! Nou nee, liever niet.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je het wel eens zo ruig gedaan dat je moeite had met lopen?
Baas man.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, uitgaan was niet echt een groot succesM'n vriend moest me letterlijk naar de wc brengen enzo
quote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat overal kusjes geven weet ik al helemaal waar dat naar toe gaat..![]()
Nee, maar ik vind mensen die betalen voor seks echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een preuts ding volgens mij.
*instinctieve klap richting snooze-knop*quote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hij vindt het niet bepaald een vervelende wekker hoor
Nee daar had ik ook geen moeite mee neequote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hij vindt het niet bepaald een vervelende wekker hoor
Ja gelukkig wel jaquote:
Nee, wat best bijzonder is opzich. Maar nee dus, gelukkgi nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je het wel eens zo ruig gedaan dat je moeite had met lopen?
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Owkey...quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wat best bijzonder is opzich. Maar nee dus, gelukkgi niet. Maar misschien zit dat in mn genen, mn moeder fietste 2 dagen na onze bevalling ook al.
Nee, vind het maar een vies mannetjequote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Pelle? Iedereen vindt hem hot. Hij is hot.
Dat is uh best wel bizar..quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wat best bijzonder is opzich. Maar nee dus, gelukkgi niet. Maar misschien zit dat in mn genen, mn moeder fietste 2 dagen na onze bevalling ook al.
ja nou, ik heb ook zo m'n behoeftesquote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze gesprekken ben ik zo niet gewend van jou![]()
Ik zeg alleen dat neuken en pijpen duur was.quote:
Inderdaad, Lyme wil niemand.quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yuk, scary
Goed dat je er morgen even naar laat kijken!
quote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef Interv het volgende:
[..]
Stuur eens een foto? Ik vind hem echt bizar aantrekkelijk.
zonde van je geldquote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat neuken en pijpen duur was.
Blowjob? 40 euro
Fuckie Fuckie? 70 euro
Waarom vies?quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vind het maar een vies mannetje![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |