Ja, dat ga ik ook doen. Hopelijk werkt het. M'n stomme kneusje.quote:
Ja past goed bij me ben er echt blij meequote:Op woensdag 27 november 2013 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik was gister te moe om nog even tevoor de baan van Seles! Lijkt me echt een geweldige baan voor je
Haha, ja, een soort poolkoorts in plaats van tropenkoortsquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat krijg je van al die exotische bacteriën daar
Geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef Selestha het volgende:
Oude mannen die een youtube-bitchfight tussen tienermeisjes nadoen: briljant
Whaha ik zie een zware F-sider al opspringen en 'joepie' roepenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je opspringt en hup/joepie roept donder je daar volgens mij niet naar beneden, moet wel behoorlijk tekeer gegaan zijn dan.
In de auto gister probeerden we het met 'hup Ajax'. Werkt ook nietquote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Whaha ik zie een zware F-sider al opspringen en 'joepie' roepen
Ja, belachelijk. 90 euro voor een half uurtje ergens staan waar allemaal andere auto's stonden. Blijkbaar allemaal vergunninghouders.quote:
Yep, erg domme actie van me, nogal zonde van het geld. Reed al pratend iets te vlot weg bij het verkeerslicht en had het net een paar meter te laat door, wist dus al wel dat deze er aan zat te komen, hoopte alleen dat mijn snelheid mee zou vallen, maar was 66 km/u (voor correctie) uiteindelijk, dus boete voor 13 km te hard. Soms is een wat tragere auto handigerquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
er staat hert in de oven
![]()
Wel in stukjes hoor
Jummie, Bambie.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
er staat hert in de oven
![]()
Wel in stukjes hoor
Poulet (was al gesneden door de Sligro slager) dus ik denk van alles wat.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef golfer het volgende:
Welk stuk hert heb je? De rug? Het zadel?
Kan je inderdaad lekkere stoofpotjes van maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Poulet (was al gesneden door de Sligro slager) dus ik denk van alles wat.
Als je toch bij de Sligro was: daar hebben ze normaal gesproken ook redcurrant jelly.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Poulet (was al gesneden door de Sligro slager) dus ik denk van alles wat.
Ik heb in Schotland echt zitten smullen van de venison pie's. Zo lekker! Hoop dat die van mij ook luktquote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je inderdaad lekkere stoofpotjes van maken.
Ja, te laatquote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Als je toch bij de Sligro was: daar hebben ze normaal gesproken ook redcurrant jelly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |