abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133667813
Jongens kom op, ik heb alle mail al weggewerkt, TTD bakje leeg, heb Teldienst, en hij gaat niet }:|
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 november 2013 @ 09:20:57 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133667938
Hallo, met de assistente van dokter vd Ploeg :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133668012
:P
pi_133668021
Ik lees net dat bericht van die supporter die gisteravond gevallen is met juichen :o -O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 november 2013 @ 09:27:42 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133668085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees net dat bericht van die supporter die gisteravond gevallen is met juichen :o -O-
Ja die viel vijf meter naar beneden en kwam verkeerd terecht.
Hij lijkt nu wel buiten levensgevaar.
pi_133668291
Oh ik was gister te moe om nog even te *O* voor de baan van Seles! Lijkt me echt een geweldige baan voor je :D
pi_133668309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt, bewaren jullie dat? Ik gooi ze gewoon weg... Voorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat krijgt bij mij de enkele reis papierbak.
:D :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133668329
Ik hoorde vandaag van de tegelzetter dat het plan is om volgende week vrijdag helemaal klaar te zijn *O* Nog maar 7 dagen niet thuis douchen want de douche is vermoedelijk al volgende week woensdag klaar *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 27 november 2013 @ 09:57:55 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133668545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Als je opspringt en hup/joepie roept donder je daar volgens mij niet naar beneden, moet wel behoorlijk tekeer gegaan zijn dan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 27 november 2013 @ 10:09:52 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133668811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:40 schreef Bluezz het volgende:

En ik denk dat ik het mindfulness heb uitgevonden hoor :7
Gewoon overal midden in de enorme massa's (zoals het reizen in trein en metro in de spits in Amsterdam) zennn zijn en lekker autistisch je in je eentje kunnen voelen al drommen er honderden mensen om je heen die steen en been klagen.
Het wachten benutten door lekker nadenken, staren, beetje lezen, beetje niks.
Wat is het verschil eigenlijk dude met MFN?
Wat een geouweneel zo smorgens vroeg o|O
Weet ik niet precies. Misschien is dat het gewoon.
Het helpt mij in elk geval mijn gedachtenstroom (interpreteren, analyseren, interpreteren, analyseren) een halt toe te roepen, zodat er ook even rust is en aandacht voor mijzelf, in plaats van voor de wereld om mij heen.

Verder wordt het ingezet voor mensen met pijnklachten (zo is het ooit ontstaan), dus wij hebben ook mensen in de groep die pijn willen leren accepteren, en als dat lukt, ietwat verzachten.

Het is denk ik vooral heilzaam voor mensen die zichzelf snel voorbijlopen, zichzelf verontachtzamen, of de buitenwereld als leidraad beschouwen, in plaats van hun eigen gevoel.
Ook hebben we deelnemers die erg op de automatische piloot gaan en weer wat bewuster willen genieten (of juist willen kunnen janken en schreeuwen). En de nodige stress-gevallen en burn outs. Er zit ook een vast deel stress-relief in.

Maar goed, dit is een clubje waarbinnen iedereen vanuit het medische circuit is doorverwezen. Wordt ook vergoed. Ik kan me voorstellen dat in de buurthuis-MFN misschien wat al te zeer macrobiotisch wordt rondgesokt. Maar dat weet ik niet.

Klinkt vaag huh? }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133668891
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Goed bezig, wijffie! ^O^
En Dude :@
pi_133668918
Nope :D @ Dudek.
  woensdag 27 november 2013 @ 10:15:31 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133668919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever dat je wouwelt dan met migraine op bed ligt O+ *O*

Er ligt hier een briefje op mijn keyboard van vriendlief:
Darling, I borrowed 5k gold and half the ore from your bank. Hope you still love me. xxxxx

:D (dat kostte me uren om te verzamelen in wow overigens!) Ik vind het wel aandoenlijk. Maar daarom deed hij dat natuurlijk ook, dat briefje schrijven }:|

Mindfulness is wel heel erg hip momenteel, maar heeft toch vooral met leven in het nu te maken? Is het qua effect te vergelijken met mediteren?
Mediteren is een onderdeel.
Uiteindelijk kun je uit een heel scala gewoon kiezen wat voor je werkt. Alles wordt behandeld, van simpele yoga- oefeningen tot down to earth-principes uit de cognitieve psychologie.

Het is enorm hip inderdaad! Heeft ook wel met de tijdgeest te maken denk ik. Mensen kunnen zich soms gewoon niet meer staande houden in deze maatschappij, vol met onzekerheden en verwachtingen en hypotheken en carrières etc. Hebben zich totaal laten meeslepen.

Enfin. Ik vind het gewoon erg leuk om te doen.
Maar dat merkten jullie al. 8-)

En voor de rest doe ik gewoon alles wat Ruby Wax doet. Behalve mijn haar zwart verven.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133668946
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:55 schreef Isabeau het volgende:
Er ligt hier een briefje op mijn keyboard van vriendlief:
Darling, I borrowed 5k gold and half the ore from your bank. Hope you still love me. xxxxx

:D (dat kostte me uren om te verzamelen in wow overigens!) Ik vind het wel aandoenlijk. Maar daarom deed hij dat natuurlijk ook, dat briefje schrijven }:|
Briefjes over WoW, wat schattig. O+
  woensdag 27 november 2013 @ 10:19:05 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133668989
Tja die suporter. Ik zag er bijzondere foto's van. Qua waar ooit zijn aangezicht had gezeten, zeg maar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133670383
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
En voor de rest doe ik gewoon alles wat Ruby Wax doet. Behalve mijn haar zwart verven.
:D
pi_133670965
Ik twijfel of ik mijn schoolboeken zal gaan verkopen. Het zijn op zich wel leuke kook naslagwerken.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:53:41 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133671145
Zo. De tandarts ook weer overleefd. Nieuw opbouwstuk op afgebroken deel kies door tandarts geknutseld. Gelukkig geen verdere pijnlijke ingrepen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 november 2013 @ 11:58:31 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133671283
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel of ik mijn schoolboeken zal gaan verkopen. Het zijn op zich wel leuke kook naslagwerken.
Nadeel dat in mijn studie heel veel boeken een jaar later/twee jaar later vervangen werden door andere boeken :').
Kortom heb alle boeken nog :P. Ook nooit echt de moeite gedaan om ze verkopen :+
pi_133671413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef borisz het volgende:

[..]

Nadeel dat in mijn studie heel veel boeken een jaar later/twee jaar later vervangen werden door andere boeken :').
Kortom heb alle boeken nog :P. Ook nooit echt de moeite gedaan om ze verkopen :+
Dit zijn de schoolboeken van dit jaar. En in februari stroomt er nog een nieuwe lading leerlingen in. Ik ga het gewoon proberen, is toch weer bijna 200 euro. :')
pi_133671495
Mijn kat zit gewoon rustig even op de gang te plassen. :') Rot beest.

Dat beest is bang voor alles, en nu hadden we geprobeerd om het luikje van de kattenbak er weer op te zetten. Daar was die dus bang voor en nu zonder luikje nog steeds. :')
  woensdag 27 november 2013 @ 12:08:48 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133671541
GVD. Parkeerboete bij tandarts gekregen. Blijkt tegenwoordig dat stukje alleen voor vergunninghouders te zijn. 90 euro. :(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133671726
http://www.dumpert.nl/med(...)efus_gescholden.html

Nederland op zijn best :') Beetje hulpverleners uitschelden omdat ze niet snel genoeg zouden reageren :')
  woensdag 27 november 2013 @ 12:16:49 #149
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133671737
quote:
13s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:08 schreef golfer het volgende:
GVD. Parkeerboete bij tandarts gekregen. Blijkt tegenwoordig dat stukje alleen voor vergunninghouders te zijn. 90 euro. :(
De boetes zijn lekker momenteel, had er een van ruim 100 euro in de bus voor een snelheidsovertreding. Even niet opgelet toen ik Almelo uitreed en op de weg waar de bebouwde kom overgaat in een 80KM weg iets te snel gas bij gegeven. En dat op een plek waarvan ik weet dat er een flitspaal staat |:(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133671788
quote:
13s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit gewoon rustig even op de gang te plassen. :') Rot beest.

Dat beest is bang voor alles, en nu hadden we geprobeerd om het luikje van de kattenbak er weer op te zetten. Daar was die dus bang voor en nu zonder luikje nog steeds. :')
Kap er even helemaal af laten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')