Ja die viel vijf meter naar beneden en kwam verkeerd terecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees net dat bericht van die supporter die gisteravond gevallen is met juichen![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt, bewaren jullie dat? Ik gooi ze gewoon weg... Voorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat krijgt bij mij de enkele reis papierbak.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Als je opspringt en hup/joepie roept donder je daar volgens mij niet naar beneden, moet wel behoorlijk tekeer gegaan zijn dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees net dat bericht van die supporter die gisteravond gevallen is met juichen![]()
Weet ik niet precies. Misschien is dat het gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:40 schreef Bluezz het volgende:
En ik denk dat ik het mindfulness heb uitgevonden hoor![]()
Gewoon overal midden in de enorme massa's (zoals het reizen in trein en metro in de spits in Amsterdam) zennn zijn en lekker autistisch je in je eentje kunnen voelen al drommen er honderden mensen om je heen die steen en been klagen.
Het wachten benutten door lekker nadenken, staren, beetje lezen, beetje niks.
Wat is het verschil eigenlijk dude met MFN?
Wat een geouweneel zo smorgens vroeg![]()
Mediteren is een onderdeel.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb liever dat je wouwelt dan met migraine op bed ligt![]()
Er ligt hier een briefje op mijn keyboard van vriendlief:
Darling, I borrowed 5k gold and half the ore from your bank. Hope you still love me. xxxxx(dat kostte me uren om te verzamelen in wow overigens!) Ik vind het wel aandoenlijk. Maar daarom deed hij dat natuurlijk ook, dat briefje schrijven
![]()
Mindfulness is wel heel erg hip momenteel, maar heeft toch vooral met leven in het nu te maken? Is het qua effect te vergelijken met mediteren?
Briefjes over WoW, wat schattig.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:55 schreef Isabeau het volgende:
Er ligt hier een briefje op mijn keyboard van vriendlief:
Darling, I borrowed 5k gold and half the ore from your bank. Hope you still love me. xxxxx(dat kostte me uren om te verzamelen in wow overigens!) Ik vind het wel aandoenlijk. Maar daarom deed hij dat natuurlijk ook, dat briefje schrijven
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
En voor de rest doe ik gewoon alles wat Ruby Wax doet. Behalve mijn haar zwart verven.
Nadeel dat in mijn studie heel veel boeken een jaar later/twee jaar later vervangen werden door andere boekenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel of ik mijn schoolboeken zal gaan verkopen. Het zijn op zich wel leuke kook naslagwerken.
Dit zijn de schoolboeken van dit jaar. En in februari stroomt er nog een nieuwe lading leerlingen in. Ik ga het gewoon proberen, is toch weer bijna 200 euro.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Nadeel dat in mijn studie heel veel boeken een jaar later/twee jaar later vervangen werden door andere boeken.
Kortom heb alle boeken nog. Ook nooit echt de moeite gedaan om ze verkopen
De boetes zijn lekker momenteel, had er een van ruim 100 euro in de bus voor een snelheidsovertreding. Even niet opgelet toen ik Almelo uitreed en op de weg waar de bebouwde kom overgaat in een 80KM weg iets te snel gas bij gegeven. En dat op een plek waarvan ik weet dat er een flitspaal staatquote:Op woensdag 27 november 2013 12:08 schreef golfer het volgende:
GVD. Parkeerboete bij tandarts gekregen. Blijkt tegenwoordig dat stukje alleen voor vergunninghouders te zijn. 90 euro.
Kap er even helemaal af laten?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit gewoon rustig even op de gang te plassen.Rot beest.
Dat beest is bang voor alles, en nu hadden we geprobeerd om het luikje van de kattenbak er weer op te zetten. Daar was die dus bang voor en nu zonder luikje nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |