LOLquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Foto's met Rinus staan op mn FB
Ik moet nu stoppen eigenlijk want dit was wel het hoogtepunt van mijn carrierequote:
Wel grappig om 40 van pa's collega's op de melodie van 'My Bonnie is over the Ocean' een afscheidsliedje voor hem te zien zingenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor je Pa om eens even zo in het middelpunt te staan.
leukquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Foto's met Rinus staan op mn FB
Wat gul van je Steer!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig om 40 van pa's collega's op de melodie van 'My Bonnie is over the Ocean' een afscheidsliedje voor hem te zien zingen_!!
Ook leuk voor de kids; die hadden een dag festiviteiten en spelletjes, en ze hebben allemaal toneelstukjes voor pa opgevoerd.![]()
Daarna nog wezen uit eten met de familie en - eindelijk - een keertje de rekening kunnen betalen voor iedereen, kan ik dat ook weer uit mijn Todo-lijst-des-levens schrappen.![]()
Show me!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
leukik heb ook nog fotos samen met hem
Wat leuk voor je Pa Steerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel grappig om 40 van pa's collega's op de melodie van 'My Bonnie is over the Ocean' een afscheidsliedje voor hem te zien zingen_!!
Ook leuk voor de kids; die hadden een dag festiviteiten en spelletjes, en ze hebben allemaal toneelstukjes voor pa opgevoerd.![]()
Daarna nog wezen uit eten met de familie en - eindelijk - een keertje de rekening kunnen betalen voor iedereen, kan ik dat ook weer uit mijn Todo-lijst-des-levens schrappen.![]()
Ja, hij heeft de school al aangeboden vrijwillig klusjes te gaan doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk voor je Pa Steer
Gaat ie zich nu niet vervelen denk je?
Dat ook, maar ik snap ook wel dat je baalt dat je het bijna vergeet. Maar bijna is niet helemaal dus zo heel erg was het nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen.
Je werkt, je danst, gaat lekker uit, je hebt best een druk eigen leven!
Lang leve de agenda's hequote:Op vrijdag 29 november 2013 08:35 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen niet boos op mij worden als ik iets vergeet. Het is gewoon onmogelijk om zulke dingen te onthouden voor mij. Ik weet mijn moeders verjaardag (1 april) en door een ezelsbrugje die van mijn vriend. Maar voor de rest kan ik geen datums onthouden.
Het duurt ook maanden voordat ik mijn eigen telefoonnummer in mijn hoofd heb gestampt en kan ook geen belangrijke historische datums onthouden. Tot een paar jaar terug wist ik niet eens waarop kerst viel. Nu weet ik alleen sinterklaas en kerst.
Opzich? Ik liep 40 kilometer per week in mijn vorige werkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me wel intensief werk, Selestha, maar op zich had je ook al een intensieve baan voor je die blessure kreeg
Ik 'doe' er ook niet aan - ik vergeet ook alles, maar raak agenda's kwijt of ik vergeet ze bij te houden/in te vullen (zowel analoge als digitale agendavormen) - MAAR ik vind daarom wél dat mensen gerust een beetje boos op me mogen zijn als ik bijvoorbeeld een belangrijke verjaardag vergeet. Want als ik het echt zou willen zijn er genoeg app-jes en andere handige dingen (verjaardagskalenders op de weecee) die me erbij zouden kunnen helpen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.Lang leve facebook, dan weet ik in ieder geval de verjaardagen soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |