Haha zou er dan al water in 'de bak' stromen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef borisz het volgende:
Proloog Tour 2015 in Bloestrecht.
[ afbeelding ]
Zus heeft toch twee peutersquote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, in de trein terug maar pa's pensioenfeestje. Straks in Amsterdam in de auto met zus, zwager en peuter T.
Vanochtend eindafrekening gekregen van GWL: 200 eur terug, fijn! Dank aan AnneX voor het tooltje om het energieverbruik in de gaten te houden
Ze komen vast niet door ons dorp zoals de Giro een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef borisz het volgende:
Proloog Tour 2015 in Bloestrecht.
[ afbeelding ]
Leuk voor je Pa om eens even zo in het middelpunt te staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, in de trein terug maar pa's pensioenfeestje. Straks in Amsterdam in de auto met zus, zwager en peuter T.
Vanaf de onderkant snijden hequote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste keer varkensbuik is echt hopeloos mislukt. Ik lustte het niet, het stonk ook en dan heb ik sowieso al moeite met eten. De bovenkant was wel krokant, maar je kwam er niet doorheen.
Oh. Dat snijden deed ik dus al fout.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vanaf de onderkant snijden he![]()
Zonde! Het moet smelten in je mond en lekker ruiken, zeker niet stinken.
Nee, dank u.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een kilo in de diepvries liggen. Iemand hebben?
Veel te jong.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat is raar, mijn allereerste vriendje is overledenBedank advertentie van zijn ouders in de krant. Net zo oud als ik, da's toch wel erg jong om dood te gaan.
Misschien had hij al problemen met zijn gezondheid. Nare berichten en vreemd om te lezenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees nu online dat hij in z'n slaap is overleden
Zit je helemaal alleen op kantoor? Saai zeg, hier neem eenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, half 11 beginnen... Ben in mn up aan t overwerken en ben nog steeds half slaapdronken
Ik begreep van de tegelzetter dat ze met enige regelmaat door het raam van de deur staan te glurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |