Gisteren bedoel je? Of op dit moment?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef greavy het volgende:
Rondom Zwolle zijn allemaal vogelspotters actief voor een of ander raar vogeltje. Nu is het treinverkeer daar gehinderd, omdat er vogelspotters op de sporen gingen lopen .....
dikke boete geven als je er eentje pakt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef greavy het volgende:
Rondom Zwolle zijn allemaal vogelspotters actief voor een of ander raar vogeltje. Nu is het treinverkeer daar gehinderd, omdat er vogelspotters op de sporen gingen lopen .....
Gisteren ook, maar vandaag weer. Hebben 3 treinen stilgestaan omdat er een alarmoproep was geplaatst. Die persoon op het spoor was "net niet" geraakt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:09 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gisteren bedoel je? Of op dit moment?
Je leven riskeren om een of andere vogel![]()
Het vogeltje heeft zelfs al z'n eigen topic:quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef greavy het volgende:
Vandaag hebben ze een trein uit Roosendaal naar Zwolle tussen Nijmegen en Arnhem de stations al weer over laten slaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef Litpho het volgende:
NS slaat negen keer per dag een station over, volgens Wilma.
"Alleen als dit echt noodzakelijk is" zegt ze dan nog.
Want een andere handpop van Jeroen gaat het beter doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet verbieden zegt Mansveld, belachelijk... Weg met haar
Misschien dat er eindelijk een handpop komt die wat meer passie heeft voor het spoor. Mansveld laat zich keer op keer over zich heen lopen, ze is er niet voor de reizigers terwijl dat wel haar taak is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want een andere handpop van Jeroen gaat het beter doen?
Ik vond het al raar dat 2xDM90 om 11:49 gisteren zoveel aandacht kreeg. En ik maar denken dat treinfotografen erg waren. Vogelspotters zijn erger...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef greavy het volgende:
Gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef Litpho het volgende:
NS slaat negen keer per dag een station over, volgens Wilma.
"Alleen als dit echt noodzakelijk is" zegt ze dan nog.
Vogel / trein. Aardappel / tomaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef greavy het volgende:
Goed he.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:19 schreef freako het volgende:
[..]
Het vogeltje heeft zelfs al z'n eigen topic:
NWS / Commotie in Zwolle om gespotte sperweruil
Yes, ik was niet de enigequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat er sperwe geruild moest worden
Van de FB van mijn vader:quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:34 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat 2xDM90 om 11:49 gisteren zoveel aandacht kreeg. En ik maar denken dat treinfotografen erg waren. Vogelspotters zijn erger...
Whehehequote:Op dinsdag 26 november 2013 14:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Sorry dat was de verkeerde versie. Ik heb hem even aangepast voor mijn vader:
[ afbeelding ]
Ja, maar doe het dan planmatig. En niet ja zeggen en nee doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:58 schreef Ireyon het volgende:
Prima dat intercities die kleine kuststations overslaan. Gebeurt nog veel te weinig imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |