Ik ga in op je hypothetische voorbeeld, sufferd! Die klopt van geen kanten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Goed lezen! Ik maak nav de brief van Mansveld de combinatie 'vooraf aankondigen' en 'vergeten te stoppen' belachelijk!
Sufferd!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Is de nieuwe dienstregeling al ergens te vinden? Ben benieuwd of er iets voor mij gaat veranderen.
Kunnen we zondag mooi even jagen, morgenochtend maar even een plannetje trekken. oa Mariënberg, maar nog een paar leuke punten langs de lijn ken ik daar welquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef dennistd het volgende:
Arriva heeft weer een foto-wedstrijd, dit keer voor de nieuwe Lintjes op Almelo-Mariënberg. Stellen gaat op 1 december rijden naar de normale dienst (1x p.u.), dus dat worden leuke kruisingsfoto's: http://www.arriva.nl/nieuws/vechtdallijnen/bericht/spot-de-trein/
Resultaat van de vorige wedstrijd hangt hier nog aan de muur: https://www.dropbox.com/sc/aeshrcmv58opeli/eHH-SzApHb
Ah zo werkt dat. Dankuquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Reisplanner NSGebruik een datum na 15 december
nice. Heb zelf ook nog wel iets in canvas van Arriva. Stelletje 10228 met de naam Eise Eisinga erop gesoeptquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef dennistd het volgende:
Resultaat van de vorige wedstrijd hangt hier nog aan de muur: https://www.dropbox.com/sc/aeshrcmv58opeli/eHH-SzApHb
Fietsen James, fietsenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef James1988 het volgende:
Op de nieuwe website van HTM is de dienstregeling voor na 15 december inmiddels ook te vinden. Tramlijn 9 rijdt vanaf dan gelukkig weer rechtstreeks van Centraal Station naar het Malieveld i.p.v. de toeristische route via de binnenstad.
Zou ook kunnen, er is pasgeleden een nieuwe fietsenstalling opgeleverd bij de klant waar ik nu zit. Het is ongeveer een half uurtje lopen vanaf Den Haag CSquote:
Ik neem wel aan dat de pimpel erbij betrokken is? Die heeft er de afgelopen tijd een handje van auto's te koppen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef dennistd het volgende:
Flinke boem in Deventer trouwens: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=176872&cat=1
Aan de foto's te zien gaat het om sloopma... ahem, ik bedoel Mat 64'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat de pimpel erbij betrokken is? Die heeft er de afgelopen tijd een handje van auto's te koppen.
Hele AHOB ontworteld, flinke klap dus.
Direct mee op dezelfde vrachtwagen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien gaat het om sloopma... ahem, ik bedoel Mat 64'.
Nee, maar die had eerder op de avond wel bij Borne een noodstop voor een idioot die net onder de bomen doorkwam.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat de pimpel erbij betrokken is? Die heeft er de afgelopen tijd een handje van auto's te koppen.
Hele AHOB ontworteld, flinke klap dus.
Achja, ik heb ook wel eens lang gewerkt om diverse oorzaken, ken beuren.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:42 schreef mc3347 het volgende:
[..]
Nee, maar die had eerder op de avond wel bij Borne een noodstop voor een idioot die net onder de bomen doorkwam.
Omdat er in de trein toch een klap gehoord was, zijn ze op onderzoek uitgegaan, maar niets gevonden.
Ik mocht daardoor met de 7972 een half uur op Borne bivakkeren, om op Wierden opgeheven te worden en leeg mat terug naar Hengelo te gaan.
Door die ongein bij Colmschate wel een dienst van bijna 10 uur gedraaid vandaag.
Dat voorbeeld klopt als een bus. Kijk nog maar eens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik ga in op je hypothetische voorbeeld, sufferd! Die klopt van geen kanten.
Als je het niet vervelend vindt om je in een toiletruimte om te kleden: Den Haag Centraal heeft een heel behoorlijke toiletruimte.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Stomme vraag, is er ergens tussen het eindpunt van lijn 9 in den haag en station breda een punt waar ik me fatsoenlijk om kan kleden? Of iig het beste punt waar ik me om kan kleden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |