abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133622288
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133622417
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
jep 24uur morgen mag hij er weer uit *O*
en ik ben dus al heel de dag emo mijn meissie heeft gewoon 3wk met zo'n slang gelegen. Nu heb ik niet echt een zonder hij zit in de overgang van slokdarm naar maag en meet enkel.
Wat naar f_r... hopelijk komt er iets uit het onderzoek waardoor het te verhelpen is.
(En je meisje lag natuurlijk alleen maar.. jij probeert je gewone leven te leven, en ik kan me voorstellen dat zo'n ding dan veel meer in de weg zit dan wanneer je op bed blijft liggen slapen)
pi_133622859
F-R :*

Nog even mijn dolle duo delen:
pi_133623311
Haha het is wel de hele dag keten of lijkt dat maar zo? :D
pi_133623617
Geweldig duo Kyara..

Ik ben echt enorm nostalgisch vandaag. Morgen wordt mijn baby 1. Mijn kleine baby Luuk is dan geen baby Luuk meer. Ik heb een baby in bed gelegd en morgen haal ik er een dreumes uit :')

Vandaag was ie nog heel zielig.. N heeft contact gehad met de huisarts. Als de koorts nog niet gezakt is woensdag dan willen ze Luuk zien. Vandaag had hij weer 39.7

*poef* nu is het weg
pi_133623831
ah kj hij ziet er wel heel sneu uit.
  maandag 25 november 2013 @ 21:31:17 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133623970
Kyara, mooie cijfers!

KJ, hij ziet er ziekjes uit idd... Hopelijk morgen een gezonde dreumes! :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133623994
Och arme Luuk.. en dat op je verjaardag... (in ieder geval morgen geen zieke baby meer ;) )

En D. en J. O+ O+
pi_133624135
Ach wat sneu KJ, niet leuk om zo je eerste verjaardag te vieren. Beterschap! :*
  maandag 25 november 2013 @ 21:37:10 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133624258
Kj wat een sneu ventje zeg. Hoop echt dat zijn temp gaat zakken. En morgen al 1 :o

Kyara, mooie stats en mooi duo!

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 25-11-2013 21:46:37 ]
  maandag 25 november 2013 @ 21:39:43 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133624403
Fr het slangetje went wel, maar het is zeker naar :*
Vooral met drinken voelde je em zo naar bewegen.

Zo net de nageltjes gevijld was S. Het níet echt mee eens :')

Kyara mooie stats!
  maandag 25 november 2013 @ 21:42:03 #12
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133624523
Kj, wat sneu, ik hoop dat ie er snel weer bovenop is.

Kyara, je duo is echt lollig samen. Is er een speciale reden dat ze nog bij de kinderarts lopen? J. was ook 6 weken te vroeg en is na z'n ontslag nog maar 1 keer op controle geweest met 6 maanden. Toen waren er geen bijzonderheden, en nu hoeft ie niet meer terug naar KA.

In januari wel naar de kindercardioloog voor VSD. Hopelijk is dat dichtgegroeid, en hoeven we daarna nooit meer terug...
  maandag 25 november 2013 @ 21:42:54 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133624565
Kj wat zielig :*
pi_133624770
Aww kijk Luuk dan met z'n pruillipje, hopelijk is hij morgen voor zijn verjaardag weer goed te pas KJ!

Het duo van Kyara vind ik sowieso om te smullen, wat een lekker stel!

Bubs, hoe heb je dat gedaan, nagels vijlen? E. krult steeds haar vingers op, dus ik krijg het niet voor elkaar. Die nageltjes zijn ook heel zacht, dus het vijlen is een beetje lastig lijkt het.
pi_133625074
Kyara jouw meisjes O+

KJ wat ziet hij er zielig uit. Beterschap voor hem. En alvast gefeliciteerd
pi_133625132
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef mousemicky het volgende:
Kyara, je duo is echt lollig samen. Is er een speciale reden dat ze nog bij de kinderarts lopen? J. was ook 6 weken te vroeg en is na z'n ontslag nog maar 1 keer op controle geweest met 6 maanden. Toen waren er geen bijzonderheden, en nu hoeft ie niet meer terug naar KA.
Hier is het follow-up programma sowieso 1,5 jaar. Wij hebben het minimale: 3x naar de logopedist, op de UD, met gecorrigeerd 3 en 9 maanden en dan straks met gecorrigeerd 18 maanden naar de fysio en ka. En dan nog fysio aan huis. Ze houden het hier blijkbaar graag goed in de gaten. En ik vind het eigenlijk wel prima. Ondanks dat het hier dus ook allemaal prima gaat.

Bij Juud gaan ze geloof ik nog verder. Haar D krijgt ook zijn vaccinaties in het ziekenhuis als ik het goed heb onthouden.
  maandag 25 november 2013 @ 21:56:59 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133625192
Ahhhh Luuk ;( daar gaat je eigen lipje toch ook van trillen -O-
pi_133625324
Kyara, je tweeling. _O-
Wat een leuk stel!
pi_133625492
KJ, wat een sneu koppie (en heel stiekem moest ik lachen omdat 'ie er zo volwassen uitziet).

Kyara O+

Vijlen doen we hier met een kartonnen vijltje en het goed vasthouden van de vingertjes - enig geweld soms toegepast :). Ze vindt het geen probleem, tot dusver.
Home is where the O+ is...
  maandag 25 november 2013 @ 22:04:09 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133625637
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Juud-- het volgende:
Aww kijk Luuk dan met z'n pruillipje, hopelijk is hij morgen voor zijn verjaardag weer goed te pas KJ!

Het duo van Kyara vind ik sowieso om te smullen, wat een lekker stel!

Bubs, hoe heb je dat gedaan, nagels vijlen? E. krult steeds haar vingers op, dus ik krijg het niet voor elkaar. Die nageltjes zijn ook heel zacht, dus het vijlen is een beetje lastig lijkt het.
Als ze ontspannen is en voorzichtig doen. Ik doe het ook liever niet maar ze had zich weer zo gekrabt.
Dit was al de 2de keer trouwens.
pi_133625695
Het is net wat suiker zegt Kyara, het lijkt iedere dag wel feest :D Ze lijken wel sprekend op elkaar. Ik dacht dat jij zei dat ze 2 eiig waren?

Ooohw kj, wat een sip gezichtje.. Ik hoop dat hij snel weer opknapt :*

Ik heb er helemaal overheen gelezen fr, al deze toestanden voor je maag problemen? (ik weet niet meer heel zeker of het je maag was, iig van het vele spugen tijdens je zwangerschap toch? )
Ze hebben je in ieder geval lekker bezig gehouden :')

Zo zag het er ook echt uit Shandaly, fronsen tijdens wat luider gepruttel arm zwaaien om zijn 'woorden' kracht bij te zetten. Jammer dat het te donker was om er een filmpje van te maken :D

Ik durf dat niet hè, dat geklooi met de nageltjes. Als de haakjes te erg worden maken we een tripje naar oma O+
pi_133625725
KJ :'( wat zielig!! Ik hoop zo dat ie morgen op zijn verjaardag wat fitter is!

Kyara O+ je mooie duo!! Liggen ze op een bank??
  maandag 25 november 2013 @ 22:16:58 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133626211
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier is het follow-up programma sowieso 1,5 jaar. Wij hebben het minimale: 3x naar de logopedist, op de UD, met gecorrigeerd 3 en 9 maanden en dan straks met gecorrigeerd 18 maanden naar de fysio en ka. En dan nog fysio aan huis. Ze houden het hier blijkbaar graag goed in de gaten. En ik vind het eigenlijk wel prima. Ondanks dat het hier dus ook allemaal prima gaat.

Bij Juud gaan ze geloof ik nog verder. Haar D krijgt ook zijn vaccinaties in het ziekenhuis als ik het goed heb onthouden.
Jee, dat dat zo verschilt per ziekenhuis. Of zou t zijn dat J. technically speaking 5 weken en 6 dagen te vroeg was, en dus niet de 6 weken haalt ;).?

Geen academisch ziekenhuis/ kinderziekenhuis hier trouwens, en behalve laag geboortegewicht geen bijzonderheden (geen beademing oid). Af en toe zou ik wel liever die ziekenhuis follow-up gehad willen hebben. CB heeft hier meestal niet eens door dat J. zo vroeg was, en houdt daar dus helemaal geen rekening mee. Logopedie is hier al helemaal nooit over gesproken trouwens...
  maandag 25 november 2013 @ 22:19:00 #24
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133626313
Ben ik de enige die gewoon nagels knipt met het schaartje uit die baby-nagelknipset? Doe ik al vanaf 8 weken, gaat meestal prima. J. in houdgreep (en nu in de kinderstoel), handje vast, en knippen maar. Stilzitten doet ie natuurlijk niet, maar zolang je dat handje goed vasthoudt, lukt t wel.
pi_133626622
Ik gebruik het nagelknippertje uit zo'n babymanicuresetje. Baby op het aankleedkussen, handje pakken en knippen maar. Femke vindt het reuze-interessant wat ik dan aan het wriemelen ben, maar het gaat prima zo. Vanmiddag nog gedaan (het begon wel erg pijnlijk te worden als ze je aan het knijpen was... kleine mesjes aan die vingertjes!)
pi_133627194
Aaach Luukie :*

Hier is er ook eentje aan het tanken 's avonds maar dat wordt steeds erger. Vanavond echt bizar. Om 19.00 180/6 op. Maar in bed was het krijsen en ze was niet rustig te krijgen dus ik besloot om maar te proberen te resetten en heb daarom nog 60/2 gemaakt. Dat ging ook op en daarna piepen, maar een speen was goed. Had ze dus wel een fles van 270cc op :o 8)7
2 uur later weer wakker, weer 150 op.

En weet je, ik hoop dat het een groeispurt is, maar vanavond bekroop me ineens het gevoel dat er iets goed mis is met haar. Dat bizar vele drinken en dan niet kunnen poepen.....het klopt gewoon niet.
We hebben haar gisteren een klysma gegeven omdat het gewoon hartstikke duidelijk was dat ze verstopt zat, maar dat zorgde alleen voor een grote harde bal en niet een goede volle luier. Ze is dus niet 'leeg'.

De eerste keer bij de ka werd al geopperd dat ze eventueel ter observatie opgenomen zou kunnen worden en daar ben ik nu een beetje bang voor.
Die fles van 150 cc heb ik net zacht huilend zitten geven.
Het voelt zo verkeerd allemaal :'(
pi_133627726
Och Danic, dat lijkt me ook moeilijk, ik ga er bijna van meehuilen. Het is in elk geval goed dat er naar gekeken wordt. Veel sterkte morgen :*

MM, misschien dat de grens danbij 34 weken ligt of zo? Hoewel J volgens mij wel lichter was dan mijn meisjes? Hier trouwens ook geen beademing of academisch ziekenhuis hoor. Ik vind het zelf ook wel fijn dat er nog een ka meekijkt, hoewel ik geen klachten over ons cb heb wat dat betreft.

Hillz, tijdens mijn zwangerschap dachten ze 2-eiig want aparte placenta's en vliezen. Maar het kan dan wel 1-eiig zijn als het al heel snel na bevruchting gedeeld is. Komt niet heel veel voor maar kandus wel. We weten het dus niet. De ka van vandaag dacht echt wel 1-eiig en wat ons betreft verschilt het per week wat wij denken ;)
pi_133627774
Aw Danic... /hug
Als ze daarmee vinden wat er aan de hand is, en het kunnen verhelpen, dan is het dat wel waard toch? Maar ik kan het me ook goed voorstellen dat het idee van opname heel naar is... Moet je echt nog tot donderdag wachten? :*
pi_133627939
Och danic :* Je moederintuïtie kan echt heel sterk zijn. Maar grote zorgen zijn ook snel gemaakt, zeker over je kindjes.
Donderdag hebben jullie een afspraak bij de ka toch? Spreek daar je gevoel ook uit. Ze moeten je echt serieus nemen want dit duurt gewoon te lang nu. Een opname zou heel rot zijn maar als het helpt om de oorzaak te vinden is het misschien het beste. Maar dat is heel erg op de zaken vooruit lopen.
Verder is ze gewoon vrolijk en niet ziekig toch? Dat lijkt me een goed teken :). Kop op supermama :*.
pi_133627963
Lief!
Ja helaas wel. Ons ziekenhuis is nogal negatiefin het nnieuws geweest en nu door 3 ziekenhuizen overgenomen. Daardoor is er een reorganisatie aan de gang. 3 van de 4 zittende kinderartsen zijn ontslagen waarvan er al 2 weg zijn.
Per januari komen er weer artsen bij vanuit de andere ziekenhuizen maar voor nu is het roeien met de riemen die er zijn.
Ze waren aan de telefoon heel lief dus ik hoop zo op een fijne ka.

Ze is inderdaad hartstikke lief en vrolijk, mijn mooie lieve kind.
En tpen zat ik ineens keihard te janken.....
pi_133628609
* Shandaly geeft danic een zakdoekje...
Kop op meid, het komt vast allemaal goed!

Zou willen dat ik iets voor je kon doen...
  maandag 25 november 2013 @ 23:22:18 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133628886
Och danic, veel sterkte in het zkh. Een opname is niet leuk, maar zo doorgaan ook niet. Als ze er zo achter kunnen komen wat er nou is en ze geholpen kan worden, dan is het alleen maar goed. Ik snap dat je voedingen nu heel dubbel ziet. Ze moet eten, maar het moet er ook weer uit. Is het trouwens altijd moeilijk gegaan? Vanaf haar geboorte?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133632231
FR sterkte!

Danic :* spreek je zorgen uit in het zh, hopelijk voelt ze zich toch snel wat beter :*

KJ, wat zielig, je zieke baby.... Onee wacht eens je dreumes *O* gefeliciteerd!

quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Jee, dat dat zo verschilt per ziekenhuis. Of zou t zijn dat J. technically speaking 5 weken en 6 dagen te vroeg was, en dus niet de 6 weken haalt ;).?

Geen academisch ziekenhuis/ kinderziekenhuis hier trouwens, en behalve laag geboortegewicht geen bijzonderheden (geen beademing oid). Af en toe zou ik wel liever die ziekenhuis follow-up gehad willen hebben. CB heeft hier meestal niet eens door dat J. zo vroeg was, en houdt daar dus helemaal geen rekening mee. Logopedie is hier al helemaal nooit over gesproken trouwens...
Ehmz Ow was 'slechts' vijf weken te vroeg en wordt gevolgd tot een half jaar. Ook Ow had geen grote problemen, behalve dan dat hij niet wou eten. Omdat ik de laatste keer zorgen had over z'n verkoudheid/hoesten/raspende ademhaling hebben we nog een afspraak met een jaar. Bizar dat verschil
  dinsdag 26 november 2013 @ 05:02:04 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133632991
Oh danic.. ;( Misschien is een opname juist wel goed meis, dan kunnen ze zelf ondervinden hoe naar het voor je meisje is. En je moederinstinct moet je sowieso volgen! :*
Al dat gedoe met het ziekenhuisven artsen die weg moeten geeft ook niet veel vertrouwen, kan ik me voorstellen.

KJ! Wat een zielig vogeltje op die foto.. maar, lieve Luuk, gefeliciteerd met je verjaardag! *G* Ik hoop dat je je beter voelt!
pi_133633062
En om te vieren dat luuk nu dreumes is trakteerde hij op doorslapen. *O* om 5.30 was hij wakker.
*poef* nu is het weg
pi_133633066
Danic. Ik hoop dat ze gauw vinden wat het nu is. Eventueel met een opname. :*

Wij knippen de nagels van Riley altijd

KJ gefeliciteerd met Luuk *O* *O* *O*
pi_133633149
KJ gefeliciteerd met Luuk *O* *O*
Hopelijk voelt hij zich vandaag een stuk beter!
pi_133633160
KJ gefeliciteerd met Luuk! *O* Wat een leuk cadeau van hem ;) Hele fijne dag vandaag, hopelijk voelt ie zich wat beter :).
pi_133633341
Luuk hopelijk ben je opgeknapt voor je verjaardag! Van harte *O*

Hier knipt mijn man de nagels van de kinderen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 07:53:28 #40
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133633432
Gefeliciteerd dreumes Luuk! En doorslapen, hoe fijn. Wel weer vroeg wakker.
pi_133633824
Luuk hoeraaaaaaaaaaaaa je bent 1!

Danic wat zwaar is het toch en zo moeilijk om te zien. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het iets kleins is wat makkelijk te verhelpen is! Gelukkig is ze zo vrolijk, dat klinkt als een goed teken!
pi_133634048

1jaar Luuk....
*poef* nu is het weg
pi_133634050
Luuk, je bent een DREUMES aahhhhhhhhh! *O* kj, van harte!

danic :* Ik denk ook: doe die opname maar. Haal maar alles uit de kast, zodat ze gericht geholpen kan worden. Lijkt me een heel naar gevoel wat je nu bij je draagt ;(

Het beleid tav prematuren verschilt gewoon per zkhs. Hier (33+5 en dysmatuur) eens per kwartaal een controle bij de kinderarts, waarbij we die van 9 maanden mogen laten schieten omdat het zo goed gaat. Fysio is in het zkhs bij hem geweest maar opvolgen was niet nodig, en logopedie hebben we nooit gezien. Maar ook hier geen noemenswaardige gezondheidsproblemen.

Ik knip ook zijn nagels met een kinderschaartje. Wel als hij idioot vrolijk is, dan is het nog lollig, anders is het Kommer & Kwel.

[ Bericht 10% gewijzigd door L-E op 26-11-2013 09:17:55 ]
pi_133634183
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hier ook geen echte follow-up wel 1x logopedie en 1x fysio vanwege termijn en stuit.
pi_133634184
Luuk, hoewel dreumessen natuurlijk wel babyverraders zijn ben ik nog steeds fan van je! *O* Van harte gefeliciteerd! (en jij ook KJ!)

FR vandaag mag dat ding er weer uit toch? ^O^

En danic, ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen betekenen en zo niet, dan zou ik gewoon stad en land af gaan om erachter te komen wat er mis gaat. Óf tot je iemand vindt die het kan uitleggen en je gerust kan stellen. :*
pi_133634242
Danic heel veel sterkte vandaag. Ik hoop zo op een kordaat optreden van de ka.

Kj gefeliciteerd met Luuk

Mijn sonde is eruit *O*
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:12:43 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133634255
KJ, gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Fijn ferrari! Wanneer krijg je uitslagen enzo?

Prutnacht hier. Mevrouw is verkouden, mét kriebelhoest en verstopte neus en dat combineert heel slecht met de speen willen.
pi_133634434
Prutnachtenboks. Ik moet echt een dezer nachten even meer dan 1,5 of 2 uur achter elkaar slapen, ik merk echt dat ik niet meer uit m'n woorden kom enzo. Baby slaapt wel een langere etappe maar dat is van 19 tot 23 en dan slaap ik niet ;)

Vanaf morgen ben ik weer net als jullie van het accepteren en niet zeuren maar nu zzzzzzzzzzz.
pi_133634439
KJ, gefeliciteerd met je dreumes, en wat kijkt hij sneu op die foto!

f_r, fijn dat hij er weer uit is. Hopelijk snel een uitslag.

Danic, even een knuffel, ik weet niet goed wat ik anders moet zeggen.

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Haar darmgeluiden zijn minder als hoort, dus ze zit waarschijnlijk flink vol. We gaan nu eerst naar de verstopping kijken, ik heb nu lactulose staan, en daar moet ze elke dag wat van hebben. Maandag belt de huisarts weer, en dan overleggen we verder. Zij heeft de hoop dat als het poepen weer op gang komt het spugen ook minder wordt. Zo niet, dan kijken we verder wat we daaraan kunnen doen.
pi_133634519
Hoezo slaap jij van 19 tot 23 niet Olf? Ben je niet zo moe dat je elk moment kan slapen?
pi_133634902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:28 schreef L-E het volgende:
Hoezo slaap jij van 19 tot 23 niet Olf? Ben je niet zo moe dat je elk moment kan slapen?
Dat is wel iets wat ik komende avonden moet proberen als het niet verbetert. Ik had gelukkig zaterdag tm gisteren een middagdutje gedaan! Maar 's avonds slapen vind ik dan weer zo zonde van sociaal leven maar misschien moet ik slaap even daarboven verkiezen. Het is ook nog niet echt rampzalig omdat ik uiteindelijk wel gewoon aan 6 uur per nacht kom maar dus wel in stukjes gebroken en dat is echt zo niet fijn! En ik heb er dus wel echt last van. Hopelijk als baby d'r hoestje kwijt is zitten we weer gewoon op 1 of 2 nachtvoedingen!
pi_133634957
Wij zijn de laatste 2 dagen om 21 uur naar bed gegaan. Heel prut, ik vind dr niks aan, maar zo konden we nog wat uurtjes maken voor Luuk ging spoken.
*poef* nu is het weg
pi_133634966
Ik heb grenzeloos respect voor mensen met babies die nog een sociaal leven in de avonduren hebben! Hier gaat het licht meestal uit rond 21 uur hoor :@
pi_133635415
Hier ook slechtenachtenboks...
Goed verkouden baby en peuter, het was elk uur raak, behalve tussen 4:30 en 6:30, maar toen kon ik niet lekker in slaap komen 8)7
Man zit twee nachten in het buitenland, dus het is even in mijn eentje doorbijten. Ik zit nu op mijn werk met slaapogen te pogen iets nuttigs te doen.
Vanmorgen gooide ik mijn lenzenbakje leeg, terwijl mijn lenzen er nog in zaten. Dus die lagen in de wasbak en nu weet ik niet meer welke voor welk oog is. Volgens mij heb ik ze nu verkeerd om in |:( Zo maar even proberen om te wisselen, kijken of dat helpt. Sterkte ontloopt elkaar niet zo veel, maar er zitten verschillende cilinders in.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:13:26 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133635487
Ha, ik was gisteren om 22:00 naar de kroeg, had speciaal vantevoren gekolfd.... maar op 3/4 van mijn heerlijke glaasje port belde MrBlack dat de baby wakker was.

Kom ik thuis, heeft ie alle lampen boven met haar aangedaan, en liepen ze supervrolijk alles te bekijken. En hoe lief dat er ook uitzag, toch kan ik m dan wel wat :@ Heeft me daarna heel lang gekost om haar weer in slaap te krijgen... dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?? 8)7
pi_133635510
KJ, nog gefeliciteerd met je zieke dreumes!

Slechte nachten ftw! Ik probeer Isa niet eens meer in bed te leggen, dus ze slaapt nu tussen ons in. Vannacht wilde ik man vragen om het even over te nemen, maar blijkbaar voelde hij dat aan want hij ging ineens enorm over zijn nek. Nu heb ik dus op mijn vrije dag 2 zieke kinderen en vanmiddag een sollicitatiegesprek :')
Sarcasme. Herken het.
pi_133635548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ik was gisteren om 22:00 naar de kroeg, had speciaal vantevoren gekolfd.... maar op 3/4 van mijn heerlijke glaasje port belde MrBlack dat de baby wakker was.

Kom ik thuis, heeft ie alle lampen boven met haar aangedaan, en liepen ze supervrolijk alles te bekijken. En hoe lief dat er ook uitzag, toch kan ik m dan wel wat :@ Heeft me daarna heel lang gekost om haar weer in slaap te krijgen... dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?? 8)7
Hahaha, herkenbaarheid LB! Man gaat hier ook sperdruk met haar spelen en blijkbaar heeft hij mij echt nodig om uit te leggen dat ze daar niet echt van in slaap valt :D Maarja, mijn schoonouders gingen tv met haar kijken toen ze wakker was, dus hij heeft het niet van een vreemde :')
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:16:50 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133635560
KJ gefeliciteerd met je dreumes!! *O*

Een :* voor alle verkouden baby's en slecht slapende moeders... Neusspray helpt tegen benauwde baby's die dan geen speen kunnen ^O^

Danic, je hebt mij nu ook met een brok in mn keel... ik hoop zo dat je verder komt hiermee. Echt doodeng dat je zo'n gevoel bekruipt -O-
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:21:11 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133635666
Ja, we hebben neusspray, maar dingen aan je neus doen, zoals sprayen of giga snotklompen weghalen is vooral iets om Heel Erg Boos om te worden en Nog Harder te gaan HUILEN. Nee. Krijsen.
pi_133635783
Succes vandaag Danic! Ik hoop dat het wat oplevert! :*

En fr Sondeloos dat is een juigje waard! *O* Bagger zo'n ding in je snuitje!

Gefeliciteerd dreumes Luuk!! *O*

Wat een boel kindjes met snot! :* Beterschap!

Ik ga vandaag de uitdaging der uitdagingen aan. Senn goed op een pasfoto zien te krijgen :')
pi_133635998
LB :D Hier gebeurde dat ook gisteren.. een niet slapende huilerige baby waarmee ik al een uur zat te wiegen en vanalles om hem in slaap te krijgen. Manlief vraagt of hij het even over zal nemen. Graag! Dus hij neemt Sticker op schoot, wiebelt hem wild heen en weer en doet KOEKEBIEEEEEEEEE!!!!

Zucht, duuuude :')

Slechtenachten ftw! Accepteren en meeveren, dat doen wij. En vroeg naar bed, zodat we nog leuke ouders zijn ook.

Spirit, op zoek naar ander werk?
pi_133636044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef L-E het volgende:
. Graag! Dus hij neemt Sticker op schoot, wiebelt hem wild heen en weer en doet KOEKEBIEEEEEEEEE!!!!

:o :o Ik zeg ook altijd Koekebie ipv kiekeboe :@ :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:43:04 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133636171
Danic, wat ontzettend rot. Ik hoop dat de ka jullie kan helpen.

Ik ben zooo blij met de co-sleeper! Ik kan haar troosten door heel dicht bij haar te gaan liggen en vervolgens ligt er geen baby fysiek in mijn bed waardoor ik dieper slaap.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:53:59 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133636435
Hier past geen co-sleeper.. Vriend wil mup eigenlijk naar naar eigen kamer hebben zo langzamerhand, omdat zijn (en mijn) slaap erdoor gestoord wordt en ze een half jaar is bijna. Maar ik ben bang dat ik haar signalen mis, ze slecht(er) gaat slapen en we dan met een probleem komen te zitten. Nu ze nog bij ons op de kamer slaapt, kan ik sneller ingrijpen. Maarja, dat kan natuurlijk ook niet eeuwig zo blijven. Ik vind het lastig.
pi_133636468
Welke signalen bedoel je dan XM?
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:57:05 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133636519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:55 schreef L-E het volgende:
Welke signalen bedoel je dan XM?
Wakker liggen van haar, woelen, draaien, trappelen, piepen... Ze gaat eigenlijk nooit huilen, maar ligt wel (lang) wakker.
pi_133636658
Maar is het erg dat ze wakker ligt terwijl jij dat niet zou merken? Als ze niet huilt ligt ze dan toch tevreden en rustig?
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:04:35 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133636692
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef L-E het volgende:
Maar is het erg dat ze wakker ligt terwijl jij dat niet zou merken? Als ze niet huilt ligt ze dan toch tevreden en rustig?
Nouja rustig.. wel woelen dus. Ik ben bang dat ze een slaaptekort gaat opbouwen. Nu kan ik vaak sussen met de speen of haar tussen ons in leggen, maar als ik niet meer oppik dat ze wakker ligt, lukt dat natuurlijk niet meer.
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:16:18 #69
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133636968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja rustig.. wel woelen dus. Ik ben bang dat ze een slaaptekort gaat opbouwen. Nu kan ik vaak sussen met de speen of haar tussen ons in leggen, maar als ik niet meer oppik dat ze wakker ligt, lukt dat natuurlijk niet meer.
Lieve XM, dat regelt Noor vanzelf! Als er echt iets is gaat ze echt wel huilen. Wellicht gaat ze ook wel dieper slapen als ze alleen slaapt en ligt ze minder 'wakker'. E is 's nachts ook wel eens wakker, dan hoor ik kletsen of even mopperen Ze valt vanzelf weer in slaap en als er écht iets is, dan horen we dat!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tante_Soesa op 26-11-2013 11:57:28 ]
pi_133637580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:

Waarom belt hij jou dan?! _O- Als mijn vriend mij zou bellen zeg ik "Extra blij dat ik in de kroeg zit, succes ermee!" :D

Wacht, ik besef nu dat je dus ook echt naar huis bent gegaan! Doe je dat altijd? :@ Hij was toch laatst een heel weekend weg, dan mag jij toch wel een avondje off-duty?
pi_133637722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Lieve XM, dat regelt Noor vanzelf! Als er echt iets is gaat ze echt wel huilen. Wellicht gaat ze ook wel dieper slapen als ze alleen slaapt en ligt ze minder 'wakker'. Elin is 's nachts ook wel eens wakker, dan hoor ik kletsen of even mopperen Ze valt vanzelf weer in slaap en als er écht iets is, dan horen we dat!
Helemaal mee eens! Wij laten F altijd expres een poosje in zijn eentje morren in bed, als hij wakker wordt halen we hem ook niet direct op. Hij valt steeds vaker zelf weer in slaap :Y
Er zijn zat mensen die nog langer met hun baby op de kamer slapen natuurlijk, maar niet omdat het gevaarlijk is om baby ergens anders te leggen hoor! Dat kan best en wie weet slapen jullie dan alledrie wel beter.
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:49:19 #72
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133637863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:43 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Wij laten F altijd expres een poosje in zijn eentje morren in bed, als hij wakker wordt halen we hem ook niet direct op. Hij valt steeds vaker zelf weer in slaap :Y
Er zijn zat mensen die nog langer met hun baby op de kamer slapen natuurlijk, maar niet omdat het gevaarlijk is om baby ergens anders te leggen hoor! Dat kan best en wie weet slapen jullie dan alledrie wel beter.
Dat doen wij dus ook, en hebben wij ook altijd gedaan. Zo kan ze nu 's ochtends rustig 3 kwartier in bed een beetje tegen haar Tije (=Nijntje) liggen kletsen voordat ze er écht uit wil. Dankzij de babyfoon horen we elk woord :') maar we hoeven er niet meteen uit.

E ging naar haar eigen kamertje toen ze 4 maanden was, ik had het echt nodig voor mijn slaap. Ze heeft er geen seconde om gemaald geloof ik, we hebben iig niks aan haar slaapgedrag gemerkt. Als het je eigen nachtrust kost zou ik het zeker overwegen want volgens mij kun je (XM dus!) je slaap hartstikke goed gebruiken.
pi_133637905
En anders wil ik jouw deur wel XM, want ik wil heeeeel graag dat F achter een deur gaat slapen ooit.
Om dezelfde reden als Tante Soesa, hij gaat ouwehoeren tegen zijn lamp en ik lig ernaar te luisteren.
Bij mijn ouders gaat hij gewoon roepen als hij er echt uit wil, die hebben geen babyfoon nodig en horen al dat gebabbel niet, heerlijk.
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:53:59 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133637989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:50 schreef Suikertante het volgende:
En anders wil ik jouw deur wel XM, want ik wil heeeeel graag dat F achter een deur gaat slapen ooit.
Om dezelfde reden als Tante Soesa, hij gaat ouwehoeren tegen zijn lamp en ik lig ernaar te luisteren.
Bij mijn ouders gaat hij gewoon roepen als hij er echt uit wil, die hebben geen babyfoon nodig en horen al dat gebabbel niet, heerlijk.
Oh, ik zou het dan zonder babyfoon wel lastig vinden denk ik (in onze situatie dan hè). Alhoewel die nu 's nachts op z'n zachtst staat dus als we haar horen dan is dat volgens mij meer 'live' dan via babyfoon :D :').

Je kan het altijd eens proberen XM, kijk het een paar nachtjes aan. Het grote loslaten gaat beginnen ;)!
pi_133638162
KJ van harte gefeliciteerd met Luuk! *O*
Is ie weer een beetje beter?
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:23:43 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133638761
Ok, helder, dan gaat ze van het weekend verhuizen! End of an era.. Het is wel veul hoor. Bv... en nu ook al naar haar eigen kamer.

;(.
pi_133638890
Wij zijn een paar maanden terug een weekje naar centerparcs geweest en daar had Isa ook een eigen kamer. Doodeng vond ik het :D De eerste nacht ben ik ieder uur gaan kijken, bij dag drie kon je een kanon naast me afschieten en werd ik nog niet wakker :@ Ik zou nu een spreekwoordelijke moord doen voor een eigen kamertje, kleine herrieschopper.

En heb m'n sollicitatie maar afgezegd ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_133638912
Oh en XM, dat ze een eigen kamer heeft wil niet zeggen dat ze nooit meer bij jullie mag he ;) Gewoon lekker erbij pakken als dat goed voelt :)
Sarcasme. Herken het.
pi_133639570
Spirit, wat voor sollicitatieeeeeeeeeeeeeeeeee? Vertel nou eens woman!
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:58:51 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133639700
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, helder, dan gaat ze van het weekend verhuizen! End of an era.. Het is wel veul hoor. Bv... en nu ook al naar haar eigen kamer.

;(.
Snap ik best :Y. En ik vond het ook heus niet leuk dat ze niet meer naast me lag. Het eerste wat ik de eerste ochtenden deed als we wakker werden was rennen naar haar kamertje om naar haar te kijken! Ze heeft ook nog periodes gehad dat ze tussen ons in sliep, het hoeft ook niet te betekenen dat ze nooit meer bij jullie slaapt he! En misschien vind Noor het wel niets, of voelen jullie je er uiteindelijk niet prettig bij en haal je haar weer terug. Kan allemaal :)
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:18:32 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133640306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:38 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Waarom belt hij jou dan?! _O- Als mijn vriend mij zou bellen zeg ik "Extra blij dat ik in de kroeg zit, succes ermee!" :D

Wacht, ik besef nu dat je dus ook echt naar huis bent gegaan! Doe je dat altijd? :@ Hij was toch laatst een heel weekend weg, dan mag jij toch wel een avondje off-duty?
Hij belde mij omdat ze met gewiegd worden niet in slaap viel (alhoewel ik me wel afvraag of hij dat ook al met alle lampen aan deed ;) ). Dus dan zou ie een flesje gaan maken, maar daar is geen voorraad van, dus liever voed ik dan zelf. De kroeg zit ook 1 straat verderop :+

Off duty komt niet echt in mijn woordenboek voor. Ik kom vanavond pas om 20:30 uit mijn werk en dan slaapt ze als het goed is al... dat vind ik echt verschrikkelijk ;(
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:19:40 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133640345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
En heb m'n sollicitatie maar afgezegd ;(
Niet :o -O- wat lullig!

Beterschap voor je kinderen en succes voor jou!
pi_133640674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier past geen co-sleeper.. Vriend wil mup eigenlijk naar naar eigen kamer hebben zo langzamerhand, omdat zijn (en mijn) slaap erdoor gestoord wordt en ze een half jaar is bijna. Maar ik ben bang dat ik haar signalen mis, ze slecht(er) gaat slapen en we dan met een probleem komen te zitten. Nu ze nog bij ons op de kamer slaapt, kan ik sneller ingrijpen. Maarja, dat kan natuurlijk ook niet eeuwig zo blijven. Ik vind het lastig.
Mini ging hier rond zes maanden naar zn eigen kamer, en achteraf gezien hadden we dat wel eerder kunnen/moeten doen. Ik vond het echt een mega stap, wilde er zelf nog niet aan, maar we sliepen alledrie steeds slechter 's nachts. Toen gingen we een weekje weg en zijn bedje paste niet bij ons op de slaapkamer. Hij ging dus cold turkey op een eigen kamer en we sliepen alledrie de hele nacht opeens door :o Het kan heel goed dat Noor onrustig is omdat ze wakker wordt van jullie. Ik werd er ook heel onrustig van dat hij zo vaak en lang wakker was 's nachts, maar eenmaal op zn kamer hoor en merk ik dat niet meer. Ik denk echt dat we nu alledrie beter slapen apart. Sterker nog, als we ergens overnachten leg ik hem het liefst op een eigen kamertje indien mogelijk (we hebben zelfs onze vakantie erop uitgekozen dat we twee slaapkamers hadden).

En hier kan kind net als bij Soesa ook gerust drie kwartier (of langer...) wakker in zn bed liggen 's ochtends voor ik hem er uit vis. Man vindt het zielig en haalt hem eerder, maar ik ben van mening dat hij zich echt wel laat horen als hij ontevreden is en dat hij het prima naar zn zin heeft. Maar goed, da's een ander verhaal.
pi_133641102
Spirit wat is er aan de hand?

Hier de 1e inentingen gehad -O-
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:59:06 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133641505
We gaan het maar gewoon proberen denk ik. God, wat zal ik slecht slapen die eerste nacht(en) :').

Vandaag naar 2x kolven heb ik toch maar besloten. We krijgen van het weekend ook onze vrienden uit de UK over de vloer en willen ook weg. Dan is het ook handiger als ik op 2x kolven zit, anders moet ik overdag nog *ergens* zien te kolven. Niet zo prettig. Het mot maar, maar damn, het doet me meer dan ik dacht, dat afbouwen.

Maar goed, ik val in de herhaling.
pi_133641632
KJ wat een mooie spam O+

XM :* voor de prutnacht

Olf, ‘zeuren’ mag soms echt. Ik vind het eigenlijk niet eens zeuren hoor. Dat is toch het fijne van dit forum. Ook als je een mindere nacht hebt dat je dat even kwijt kan.

Laiv dat duurt nog lang voordat het maandag is. Ik hoop dat ze voor die tijd poept hoor :*

Piekie :* voor jouw prutnacht. Wat een hoop verkouden en hoestende kindjes zijn er momenteel. Hopelijk zijn jouw kindjes snel opgeknapt

LB dat is niet fijn inderdaad. :*

Spirit ook al een :*

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, we hebben neusspray, maar dingen aan je neus doen, zoals sprayen of giga snotklompen weghalen is vooral iets om Heel Erg Boos om te worden en Nog Harder te gaan HUILEN. Nee. Krijsen.
Heel herkenbaar. Riley vindt het zware mishandeling en zij leeft ook heel erg mee met Noor in deze :D

Hilz, ik wil die pasfoto heel graag zien. Die zijn zo O+

XM, is niet zo vreemd dat het je toch meer doet dan je zou denken. Het is toch weer een afsluiting van een periode.
En ik ben benieuwd hoe het gaat als ze in haar eigen kamer slaapt
Riley slaapt al heel lang in haar eigen kamer en ik hoor haar echt altijd. Ik laat haar ’s ochtends ook vaak nog even kletsen als ze wakker wordt. O+
pi_133641649
Is iets wat voorbij kwam en interessant was, niet omdat ik actief naar iets zoek. Maar kan man nu moeilijk met Isa alleen laten en ik voel me ook niet florisant... Dus tja. Kijken of ze het willen verzetten.

Hoe is ze eronder Fr.?
Sarcasme. Herken het.
pi_133641671
*O* KJ, van harte gefeliciteerd met je kleine grote dreumes! Wat lekker dat ie zo goed heeft geslapen vannacht, is ie er een beetje van opgeknapt ook? Ik hoop dat ie vandaag een leuke verjaardag heeft :* En wat een lief overzichtje ook!

L-E, hier dus ook niet echt meer een sociaal-avond-leven momenteel :D Ach, wie weet komt dat ooit nog weer ;)

Danic :*

Pessie, ik ben er ook echt enorm blij mee, onze co-sleeper! Precies wat je zegt :)

LB, wat Suiker zegt, hij zou dat best zelf moeten kunnen zo onderhand toch ;) Zelfs zonder eten krijgt mijn lief d'r hier altijd weer in slaap _O_

Olf, sounds like hier, van 19 t/m 23/24 uur slaapt ze heerlijk! En er zijn zelfs nachten waarin ze daarna nog zo'n stuk doet, tot een uur of half 5. Maar ook nachten dat ze heel graag elke 2 uur wil knuffelen O+

XM, doen waar jij je fijn bij voelt :* Je hoeft niet alles in 1 keer te doen, misschien is het fijner om eerst de bv te doen en dan de volgende stap. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. En ook logisch dat het afbouwen van bv je veel doet, ik vind het geven van bv best een soort 'verslavend' (je maakt natuurlijk ook van die stofjes aan en zo), dus ik begrijp dat wel. Het heeft ook even wat tijd van bezinning nodig. Komt goed, je bent de liefste mama die Noor zich kan wensen O+
pi_133641693
Muhhhhh kdv belde net dat ze niet wil eten en drinken en 38.3 had. Dat had ze vanmorgen nog niet. Maar ze zeiden dat ze haar in bed zouden leggen en nog even zouden afwachten of het daarna beter zou zijn omdat ze nog wel goedgehumeurd was. En nu bellen ze maar niet, en ze slaapt nooit langer dan 1,5 uur aaaah. Daar word ik zenuwachtig van. Al kan ze ook aan het bijslapen zijn van al haar nachtelijke avonturen. Ben maar alvast op weg met de trein dan ben ik er iig snel. ;(
pi_133641757
Olf waarom bel je zelf dan niet naar het KDV? Ik mag altijd bellen als ik zou willen of me ongerust maak. Of om gewoon te horen hoe het gaat :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:08:54 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133641760
Hopelijk is ze na haar slaapje weer opgeknapt Olf!
pi_133641763
Ohh Olf, je meiske :* Hopen dat ze het er gewoon lekker even heeft uitgeslapen!
pi_133641826
Olf, hopen dat ze gewoon slaap aan het inhalen is. Ze slapen ook vaker meer als ze ziek zijn, dus wie weet.

Omentielvo, ik zou vanmorgen weg, en pakte V. op en voelde een natte plek. Ze had nu zo'n poepluier dat het aan alle kanten uit de luier was gekomen. *O* En dit keer zonder huilen en alles. *O*
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:11:17 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133641828
Thnx Belle... Ik ben er gewoon een beetje verdrietig van :'). Meh. Ik ga maar even therapeutisch boodschappen doen ofzo.
pi_133641854
Ik had na een uur al zelf gebeld haha! Maar dat is alweer 40 minuten geleden en ik vind het suf om meteen weer te bellen om te vragen of ze het nog doet. Ik ben niet neurotisch hoor.

Oh ze bellen! Ze is beroerd. Maar doet het nog. Fijn dat ik er bijna ben! Arm madammeke.
pi_133641923
Hier kruip ik ook maar eens uit de lurk stand.

Luuk die is vandaag een dreumes geworden *O* . Hopelijk voelt hij zich wat beter dan gister. Leuke foto serie!

Danic, sterkte in het zkh! Hopelijk kunnen ze wat vinden, zodat het beter met je meisje gaat.

Laiv, ook succes met de verstopte darmpjes.

Alweer 2 weken aan het werk geweest (3 dagen in de week). Het is wennen, vermoeiend maar wat vind ik het fijn om weer onder de mensen te zijn. Alleen het kolven is rampzalig voor mijn gevoel. Het is echt een moeten. Gisteravond toch besloten om heel rustig af te bouwen. (nu ik dit typ vind ik het toch moeilijk ;( ).
Respect voor XM en andere moeders die alle voedingen hebben gekolfd.

's Avonds heb ik nog net de energie om bij te lezen, maar het reageren schiet er echt bij in. Jullie gaan ook zo snel. Dan denk ik dat jullie niet op mijn verhalen zitten te wachten en laat ik het daarbij

F slaapt in zijn wiegje bij ons op de kamer ondanks dat hij al de gehele avond en nacht doorslaapt. Ikzelf daar in tegen heb nog geen nacht doorgeslapen, maar hem op zijn eigen kamertje leggen voelt ook nog niet goed.

Eigenlijk moet ik een middagdutje doen als F slaapt en ik niet hoef te werken. Maar vind dat best zonde van mijn tijd. Want er moet nog zoveel...

:* voor iedereen die het kan gebruiken.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_133642145
Oja. Ik post hier laatste tijd vooral over slecht slapen en dat ze af en toe kwakkelt door tandjes en hoest enzo. Maar eigenlijk gaat het heel goed en doet ze het fantastisch. Ze eet zo lekker de laatste tijd, kan heel goed duidelijk maken wat ze wil (als in, ze kruipt naar de slaapkamer en gaat daar zitten als ze zin heeft in een dut O+ ) is heel vrolijk en kan heerlijk spelen! En ze wordt zo handig met bakjes in elkaar doen en maakt ons expres aan het lachen en dan kijkt ze vet guitig *; en ze zwaait de hele dag!
pi_133642327
Olf, wat klink je gelukkig met je meisje!

XM :* ik voel met je mee over afbouwen. Ik kan me af en toe zo schuldig voelen over dat ik voor mezelf kies. Maar ik weet dat het zo goed is. Gevoel-verstand heen en weer geslinger... succes ermee meid!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:35:00 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133642482
Had niet de indruk dat het allround niet lekker ging hoor Olf :). Helemaal niet zelfs. Je post over het algemeen heel positief vind ik :).

Piekie, jij ook succes! Het is precies dat, je voelt je zo'n egoïst. Zo van, nou, blijkbaar wil je niet het beste voor je kind. En dan vind ik mezelf weer stom :').
pi_133643052
Olf wat zielig, een ziek meisje ;(

Wizzy, jij hebt een snelle doorslaper dus! Oh, en op mijn verhalen zit ook echt niemand te wachten maar dat weerhoudt me niet om ze te delen *O*

Ik kan me heel goed voorstellen hoe lastig het is om te stoppen met bv. Maar ik weet nog van Kleuter hoe HEERLIJK het was om weer wat vrijheid terug te krijgen. En een goede moeder zijn zit in aansluiten op de behoeftes van je kind, hem/haar geven wat het nodig heeft en soms is dat kiezen voor jezelf, bovendien, egoisme is een woord wat totaal niet past bij 6 maanden fulltime kolven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')