abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:23:43 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133638761
Ok, helder, dan gaat ze van het weekend verhuizen! End of an era.. Het is wel veul hoor. Bv... en nu ook al naar haar eigen kamer.

;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133638890
Wij zijn een paar maanden terug een weekje naar centerparcs geweest en daar had Isa ook een eigen kamer. Doodeng vond ik het :D De eerste nacht ben ik ieder uur gaan kijken, bij dag drie kon je een kanon naast me afschieten en werd ik nog niet wakker :@ Ik zou nu een spreekwoordelijke moord doen voor een eigen kamertje, kleine herrieschopper.

En heb m'n sollicitatie maar afgezegd ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_133638912
Oh en XM, dat ze een eigen kamer heeft wil niet zeggen dat ze nooit meer bij jullie mag he ;) Gewoon lekker erbij pakken als dat goed voelt :)
Sarcasme. Herken het.
pi_133639570
Spirit, wat voor sollicitatieeeeeeeeeeeeeeeeee? Vertel nou eens woman!
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:58:51 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133639700
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, helder, dan gaat ze van het weekend verhuizen! End of an era.. Het is wel veul hoor. Bv... en nu ook al naar haar eigen kamer.

;(.
Snap ik best :Y. En ik vond het ook heus niet leuk dat ze niet meer naast me lag. Het eerste wat ik de eerste ochtenden deed als we wakker werden was rennen naar haar kamertje om naar haar te kijken! Ze heeft ook nog periodes gehad dat ze tussen ons in sliep, het hoeft ook niet te betekenen dat ze nooit meer bij jullie slaapt he! En misschien vind Noor het wel niets, of voelen jullie je er uiteindelijk niet prettig bij en haal je haar weer terug. Kan allemaal :)
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:18:32 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133640306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:38 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Waarom belt hij jou dan?! _O- Als mijn vriend mij zou bellen zeg ik "Extra blij dat ik in de kroeg zit, succes ermee!" :D

Wacht, ik besef nu dat je dus ook echt naar huis bent gegaan! Doe je dat altijd? :@ Hij was toch laatst een heel weekend weg, dan mag jij toch wel een avondje off-duty?
Hij belde mij omdat ze met gewiegd worden niet in slaap viel (alhoewel ik me wel afvraag of hij dat ook al met alle lampen aan deed ;) ). Dus dan zou ie een flesje gaan maken, maar daar is geen voorraad van, dus liever voed ik dan zelf. De kroeg zit ook 1 straat verderop :+

Off duty komt niet echt in mijn woordenboek voor. Ik kom vanavond pas om 20:30 uit mijn werk en dan slaapt ze als het goed is al... dat vind ik echt verschrikkelijk ;(
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:19:40 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133640345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
En heb m'n sollicitatie maar afgezegd ;(
Niet :o -O- wat lullig!

Beterschap voor je kinderen en succes voor jou!
pi_133640674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier past geen co-sleeper.. Vriend wil mup eigenlijk naar naar eigen kamer hebben zo langzamerhand, omdat zijn (en mijn) slaap erdoor gestoord wordt en ze een half jaar is bijna. Maar ik ben bang dat ik haar signalen mis, ze slecht(er) gaat slapen en we dan met een probleem komen te zitten. Nu ze nog bij ons op de kamer slaapt, kan ik sneller ingrijpen. Maarja, dat kan natuurlijk ook niet eeuwig zo blijven. Ik vind het lastig.
Mini ging hier rond zes maanden naar zn eigen kamer, en achteraf gezien hadden we dat wel eerder kunnen/moeten doen. Ik vond het echt een mega stap, wilde er zelf nog niet aan, maar we sliepen alledrie steeds slechter 's nachts. Toen gingen we een weekje weg en zijn bedje paste niet bij ons op de slaapkamer. Hij ging dus cold turkey op een eigen kamer en we sliepen alledrie de hele nacht opeens door :o Het kan heel goed dat Noor onrustig is omdat ze wakker wordt van jullie. Ik werd er ook heel onrustig van dat hij zo vaak en lang wakker was 's nachts, maar eenmaal op zn kamer hoor en merk ik dat niet meer. Ik denk echt dat we nu alledrie beter slapen apart. Sterker nog, als we ergens overnachten leg ik hem het liefst op een eigen kamertje indien mogelijk (we hebben zelfs onze vakantie erop uitgekozen dat we twee slaapkamers hadden).

En hier kan kind net als bij Soesa ook gerust drie kwartier (of langer...) wakker in zn bed liggen 's ochtends voor ik hem er uit vis. Man vindt het zielig en haalt hem eerder, maar ik ben van mening dat hij zich echt wel laat horen als hij ontevreden is en dat hij het prima naar zn zin heeft. Maar goed, da's een ander verhaal.
pi_133641102
Spirit wat is er aan de hand?

Hier de 1e inentingen gehad -O-
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:59:06 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133641505
We gaan het maar gewoon proberen denk ik. God, wat zal ik slecht slapen die eerste nacht(en) :').

Vandaag naar 2x kolven heb ik toch maar besloten. We krijgen van het weekend ook onze vrienden uit de UK over de vloer en willen ook weg. Dan is het ook handiger als ik op 2x kolven zit, anders moet ik overdag nog *ergens* zien te kolven. Niet zo prettig. Het mot maar, maar damn, het doet me meer dan ik dacht, dat afbouwen.

Maar goed, ik val in de herhaling.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133641632
KJ wat een mooie spam O+

XM :* voor de prutnacht

Olf, ‘zeuren’ mag soms echt. Ik vind het eigenlijk niet eens zeuren hoor. Dat is toch het fijne van dit forum. Ook als je een mindere nacht hebt dat je dat even kwijt kan.

Laiv dat duurt nog lang voordat het maandag is. Ik hoop dat ze voor die tijd poept hoor :*

Piekie :* voor jouw prutnacht. Wat een hoop verkouden en hoestende kindjes zijn er momenteel. Hopelijk zijn jouw kindjes snel opgeknapt

LB dat is niet fijn inderdaad. :*

Spirit ook al een :*

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, we hebben neusspray, maar dingen aan je neus doen, zoals sprayen of giga snotklompen weghalen is vooral iets om Heel Erg Boos om te worden en Nog Harder te gaan HUILEN. Nee. Krijsen.
Heel herkenbaar. Riley vindt het zware mishandeling en zij leeft ook heel erg mee met Noor in deze :D

Hilz, ik wil die pasfoto heel graag zien. Die zijn zo O+

XM, is niet zo vreemd dat het je toch meer doet dan je zou denken. Het is toch weer een afsluiting van een periode.
En ik ben benieuwd hoe het gaat als ze in haar eigen kamer slaapt
Riley slaapt al heel lang in haar eigen kamer en ik hoor haar echt altijd. Ik laat haar ’s ochtends ook vaak nog even kletsen als ze wakker wordt. O+
pi_133641649
Is iets wat voorbij kwam en interessant was, niet omdat ik actief naar iets zoek. Maar kan man nu moeilijk met Isa alleen laten en ik voel me ook niet florisant... Dus tja. Kijken of ze het willen verzetten.

Hoe is ze eronder Fr.?
Sarcasme. Herken het.
pi_133641671
*O* KJ, van harte gefeliciteerd met je kleine grote dreumes! Wat lekker dat ie zo goed heeft geslapen vannacht, is ie er een beetje van opgeknapt ook? Ik hoop dat ie vandaag een leuke verjaardag heeft :* En wat een lief overzichtje ook!

L-E, hier dus ook niet echt meer een sociaal-avond-leven momenteel :D Ach, wie weet komt dat ooit nog weer ;)

Danic :*

Pessie, ik ben er ook echt enorm blij mee, onze co-sleeper! Precies wat je zegt :)

LB, wat Suiker zegt, hij zou dat best zelf moeten kunnen zo onderhand toch ;) Zelfs zonder eten krijgt mijn lief d'r hier altijd weer in slaap _O_

Olf, sounds like hier, van 19 t/m 23/24 uur slaapt ze heerlijk! En er zijn zelfs nachten waarin ze daarna nog zo'n stuk doet, tot een uur of half 5. Maar ook nachten dat ze heel graag elke 2 uur wil knuffelen O+

XM, doen waar jij je fijn bij voelt :* Je hoeft niet alles in 1 keer te doen, misschien is het fijner om eerst de bv te doen en dan de volgende stap. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. En ook logisch dat het afbouwen van bv je veel doet, ik vind het geven van bv best een soort 'verslavend' (je maakt natuurlijk ook van die stofjes aan en zo), dus ik begrijp dat wel. Het heeft ook even wat tijd van bezinning nodig. Komt goed, je bent de liefste mama die Noor zich kan wensen O+
pi_133641693
Muhhhhh kdv belde net dat ze niet wil eten en drinken en 38.3 had. Dat had ze vanmorgen nog niet. Maar ze zeiden dat ze haar in bed zouden leggen en nog even zouden afwachten of het daarna beter zou zijn omdat ze nog wel goedgehumeurd was. En nu bellen ze maar niet, en ze slaapt nooit langer dan 1,5 uur aaaah. Daar word ik zenuwachtig van. Al kan ze ook aan het bijslapen zijn van al haar nachtelijke avonturen. Ben maar alvast op weg met de trein dan ben ik er iig snel. ;(
pi_133641757
Olf waarom bel je zelf dan niet naar het KDV? Ik mag altijd bellen als ik zou willen of me ongerust maak. Of om gewoon te horen hoe het gaat :D
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:08:54 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133641760
Hopelijk is ze na haar slaapje weer opgeknapt Olf!
pi_133641763
Ohh Olf, je meiske :* Hopen dat ze het er gewoon lekker even heeft uitgeslapen!
pi_133641826
Olf, hopen dat ze gewoon slaap aan het inhalen is. Ze slapen ook vaker meer als ze ziek zijn, dus wie weet.

Omentielvo, ik zou vanmorgen weg, en pakte V. op en voelde een natte plek. Ze had nu zo'n poepluier dat het aan alle kanten uit de luier was gekomen. *O* En dit keer zonder huilen en alles. *O*
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:11:17 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133641828
Thnx Belle... Ik ben er gewoon een beetje verdrietig van :'). Meh. Ik ga maar even therapeutisch boodschappen doen ofzo.
pi_133641854
Ik had na een uur al zelf gebeld haha! Maar dat is alweer 40 minuten geleden en ik vind het suf om meteen weer te bellen om te vragen of ze het nog doet. Ik ben niet neurotisch hoor.

Oh ze bellen! Ze is beroerd. Maar doet het nog. Fijn dat ik er bijna ben! Arm madammeke.
pi_133641923
Hier kruip ik ook maar eens uit de lurk stand.

Luuk die is vandaag een dreumes geworden *O* . Hopelijk voelt hij zich wat beter dan gister. Leuke foto serie!

Danic, sterkte in het zkh! Hopelijk kunnen ze wat vinden, zodat het beter met je meisje gaat.

Laiv, ook succes met de verstopte darmpjes.

Alweer 2 weken aan het werk geweest (3 dagen in de week). Het is wennen, vermoeiend maar wat vind ik het fijn om weer onder de mensen te zijn. Alleen het kolven is rampzalig voor mijn gevoel. Het is echt een moeten. Gisteravond toch besloten om heel rustig af te bouwen. (nu ik dit typ vind ik het toch moeilijk ;( ).
Respect voor XM en andere moeders die alle voedingen hebben gekolfd.

's Avonds heb ik nog net de energie om bij te lezen, maar het reageren schiet er echt bij in. Jullie gaan ook zo snel. Dan denk ik dat jullie niet op mijn verhalen zitten te wachten en laat ik het daarbij

F slaapt in zijn wiegje bij ons op de kamer ondanks dat hij al de gehele avond en nacht doorslaapt. Ikzelf daar in tegen heb nog geen nacht doorgeslapen, maar hem op zijn eigen kamertje leggen voelt ook nog niet goed.

Eigenlijk moet ik een middagdutje doen als F slaapt en ik niet hoef te werken. Maar vind dat best zonde van mijn tijd. Want er moet nog zoveel...

:* voor iedereen die het kan gebruiken.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_133642145
Oja. Ik post hier laatste tijd vooral over slecht slapen en dat ze af en toe kwakkelt door tandjes en hoest enzo. Maar eigenlijk gaat het heel goed en doet ze het fantastisch. Ze eet zo lekker de laatste tijd, kan heel goed duidelijk maken wat ze wil (als in, ze kruipt naar de slaapkamer en gaat daar zitten als ze zin heeft in een dut O+ ) is heel vrolijk en kan heerlijk spelen! En ze wordt zo handig met bakjes in elkaar doen en maakt ons expres aan het lachen en dan kijkt ze vet guitig *; en ze zwaait de hele dag!
pi_133642327
Olf, wat klink je gelukkig met je meisje!

XM :* ik voel met je mee over afbouwen. Ik kan me af en toe zo schuldig voelen over dat ik voor mezelf kies. Maar ik weet dat het zo goed is. Gevoel-verstand heen en weer geslinger... succes ermee meid!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:35:00 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133642482
Had niet de indruk dat het allround niet lekker ging hoor Olf :). Helemaal niet zelfs. Je post over het algemeen heel positief vind ik :).

Piekie, jij ook succes! Het is precies dat, je voelt je zo'n egoïst. Zo van, nou, blijkbaar wil je niet het beste voor je kind. En dan vind ik mezelf weer stom :').
pi_133643052
Olf wat zielig, een ziek meisje ;(

Wizzy, jij hebt een snelle doorslaper dus! Oh, en op mijn verhalen zit ook echt niemand te wachten maar dat weerhoudt me niet om ze te delen *O*

Ik kan me heel goed voorstellen hoe lastig het is om te stoppen met bv. Maar ik weet nog van Kleuter hoe HEERLIJK het was om weer wat vrijheid terug te krijgen. En een goede moeder zijn zit in aansluiten op de behoeftes van je kind, hem/haar geven wat het nodig heeft en soms is dat kiezen voor jezelf, bovendien, egoisme is een woord wat totaal niet past bij 6 maanden fulltime kolven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')