Geef maar door over wie ze het na 3 maanden ga hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Nu pas met Ayoub komen. Die hype ik al drie maanden.
Nou nou, knap hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Zo zeg, jij bent stoer!quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben jullie haar aan aangedrukt?quote:
Nou ja, dan moet je ze nog wat sneller ontdekken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe Bergkamp, nu Ayoub. Ik moet scout worden.
Sowieso. Al heeft dat ook met de chemie tussen ons te maken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was leuker toen wij het over een cockring hadden
Alleen boetius heeft een potentieel talent. BMI misschien ook.quote:Op maandag 25 november 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
Vilhena is gewoon niet het talent dat Typisch Sjaakbauer Caland kapiteintje Muto en Onlogisch dachten dat het was.
Ze zaten een keer mis, kan gebeuren.
Dat hebben die mannen op tv gewoon, tja, minder.quote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso. Al heeft dat ook met de chemie tussen ons te maken.
Twente en Heerenveen hebben een hoger niveau dan Feyenoordquote:Op maandag 25 november 2013 20:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen boetius heeft een potentieel talent. BMI misschien ook.
De rest van de jeugd is niveau twente en heerenveen.
Hou op man.quote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef vivelafete het volgende:
Damn wat een vervelende uitzending tot nu toe zeg
quote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef vivelafete het volgende:
Damn wat een vervelende uitzending tot nu toe zeg
20quote:
Volgens mij alleen op Fox toch?quote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Wanneer komen die samenvattingen er überhaupt op?
Na VI op vrijdagavond was het altijd een heerlijk tijdstip.
Een naamgrap is bij jou nooit vermeer.quote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geleerd geen grappen over namen te maken.
2keepers in 1 elftal?quote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ja jong Ajax, mooi elftal man. Moisander, Vermeer, Van der Hoorn, Veltman, Denswil, Blind, Duarte, Cillissen en zo voorts.
Eens, is wat chaotisch vandaagquote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een door elkaar gelul, het lijkt SV wel
Het ging over moslims.quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
Ik hang ook een godsdienst aan en ik vind het allemaal prima.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
Ik hang ook een godsdienst aan en ik vind het allemaal prima.
Toivonen mag niet meer.quote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jong PSV:
Tyton
Brenet, Zanka, Hendrix, Tamata
Hiljemark, van Ooijen, Toivonen
Bakkali, Vloet, Jozefzoon
Daarmee wordt je gewoon 1e in de Jupiler League. Maar in de Ere er niets van bakken![]()
Ik heb ook wel eens een enquete gehouden onder de VI Hooligansquote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb eenzelfde enquete onder VI Hooligans gehouden. Die resultaten waren pas schokkend
Ik denk dat Gerald Brinkman meer geschikt is voor deze taak.quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Aron Winter moet bondscoach worden.
Wat zijn de regels dan precies?quote:
Eerder geniaalquote:
Haha alsof Rotterdammers voor dat kk barcelona isquote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Syntix het volgende:
Wel grappig dat al die kut kakkies en rotterdammers voor Barcelona zijn, maar niet door hebben dat Barcelona groot is gemaakt door Ajacieden en speelt zoals Ajax
Ik word een beetje misselijk van dit accent.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Oké bedankt voor deze geweldige anekdote.
"Opgeschaiven heb" "Wainag gawaist" Het is maar wat je de Nederlandse taal noemt....quote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef satecl het volgende:
Wat een baasBeheerst de Nederlandse taal. Kunnen de meeste onder de rivier niet zeggen.
Het is te volgen. Ik ben wel eens in Brabant geweest. Ik verstond er helemaal niemand.quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
"Opgeschaiven heb" "Wainag gawaist" Het is maar wat je de Nederlandse taal noemt....
Kruipen bij elkaar zo ver in de reet als mogelijk om te roepen hoe 'traditioneel' ze wel niet zijnquote:
Max 15 duels in het eerstequote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de regels dan precies?
Boehoe.quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
Toch maar liefst 0 Twente-spelers in elftal van de week
Narsingh had ook al meer dan 15 duels bij PSV?quote:
Drama.quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Moody het volgende:
In het seizoen slimmen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narsingh had ook al meer dan 15 duels bij PSV?
per seizoen........quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narsingh had ook al meer dan 15 duels bij PSV?
Hij vond een paar maanden geleden De Vrij, Bruma, BMI en Rekik ook uitstekende spelers.quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Syntix het volgende:
Johan vindt Veltman een uitstekende speler
Loopt jouw rtl 7 achter?quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op de een of andere manier begin ik een beetje moe te worden van dat gezeul met die boeken de hele tijd. Het lijk de boekenclub van Oprah Winfrey wel. Of niet? Het is big business dat weet ik allemaal wel, maar ik zit daar niet zo op te wachten moet ik eerlijk zeggen.
Vloeken in de kerk ouwe!quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op de een of andere manier begin ik een beetje moe te worden van dat gezeul met die boeken de hele tijd. Het lijk de boekenclub van Oprah Winfrey wel. Of niet? Het is big business dat weet ik allemaal wel, maar ik zit daar niet zo op te wachten moet ik eerlijk zeggen.
Toivonen haalt toch geen 15 duels dit seizoen in eredivisie/beker? Of telt europees ook mee, dat zou gek zijn.quote:
nee hoorquote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
13 competitie, 2 beker.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toivonen haalt toch geen 15 duels dit seizoen in eredivisie/beker? Of telt europees ook mee, dat zou gek zijn.
Niet als je thuis tegen NAC Breda speeltquote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Moody het volgende:
[..]![]()
Naja toch raar als je 5-2 wint met 1 uitblinker met 2 goals en 2 assists
Gaan we leuk zitten doen, eikel?quote:
13 eredivsie 2 bekerquote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toivonen haalt toch geen 15 duels dit seizoen in eredivisie/beker? Of telt europees ook mee, dat zou gek zijn.
Het schijnt zijn publieke afscheid te zijn. Zelfs een vechter als Leo kan niet eeuwig blijven strijden tegen zijn terminale aids.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Grifte het volgende:
Leo Driessen bij Koning Voetbal.
Nee, dat wordt hem niet.
Pardon?quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gaan we leuk zitten doen, eikel?
Ze gaan straks in het engels verder. Ik vind dat not dun.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die PS4 reclame verandert halverwege in het engels.
Is dat leuk?
Haha!quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt zijn publieke afscheid te zijn. Zelfs een vechter als Leo kan niet eeuwig blijven strijden tegen zijn terminale aids.
Terminale aids nog wel. Jij leeft nog in de jaren '90?quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt zijn publieke afscheid te zijn. Zelfs een vechter als Leo kan niet eeuwig blijven strijden tegen zijn terminale aids.
Ik zag een shot van een juichend publiek, dus vermoedelijk zal hij het straks persoonlijk aankondigen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag een shot van een juichend publiek, dus vermoedelijk zal hij het straks persoonlijk aankondigen.
Ze wisten blijkbaar niet hoe ze dat laatste stukje moesten vertalen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die PS4 reclame verandert halverwege in het engels.
Is dat leuk?
Dit is geen HIV meer he. Hij is al jaren aan het aftakelen. Al verdenk ik zijn apotheker er wel van suikers mee te geven in plaats van legitieme aids-remmers.quote:Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Terminale aids nog wel. Jij leeft nog in de jaren '90?
Wat?!quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
was gewoon even benieuwdquote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, waarom vraag je dat mijn lief?
Leo wordt gewoon langzaam van binnenuit opgegeten door een tropenziekte die hij heeft opgelopen tijdens de zoektocht naar die debiele Feyenoord-olifant.quote:Op maandag 25 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is geen HIV meer he. Hij is al jaren aan het aftakelen. Al verdenk ik zijn apotheker er wel van suikers mee te geven in plaats van legitieme aids-remmers.
Met jouquote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
was gewoon even benieuwd
fijn om te horen
Radio Rijnmond, dan mag hetquote:Op maandag 25 november 2013 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Is die verslaggever soms voor Feyenoord?
Ik meende Emile te herkennen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Is die verslaggever soms voor Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |