Den Dolder, een dorp met een plaatsnaambord op het stationquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:49 schreef BELASTING het volgende:
Waar ergens hang je momenteel uit?
Jaarafsluitingquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Zit je nu alweer in de trein voor dat stokje
Sprinter 5640 richting Utrecht CS. Aankomst om 13:14.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Den Dolder, een dorp met een plaatsnaambord op het station
Sprinter 2445 is dit volgens mij.
Nou, ik denk dat de meesten er niet op zitten te wachten, aangezien hij ook nog wel eens bij mensen thuis ligt tussendoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:32 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn dan je dan precies kan bijhouden hoeveel km de stok aflegt
Leuk verslag en mooie verplaatsing.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef Nattekat het volgende:
En het was weer een lange dag... De trip, welke mij in totaal ¤31,30 heeft gekost, begon vanochtend rond de klok van 10 uur:
[ afbeelding ]
Eenmaal aangekomen in Putten, was het nodig dat ik met de bus ging, de stok lag veel te ver van het station. Helaas was dat kaartje niet lang genoeg geldig om weer terug te gaan dus dronk ik wat AA high energy en liep met een aardig tempo richting het station, waar ik 2 minuten voor de trein aankwam.
Eenmaal thuis een mooi plaatje op de stok geplakt en naar het bord gefietst:
[ afbeelding ]
In de directe omgeving waren de opties voor het sleutelbord een bord zonder riggel, en bord waar je die sleutel enkel nog met heel dunne vingers kan pakken en het plaatsnaambord zelf, welke het dus geworden is (waarschuwing: kleine mensen moeten een krukje ofzo meenemen):
[ afbeelding ]
En uiteindelijk moest er afscheid genomen worden, die stok zal waarschijnlijk snel weer naar het oosten verdwijnen en daar kom ik de komende maanden niet meer. Dag stok![]()
[ afbeelding ]
1e plek waar ik klikte in maps.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Dat was een snelle pinpoint
Ik maar denken dat ie daar goed verstopt lag.
Ik dacht dat, omdat die plek erg ver van Warmond zelf ligt, het niet zo snel ontdekt zou wordenquote:
Ik dacht dat ook toen ik 'm in Maastricht had gedeponeerd een aantal weken geleden, en toch had je 'm gevonden binnen 'n kwartier terwijl die foto's in Streetview totaal anders uitzien en die van mij in het donker waren genomenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat, omdat die plek erg ver van Warmond zelf ligt, het niet zo snel ontdekt zou worden
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal mensen die actief zijn is teleurstellend, zelfs de TT is nog niet aangepast
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal mensen die dat actief zijn is, is teleurstellend, zelfs de TT is nog niet aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |