Ik dacht dat ook toen ik 'm in Maastricht had gedeponeerd een aantal weken geleden, en toch had je 'm gevonden binnen 'n kwartier terwijl die foto's in Streetview totaal anders uitzien en die van mij in het donker waren genomenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat, omdat die plek erg ver van Warmond zelf ligt, het niet zo snel ontdekt zou worden
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal mensen die actief zijn is teleurstellend, zelfs de TT is nog niet aangepast
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Het aantal mensen die dat actief zijn is, is teleurstellend, zelfs de TT is nog niet aangepast
Die laat ik strategisch open, van mij hoef je dat niet te verwachtenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef nofxtbr het volgende:
Warmond![]()
Ik dacht echt dat ie in Noordwijkerhout zou komen te liggen
That's what she said..quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die laat ik strategisch open, van mij hoef je dat niet te verwachten
ukkiequote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Maringo het volgende:
Boh, ik had krukstukje niet gelezen. Toen maar geklommen.
haha kleintje.quote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Maringo het volgende:
Boh, ik had krukstukje niet gelezen. Toen maar geklommen.
quote:
Naar kabouterland.quote:Op zondag 1 december 2013 15:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
haha kleintje.
waar gaat Stokje nu naar toe ?
Deze dus:quote:
Nu ben ik wel erg nieuwschierig naar die plekkenquote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Maringo het volgende:
Meh, ik had twee locaties uitgezocht via Maps. Daar waren het goede verbergplekken. Bij de eerste waren de bosjes weggehaald en het tweede bord was helemaal verdwenen.
Ik was langs twee andere locaties gereden, maar daar vermoedde ik al van dat ze open en bloot waren.
Ik moest weer op tijd thuis zijn, dus ik doe morgenochtend weer een poging.
Morgen ga ik in de richting van Zandvoort. Heb ik kans dat ik Stokje dan tegen kom ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Maringo het volgende:
Meh, ik had twee locaties uitgezocht via Maps. Daar waren het goede verbergplekken. Bij de eerste waren de bosjes weggehaald en het tweede bord was helemaal verdwenen.
Ik was langs twee andere locaties gereden, maar daar vermoedde ik al van dat ze open en bloot waren.
Ik moest weer op tijd thuis zijn, dus ik doe morgenochtend weer een poging.
Dinsdag ga ik een stukje fietsen danquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen ga ik in de richting van Zandvoort. Heb ik kans dat ik Stokje dan tegen kom ?
Ik ben daar sowieso snellerquote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dinsdag ga ik een stukje fietsen dan
Ik heb dinsdag de hele middag, mijn reistijd is wel langer maar ik heb meer tijdquote:
Hmm als ie echt daar komt te liggen wil ik de strijd wel aangaan wie sneller isquote:Op zondag 1 december 2013 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag de hele middag, mijn reistijd is wel langer maar ik heb meer tijd
quote:Op zondag 1 december 2013 18:33 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hmm als ie echt daar komt te liggen wil ik de strijd wel aangaan wie sneller is
Ligt eraan hoe je rijdt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen ga ik in de richting van Zandvoort. Heb ik kans dat ik Stokje dan tegen kom ?
Westland.quote:Op zondag 1 december 2013 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg nieuwschierig naar die plekken
quote:Op maandag 2 december 2013 09:13 schreef Maringo het volgende:
Ik was het vergeten tot ik vlakbij mn werk was.
Nog even omgereden naar een bord die ik wist, maar die is onbereikbaar zonder gevaar voor eigen leven.
Leg dat ding gewoon neerquote:Op maandag 2 december 2013 09:13 schreef Maringo het volgende:
Ik was het vergeten tot ik vlakbij mn werk was.
Nog even omgereden naar een bord die ik wist, maar die is onbereikbaar zonder gevaar voor eigen leven.
Nou niet generaliseren hèquote:Op maandag 2 december 2013 10:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Randstad Maringo laat aardig van zich af weten.
Ja, ok. Vanwege de kaartjes.quote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer ook, maar toen met goed excuus
Je hebt de Bible Belt ( = plekken waar men hun kinderen niet laat inenten), maar ik zie hier een duidelijke FOK!Stok Belt ( = plekken waar de FOK!Stok nog niet is geweest)quote:Op maandag 2 december 2013 09:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe maand, nieuwe kansen
[ afbeelding ]
Yep, die mag wel in de FOK!stokwiki, de FOK!STOKbeltquote:Op maandag 2 december 2013 10:45 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je hebt de Bible Belt ( = plekken waar men hun kinderen niet laat inenten), maar ik zie hier een duidelijke FOK!Stok Belt ( = plekken waar de FOK!Stok nog niet is geweest)
De stok lag niet eens in Warmond maar in een klein gehucht in het boerenland dat het Groene Hart heetquote:Op maandag 2 december 2013 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
M'n vader belt net, hij reed langs Warmond en vroeg of de stok er nog lag. Gemiste kans Maringo, had dat ding nou gewoon ergens neergelegd
Hij reed waarschijnlijk op de A44 of A4, beetje omrijden vind ie niet erg.quote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag niet eens in Warmond maar in een klein gehucht in het boerenland dat het Groene Hart heet
Daar heeft ie ook nooit gelegen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok lag niet eens in Warmond maar in een klein gehucht in het boerenland dat het Groene Hart heet
Wel in dm aan m1st1g doorgeven!quote:Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef Maringo het volgende:
Hij ligt al een uurtje kou te lijden. Maar jullie zullen nog even moeten wachten tot ik beter internet heb. Ik krijg alleen maar foutmeldingen als ik wil uploaden. Vanwege het slechte bereik.
Zit ook mobielquote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wil jij dat doen? Dm op mobiel is niet makkelijk.
Wat als ie nou aan het bord Leidschendam Voorburg hangt?quote:Op maandag 2 december 2013 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand hem nog even verplaatst naar Voorburg dan kan die gemeente ook van de kaart.
ik kan hem morgen ook wel even aan het bordje voorburg leggen hoorquote:Op maandag 2 december 2013 16:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat als ie nou aan het bord Leidschendam Voorburg hangt?
Doe datquote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kan hem morgen ook wel even aan het bordje voorburg leggen hoor
moet alleen nog even zoeken waar dat kreng ligtquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 16:53 schreef Nattekat het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,339.35,,0,5.13 een sopbord
Probeer de plaatsgrenzen te zoeken, één groot op elkaar gegooid zooitje daarquote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk in Den Haag - Leidschenveen/Ypenburg te zoeken?
Jazeker.quote:Op maandag 2 december 2013 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Is die plek überhaupt wel te vinden op de satellietbeelden?
Ik had gedacht dat dit er zo eentje zou zijn waarvan de plaatser denkt dat ie moeilijk is, maar dat ie binnen 10 minuten gepinpoint is.quote:
Ik weet van drie die je sowieso gemist hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er even klaar mee...
Dit is het kaartje van plaatsnaamborden die ik heb gevonden; veel zoekplezier
[ afbeelding ]
Tja... als ik ze allemaal had gehad was ik vast en zeker het stokbord tegengekomen. Ik vermoed dat er in die woonwijk bij het winkelcentrum nog een bord verstopt is. Verder zou ik geen straat meer weten die Leidschendam in gaatquote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet van drie die je sowieso gemist hebt.
Op de Oostvlietweg staat er nog eentje: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=11,13.92,,0,6.32quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... als ik ze allemaal had gehad was ik vast en zeker het stokbord tegengekomen. Ik vermoed dat er in die woonwijk bij het winkelcentrum nog een bord verstopt is. Verder zou ik geen straat meer weten die Leidschendam in gaat
Daar heb ik dan ook niet naar de stok gezocht, het lijkt me erg duidelijk een woonwijkquote:Op maandag 2 december 2013 20:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op de Oostvlietweg staat er nog eentje: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=11,13.92,,0,6.32
Maar dat is hem niet.
Maar je zoekt wel bij de Kastelenring.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook niet naar de stok gezocht, het lijkt me erg duidelijk een woonwijk
Deze ben je ook nog vergeten:quote:Op maandag 2 december 2013 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er even klaar mee...
Dit is het kaartje van plaatsnaamborden die ik heb gevonden; veel zoekplezier
[ afbeelding ]
Doe ik ook een hele moeilijkequote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze ben je ook nog vergeten:
https://maps.google.nl/ma(...)bp=11,136.02,,0,0.47
Of deze:
https://maps.google.nl/ma(...)bp=11,324.85,,0,6.32
En die stip daartussen staat volgens mij niks.
Die had ik gemist.. Nice.quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe ik ook een hele moeilijke
https://maps.google.nl/ma(...)gDvQ&cbp=11,135,,0,0
Ik krijg het idee dat dit net zo vals als Warmond isquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:13 schreef Maringo het volgende:
Nog geen pinpoint... Beetje teleurstellend dit.
Het bord stond kilometers van Warmond zelf af. Helaas was het enorm snel ontdekt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:38 schreef Barreltje het volgende:
wat was er vals aan warmonddie heb ik even gemist geloof ik
Dit is valser.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat dit net zo vals als Warmond is
Dit bord staat in een heel andere plaats?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |