En zo dik zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
10 jaar en dan weten dat je op blond valt
Ga je schamenquote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef richolio het volgende:
Story of my life van OneDirection is wel mijn guilty pleasure
Nou dat vind ik niet kunnen hoorquote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat blonde popje helemaal rechts met make-up en lipstick lijkt wel 18 ofzo
Ik ga het nog een beetje erger voor je maken. Wrecking ball van Miley Cyrus ook.quote:
Schandalig inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat blonde popje helemaal rechts met make-up en lipstick lijkt wel 18 ofzo
Nou nou nouquote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet kunnen hoor
Yoko Ono is het beste wat de beatles is overkomen.. John Lennon soloquote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef richolio het volgende:
Wat waren the beatles toch verdomd goed.
Marco marco, het is nog maar een kind.quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef marcodej het volgende:
Jij ziet er ook lelijk uit, met je ijzer in je bakkes.
Die verdienen straf.quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Keukendrol het volgende:
Wat een domme snolletjes. Godverdomme.
Op die leeftijd vond ik de Beatles al tof.quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Marco marco, het is nog maar een kind.
Maar dat was nog voor de 2de wereldoorlog, of de 1ste?quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op die leeftijd vond ik de Beatles al tof.
Ik weet niet of ik dat een goed iets vind of niet..quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Yoko Ono is het beste wat de beatles is overkomen.. John Lennon solo
nou nou nouquote:Op maandag 25 november 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie dit leuk vindt mogen ze van de hoogste brug gooien.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Keukendrol het volgende:
ik ga, met een touwtjequote:Op maandag 25 november 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie dit leuk vindt mogen ze van de hoogste brug gooien.
Nee want Mathijs heeft smaak.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
mathijs gaat nu backstage met al die meisjes
Ik ben volgens mij geen echte vrouw.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Zit toch ergens kortsluiting bij het vrouwelijk geslacht.
Ik hoorde ze net voor het eerst. Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef richolio het volgende:
Story of my life van One Direction is wel mijn guilty pleasure
quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Yoko Ono is het beste wat de beatles is overkomen.. John Lennon solo
Waarom ? Toen jij 10 was kende je muziek ver voor die tijd ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Keukendrol het volgende:
Dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik vond One Direction beter dan Apocalyptica met hun ongecontroleerde a-muzikale herrie.
Sonic Youth is toch ook herrie?quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik vond One Direction beter dan Apocalyptica met hun ongecontroleerde a-muzikale herrie.
Ik heb 2 erg goeie CD's van ze. Ik bedoelde eigen a-melodieuze herrie. Dit was bagger.quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk
quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar Bastille is gewoon kwaliteit. Goede band zij
Eng eng eng programma.quote:
Ja, vind jij ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik heb ze gezien op Pinkpop en heel bijzonder was het niet, en die nieuwe single 'Of The Night' wat een verkrachting van het origineel.
Ik vond die hit ook wel leuk en ook niet guilty pleasure waardig maar buiten dat nummer om is het niet veel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, vind jij ja.Ik vind ze leuk en vond t niet guilty pleasure waardig, omdat t gewoon een goed bandje is.
Leo leeft nog heurquote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
OneDirection vergelijken met The Beatles. Leo Blokfluit draait zich om in zijn graf.
Gillende meisjestechnisch kan ik mer nog wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:57 schreef starla het volgende:
The Beatles in hetzelfde rijtje als Backstreet boys, Take that, Justin Bieber en One direction....
Kan alleen in DWDD
Geweldigquote:
Apenaids.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Een korte uitzending i.v.m. voetbal, maar daarom niet minder leuk!.
- Katie Couric wordt de eerste 'Global Anchor' ooit bij Yahoo! We praten er over met Jeroen Smit.
- November loopt ten einde en dus is het weer tijd voor ons vaste boekenpanel. Wat was hun persoonlijke favoriet en wat wordt het boek van de maand?!
- Twee broers, één album! Aan tafel Armin en Eller van Buuren. De laatste maakte het album 'Eller van Buuren presents Acoustic Dance Music' met Armin-danceklassiekers in een akoestisch jasje.
Tafeldame is Rosanne Hertzberger!
1 en 2 doen ook al moeilijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
DWDD gaat niet meer door vandaag.
Ja zat ik ook al te denken...quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:23 schreef FredVleespet het volgende:
Als het straks bij Ajax maar goed is
Sport1quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:23 schreef FredVleespet het volgende:
Als het straks bij Ajax maar goed is
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 19:24:50Nederland 1, 2 en 3 doen het hier in het @NOS-gebouw ook niet helemaal lekker… #storing reageer retweet
Sinterklaas bestaat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Leuk ik zit naar een zwart scherm te kijken. Iemand nog een leuk verhaaltje of zo?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
Uitzending is nu al beter dan ik verwachtte
Je mist niksquote:
Ik heb ziggo en heb geluidquote:
Ze ziet er niet uit ook.quote:
Niet live dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Matthijs doet net alsof er niks aan hand was?
Die mensen elitair vindenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme, die elitaire boekhandelaren weer. Wanneer komt er weer eens een interessant item bij DWDD? Een kutprogramma is het zo langzamerhand geworden.
Dat zou insect zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat het is opgelost nu er voetbal op is. Dan heeft Mathijs al te weinig tijd.![]()
Kan die beter Carice batsen.
Hier niet. En volgens mij wonen we dicht bijelkaar.quote:
Oh Groningen! Dat verklaart allesquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik Ziggo (Groningen) en geen geluid
Hier Ziggo Groningen mét geluid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja misschien heb ik je weleens bij de AH gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef static het volgende:
[..]
Hier niet. En volgens mij wonen we dicht bijelkaar.
Echt nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Alleen anoloog heeft geluid denk ik
Zijn er nog mensen die anno 2013 analoge tv kijken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Karina.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die anno 2013 analoge tv kijken?
Ijk heb digitaal.. en heb geluidquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Zullen wel aan 't boren zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die zien wel alles net iets eerder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Incest.quote:
Wat 'n oplichters zijn 't dan ook bij Euphony (en KPN).quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Utrecht ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zullen wel aan 't boren zijn.
Op een zwart-wit tv.quote:
Irritant bij het WK/EK mensen die in de tuin kijken en 2 seconde eerder juichen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Die zien wel alles net iets eerder.
Vorige week had ik kunnen zeggen: mijn moeder van tegen de 70. Maar zelfs die is aan de digitale TV.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Exactquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Irritant bij het WK/EK mensen die in de tuin kijken en 2 seconde eerder juichen.
Klopt. Hier (beneden) dito. Ik kijk meestal boven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beeld is wel iets duidelijker. Verder niet zoveel verschil eigenlijk. Zappen gaat langzamer
Oh dat is zo klote ja, ik kan niet meer zappen, duurt zeker 2 seconden voordat ie overgaat naar andere zenderquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beeld is wel iets duidelijker. Verder niet zoveel verschil eigenlijk. Zappen gaat langzamer
Je hoeft niet meer te zappen door dat pijltjes dingquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En d00d nieuws.quote:
Je mist toch niks.. Iets over een Amerikaans wijf dat 90% van nl waarschijnlijk niet kentquote:
Af en toe pak ik de verkeerde AB en dat werkt dus niet. Ook nog even wennen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat is zo klote ja, ik kan niet meer zappen, duurt zeker 2 seconden voordat ie overgaat naar andere zender
Ik heb een AB van Humax. De TV knop is instelbaar voor "elke" TVquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe pak ik de verkeerde AB en dat werkt dus niet. Ook nog even wennen.
Ik heb niet eens meer analoog.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef Zolena het volgende:
Overgeschakeld naar analoog, dank voor tip.
Die doet het hier ook... lage resolutie valt ook meteen opquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef Zolena het volgende:
Overgeschakeld naar analoog, dank voor tip.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die doet het hier ook... lage resolutie valt ook meteen op
Oh dat is wel handig ja. Als ik bijv. AV3 wil opzetten moet ik steeds die oude AB pakken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb een AB van Humax. De TV knop is instelbaar voor "elke" TV
Werkte net ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Martinello het volgende:
Via de site van DWDD kijken kan ook
Je hebt nog een oude beeldbuis of niet? met scart?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja. Als ik bijv. AV3 wil opzetten moet ik steeds die oude AB pakken.
Ja. AV3 is voor als ik mijn laptop heb aangesloten op de tv.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je hebt nog een oude beeldbuis of niet? met scart?![]()
Dat dit nog kan in Nederland!
zóquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik zag gisteren ergens een poster hangen van DWDD Boek vd Maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |