SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Fifaquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA, duidelijk verhaalquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
Ben jij zelf een basketbal fan? Zo ja, zou ik absoluut voor NBA 2K14 gaan. De graphics vind ik er echt gelikt uitzien, bovendien is de gameplay gewoon goed. De pick & rolls zijn bijvoorbeeld functioneel, de fadeaway jumpers van Bryant zijn bijna identiek aan real life enz. Daarentegen zijn de menu's onoverzichtelijk en de storyline van MyCareer bijvoorbeeld erg scripted. Als je dus echt van basketbal kunt genieten zou ik sowieso voor NBA 2K14 gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Principia het volgende:
[..]
Ben jij zelf een basketbal fan? Zo ja, zou ik absoluut voor NBA 2K14 gaan. De graphics vind ik er echt gelikt uitzien, bovendien is de gameplay gewoon goed. De pick & rolls zijn bijvoorbeeld functioneel, de fadeaway jumpers van Bryant zijn bijna identiek aan real life enz. Daarentegen zijn de menu's onoverzichtelijk en de storyline van MyCareer bijvoorbeeld erg scripted. Als je dus echt van basketbal kunt genieten zou ik sowieso voor NBA 2K14 gaan.
nachtverkoop is bij sommige winkels enkel op uitnodiging!quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
Ik zou er maar vanuit gaan dat die winkels die nachtopening houden deze alleen doen voor het afhalen van pre-orders (denk aan Saturn en MM). Ik denk dat je het meeste kans maakt bij een intertoys of zoiets in een of ander dorp.quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
assassins creed ?quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Altron het volgende:
Bleh... heb killzone besteld , maar weet niet welk spel ik daarnaast moet kopen :/
Heb altijd het liefst 2 spellen in het begin voor de afwisseling
Fallout 4quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
ALs je Plus haalt heb je sowieso al wat gratis titels. En er zijn sowieso wat Free to play titels in het beginquote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Altron het volgende:
Bleh... heb killzone besteld , maar weet niet welk spel ik daarnaast moet kopen :/
Heb altijd het liefst 2 spellen in het begin voor de afwisseling
Ik ga er vrijdag op de bonnefooi langs, en kijk wel wat er gebeurt. En als alles uitverkocht is, wacht ik wel tot volgend jaar.quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fallout 4![]()
Ik haal hem voor Fallout 4, Mass Effect 4 en The Division..
Kan je niet even bellen naar de Intertoys om te vragen of het nog kan.
Goede reden om dan een goedkope ps4 op de kop te tikken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Lijkt me echt een goed spel man. Alleen nog zolang wachten
Kweet niet , maar die trekt me niet zo om de één of andere reden.quote:
Idd , denk dat ik nog maar even wacht.quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ALs je Plus haalt heb je sowieso al wat gratis titels. En er zijn sowieso wat Free to play titels in het begin
Fifa schijnt nextgen wel ook echt zo te zijn en veel beter / anders te zijn dan op de PS3. Veel betere animaties, echt publiek en de spelers doen veel meer verschillende dingen met de bal.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Ja eigenlijk komen de games die ik wil ook pas volgend jaar uit. Maarja ik wil gewoon meteen een PS4 hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 15:21 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik ga er vrijdag op de bonnefooi langs, en kijk wel wat er gebeurt. En als alles uitverkocht is, wacht ik wel tot volgend jaar.
Goed, ik haal de PS4 ook voor The Division, Warthunder Groundforces en misschien wel voor GTA V
En ik wil eigenlijk helemaal niet weten wanneer Fallout 4 uikomt, dat lange wachten.![]()
Maar als de CE editie beschikbaar is, wordt die meteen besteld
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef RRuben het volgende:
kut snel naar huist gefiets vanuit school toen ik dat over intertoys zag, ben ik net te laat fml
Na het ontvangen van de aanbetaling krijgt u een mail met daarin het afhaal document daarop staat het adres waar u het kan afhalen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
voor iedereen die een Killzone mega bundel wil!! helaas woon ik er zelf heel ver vandaan dus voor mij geen optie maar misschien voor iemand anders wel
nee ik las het in dit topic lolquote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je gebeld dan?
Ik lees vooral over minder modes en dezelfde irritaties als bij currentgen Fifa 14, vandaar.quote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Fifa schijnt nextgen wel ook echt zo te zijn en veel beter / anders te zijn dan op de PS3. Veel betere animaties, echt publiek en de spelers doen veel meer verschillende dingen met de bal.
geloof er nix vanquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die een Killzone mega bundel wil!! helaas woon ik er zelf heel ver vandaan dus voor mij geen optie maar misschien voor iemand anders wel
quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
Allemaal weer heel verdacht op dat Marktplaats. Bij iedereen moet je een aanbetaling doen, of alleen contact via de mail. Of je kan het weer niet persoonlijk ophalen, ik denk dat er een bult mensen opgelicht worden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Na het ontvangen van de aanbetaling krijgt u een mail met daarin het afhaal document daarop staat het adres waar u het kan afhalen.
Wij vragen 50% aanbetaling om de playstation te reserveren en het resterende bedag wordt bij afhalen geind.
seems legit
beschrikbaar !!!!!!!quote:
ja klopt maar er zijn ook mensen die dan samen met je hun preorder willen ophalenquote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal weer heel verdacht op dat Marktplaats. Bij iedereen moet je een aanbetaling doen, of alleen contact via de mail. Of je kan het weer niet persoonlijk ophalen, ik denk dat er een bult mensen opgelicht worden.
Volgens mij gewoon nog beschikbaar hoor. Iedereen hoort weer andere verhalen van medewerkers. Zou het gewoon proberen hoor of zelf even bellen.quote:
ja maar er staat weer 'reserveren' op de site en heb mn preorder bij bol.com nog en die is waarschijnlijk voor de 2de lading dus dat vindt ik ook wel primaquote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon nog beschikbaar hoor. Iedereen hoort weer andere verhalen van medewerkers. Zou het gewoon proberen hoor of zelf even bellen.
Je moet de 2e nemen he. De 1e staat idd op reserveren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar er staat weer 'reserveren' op de site en heb mn preorder bij bol.com nog en die is waarschijnlijk voor de 2de lading dus dat vindt ik ook wel prima
ohja nu zie ik het, hmm zit te twijfelen. doe het denk ik alleen als ze acceptgiro hebben anders ben ik al 800 kwijt en heb nog wel wat nodig lolquote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je moet de 2e nemen he. De 1e staat idd op reserveren.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Ik heb mij zelf nog niet echt verdiept in FIFA 14, maar de current gen was echt slecht. Via de flanken rennen, voorzetten en vooral de chip through balls abusen. Hoeveel de next gen versie verschilt met de huidige kan ik niks zinnings over zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lastige keuze
Dat las ik dus ook over de nextgen versie, die lob through pass abuse enzo.quote:Op maandag 25 november 2013 15:50 schreef Principia het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij zelf nog niet echt verdiept in FIFA 14, maar de current gen was echt slecht. Via de flanken rennen, voorzetten en vooral de chip through balls abusen. Hoeveel de next gen versie verschilt met de huidige kan ik niks zinnings over zeggen.
Ik ben zelf ook voornamelijk een voetbalfanaat, maar naarmate de Play-offs dichterbij komen ga ik wel eens een basketbalwedstrijd kijken. En ik kan je zeggen dat het zoveel meer voldoening geeft wanneer je een basketbalgame speelt met een bedoeling dan zonder, ik zou het dus aanraden om je er wat in te verdiepen. Ondanks het gebrek aan tactische bagage denk ik dat NBA 2K14 nog steeds een leuk spel is en de moeite waard is.
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lolquote:Beste Ruben,
Ik heb nog 1 beschikbaar>
Dat is mogelijk! alleen dan moet je het hele bedrag overmaken.
Mvg,
Fouad
quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef RRuben het volgende:
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lol
Vraag of je de PS4 ook kan ophalenquote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef RRuben het volgende:
hier! dit is wat die gast van MP zei toen ik vroeg of hij het ook wou opsturen:
[..]
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lol
ja sorry, maar kom op het 'voelt' wel minder veiligquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar al heette ie Klaas of Hendrik, je moet natuurlijk nooit 500 euro zomaar naar iemand overmaken.
ja dat kan staat in de MP advertentie, moet je wel al de helft overmaken en dan geeft hij het adres. Ja ja als je het hebt overgemaakt reageert hij opeens niet meer en op MP staat dat hij 7 exemplaren heeft maar in het mailtje opeens 1? lolquote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Vraag of je de PS4 ook kan ophalen
klinkt alsof het heel lang duurt. zou het gewoon bij uk amazon bestellen voor iets meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
Fifa 14 voor 47 euro bij Play asia...iemand ervaringen mee? Als ik hem nu bestel heb ik hem wanneer in huis?
Minder modes in de next-gen van FIFA 14?quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees vooral over minder modes en dezelfde irritaties als bij currentgen Fifa 14, vandaar.
Yep, geen tournament mode meer, geen online co-op vanaf je bank (je kan dus niet meer met 2 spelers op 1 bank online tegen anderen)...quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Minder modes in de next-gen van FIFA 14?
Voor 50 pond kan ik hem beter in NL halen ergens.quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt alsof het heel lang duurt. zou het gewoon bij uk amazon bestellen voor iets meer.
Oke, wat is in vredesnaam de tournament mode? Speel altijd alleen maar online seasons (1vs1 dus)quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, geen tournament mode meer, geen online co-op vanaf je bank (je kan dus niet meer met 2 spelers op 1 bank online tegen anderen)...
Nou dat je met vrienden een toernooi speelt bv.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, wat is in vredesnaam de tournament mode? Speel altijd alleen maar online seasons (1vs1 dus)
Hoezo is die eruit dan?quote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou dat je met vrienden een toernooi speelt bv.
hmm. Mja, ik speel eigenlijk toch allen online dus mis het niet. Mja, welk spel moet ik anders kopenquote:
voor veel alfa mannetjes is de game te moeilijk! soms frustrerend moeilijk!quote:Op maandag 25 november 2013 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Kweet niet , maar die trekt me niet zo om de één of andere reden.
Moet zeggen dat ik ook veel negatieve berichten over killzone lees en hoor.
Weet niet of mensen hier hem al hebben gespeeld ?
[..]
Idd , denk dat ik nog maar even wacht.
En sowieso gewoon Plus neem , effe wat spellen downloaden , goed idee thanks
Goed om te horen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
voor veel alfa mannetjes is de game te moeilijk! soms frustrerend moeilijk!
blijkbaar hebben zij nooit eternal champions (megadrive), Streetfighter (hard modus) (mortal kombat arcade edition (very hard) of andere oude platformers gespeeld! die waren moeilijk!
andere klacht, de enemy waves, heeft elke shooter toch?
pro's graphics, controls en vrijheid!
Verschillende antwoorden van medewerkers hier voorbij zien komen, dus nee. Niemand weet het echt zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef RRuben het volgende:
weet iemand of dat bij de intertoys wel degelijk op de releasedag binnen komt?
hmm zal ik het doen? kan geen afterpay ):quote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Principia het volgende:
[..]
Verschillende antwoorden van medewerkers hier voorbij zien komen, dus nee. Niemand weet het echt zeker.
Ik heb net de klantenservice gebeld, die zei idd dat er een nieuwe levering is gekomen en dat je de PS4 gewoon op 29 november kan verwachten als je nr 1 (zie foto) besteld.quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef RRuben het volgende:
weet iemand of dat bij de intertoys wel degelijk op de releasedag binnen komt?
ik heb op vakantie mortal kombat 2 arcade edition gespeeld nou daar ben ik 4 uur mee bezig geweest.quote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Als ze in reviews zeggen dat een spel moeilijk is , vind ik dat alleen maar een pluspunt.
Zo'n beetje elk spel wat ik speel zet ik al standaard op hard omdat tegenwoordig zo'n beetje alle games veelste makkelijk zijn...
Ben zelf nog van de jaren 80/90 games met weinig of geen save points en alles tot in de treurigheid opnieuw proberen om het uiteindelijk te halen , geeft me veel meer voldoening dan een spel wat je in een paar uurtjes uitspeel zonder dood te gaan.
Maar ik las zoveel negatieve reviews dat ik zoiets had van wtf.
Maar goed , ik ga het vrijdag zelf maar eens bekijken
Thanks voor je reactie
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb net de klantenservice gebeld, die zei idd dat er een nieuwe levering is gekomen en dat je de PS4 gewoon op 29 november kan verwachten als je nr 1 (zie foto) besteld.
Denk het wel dan.quote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?
Ja, maar annuleren kan altijdquote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?
ja okee maar heb ook al bij bol.com besteld en ben dus al 400 euro kwijt en anders ben ik 800 kwijt op het momentquote:
Je kan hem niet meer kopen, langer dan verwacht stond die op de site.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Is deze nou uitverkocht of niet? Belde eerder vanmiddag de intertoys en zeiden ze dat je alleen nog kon reserveren, alleen kan je hem ook bestellen hier.
Ja dat vroeg ik me ook af. Nu is ie er weer af.quote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef RRuben het volgende:
hij is al niet meer verkrijgbaar ): maar ik ben nog in het scherm waar ik betalingsmethode kan kiezen! telt het dan al als (onafgerond0 bestelling? dus zit ik dan wel bij die nieuwe lading ofzo?
bij de intertoys? denk je dat ik met mn betalingscherm dat nog kan krijgen?quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
Bevestiging per mail gekregen net dat ik de PS4 sowieso vrijdag krijg. De bundels zijn helemaal uitverkocht dus die kon ik niet meer regelen.
kijk gewoon op tweakers ofzoiets heb ik ac SE gekocht voor 56 euroquote:Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef videonatic het volgende:
Kolere he, 70,- voor PS4 games? ( ik zie dit nu pas )
Ik ben 140,- kwijt voor twee launch spellen, gaat hem niet worden dus.
* edit
Ah, bart smit heeft ze voor 65,- dat scheelt al iets.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef videonatic het volgende:
Kolere he, 70,- voor PS4 games? ( ik zie dit nu pas )
Ik ben 140,- kwijt voor twee launch spellen, gaat hem niet worden dus.
* edit
Ah, bart smit heeft ze voor 65,- dat scheelt al iets.
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
kijk gewoon op tweakers ofzoiets heb ik ac SE gekocht voor 56 euro
Op 'hard' proberen dan he.quote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef Massief het volgende:
Heb een aantal walktroughs van Killzone bekeken maar ben er niet helemaal kapot van. De graphics zullen vast fenomenaal zijn maar als ik soms de houding van enemies zie dan valt het me nog al tegen. Voorbeeldje: tegenstanders die gewoon als een idioot in jou richting komen rennen zonder dekking te zoeken of wat dan ook, je hoeft ze dus alleen maar in je vizier te krijgen en je kan ze afmaken. Hun manier van approach is nogal amateuristisch.
Dit heeft me alleen maar meer in dubio gebracht over welke game ik nu moet gaan halen
Echt onbegrijpelijk. Die functie is juist geweldig. Aan de andere kant heb ik idd maar 1 controller nogquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Enchanter het volgende:
EA weer , eigen toernooien maken in Fifa 14 hebben ze uit de next-gen versies gehaald , omdat niemand het gebruikt![]()
![]()
Ik speel FIfa eigenlijk nooit online , speel meer met vrienden thuis op de bank.quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Die functie is juist geweldig. Aan de andere kant heb ik idd maar 1 controller nog
True. Ik kan het nu wel handelen omdat de volgende controller pas over 1 jaar komt inderdaad maar mensen die nu al meer controllers hebben willen die functie gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik speel FIfa eigenlijk nooit online , speel meer met vrienden thuis op de bank.
Dat kan dus nu niet meer , ja 1 tegen 1 en dan alles met pen en papier bijhouden
Belgen zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=
Is dit legit denken jullie?
quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belgen zijn niet te vertrouwen.
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Deden de Jappaners ook en de tweede wereldoorlog dus zo gek is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef Massief het volgende:
Heb een aantal walktroughs van Killzone bekeken maar ben er niet helemaal kapot van. De graphics zullen vast fenomenaal zijn maar als ik soms de houding van enemies zie dan valt het me nog al tegen. Voorbeeldje: tegenstanders die gewoon als een idioot in jou richting komen rennen zonder dekking te zoeken of wat dan ook, je hoeft ze dus alleen maar in je vizier te krijgen en je kan ze afmaken. Hun manier van approach is nogal amateuristisch.
Dit heeft me alleen maar meer in dubio gebracht over welke game ik nu moet gaan halen
Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4quote:Order: xxxxxxxx-xxxxxxxxx
Beste Robbert,
Uw bestelling met bestelnummer xxxxxx - xxxxxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
Geen mail nog. Werden die brieven met die beschermfolie erin niet ook altijd door TNT gedaan in het proces waarna het met de post kwam?quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4
Bij kopje order staat bij gevraagd bij de PS4 en FIFA 14 een 1 en bij verstuurd niks. Heb wel een pakketcode gehad. Alleen de game kan het niet zijn die past echt wel in de brievenbus.
PS4 heb ik vanochtend pas besteld bij intertoys
Nog meer mensen al een mail gehad ?
lolled irl srsquote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Deden de Jappaners ook en de tweede wereldoorlog dus zo gek is het nou ook weer niet.
Shiiiit die ga ik anders halen, wil geen killzone maar boeie heb ik hem wel eerderquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!
Wie van ons gaat morgen bellen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
Shiiiit die ga ik anders halen, wil geen killzone maar boeie heb ik hem wel eerder
ik stuur nu even een mailtje, heb morgen namelijk school van 9uur tot 17 uurquote:
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffquote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik stuur nu even een mailtje, heb morgen namelijk school van 9uur tot 17 uur![]()
en ik ga ervan uit dat het morgen nog steeds op de site staat. heb jij trouwens enig idee hoe lang het duurt voor iets uit belgie? van nederland naar belgie is meestal volgende dag al in huis
is goed! normale versie is er trouwens ook nog denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffPM me je nummer dan sms ik je gewoon als ik antwoord heb
Die wil ik niet. Kan best wachten voor die bundel.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef RRuben het volgende:
[..]
is goed! normale versie is er trouwens ook nog denk ikhttp://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering
ja doe ik ook denk ik maar ik wou liever bf 4 maar met al die bugs enzo...quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Die wil ik niet. Kan best wachten voor die bundel.
Ja ik ook haha, maar bij bezorgen kun je alleen België selecteren. Hoe zorg je ervoor dat ze het gewoon bij je huis afleveren dan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!
Heb je mijn nummer ook ff gegeven, zou je me kunnen smsen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffPM me je nummer dan sms ik je gewoon als ik antwoord heb
Onzekerheid over de situatie nu met studie etc.quote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Hoezo hebben jullie hem toentertijd niet op tijd besteld ipv je nu in allerlei bochten te wringen?
In verband met vrije tijd bedoel je?quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Onzekerheid over de situatie nu met studie etc.
Yes.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
In verband met vrije tijd bedoel je?
Met bol.com acceptgiro had je hem altijd kunnen cancellen en had het je geen stuiver gekost.quote:
Wist ik toen niet, en had bovendien net een tv gekocht haha.quote:Op maandag 25 november 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met bol.com acceptgiro had je hem altijd kunnen cancellen en had het je geen stuiver gekost.
was er niet echt mee bezig enzo, tot ik er achter kwam dat op mn laptop gamen kut is (obviously) en toen maar zo snel mogelijk preorder gedaan maar wss te laatquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Hoezo hebben jullie hem toentertijd niet op tijd besteld ipv je nu in allerlei bochten te wringen?
En daarvoor was je nog geen gamer ofzo? Hopelijk heb je hem snel!quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
was er niet echt mee bezig enzo, tot ik er achter kwam dat op mn laptop gamen kut is (obviously) en toen maar zo snel mogelijk preorder gedaan maar wss te laat
Dacht dat het wel los zou lopenquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Jawel had ps2 en xbox 360 alleen geen geld voor live dus verkocht en toen LoL en tf2 gespeeld alleen sat is ziek skeerquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
En daarvoor was je nog geen gamer ofzo? Hopelijk heb je hem snel!
Hehe ok!quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Jawel had ps2 en xbox 360 alleen geen geld voor live dus verkocht en toen LoL en tf2 gespeeld alleen sat is ziek skeer
Nice!quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat het wel los zou lopenWat uiteindelijk ook zo is, waarvoor dank Intertoys
![]()
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kanquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer ook ff gegeven, zou je me kunnen smsen?
Ik kon vanmiddag niet bestellen omdat ik met wat anders bezig wasquote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat het wel los zou lopenWat uiteindelijk ook zo is, waarvoor dank Intertoys
![]()
Dat is inderdaad wel heel erg zuur. Maar aan de andere kant, blijkbaar zijn er dus extra leveringen opgekocht. Gok dat als je vrijdag de stad ingaat, je er wel ergens een kunt scoren.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik kon vanmiddag niet bestellen omdat ik met wat anders bezig was![]()
Balen dit.
Idd vrij triestquote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een week of wat een preorder staan bij Intertoys, blijken ze vandaag gewoon een heel stel direct te verkopen. Wat heb je dan aan een preorder, kansloos bedrijf
Maar wie weet krijg jij hem toch gewoon via je pre-order?quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een week of wat een preorder staan bij Intertoys, blijken ze vandaag gewoon een heel stel direct te verkopen. Wat heb je dan aan een preorder, kansloos bedrijf
Ik geef je ook ff mijn nummer, want mijn vriend wil er ook graag een bestellen, maar die loopt morgen stage en ik heb alleen school dus dat is makkelijker. Heb zelf ook al een mailtje gestuurd en wil ook best naar Turnhout rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kan
Je kan geen Nederlands adres invullen dus denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kan
Als je je postcode herkent hij hem wel als een plaats in NL, maar blijft het land op België. Vraag me af of je dat dan ook moet veranderen, en natuurlijk of ze ook daadwerkelijk nog voorraad hebben. Morgen zal dat wel duidelijk worden lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?
Antwoord
Dit is mogelijk, maar er zijn wel een aantal beperkingen. Zo kunt u alleen pakketten laten afleveren in Nederland en België zelf, is het alleen mogelijk om de betaling af te ronden met een creditcard geregistreerd in Nederland en België en moet de bestelling ook geplaatst worden vanaf een Nederlands of Belgisch IP-adres. Als u aan al deze voorwaarden voldoet, kan uw bestelling aangenomen en verwerkt worden. U ontvangt per post de factuur en wij bezorgen het pakketje op het door u opgegeven afleveradres. Dit gebeurt, mits er geen afwijkende levertermijnen zijn, binnen twee werkdagen.
Ja, dat was bij ons ook, maar je kan ook niet verder met bestellen omdat de postcode dan niet goed is.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als je je postcode herkent hij hem wel als een plaats in NL, maar blijft het land op België. Vraag me af of je dat dan ook moet veranderen, en natuurlijk of ze ook daadwerkelijk nog voorraad hebben. Morgen zal dat wel duidelijk worden lijkt me.
als je bij intertoys een ps4 reserveert dan krijg je een link die gekoppeld is aan je account waarmee je de ps4 als eerste kan bestellen je zit dan nog nergens aan vast. Geld precies het zelfde voor Bart Smitquote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wie weet krijg jij hem toch gewoon via je pre-order?
Aha. Oh zie nu ook dat je een creditcard moet hebben? Dan houdt het nml op voor mijquote:Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat was bij ons ook, maar je kan ook niet verder met bestellen omdat de postcode dan niet goed is.
Mwah, mijn ouders hebben een creditcard dus dat zou op zich nog wel geregeld kunnen worden bij ons.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Aha. Oh zie nu ook dat je een creditcard moet hebben? Dan houdt het nml op voor mij
die vriend van je had paar maanden geleden gewoon moeten luisteren toen ik zei dat die moest pre orderenquote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben een creditcard dus dat zou op zich nog wel geregeld kunnen worden bij ons.
Donderdagavond kun je hem gaan halen. Oke, dan is het wel 12 uur, maar dat zie ik gewoon als 2 dagen. Donderdag zie ik als de launchdag (A)quote:
Ik niet, geen nachtopening.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Donderdagavond kun je hem gaan halen. Oke, dan is het wel 12 uur, maar dat zie ik gewoon als 2 dagen. Donderdag zie ik als de launchdag (A)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://games.fok.nl/review/627021/1/1/50/playstation-4.html
8 jaar toch?quote:Volgens Sony is na zeven jaar tijd voor de next-gen PlayStation. Nummertje vier alweer,
Probeer te bellen maar neemt niemand opquote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
Yeah!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:27 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het ook nog 2 dagen. Woensdag en Donderdag. Vrijdag ochtend ophalen. Vandaag tel ik al niet meer mee als dag
Heb gebeld. Alle killzone bundels en PS4's zijn al weg aan reserveringen, alles wat afvalt schuift gewoon door naar de volgende op de lijst maar volgens die man zijn dat er echt mega veel. Niks meer te bestellen dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:31 schreef Massief het volgende:
[..]
Probeer te bellen maar neemt niemand op
quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
nee, het is acht jaar geleden gepresenteerd, maar toen was ie nog niet uit.quote:
Welke berichten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef _NZT_ het volgende:
Wilde misschien gaan kopen, maar na de berichten over onder andere de BLOD wacht ik nu sowieso nog een paar maanden.
Geen idee. Een launch van 1 miljoen exemplaren levert altijd problemen op voor individuele consoles. Dat heeft Microsoft, dat heeft Sony, dat heeft Nintendo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef _NZT_ het volgende:
Wilde misschien gaan kopen, maar na de berichten over onder andere de BLOD wacht ik nu sowieso nog een paar maanden.
Dat is bij elke console welquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef _NZT_ het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is bij elk elektronisch apparaat wel
serieus? Je weet dat er maar heel weinig kapot zijn gegaan he? Nog belangrijker is dat de USA ps4's uit China heeft terwijl wij Japanse krijgen dus niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef _NZT_ het volgende:
Plus dat mensen die een kapotte hebben natuurlijk overdreven huilie gaan doen en het overal maar gaan spammen waar ze het kwijt kunnen, terwijl de rest gewoon lekker zit te gamen. Zo lijkt het ook allemaal veel erger dan het isquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
serieus? Je weet dat er maar heel weinig kapot zijn gegaan he? Nog belangrijker is dat de USA ps4's uit China heeft terwijl wij Japanse krijgen dus niet vergelijkbaar.
Ik heb thuis ook wel eens iets wat uit Zweden komt, waar een onderdeeltje bij mistquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
China maakt ze achter een luikje. Het is net een restaurant: je weet niet wat ze ermee gedaan hebben.
Apart trouwens: bij Sony NL zelf wiebelde hun demomodel om de simpele reden dat het een voetje mist, thuis heb ik die wel, waardoor ie niet wiebelt. Misschien ook iets uit China?
Dat zijn altijd vooroordelen van de ikea, maar werkelijk zelf nog nooit gehad dat ik echt wat mistequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook wel eens iets wat uit Zweden komt, waar een onderdeeltje bij mist
Zoiets kan altijd gebeuren natuurlijk
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zijn altijd vooroordelen van de ikea, maar werkelijk zelf nog nooit gehad dat ik echt wat miste
Klopt, vorige keer de 360 gehaald met RROD. Nu met die verhalen van de BLOD bij ps4 wacht ik gewoon (moet sowieso wachten, omdat ze allemaal uitverkocht zijn. Dus kan je kijken hoe release hier verkoopt).quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Een launch van 1 miljoen exemplaren levert altijd problemen op voor individuele consoles. Dat heeft Microsoft, dat heeft Sony, dat heeft Nintendo.
Ja, snap ik dat het een grapje was. Maar weet nooit waar het vandaan komt dat iedereen zegt dat je vaak dingen mist bij de ikea, volgens mij is het vaak meer de schuld van verkeerd in elkaar zetten dan echt wat missenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Verder zijn spullen van IKEA de enige waarbij ik achteraf niet bang ben dat ik wat ben vergeten, omdat ik onderdelen over hou
Nog geen bericht van intertoys gehad trouwens, zou de PS4 dan toch echt geleverd worden vrijdag?Zou het hilarisch vinden aangezien een aantal vrienden me voor gek verklaarden dat ik geen pre-order had en zelf in de tweede levering zitten
Afgelopen weken meerdere malen vervloekt die lui uit Zweden, man man man...quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook wel eens iets wat uit Zweden komt, waar een onderdeeltje bij mist
Zoiets kan altijd gebeuren natuurlijk
Heb nu al medelijden met je vriendinquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, snap ik dat het een grapje was. Maar weet nooit waar het vandaan komt dat iedereen zegt dat je vaak dingen mist bij de ikea, volgens mij is het vaak meer de schuld van verkeerd in elkaar zetten dan echt wat missen
Is een beetje off topic maar oke. Nog paar dagen en dan lekker ps4 gameMijn vriendin komt dit weekend naar mij. Denk niet dat ze erg veel aandacht krijgt.
Achja, het scheelt dat zij de ps3 van een vriend van mij krijgt. Dus die is daar dan vast ook wel even zoet meequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met je vriendin
Ook geen aandacht voor jou dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja, het scheelt dat zij de ps3 van een vriend van mij krijgt. Dus die is daar dan vast ook wel even zoet mee
Als je geen haast hebt kun je zeker wachten. Mijn PS4-backlog is nu iig al een stuk kleiner, kan ik rustig NBA gaan doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Klopt, vorige keer de 360 gehaald met RROD. Nu met die verhalen van de BLOD bij ps4 wacht ik gewoon (moet sowieso wachten, omdat ze allemaal uitverkocht zijn. Dus kan je kijken hoe release hier verkoopt).
Primaquote:
Nu al spreken over een PS4-backlog. Decadente Pinguinquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt kun je zeker wachten. Mijn PS4-backlog is nu iig al een stuk kleiner, kan ik rustig NBA gaan doendaar kan ik dan weer niet mee wachten
Ik heb vijf games thuis liggen en dan moet NBA er nog bijquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu al spreken over een PS4-backlog. Decadente Pinguin
bronquote:Those who are soon-to-be PlayStation 4 owners in Europe can download the console's latest system software update ahead of time — it'll be available starting midday Nov. 28, according to Sony's Chris Owen.
"Those wanting to pre-download firmware 1.51 in preparation for PS4 launch. It'll be live on [the PlayStation Europe website] on Thursday lunchtime," said Owen, the English community manager for PlayStation Europe, on Twitter today.
Sony did something similar stateside: The version 1.50 software was available for download Nov. 13, two full days before the PS4's North American launch. Sony has since released a minor update in North America, v1.51, that contains some tweaks to the console's user interface.
The PS4 will launch Nov. 29 in 20 European countries, and in 10 more countries across the continent on Dec. 13.
System software v1.50 is necessary for many vital functions of the PS4, including the ability to connect to the PlayStation Network and play Blu-ray discs.
Beter!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:04 schreef chibibo het volgende:
Europeanen kunnen firmware 1.51 een dag voor de PS4-launch downloaden.
[..]
bron
Getrouwd en dan 0 platinum hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:51 schreef turboramin het volgende:
al getrouwd met mn ps3 srry
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/turboramin.png]afbeelding ] [/url]
komt eraan met nfs rivals ga ik platinum hale en ook met unchartedquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Getrouwd en dan 0 platinum hebben.
Haha, hier precies hetzelfde hoor!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
PrimaDenk alleen dat ik me langer bezig kan houden met een nieuwe ps4 dan dat zij kan met een ps3. Maarja 1x in de 7 jaar mag dat wel
Maak het wel goed met kerst.
Kon je Killzone in de MM spelen joh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef DownBusiness het volgende:
gisteren in de media markt op de ps4 gespeelt.
goede controller moet ik zeggen. Knack daarintegen was een grote teleurstelling zeg.
Killzone vond ik ook niks.
heb geen ps4 besteld. uiteindelijk komt die er wel. maar dan in de zomer.
Alleen filmpjesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kon je Killzone in de MM spelen joh?
Maar toch is het al dinsdagmiddag! Net de PU op de mat gevallen met uitgebreide special over de PS4. Maakt het wachten alleen maar lastigerquote:
We komen er wel!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar toch is het al dinsdagmiddag!
Zal ik mijn Sinterklaas verlanglijstje even mailen naar jou?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die nog een hdtv zoeken. Haal de Sony W6 echt een van de beste game tv's op dit moment.
[ afbeelding ]
Doe maar niet, misschien je ouders lief aankijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik mijn Sinterklaas verlanglijstje even mailen naar jou?
Bevalt je baan als Sony vertegenwoordiger verder?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Doe maar niet, misschien je ouders lief aankijken.
Werk bij de Saturn (bijbaan) maar als je je mede forumgenoten die nog aan het twijfelen zijn met het aanschaffen van een nieuwe tv voor de PS4 kunt helpen door ze een tip te geven is daar niets verkeerds aan. Maar goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bevalt je baan als Sony vertegenwoordiger verder?
Het was een grapje! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Werk bij de Saturn (bijbaan) maar als je je mede forumgenoten die nog aan het twijfelen zijn met het aanschaffen van een nieuwe tv voor de PS4 kunt helpen door ze een tip te geven is daar niets verkeerds aan. Maar goed mensen moeten het zelf weten natuurlijk.
Gewoon vrijdag alle winkels af gaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
We gaan nu maar voor de tweede levering en alle Bart Smits in de buurt stalken. Misschien dat de reservelijsten hier in de buurt niet zo groot zijn.
Gaat lastig als ik naar college moet en Mark stage moet lopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon vrijdag alle winkels af gaan
Je hebt toch griep sinds donderdag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik naar college moet en Mark stage moet lopen.
Televisie ruilen tegen PS4?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand die weet of de Makro FIFA 14 al verkoopt?
En iemand nog een fullhd tv over? :p
Gisteren zei een medewerker van Sony zelf al dat die tv qua responsetijd beter is dan de high-end modellen. Oke, de kwaliteit van een W8 of W9 is danquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die nog een hdtv zoeken. Haal de Sony W6 echt een van de beste game tv's op dit moment.
[ afbeelding ]
Neem een vrije dag vrijdag!quote:
Heb hem net gedownload . (of nouja ge update, de app bestond al alleen is nogal veel veranderd nu)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
EU Entertainment apps onthuld:
http://blog.eu.playstatio(...)nment-apps-revealed/
Dit bericht gaat over de apps beschikbaar op de PS4 bij launch, Netflix enzo, maar goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb hem net gedownload . (of nouja ge update, de app bestond al alleen is nogal veel veranderd nu)
Ziet er leuk uit.
ja zie me editquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit bericht gaat over de apps beschikbaar op de PS4 bij launch, Netflix enzo, maar goed.
Jep. Van die app is de enige die ik ga gebruiken Netflix waarschijnlijk. Al die andere dingen hoeft van mij niet zo nodig.quote:
Nee, ik was vorige week al ziek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt toch griep sinds donderdag.
Hier waarschijnlijk hetzelfde, wel blij dat Netflix direct beschikbaar is, de PS4 app schijnt een stuk beter te zijn dan die van de PS3.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Van die app is de enige die ik ga gebruiken Netflix waarschijnlijk. Al die andere dingen hoeft van mij niet zo nodig.
Je zou maar in de Balkan wonen of ergens in die richting. Dan heb je gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
EU Entertainment apps onthuld:
http://blog.eu.playstatio(...)nment-apps-revealed/
Ik heb ook een smart tv. Maar als ik het zou gebruiken dan wel liever via ps4 dan via het menu van de tv. Gaat zo traag allemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:43 schreef speknek het volgende:
Ik heb al die apps al op m'n tv, hoef ik geen extra computer voor op te starten.
quote:PS4
Heb je al klamme handen en een overdosis aan adrenaline in je bloed? Onze mensen in het distributiecentrum hebben het zweet inmiddels ook op hun voorhoofd staan want ze zijn druk bezig om de PS4 klaar te maken voor verzending.
Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.
PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.
Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!
"Raak niet in (Dual)Shock"quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef LinQ het volgende:
Bol verstuurd trouwens mails met een bevestiging dat je PS4 donderdag wordt verstuurd:
[..]
Daar wordt de ps4 nog niet gereleased toch? Die krijgen dus nog geen app support.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:39 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Je zou maar in de Balkan wonen of ergens in die richting. Dan heb je gewoon helemaal niks.
ze informeren de klanten iig goed...kan je van MM online niet zeggen, daar moet je zelf achter de info aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
"Raak niet in (Dual)Shock"
Geniaal
Je krijgt een sms als je hem kan ophalen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ze informeren de klanten iig goed...kan je van MM online niet zeggen, daar moet je zelf achter de info aan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even een screencap omdat ik als een gek zit te DUALSHOCKEN hier whehehhe
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef videonatic het volgende:
Krijgen preorders hem donderdag al?
Waarom zou dat zijn? Staat toch overduidelijk in het mailtje dat je het vrijdag krijgt (tenminste, bol.com).quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef videonatic het volgende:
Krijgen preorders hem donderdag al?
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn? Staat toch overduidelijk in het mailtje dat je het vrijdag krijgt (tenminste, bol.com).
Nou ja, als ie eerder komt is het toch alleen maar mooi? PSN Store is sinds gisteren online, dus je kunt de PSN Plus games ook al downloaden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:25 schreef videonatic het volgende:
[..]
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef HostiHawaii het volgende:
PS3 verkocht voor 150, nier op de zwarte markt voor 300. Net genoeg voor een PS4 + game.
Kan een mens leven op 1 long? Want dan bestel ik meteen nog een Dualshock 4 en extra games erbij.
Heb geen mail gehad van bol, fmlquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb geen mail gehad van bol, fml.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb geen mail gehad van bol, fml.
Haha ik ook, gewoon vrijdag alle winkels af gaan, brn ik even blij dat ik vrij ben van schoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nu verwachte ik ook geen mail, aangezien ik hem pas 3 weken geleden besteld heb
Zou je er daar 200 dollar voor moeten betalen per game?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef VulpX het volgende:
Dit is door Playstation Brazilië getweet:
[ afbeelding ]
Nieuwe Crash game wordt wel steeds aannemelijker zo.
Ik ga dat sowieso doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga mijn ps4 misschien donderdag om 23:59 ophalen
Alleen jammer dat je dan lekker lang mag wachten voordat Zavvi je spellen heeft geleverd...quote:Buy a PlayStation 4 DualShock Controller, 2 selected Games and get a 1 year PlayStation Plus Card for £24.99. Add all of the products to the basket and the discount will be applied automatically.
Jij hebt hem echt al in je mail gehad? Op de site van BS zie ik wel al een track trace, maar nog niet in de mail.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:25 schreef videonatic het volgende:
[..]
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.
ik moest daar ook om lachen iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
"Raak niet in (Dual)Shock"
Geniaal
Ik zou ze gewoon ff bellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:16 schreef VulpX het volgende:
Iemand iets dergelijks van de MM gehoord? Ik heb 14 augustus besteld, zit dus als het goed is bij de eerste lichting. Maar het kriebelt wel erg om even te bellen en bevestiging te krijgen.
Hehehe. Leuk gedaan. Sowieso altijd uitstekende service bij Bol.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het? Zou ie morgen echt al komen?
Neen. De zending wordt voorbereid door de verzender (Bol).quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Ten eerste is het Bart Smit. En heb de mail van Bart Smit ook al binnen dat ze hem verzonden hebben. Nu kan het natuurlijk zijn dat ie een dag of 2 bij PostNL blijft staan in een sorteercentrum ofzo (anders misschien gedonder met Sony), maar wie weet "lukt" het welquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Neen. De zending wordt voorbereid door de verzender (Bol).
Als ie nu nog op voorbereiding staat dan staat ie nog bij bart smit. Zakelijk printen ze vaak de bonnen al, dus dan hebben ze al een T&T-code. Hoeven ze het alleen af te geven/ op te laten halen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ten eerste is het Bart Smit. En heb de mail van Bart Smit ook al binnen dat ze hem verzonden hebben. Nu kan het natuurlijk zijn dat ie een dag of 2 bij PostNL blijft staan in een sorteercentrum ofzo (anders misschien gedonder met Sony), maar wie weet "lukt" het wel
heb je er toevallig ook een game bij besteld of alleen de console ik heb er een game bij besteld en die kreeg ik vandaag al binnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook zoiets. Maar het zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie nu nog op voorbereiding staat dan staat ie nog bij bart smit. Zakelijk printen ze vaak de bonnen al, dus dan hebben ze al een T&T-code. Hoeven ze het alleen af te geven/ op te laten halen.
Nee, geen game bij besteld. Die heb ik vd week al gescoord bij de 3=2 actie van de Saturn. Het is alleen de console.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:29 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
heb je er toevallig ook een game bij besteld of alleen de console ik heb er een game bij besteld en die kreeg ik vandaag al binnen.
ik heb ze vrijdag aan de lijn gehad en daar kwam weer de bevestiging dat die 15 augustus komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:16 schreef VulpX het volgende:
Iemand iets dergelijks van de MM gehoord? Ik heb 14 augustus besteld, zit dus als het goed is bij de eerste lichting. Maar het kriebelt wel erg om even te bellen en bevestiging te krijgen.
Haha, mooi hequote:Op dinsdag 26 november 2013 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest daar ook om lachen idd
Crash? Maakt die een comeback op de PS4? Lekker oldschoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef VulpX het volgende:
Dit is door Playstation Brazilië getweet:
[ afbeelding ]
Nieuwe Crash game wordt wel steeds aannemelijker zo.
Laat de WiiU fanaten het niet horen :pquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
VRIJDAG den 29ste start de NEXT GENERATION![]()
![]()
Ik zelf wacht nog even dat wel.
WiiU...wat is dat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Laat de WiiU fanaten het niet horen :p
http://www.psx-sense.nl/1(...)werkt-het-op-de-ps4/quote:Op de PS3 was het mogelijk om 2 consoles te activeren met één account, zo kon je dus op twee PS3′s dezelfde games tegelijk spelen, ongeacht welk account je gebruikte. Met de PS4 verandert dit echter, niet zo cruciaal als met de PS Vita, maar het wordt wel een stuk strenger. Er bestaat alleen nog wat onduidelijkheid van over hoe of wat, dus vandaar dat we het zo helder mogelijk gaan uitleggen.
Met je PSN-account kies je ervoor een primaire PS4 te kiezen, deze PS4 is gelinkt aan je account en er kan maar één primaire PS4 bestaan die met jouw account geassocieerd is. Op je PS4 kun je vervolgens meerdere accounts aanmelden en ook meerdere accounts primair maken met die PS4, dit is geen enkel probleem. Koopt Gebruiker X een game op de PS4, waar zijn PSN-account primair aan is gelinkt, dan kan gebruiker Y mits diegene ook een account heeft op dezelfde PS4, de aankopen van gebruiker X gebruiken.
Het is ook mogelijk dat wanneer gebruiker X zijn account activeert op een tweede PS4, dat hij zijn aankopen daar ook op kan gebruiken. Hiervoor moet deze persoon alleen wel ingelogd blijven op die PS4, wil diegene zijn aankopen kunnen benaderen. Ben je als gebruiker Y ingelogd op een secundair geactiveerde PS4 van gebruiker X, dan kun je niet zijn of haar aankopen benaderen. Hiervoor moet je persé ingelogd zijn als gebruiker X om te kunnen spelen.
Een real-life scenario zou dus zijn dat je een PS4 op je slaapkamer hebt en in je woonkamer. Stel de PS4 in de woonkamer is je primaire console en op je slaapkamer heb je een secundaire console. Je kan dan met beide consoles, op hetzelfde PSN-account, al je games spelen. Heeft alleen je vriend(in) ook een account op beide consoles, dus woonkamer en slaapkamer, dan kan diegene alleen jouw aankopen gebruiken op de console in de woonkamer, want dat is je primaire. Logt hij of zij in op je PS4 in de slaapkamer, kan diegene niet je games spelen, tenzij ingelogd wordt op jouw account.
Verder kun je maximaal twee PS4′s activeren op je PSN-account voor gelijktijdig gebruik, wel is het mogelijk je aankopen ongelimiteerd te downloaden op andere PS4′s.
Als jij een primaire PS4 hebt geactiveerd dan kunnen alle gebruikers op deze console dus bij jou aankopen, dit geldt ook voor PlayStation Plus. Je hebt dus eigenlijk maar één PSN-account nodig met PlayStation Plus, dit geldt dan meteen voor alle gebruikers aanwezig op de console.
Jij moet eerst nog donkey kong spelen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
Ik zelf wacht nog even dat wel.
Nee eerst Sonic CDquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog donkey kong spelen!
Die heb ik nieeeeeee Sharrrquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog donkey kong spelen!
Niet? Wat vervelend nou! Hij staat hier gewoon in de kast!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die heb ik nieeeeeee Sharrr
Helaas!
Klopt, dan ligt de nieuwe Mario in de winkels!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet? Wat vervelend nou! Hij staat hier gewoon in de kast!
Als het kan, dan zou het wel 2 dagen later Zijn, maar gewoon even bellen. Want zou ook fout op de site kunnen staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef JeaHM het volgende:
Heeft iemand ervaring met Amazon.de? Als ik daar een ps4 wil bestellen staat hij op de releasedatum thuis geleverd word. Weet iemand of ze in Duitsland gewoon beschikbaar zijn? En of Duitse Amazon ook op releasedag levert in Nederland.
Ja maar Amazon had die PS4's echt debiel verpakt :/ ik zou daar niet zo snel bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef JeaHM het volgende:
Heeft iemand ervaring met Amazon.de? Als ik daar een ps4 wil bestellen staat hij op de releasedatum thuis geleverd word. Weet iemand of ze in Duitsland gewoon beschikbaar zijn? En of Duitse Amazon ook op releasedag levert in Nederland.
Zij sturen vanuit Hong Kong, vandaar de lange verzendtijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand ervaringen met wowHD.nl ? Er staat dat na release het 4 tot 10 dagen kan duren, komen die spellen van de fuckin maan ofzo daar? Wel lekker cheap maar ik wil wel een spel hebben vrijdag...
jip goede ervaring, lever tijd is alleen wel lang iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand ervaringen met wowHD.nl ? Er staat dat na release het 4 tot 10 dagen kan duren, komen die spellen van de fuckin maan ofzo daar? Wel lekker cheap maar ik wil wel een spel hebben vrijdag...
Ze zullen alles nu wel dubbel zo goed verpakken en het ging niet om Amazon Duitslandquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar Amazon had die PS4's echt debiel verpakt :/ ik zou daar niet zo snel bestellen
Die scoort iedereen toch? 14 dagen PS Plus, toch even bij de Intertoys die 37,50 shit halen. Of kan je ook per maand laten afschrijven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
mijjn eerste ps4 games gescoord, resogun en contrast met psplus
Hoe dan? Ik zie ze op de site nog niet staan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
Ja ik weet nog van niks, heb geen andere console alleen een stel PC's. Heeft dat ding trouwens wireless of alleen UTP ? Ik moet nog gaan bestuderen of er verschillende bundels bestaan, anders pak ik gewoon de duurste mee.quote:
Ook in amsterdam zullen ze uitverkocht zijn doordat stadsmensen ze besteld hebben. Ik vrees dat jij naar de boerendorpe moet om een ps4 te bemachtigen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Waar kan je wel gewoon de winkel instappen en een PS4 doos meepakken op vrijdag ?
Ik heb natuurlijk niet gereserveerd want ik ben geen boer op het platteland die alles laat bezorgen, een echte kerel gaat naar de winkel zelf. En hoe zit dat met dat online gedoe, wat moet je daarvoor kopen of beabonneren ?
Die heeft iedereen, mits PS Plus. Maar goed, wie er geen PS Plus heeft moet er maar snel aan, beste deals ooit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
Dit heb je al eens eerder gevraagd, op dezelfde boerse toon volgens mijquote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Waar kan je wel gewoon de winkel instappen en een PS4 doos meepakken op vrijdag ?
Ik heb natuurlijk niet gereserveerd want ik ben geen boer op het platteland die alles laat bezorgen, een echte kerel gaat naar de winkel zelf. En hoe zit dat met dat online gedoe, wat moet je daarvoor kopen of beabonneren ?
Let wel op, die 14 dagen Plus kun je alleen registreren met een geldige creditcard.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die scoort iedereen toch? 14 dagen PS Plus
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Let wel op, die 14 dagen Plus kun je alleen registreren met een geldige creditcard.
Zeer jammer iddquote:Op woensdag 27 november 2013 07:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?
Maak een virtuele aan dan!quote:Op woensdag 27 november 2013 07:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?
Heb ik al maar gebruik hem eigenlijk nooit en ik snap het nietquote:
Alleen in Nederland is de creditcard niet "de normale weg" hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
Heb ik al maar gebruik hem eigenlijk nooit en ik snap het nietik doe gewoon de normale weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |