SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Fifaquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA, duidelijk verhaalquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
Ben jij zelf een basketbal fan? Zo ja, zou ik absoluut voor NBA 2K14 gaan. De graphics vind ik er echt gelikt uitzien, bovendien is de gameplay gewoon goed. De pick & rolls zijn bijvoorbeeld functioneel, de fadeaway jumpers van Bryant zijn bijna identiek aan real life enz. Daarentegen zijn de menu's onoverzichtelijk en de storyline van MyCareer bijvoorbeeld erg scripted. Als je dus echt van basketbal kunt genieten zou ik sowieso voor NBA 2K14 gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
NBA 2k of FIFA
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Principia het volgende:
[..]
Ben jij zelf een basketbal fan? Zo ja, zou ik absoluut voor NBA 2K14 gaan. De graphics vind ik er echt gelikt uitzien, bovendien is de gameplay gewoon goed. De pick & rolls zijn bijvoorbeeld functioneel, de fadeaway jumpers van Bryant zijn bijna identiek aan real life enz. Daarentegen zijn de menu's onoverzichtelijk en de storyline van MyCareer bijvoorbeeld erg scripted. Als je dus echt van basketbal kunt genieten zou ik sowieso voor NBA 2K14 gaan.
nachtverkoop is bij sommige winkels enkel op uitnodiging!quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
Ik zou er maar vanuit gaan dat die winkels die nachtopening houden deze alleen doen voor het afhalen van pre-orders (denk aan Saturn en MM). Ik denk dat je het meeste kans maakt bij een intertoys of zoiets in een of ander dorp.quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
assassins creed ?quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Altron het volgende:
Bleh... heb killzone besteld , maar weet niet welk spel ik daarnaast moet kopen :/
Heb altijd het liefst 2 spellen in het begin voor de afwisseling
Fallout 4quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
ALs je Plus haalt heb je sowieso al wat gratis titels. En er zijn sowieso wat Free to play titels in het beginquote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Altron het volgende:
Bleh... heb killzone besteld , maar weet niet welk spel ik daarnaast moet kopen :/
Heb altijd het liefst 2 spellen in het begin voor de afwisseling
Ik ga er vrijdag op de bonnefooi langs, en kijk wel wat er gebeurt. En als alles uitverkocht is, wacht ik wel tot volgend jaar.quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fallout 4![]()
Ik haal hem voor Fallout 4, Mass Effect 4 en The Division..
Kan je niet even bellen naar de Intertoys om te vragen of het nog kan.
Goede reden om dan een goedkope ps4 op de kop te tikken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Lijkt me echt een goed spel man. Alleen nog zolang wachten
Kweet niet , maar die trekt me niet zo om de één of andere reden.quote:
Idd , denk dat ik nog maar even wacht.quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ALs je Plus haalt heb je sowieso al wat gratis titels. En er zijn sowieso wat Free to play titels in het begin
Fifa schijnt nextgen wel ook echt zo te zijn en veel beter / anders te zijn dan op de PS3. Veel betere animaties, echt publiek en de spelers doen veel meer verschillende dingen met de bal.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Ja eigenlijk komen de games die ik wil ook pas volgend jaar uit. Maarja ik wil gewoon meteen een PS4 hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 15:21 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik ga er vrijdag op de bonnefooi langs, en kijk wel wat er gebeurt. En als alles uitverkocht is, wacht ik wel tot volgend jaar.
Goed, ik haal de PS4 ook voor The Division, Warthunder Groundforces en misschien wel voor GTA V
En ik wil eigenlijk helemaal niet weten wanneer Fallout 4 uikomt, dat lange wachten.![]()
Maar als de CE editie beschikbaar is, wordt die meteen besteld
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef RRuben het volgende:
kut snel naar huist gefiets vanuit school toen ik dat over intertoys zag, ben ik net te laat fml
Na het ontvangen van de aanbetaling krijgt u een mail met daarin het afhaal document daarop staat het adres waar u het kan afhalen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
voor iedereen die een Killzone mega bundel wil!! helaas woon ik er zelf heel ver vandaan dus voor mij geen optie maar misschien voor iemand anders wel
nee ik las het in dit topic lolquote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je gebeld dan?
Ik lees vooral over minder modes en dezelfde irritaties als bij currentgen Fifa 14, vandaar.quote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Fifa schijnt nextgen wel ook echt zo te zijn en veel beter / anders te zijn dan op de PS3. Veel betere animaties, echt publiek en de spelers doen veel meer verschillende dingen met de bal.
geloof er nix vanquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die een Killzone mega bundel wil!! helaas woon ik er zelf heel ver vandaan dus voor mij geen optie maar misschien voor iemand anders wel
quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
Allemaal weer heel verdacht op dat Marktplaats. Bij iedereen moet je een aanbetaling doen, of alleen contact via de mail. Of je kan het weer niet persoonlijk ophalen, ik denk dat er een bult mensen opgelicht worden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Na het ontvangen van de aanbetaling krijgt u een mail met daarin het afhaal document daarop staat het adres waar u het kan afhalen.
Wij vragen 50% aanbetaling om de playstation te reserveren en het resterende bedag wordt bij afhalen geind.
seems legit
beschrikbaar !!!!!!!quote:
ja klopt maar er zijn ook mensen die dan samen met je hun preorder willen ophalenquote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal weer heel verdacht op dat Marktplaats. Bij iedereen moet je een aanbetaling doen, of alleen contact via de mail. Of je kan het weer niet persoonlijk ophalen, ik denk dat er een bult mensen opgelicht worden.
Volgens mij gewoon nog beschikbaar hoor. Iedereen hoort weer andere verhalen van medewerkers. Zou het gewoon proberen hoor of zelf even bellen.quote:
ja maar er staat weer 'reserveren' op de site en heb mn preorder bij bol.com nog en die is waarschijnlijk voor de 2de lading dus dat vindt ik ook wel primaquote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon nog beschikbaar hoor. Iedereen hoort weer andere verhalen van medewerkers. Zou het gewoon proberen hoor of zelf even bellen.
Je moet de 2e nemen he. De 1e staat idd op reserveren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar er staat weer 'reserveren' op de site en heb mn preorder bij bol.com nog en die is waarschijnlijk voor de 2de lading dus dat vindt ik ook wel prima
ohja nu zie ik het, hmm zit te twijfelen. doe het denk ik alleen als ze acceptgiro hebben anders ben ik al 800 kwijt en heb nog wel wat nodig lolquote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je moet de 2e nemen he. De 1e staat idd op reserveren.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Ik heb mij zelf nog niet echt verdiept in FIFA 14, maar de current gen was echt slecht. Via de flanken rennen, voorzetten en vooral de chip through balls abusen. Hoeveel de next gen versie verschilt met de huidige kan ik niks zinnings over zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lastige keuze
Dat las ik dus ook over de nextgen versie, die lob through pass abuse enzo.quote:Op maandag 25 november 2013 15:50 schreef Principia het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij zelf nog niet echt verdiept in FIFA 14, maar de current gen was echt slecht. Via de flanken rennen, voorzetten en vooral de chip through balls abusen. Hoeveel de next gen versie verschilt met de huidige kan ik niks zinnings over zeggen.
Ik ben zelf ook voornamelijk een voetbalfanaat, maar naarmate de Play-offs dichterbij komen ga ik wel eens een basketbalwedstrijd kijken. En ik kan je zeggen dat het zoveel meer voldoening geeft wanneer je een basketbalgame speelt met een bedoeling dan zonder, ik zou het dus aanraden om je er wat in te verdiepen. Ondanks het gebrek aan tactische bagage denk ik dat NBA 2K14 nog steeds een leuk spel is en de moeite waard is.
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lolquote:Beste Ruben,
Ik heb nog 1 beschikbaar>
Dat is mogelijk! alleen dan moet je het hele bedrag overmaken.
Mvg,
Fouad
quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef RRuben het volgende:
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lol
Vraag of je de PS4 ook kan ophalenquote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef RRuben het volgende:
hier! dit is wat die gast van MP zei toen ik vroeg of hij het ook wou opsturen:
[..]
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lol
ja sorry, maar kom op het 'voelt' wel minder veiligquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar al heette ie Klaas of Hendrik, je moet natuurlijk nooit 500 euro zomaar naar iemand overmaken.
ja dat kan staat in de MP advertentie, moet je wel al de helft overmaken en dan geeft hij het adres. Ja ja als je het hebt overgemaakt reageert hij opeens niet meer en op MP staat dat hij 7 exemplaren heeft maar in het mailtje opeens 1? lolquote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Vraag of je de PS4 ook kan ophalen
klinkt alsof het heel lang duurt. zou het gewoon bij uk amazon bestellen voor iets meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
Fifa 14 voor 47 euro bij Play asia...iemand ervaringen mee? Als ik hem nu bestel heb ik hem wanneer in huis?
Minder modes in de next-gen van FIFA 14?quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees vooral over minder modes en dezelfde irritaties als bij currentgen Fifa 14, vandaar.
Yep, geen tournament mode meer, geen online co-op vanaf je bank (je kan dus niet meer met 2 spelers op 1 bank online tegen anderen)...quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Minder modes in de next-gen van FIFA 14?
Voor 50 pond kan ik hem beter in NL halen ergens.quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt alsof het heel lang duurt. zou het gewoon bij uk amazon bestellen voor iets meer.
Oke, wat is in vredesnaam de tournament mode? Speel altijd alleen maar online seasons (1vs1 dus)quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, geen tournament mode meer, geen online co-op vanaf je bank (je kan dus niet meer met 2 spelers op 1 bank online tegen anderen)...
Nou dat je met vrienden een toernooi speelt bv.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, wat is in vredesnaam de tournament mode? Speel altijd alleen maar online seasons (1vs1 dus)
Hoezo is die eruit dan?quote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou dat je met vrienden een toernooi speelt bv.
hmm. Mja, ik speel eigenlijk toch allen online dus mis het niet. Mja, welk spel moet ik anders kopenquote:
voor veel alfa mannetjes is de game te moeilijk! soms frustrerend moeilijk!quote:Op maandag 25 november 2013 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Kweet niet , maar die trekt me niet zo om de één of andere reden.
Moet zeggen dat ik ook veel negatieve berichten over killzone lees en hoor.
Weet niet of mensen hier hem al hebben gespeeld ?
[..]
Idd , denk dat ik nog maar even wacht.
En sowieso gewoon Plus neem , effe wat spellen downloaden , goed idee thanks
Goed om te horen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
voor veel alfa mannetjes is de game te moeilijk! soms frustrerend moeilijk!
blijkbaar hebben zij nooit eternal champions (megadrive), Streetfighter (hard modus) (mortal kombat arcade edition (very hard) of andere oude platformers gespeeld! die waren moeilijk!
andere klacht, de enemy waves, heeft elke shooter toch?
pro's graphics, controls en vrijheid!
Verschillende antwoorden van medewerkers hier voorbij zien komen, dus nee. Niemand weet het echt zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef RRuben het volgende:
weet iemand of dat bij de intertoys wel degelijk op de releasedag binnen komt?
hmm zal ik het doen? kan geen afterpay ):quote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Principia het volgende:
[..]
Verschillende antwoorden van medewerkers hier voorbij zien komen, dus nee. Niemand weet het echt zeker.
Ik heb net de klantenservice gebeld, die zei idd dat er een nieuwe levering is gekomen en dat je de PS4 gewoon op 29 november kan verwachten als je nr 1 (zie foto) besteld.quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef RRuben het volgende:
weet iemand of dat bij de intertoys wel degelijk op de releasedag binnen komt?
ik heb op vakantie mortal kombat 2 arcade edition gespeeld nou daar ben ik 4 uur mee bezig geweest.quote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Als ze in reviews zeggen dat een spel moeilijk is , vind ik dat alleen maar een pluspunt.
Zo'n beetje elk spel wat ik speel zet ik al standaard op hard omdat tegenwoordig zo'n beetje alle games veelste makkelijk zijn...
Ben zelf nog van de jaren 80/90 games met weinig of geen save points en alles tot in de treurigheid opnieuw proberen om het uiteindelijk te halen , geeft me veel meer voldoening dan een spel wat je in een paar uurtjes uitspeel zonder dood te gaan.
Maar ik las zoveel negatieve reviews dat ik zoiets had van wtf.
Maar goed , ik ga het vrijdag zelf maar eens bekijken
Thanks voor je reactie
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb net de klantenservice gebeld, die zei idd dat er een nieuwe levering is gekomen en dat je de PS4 gewoon op 29 november kan verwachten als je nr 1 (zie foto) besteld.
Denk het wel dan.quote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?
Ja, maar annuleren kan altijdquote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?
ja okee maar heb ook al bij bol.com besteld en ben dus al 400 euro kwijt en anders ben ik 800 kwijt op het momentquote:
Je kan hem niet meer kopen, langer dan verwacht stond die op de site.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Is deze nou uitverkocht of niet? Belde eerder vanmiddag de intertoys en zeiden ze dat je alleen nog kon reserveren, alleen kan je hem ook bestellen hier.
Ja dat vroeg ik me ook af. Nu is ie er weer af.quote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef RRuben het volgende:
hij is al niet meer verkrijgbaar ): maar ik ben nog in het scherm waar ik betalingsmethode kan kiezen! telt het dan al als (onafgerond0 bestelling? dus zit ik dan wel bij die nieuwe lading ofzo?
bij de intertoys? denk je dat ik met mn betalingscherm dat nog kan krijgen?quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
Bevestiging per mail gekregen net dat ik de PS4 sowieso vrijdag krijg. De bundels zijn helemaal uitverkocht dus die kon ik niet meer regelen.
kijk gewoon op tweakers ofzoiets heb ik ac SE gekocht voor 56 euroquote:Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef videonatic het volgende:
Kolere he, 70,- voor PS4 games? ( ik zie dit nu pas )
Ik ben 140,- kwijt voor twee launch spellen, gaat hem niet worden dus.
* edit
Ah, bart smit heeft ze voor 65,- dat scheelt al iets.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef videonatic het volgende:
Kolere he, 70,- voor PS4 games? ( ik zie dit nu pas )
Ik ben 140,- kwijt voor twee launch spellen, gaat hem niet worden dus.
* edit
Ah, bart smit heeft ze voor 65,- dat scheelt al iets.
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
kijk gewoon op tweakers ofzoiets heb ik ac SE gekocht voor 56 euro
Op 'hard' proberen dan he.quote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef Massief het volgende:
Heb een aantal walktroughs van Killzone bekeken maar ben er niet helemaal kapot van. De graphics zullen vast fenomenaal zijn maar als ik soms de houding van enemies zie dan valt het me nog al tegen. Voorbeeldje: tegenstanders die gewoon als een idioot in jou richting komen rennen zonder dekking te zoeken of wat dan ook, je hoeft ze dus alleen maar in je vizier te krijgen en je kan ze afmaken. Hun manier van approach is nogal amateuristisch.
Dit heeft me alleen maar meer in dubio gebracht over welke game ik nu moet gaan halen
Echt onbegrijpelijk. Die functie is juist geweldig. Aan de andere kant heb ik idd maar 1 controller nogquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Enchanter het volgende:
EA weer , eigen toernooien maken in Fifa 14 hebben ze uit de next-gen versies gehaald , omdat niemand het gebruikt![]()
![]()
Ik speel FIfa eigenlijk nooit online , speel meer met vrienden thuis op de bank.quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Die functie is juist geweldig. Aan de andere kant heb ik idd maar 1 controller nog
True. Ik kan het nu wel handelen omdat de volgende controller pas over 1 jaar komt inderdaad maar mensen die nu al meer controllers hebben willen die functie gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik speel FIfa eigenlijk nooit online , speel meer met vrienden thuis op de bank.
Dat kan dus nu niet meer , ja 1 tegen 1 en dan alles met pen en papier bijhouden
Belgen zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=
Is dit legit denken jullie?
quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belgen zijn niet te vertrouwen.
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Deden de Jappaners ook en de tweede wereldoorlog dus zo gek is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef Massief het volgende:
Heb een aantal walktroughs van Killzone bekeken maar ben er niet helemaal kapot van. De graphics zullen vast fenomenaal zijn maar als ik soms de houding van enemies zie dan valt het me nog al tegen. Voorbeeldje: tegenstanders die gewoon als een idioot in jou richting komen rennen zonder dekking te zoeken of wat dan ook, je hoeft ze dus alleen maar in je vizier te krijgen en je kan ze afmaken. Hun manier van approach is nogal amateuristisch.
Dit heeft me alleen maar meer in dubio gebracht over welke game ik nu moet gaan halen
Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4quote:Order: xxxxxxxx-xxxxxxxxx
Beste Robbert,
Uw bestelling met bestelnummer xxxxxx - xxxxxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
Geen mail nog. Werden die brieven met die beschermfolie erin niet ook altijd door TNT gedaan in het proces waarna het met de post kwam?quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4
Bij kopje order staat bij gevraagd bij de PS4 en FIFA 14 een 1 en bij verstuurd niks. Heb wel een pakketcode gehad. Alleen de game kan het niet zijn die past echt wel in de brievenbus.
PS4 heb ik vanochtend pas besteld bij intertoys
Nog meer mensen al een mail gehad ?
lolled irl srsquote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Deden de Jappaners ook en de tweede wereldoorlog dus zo gek is het nou ook weer niet.
Shiiiit die ga ik anders halen, wil geen killzone maar boeie heb ik hem wel eerderquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!
Wie van ons gaat morgen bellen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
Shiiiit die ga ik anders halen, wil geen killzone maar boeie heb ik hem wel eerder
ik stuur nu even een mailtje, heb morgen namelijk school van 9uur tot 17 uurquote:
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffquote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik stuur nu even een mailtje, heb morgen namelijk school van 9uur tot 17 uur![]()
en ik ga ervan uit dat het morgen nog steeds op de site staat. heb jij trouwens enig idee hoe lang het duurt voor iets uit belgie? van nederland naar belgie is meestal volgende dag al in huis
is goed! normale versie is er trouwens ook nog denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffPM me je nummer dan sms ik je gewoon als ik antwoord heb
Die wil ik niet. Kan best wachten voor die bundel.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef RRuben het volgende:
[..]
is goed! normale versie is er trouwens ook nog denk ikhttp://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering
ja doe ik ook denk ik maar ik wou liever bf 4 maar met al die bugs enzo...quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Die wil ik niet. Kan best wachten voor die bundel.
Ja ik ook haha, maar bij bezorgen kun je alleen België selecteren. Hoe zorg je ervoor dat ze het gewoon bij je huis afleveren dan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!
Heb je mijn nummer ook ff gegeven, zou je me kunnen smsen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffPM me je nummer dan sms ik je gewoon als ik antwoord heb
Onzekerheid over de situatie nu met studie etc.quote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Hoezo hebben jullie hem toentertijd niet op tijd besteld ipv je nu in allerlei bochten te wringen?
In verband met vrije tijd bedoel je?quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Onzekerheid over de situatie nu met studie etc.
Yes.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
In verband met vrije tijd bedoel je?
Met bol.com acceptgiro had je hem altijd kunnen cancellen en had het je geen stuiver gekost.quote:
Wist ik toen niet, en had bovendien net een tv gekocht haha.quote:Op maandag 25 november 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met bol.com acceptgiro had je hem altijd kunnen cancellen en had het je geen stuiver gekost.
was er niet echt mee bezig enzo, tot ik er achter kwam dat op mn laptop gamen kut is (obviously) en toen maar zo snel mogelijk preorder gedaan maar wss te laatquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Hoezo hebben jullie hem toentertijd niet op tijd besteld ipv je nu in allerlei bochten te wringen?
En daarvoor was je nog geen gamer ofzo? Hopelijk heb je hem snel!quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
was er niet echt mee bezig enzo, tot ik er achter kwam dat op mn laptop gamen kut is (obviously) en toen maar zo snel mogelijk preorder gedaan maar wss te laat
Dacht dat het wel los zou lopenquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Jawel had ps2 en xbox 360 alleen geen geld voor live dus verkocht en toen LoL en tf2 gespeeld alleen sat is ziek skeerquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
En daarvoor was je nog geen gamer ofzo? Hopelijk heb je hem snel!
Hehe ok!quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Jawel had ps2 en xbox 360 alleen geen geld voor live dus verkocht en toen LoL en tf2 gespeeld alleen sat is ziek skeer
Nice!quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat het wel los zou lopenWat uiteindelijk ook zo is, waarvoor dank Intertoys
![]()
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kanquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer ook ff gegeven, zou je me kunnen smsen?
Ik kon vanmiddag niet bestellen omdat ik met wat anders bezig wasquote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat het wel los zou lopenWat uiteindelijk ook zo is, waarvoor dank Intertoys
![]()
Dat is inderdaad wel heel erg zuur. Maar aan de andere kant, blijkbaar zijn er dus extra leveringen opgekocht. Gok dat als je vrijdag de stad ingaat, je er wel ergens een kunt scoren.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik kon vanmiddag niet bestellen omdat ik met wat anders bezig was![]()
Balen dit.
Idd vrij triestquote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een week of wat een preorder staan bij Intertoys, blijken ze vandaag gewoon een heel stel direct te verkopen. Wat heb je dan aan een preorder, kansloos bedrijf
Maar wie weet krijg jij hem toch gewoon via je pre-order?quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een week of wat een preorder staan bij Intertoys, blijken ze vandaag gewoon een heel stel direct te verkopen. Wat heb je dan aan een preorder, kansloos bedrijf
Ik geef je ook ff mijn nummer, want mijn vriend wil er ook graag een bestellen, maar die loopt morgen stage en ik heb alleen school dus dat is makkelijker. Heb zelf ook al een mailtje gestuurd en wil ook best naar Turnhout rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kan
Je kan geen Nederlands adres invullen dus denk het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kan
Als je je postcode herkent hij hem wel als een plaats in NL, maar blijft het land op België. Vraag me af of je dat dan ook moet veranderen, en natuurlijk of ze ook daadwerkelijk nog voorraad hebben. Morgen zal dat wel duidelijk worden lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?
Antwoord
Dit is mogelijk, maar er zijn wel een aantal beperkingen. Zo kunt u alleen pakketten laten afleveren in Nederland en België zelf, is het alleen mogelijk om de betaling af te ronden met een creditcard geregistreerd in Nederland en België en moet de bestelling ook geplaatst worden vanaf een Nederlands of Belgisch IP-adres. Als u aan al deze voorwaarden voldoet, kan uw bestelling aangenomen en verwerkt worden. U ontvangt per post de factuur en wij bezorgen het pakketje op het door u opgegeven afleveradres. Dit gebeurt, mits er geen afwijkende levertermijnen zijn, binnen twee werkdagen.
Ja, dat was bij ons ook, maar je kan ook niet verder met bestellen omdat de postcode dan niet goed is.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als je je postcode herkent hij hem wel als een plaats in NL, maar blijft het land op België. Vraag me af of je dat dan ook moet veranderen, en natuurlijk of ze ook daadwerkelijk nog voorraad hebben. Morgen zal dat wel duidelijk worden lijkt me.
als je bij intertoys een ps4 reserveert dan krijg je een link die gekoppeld is aan je account waarmee je de ps4 als eerste kan bestellen je zit dan nog nergens aan vast. Geld precies het zelfde voor Bart Smitquote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wie weet krijg jij hem toch gewoon via je pre-order?
Aha. Oh zie nu ook dat je een creditcard moet hebben? Dan houdt het nml op voor mijquote:Op maandag 25 november 2013 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat was bij ons ook, maar je kan ook niet verder met bestellen omdat de postcode dan niet goed is.
Mwah, mijn ouders hebben een creditcard dus dat zou op zich nog wel geregeld kunnen worden bij ons.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Aha. Oh zie nu ook dat je een creditcard moet hebben? Dan houdt het nml op voor mij
die vriend van je had paar maanden geleden gewoon moeten luisteren toen ik zei dat die moest pre orderenquote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben een creditcard dus dat zou op zich nog wel geregeld kunnen worden bij ons.
Donderdagavond kun je hem gaan halen. Oke, dan is het wel 12 uur, maar dat zie ik gewoon als 2 dagen. Donderdag zie ik als de launchdag (A)quote:
Ik niet, geen nachtopening.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Donderdagavond kun je hem gaan halen. Oke, dan is het wel 12 uur, maar dat zie ik gewoon als 2 dagen. Donderdag zie ik als de launchdag (A)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://games.fok.nl/review/627021/1/1/50/playstation-4.html
8 jaar toch?quote:Volgens Sony is na zeven jaar tijd voor de next-gen PlayStation. Nummertje vier alweer,
Probeer te bellen maar neemt niemand opquote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |