Het was een grapje! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Werk bij de Saturn (bijbaan) maar als je je mede forumgenoten die nog aan het twijfelen zijn met het aanschaffen van een nieuwe tv voor de PS4 kunt helpen door ze een tip te geven is daar niets verkeerds aan. Maar goed mensen moeten het zelf weten natuurlijk.
Gewoon vrijdag alle winkels af gaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef Heroinjunk het volgende:
We gaan nu maar voor de tweede levering en alle Bart Smits in de buurt stalken. Misschien dat de reservelijsten hier in de buurt niet zo groot zijn.
Gaat lastig als ik naar college moet en Mark stage moet lopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon vrijdag alle winkels af gaan
Je hebt toch griep sinds donderdag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik naar college moet en Mark stage moet lopen.
Televisie ruilen tegen PS4?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand die weet of de Makro FIFA 14 al verkoopt?
En iemand nog een fullhd tv over? :p
Gisteren zei een medewerker van Sony zelf al dat die tv qua responsetijd beter is dan de high-end modellen. Oke, de kwaliteit van een W8 of W9 is danquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die nog een hdtv zoeken. Haal de Sony W6 echt een van de beste game tv's op dit moment.
[ afbeelding ]
Neem een vrije dag vrijdag!quote:
Heb hem net gedownload . (of nouja ge update, de app bestond al alleen is nogal veel veranderd nu)quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
EU Entertainment apps onthuld:
http://blog.eu.playstatio(...)nment-apps-revealed/
Dit bericht gaat over de apps beschikbaar op de PS4 bij launch, Netflix enzo, maar goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb hem net gedownload . (of nouja ge update, de app bestond al alleen is nogal veel veranderd nu)
Ziet er leuk uit.
ja zie me editquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit bericht gaat over de apps beschikbaar op de PS4 bij launch, Netflix enzo, maar goed.
Jep. Van die app is de enige die ik ga gebruiken Netflix waarschijnlijk. Al die andere dingen hoeft van mij niet zo nodig.quote:
Nee, ik was vorige week al ziek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt toch griep sinds donderdag.
Hier waarschijnlijk hetzelfde, wel blij dat Netflix direct beschikbaar is, de PS4 app schijnt een stuk beter te zijn dan die van de PS3.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Van die app is de enige die ik ga gebruiken Netflix waarschijnlijk. Al die andere dingen hoeft van mij niet zo nodig.
Je zou maar in de Balkan wonen of ergens in die richting. Dan heb je gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
EU Entertainment apps onthuld:
http://blog.eu.playstatio(...)nment-apps-revealed/
Ik heb ook een smart tv. Maar als ik het zou gebruiken dan wel liever via ps4 dan via het menu van de tv. Gaat zo traag allemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:43 schreef speknek het volgende:
Ik heb al die apps al op m'n tv, hoef ik geen extra computer voor op te starten.
quote:PS4
Heb je al klamme handen en een overdosis aan adrenaline in je bloed? Onze mensen in het distributiecentrum hebben het zweet inmiddels ook op hun voorhoofd staan want ze zijn druk bezig om de PS4 klaar te maken voor verzending.
Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.
PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.
Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!
"Raak niet in (Dual)Shock"quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef LinQ het volgende:
Bol verstuurd trouwens mails met een bevestiging dat je PS4 donderdag wordt verstuurd:
[..]
Daar wordt de ps4 nog niet gereleased toch? Die krijgen dus nog geen app support.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:39 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Je zou maar in de Balkan wonen of ergens in die richting. Dan heb je gewoon helemaal niks.
ze informeren de klanten iig goed...kan je van MM online niet zeggen, daar moet je zelf achter de info aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
"Raak niet in (Dual)Shock"
Geniaal
Je krijgt een sms als je hem kan ophalen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ze informeren de klanten iig goed...kan je van MM online niet zeggen, daar moet je zelf achter de info aan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even een screencap omdat ik als een gek zit te DUALSHOCKEN hier whehehhe
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef videonatic het volgende:
Krijgen preorders hem donderdag al?
Waarom zou dat zijn? Staat toch overduidelijk in het mailtje dat je het vrijdag krijgt (tenminste, bol.com).quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef videonatic het volgende:
Krijgen preorders hem donderdag al?
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn? Staat toch overduidelijk in het mailtje dat je het vrijdag krijgt (tenminste, bol.com).
Nou ja, als ie eerder komt is het toch alleen maar mooi? PSN Store is sinds gisteren online, dus je kunt de PSN Plus games ook al downloaden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:25 schreef videonatic het volgende:
[..]
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef HostiHawaii het volgende:
PS3 verkocht voor 150, nier op de zwarte markt voor 300. Net genoeg voor een PS4 + game.
Kan een mens leven op 1 long? Want dan bestel ik meteen nog een Dualshock 4 en extra games erbij.
Heb geen mail gehad van bol, fmlquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb geen mail gehad van bol, fml.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb geen mail gehad van bol, fml.
Haha ik ook, gewoon vrijdag alle winkels af gaan, brn ik even blij dat ik vrij ben van schoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nu verwachte ik ook geen mail, aangezien ik hem pas 3 weken geleden besteld heb
Zou je er daar 200 dollar voor moeten betalen per game?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef VulpX het volgende:
Dit is door Playstation Brazilië getweet:
[ afbeelding ]
Nieuwe Crash game wordt wel steeds aannemelijker zo.
Ik ga dat sowieso doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga mijn ps4 misschien donderdag om 23:59 ophalen
Alleen jammer dat je dan lekker lang mag wachten voordat Zavvi je spellen heeft geleverd...quote:Buy a PlayStation 4 DualShock Controller, 2 selected Games and get a 1 year PlayStation Plus Card for £24.99. Add all of the products to the basket and the discount will be applied automatically.
Jij hebt hem echt al in je mail gehad? Op de site van BS zie ik wel al een track trace, maar nog niet in de mail.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:25 schreef videonatic het volgende:
[..]
Omdat ik net een track trace code kreeg van Bart Smit in de mail, snap het even niet meer. Zal wel.
ik moest daar ook om lachen iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
"Raak niet in (Dual)Shock"
Geniaal
Ik zou ze gewoon ff bellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:16 schreef VulpX het volgende:
Iemand iets dergelijks van de MM gehoord? Ik heb 14 augustus besteld, zit dus als het goed is bij de eerste lichting. Maar het kriebelt wel erg om even te bellen en bevestiging te krijgen.
Hehehe. Leuk gedaan. Sowieso altijd uitstekende service bij Bol.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het? Zou ie morgen echt al komen?
Neen. De zending wordt voorbereid door de verzender (Bol).quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Ten eerste is het Bart Smit. En heb de mail van Bart Smit ook al binnen dat ze hem verzonden hebben. Nu kan het natuurlijk zijn dat ie een dag of 2 bij PostNL blijft staan in een sorteercentrum ofzo (anders misschien gedonder met Sony), maar wie weet "lukt" het welquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Neen. De zending wordt voorbereid door de verzender (Bol).
Als ie nu nog op voorbereiding staat dan staat ie nog bij bart smit. Zakelijk printen ze vaak de bonnen al, dus dan hebben ze al een T&T-code. Hoeven ze het alleen af te geven/ op te laten halen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ten eerste is het Bart Smit. En heb de mail van Bart Smit ook al binnen dat ze hem verzonden hebben. Nu kan het natuurlijk zijn dat ie een dag of 2 bij PostNL blijft staan in een sorteercentrum ofzo (anders misschien gedonder met Sony), maar wie weet "lukt" het wel
heb je er toevallig ook een game bij besteld of alleen de console ik heb er een game bij besteld en die kreeg ik vandaag al binnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook zoiets. Maar het zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie nu nog op voorbereiding staat dan staat ie nog bij bart smit. Zakelijk printen ze vaak de bonnen al, dus dan hebben ze al een T&T-code. Hoeven ze het alleen af te geven/ op te laten halen.
Nee, geen game bij besteld. Die heb ik vd week al gescoord bij de 3=2 actie van de Saturn. Het is alleen de console.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:29 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
heb je er toevallig ook een game bij besteld of alleen de console ik heb er een game bij besteld en die kreeg ik vandaag al binnen.
ik heb ze vrijdag aan de lijn gehad en daar kwam weer de bevestiging dat die 15 augustus komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:16 schreef VulpX het volgende:
Iemand iets dergelijks van de MM gehoord? Ik heb 14 augustus besteld, zit dus als het goed is bij de eerste lichting. Maar het kriebelt wel erg om even te bellen en bevestiging te krijgen.
Haha, mooi hequote:Op dinsdag 26 november 2013 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest daar ook om lachen idd
Crash? Maakt die een comeback op de PS4? Lekker oldschoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef VulpX het volgende:
Dit is door Playstation Brazilië getweet:
[ afbeelding ]
Nieuwe Crash game wordt wel steeds aannemelijker zo.
Laat de WiiU fanaten het niet horen :pquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
VRIJDAG den 29ste start de NEXT GENERATION![]()
![]()
Ik zelf wacht nog even dat wel.
WiiU...wat is dat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Laat de WiiU fanaten het niet horen :p
http://www.psx-sense.nl/1(...)werkt-het-op-de-ps4/quote:Op de PS3 was het mogelijk om 2 consoles te activeren met één account, zo kon je dus op twee PS3′s dezelfde games tegelijk spelen, ongeacht welk account je gebruikte. Met de PS4 verandert dit echter, niet zo cruciaal als met de PS Vita, maar het wordt wel een stuk strenger. Er bestaat alleen nog wat onduidelijkheid van over hoe of wat, dus vandaar dat we het zo helder mogelijk gaan uitleggen.
Met je PSN-account kies je ervoor een primaire PS4 te kiezen, deze PS4 is gelinkt aan je account en er kan maar één primaire PS4 bestaan die met jouw account geassocieerd is. Op je PS4 kun je vervolgens meerdere accounts aanmelden en ook meerdere accounts primair maken met die PS4, dit is geen enkel probleem. Koopt Gebruiker X een game op de PS4, waar zijn PSN-account primair aan is gelinkt, dan kan gebruiker Y mits diegene ook een account heeft op dezelfde PS4, de aankopen van gebruiker X gebruiken.
Het is ook mogelijk dat wanneer gebruiker X zijn account activeert op een tweede PS4, dat hij zijn aankopen daar ook op kan gebruiken. Hiervoor moet deze persoon alleen wel ingelogd blijven op die PS4, wil diegene zijn aankopen kunnen benaderen. Ben je als gebruiker Y ingelogd op een secundair geactiveerde PS4 van gebruiker X, dan kun je niet zijn of haar aankopen benaderen. Hiervoor moet je persé ingelogd zijn als gebruiker X om te kunnen spelen.
Een real-life scenario zou dus zijn dat je een PS4 op je slaapkamer hebt en in je woonkamer. Stel de PS4 in de woonkamer is je primaire console en op je slaapkamer heb je een secundaire console. Je kan dan met beide consoles, op hetzelfde PSN-account, al je games spelen. Heeft alleen je vriend(in) ook een account op beide consoles, dus woonkamer en slaapkamer, dan kan diegene alleen jouw aankopen gebruiken op de console in de woonkamer, want dat is je primaire. Logt hij of zij in op je PS4 in de slaapkamer, kan diegene niet je games spelen, tenzij ingelogd wordt op jouw account.
Verder kun je maximaal twee PS4′s activeren op je PSN-account voor gelijktijdig gebruik, wel is het mogelijk je aankopen ongelimiteerd te downloaden op andere PS4′s.
Als jij een primaire PS4 hebt geactiveerd dan kunnen alle gebruikers op deze console dus bij jou aankopen, dit geldt ook voor PlayStation Plus. Je hebt dus eigenlijk maar één PSN-account nodig met PlayStation Plus, dit geldt dan meteen voor alle gebruikers aanwezig op de console.
Jij moet eerst nog donkey kong spelen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
Ik zelf wacht nog even dat wel.
Nee eerst Sonic CDquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog donkey kong spelen!
Die heb ik nieeeeeee Sharrrquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog donkey kong spelen!
Niet? Wat vervelend nou! Hij staat hier gewoon in de kast!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die heb ik nieeeeeee Sharrr
Helaas!
Klopt, dan ligt de nieuwe Mario in de winkels!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet? Wat vervelend nou! Hij staat hier gewoon in de kast!
Als het kan, dan zou het wel 2 dagen later Zijn, maar gewoon even bellen. Want zou ook fout op de site kunnen staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef JeaHM het volgende:
Heeft iemand ervaring met Amazon.de? Als ik daar een ps4 wil bestellen staat hij op de releasedatum thuis geleverd word. Weet iemand of ze in Duitsland gewoon beschikbaar zijn? En of Duitse Amazon ook op releasedag levert in Nederland.
Ja maar Amazon had die PS4's echt debiel verpakt :/ ik zou daar niet zo snel bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef JeaHM het volgende:
Heeft iemand ervaring met Amazon.de? Als ik daar een ps4 wil bestellen staat hij op de releasedatum thuis geleverd word. Weet iemand of ze in Duitsland gewoon beschikbaar zijn? En of Duitse Amazon ook op releasedag levert in Nederland.
Zij sturen vanuit Hong Kong, vandaar de lange verzendtijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand ervaringen met wowHD.nl ? Er staat dat na release het 4 tot 10 dagen kan duren, komen die spellen van de fuckin maan ofzo daar? Wel lekker cheap maar ik wil wel een spel hebben vrijdag...
jip goede ervaring, lever tijd is alleen wel lang iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand ervaringen met wowHD.nl ? Er staat dat na release het 4 tot 10 dagen kan duren, komen die spellen van de fuckin maan ofzo daar? Wel lekker cheap maar ik wil wel een spel hebben vrijdag...
Ze zullen alles nu wel dubbel zo goed verpakken en het ging niet om Amazon Duitslandquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar Amazon had die PS4's echt debiel verpakt :/ ik zou daar niet zo snel bestellen
Die scoort iedereen toch? 14 dagen PS Plus, toch even bij de Intertoys die 37,50 shit halen. Of kan je ook per maand laten afschrijven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
mijjn eerste ps4 games gescoord, resogun en contrast met psplus
Hoe dan? Ik zie ze op de site nog niet staan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
Ja ik weet nog van niks, heb geen andere console alleen een stel PC's. Heeft dat ding trouwens wireless of alleen UTP ? Ik moet nog gaan bestuderen of er verschillende bundels bestaan, anders pak ik gewoon de duurste mee.quote:
Ook in amsterdam zullen ze uitverkocht zijn doordat stadsmensen ze besteld hebben. Ik vrees dat jij naar de boerendorpe moet om een ps4 te bemachtigen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Waar kan je wel gewoon de winkel instappen en een PS4 doos meepakken op vrijdag ?
Ik heb natuurlijk niet gereserveerd want ik ben geen boer op het platteland die alles laat bezorgen, een echte kerel gaat naar de winkel zelf. En hoe zit dat met dat online gedoe, wat moet je daarvoor kopen of beabonneren ?
Die heeft iedereen, mits PS Plus. Maar goed, wie er geen PS Plus heeft moet er maar snel aan, beste deals ooit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
Dit heb je al eens eerder gevraagd, op dezelfde boerse toon volgens mijquote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Waar kan je wel gewoon de winkel instappen en een PS4 doos meepakken op vrijdag ?
Ik heb natuurlijk niet gereserveerd want ik ben geen boer op het platteland die alles laat bezorgen, een echte kerel gaat naar de winkel zelf. En hoe zit dat met dat online gedoe, wat moet je daarvoor kopen of beabonneren ?
Let wel op, die 14 dagen Plus kun je alleen registreren met een geldige creditcard.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die scoort iedereen toch? 14 dagen PS Plus
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Let wel op, die 14 dagen Plus kun je alleen registreren met een geldige creditcard.
Zeer jammer iddquote:Op woensdag 27 november 2013 07:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?
Maak een virtuele aan dan!quote:Op woensdag 27 november 2013 07:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dammit, snappen ze nou niet dat de helft geen CC heeft?
Heb ik al maar gebruik hem eigenlijk nooit en ik snap het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |