Meloewa 21? Kijk naar die foto'squote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand van 23 met een beugel.Jij kickt er gewoon op om jezelf belachelijk te laten maken he.
Hardopquote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Je tanden zien er straks weer helemaal mooi uit, nu je hoofd nog.
Groei eens een paar kloten man! Waar is de tijd gebleven dat schepen van hout en jij van staal was?quote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ziek ben ik toch al, nu herpes erbij om me af te maken. Ik sterf dan wel gelukkig in de armen van Meloewa
Zegt iemand met zo'n gebruikersnaamquote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand van 23 met een beugel.Jij kickt er gewoon op om jezelf belachelijk te laten maken he.
Ja hoerenzooi, ben al 4 weken geveld door 1 of andere choleratyfusteringherpesinfectie waardoor ik niet kan shinen als een malle. Voel me bij het opstaan als 1 of andere ouwe lul die net een marathon gerend heeft. Ronduit kut.quote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is veel veranderd sinds ik terug ben
Touchéquote:
Vol met zweren en snotquote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Ziek ben ik toch al, nu herpes erbij om me af te maken. Ik sterf dan wel gelukkig in de armen van Meloewa
Hebben je ouders betaald?quote:Op maandag 25 november 2013 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
MAX 2 jaar, maar weet niet of ik dat volhou.
Misschien is Meloe haar herpes wel jouw medicijn. Effe flink erin dippen dusquote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoerenzooi, ben al 4 weken geveld door 1 of andere choleratyfusteringherpesinfectie waardoor ik niet kan shinen als een malle. Voel me bij het opstaan als 1 of andere ouwe lul die net een marathon gerend heeft. Ronduit kut.
Na 4 weken non stop miserabel te voelen is de staal een beetje minder hard.quote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Groei eens een paar kloten man! Waar is de tijd gebleven dat schepen van hout en jij van staal was?
Liet ze liever in een keer recht timmeren. Maar dit kost me 3/4 duizend euro.quote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geen probleem, volgende week gewoon effe de roest wegschrobben met die staalborstel in meloewa haar mond en je kan weer shinen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Na 4 weken non stop miserabel te voelen is de staal een beetje minder hard.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef Meloewa het volgende:
En nee, weet je wat het is... ik kan zonder de beugel niet leven en met ook niet.
Nohhhhhh dat zou ik niet met haar doen. Gewoon heel zachtjes en lief doen met haar lieve mooie zoenlipjes.quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is Meloe haar herpes wel jouw medicijn. Effe flink erin dippen dus
Pro tip : Tandartsreizen naar Turkijequote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Liet ze liever in een keer recht timmeren. Maar dit kost me 3/4 duizend euro.
Dat in een keer laten doen waarschijnlijk 11.000 of zo.
En nee, weet je wat het is... ik kan zonder de beugel niet leven en met ook niet.
Scorpie pls..quote:Op maandag 25 november 2013 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nohhhhhh dat zou ik niet met haar doen. Gewoon heel zachtjes en lief doen met haar lieve mooie zoenlipjes.
Ik ben 22 jij aap.quote:Op maandag 25 november 2013 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Meloewa 21? Kijk naar die foto'sMeisje is niet ouder dan 16
Lief zijn voor elkaar.quote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben 22 jij aap.
Ik wil pedopolitie worden.
Wat ben jij lief!quote:Op maandag 25 november 2013 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nohhhhhh dat zou ik niet met haar doen. Gewoon heel zachtjes en lief doen met haar lieve mooie zoenlipjes.
Zou een banaan er dwars inpassen denk je?quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef pl4kkie het volgende:
Je hebt een flink bekkie vergeleken met je hoofd.
22 ?!quote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben 22 jij aap.
Ik wil pedopolitie worden.
Pharkus zulke vragen als papaquote:Op maandag 25 november 2013 14:41 schreef Pharkus het volgende:
Kan je wel goed je lippen er over heen krijgen ivm pijpen?
Ik moest lachen...quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou een banaan er dwars inpassen denk je?
Misschien is dit wel de koorts die rare dingen met me doet, maar ik krijg gewoon warme gevoelens als ik Meloewa ziequote:
quote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Sterk condoom als die niet scheurt door de beugelBOBBERBAAS!
Iemand moet het vragen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pharkus zulke vragen als papahoe durf je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |