Gezichtsherpes.quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Dressers het volgende:
Best geil, maar spot ik daar een koortslipje?
Maar ze heeft herpes..quote:
Ja nu met de beugel danquote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef iketurnerjr het volgende:
ik dacht altijd dat je een lekker wijf was, dat valt reuze mee als ik je fotos bekijk!
Hoe meer foto's je zietquote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef iketurnerjr het volgende:
ik dacht altijd dat je een lekker wijf was, dat valt reuze mee als ik je fotos bekijk!
Je beseft dat het kauwen op eten gewoon niet kan. Dat duurt zo'n 3 dagen na het aandraaien.quote:Op maandag 25 november 2013 14:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik hou wel van die pijn. Dan weet je ten minstens dat het baad. Je voelt gewoon dat je tanden flink onder spanning zitten en het ''trekt'''
Delicious.
Zat al gelijk te vragen wanneer ze aan gingen trekken
sterkquote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef deprimist het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel. Heb ik jou niet voor nodig.
condoom!quote:
Mortaxx zit jij mij nu af te kraken?quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe meer foto's je ziet![]()
Heb je geen garantie? Eruit dat ding en genoegen nemen met een kleine overbeet
Meid, als jij het zegtquote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja nu met de beugel dan
helemaal lekker
My point exactly.quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
En dan klagen over iets tijdelijks als een beugel
quote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Je tanden zien er straks weer helemaal mooi uit, nu je hoofd nog.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Je tanden zien er straks weer helemaal mooi uit, nu je hoofd nog.
Nou en toch lekker dat lijdenquote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef banapples het volgende:
[..]
Je beseft dat het kauwen op eten gewoon niet kan. Dat duurt zo'n 3 dagen na het aandraaien.
Sondevoeding een optie?quote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou en toch lekker dat lijden
nee grapje, moet nu wel mijn grootste hobby op geven en dat was ''eten''
Ik word weer een mager scharminkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |