SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen meets voor mij de komende tijd, ik ga me isoleren... zoveel mogelijk.
Klacht: Voel me een draak/kleinkind/niet sexy met een beugel,Doei!
Paar duizend euro en 500 extra voor de ''doorzichtige'' versie die ik heb.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef Apuleius het volgende:
Mja, moet wel wil je je gebit fraai houden. Kost zo'n geintje nou?
quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Paar duizend euro en 500 extra voor de ''doorzichtige'' versie die ik heb.
meerdere op één lip ja.quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Dressers het volgende:
Best geil, maar spot ik daar een koortslipje?
quote:
dat virus zit sowieso heel mijn leven in mijn lijf.quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Dressers het volgende:
[..]
En jij maakt je druk over een beugel.
*You'requote:
Wat maakt een beugel dan nog uit?quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat virus zit sowieso heel mijn leven in mijn lijf.
Overbeet voornamelijk. (vind ik lelijk)quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef gianni61 het volgende:
gezien de eerste foto: waarom uberhaupt een beugel?
jij woont toch den haag?quote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu snap ik de beugelbekkies struggles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang moet je er mee lopen?quote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Overbeet voornamelijk. (vind ik lelijk)
maar door de beugel heb ik hem nu nog erger. Omdat die plaatjes echt keiii dik zijn.
quote:
hahaquote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Een beugel moet dat toch minder maken? Ik snap het niet
quote:
max. 2 jaar.quote:
ben ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een halfbloedje was
quote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik dacht dat het wel mee viel maar het is toch allemaal erger dan ik dacht. Mijn bek staat heel erg naar voren door de dikke plaatjes en ze hebben een openbeet gekweekt. waardoor m'n bovenkaak en onderkaak niet meer op elkaar aansluit. en ik mijn tong en tussen kan persen.
En ik had nog wel de duurste versie gepakt (ik moet het zelf betalen)
Ben jij echt een vrouw? Ik dacht altijd een kloon van 1 of andere zolderautist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen meets voor mij de komende tijd, ik ga me isoleren... zoveel mogelijk.
Klacht: Voel me een draak/kleinkind/niet sexy met een beugel,History became legend, legend became myth.
you're fuckedquote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
max. 2 jaar.
Maar ja ik ga die ortho wel een beetje achter zijn veren zetten :p
ik word een lastige patiënt
Ja dat zei iedereen. (Het was niet perfect, maar niemand vond het storend) Nu zegt iedereen ''ik heb het je gezegd'' nu dat ik zit te zeuren.quote:Op maandag 25 november 2013 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
Als ik zo naar die eerste foto kijk heb jij het helemaal niet nodig. Meid wat doe je jezelf aan.
Ja maar ik hou wel van die pijn. Dan weet je ten minstens dat het baad. Je voelt gewoon dat je tanden flink onder spanning zitten en het ''trekt'''quote:Op maandag 25 november 2013 14:04 schreef banapples het volgende:
Het leuke komt nog. Wacht maar tot ze even goed gaan aandraaien
ik wil wel in je bek zeikenquote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef deprimist het volgende:
Wil je me besmetten met je virus? Wil ook graag lepra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |