Is ook niet specifiek aan jou gericht hoorquote:Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling
Nee grapje, na de beugel laat ik m'n tanden witten en dan klaar i guess.
Wow noem je me nou serieus een buitenlander? Ik vond je nog wel schattig, maar nu..quote:Op maandag 25 november 2013 14:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik val toch niet op buitenlanders, maak je niet druk.
Hey buitenlander ga op fok.tr de boel verstieren maar niet hierquote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow noem je me nou serieus een buitenlander? Ik vond je nog wel schattig, maar nu..
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow noem je me nou serieus een buitenlander? Ik vond je nog wel schattig, maar nu..
Wajow waz met jou a bezem.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey buitenlander ga op fok.tr de boel verstieren maar niet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiteknight jij ze even weg a.u.b.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey buitenlander ga op fok.tr de boel verstieren maar niet hier
Je kunt daar niet veel aan doen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Doe eerst maar eens wat aan die herpes
Ik ben volgende week in NL dus pas maar op als je in de trein zit. Zeker nu ik je beugel herken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Whiteknight jij ze even weg a.u.b.
Denken dat ik mijn bek openmaakquote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in NL dus pas maar op als je in de trein zit. Zeker nu ik je beugel herken.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in NL dus pas maar op als je in de trein zit. Zeker nu ik je beugel herken.
Alsof je bek niet spontaan openvalt als je mij tegenover je in de trein ziet.quote:
Typisch dat je je shoarmasnijder erbij haaltquote:
Dan valt dat schoteltje eruit.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee niet bij mijn mooie volle lipjes.
doe maar bij je eigen.
Was serieus het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Typisch dat je je shoarmasnijder erbij haalt
quote:
Dat doet pijn.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee niet bij mijn mooie volle lipjes.
doe maar bij je eigen.
Ai, dan waren dat vier zware jaren.quote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef K44S het volgende:
Waar je je druk overmaakt.
Ik heb vanaf het begin van m'n vmbo tot het einde, een ijzerfabriek in m'n waffel gehad..
Ik ook.................quote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef K44S het volgende:
Waar je je druk overmaakt.
Ik heb vanaf het begin van m'n vmbo tot het einde, een ijzerfabriek in m'n waffel gehad..
Het komt wel goed schatje.quote:Op maandag 25 november 2013 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
MAX 2 jaar, maar weet niet of ik dat volhou.
Wil je herpes?quote:Op maandag 25 november 2013 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Wat een heerlijk bekkie heb je ook Meloewa. Ik zou je wel willen zoenen
Scorpie is van staal, niets kan die vent klein krijgen, zeker zoiets banaals als een herpesvirusje niet!quote:
Kun je wel stellen ja, maar je kan beter het dán doen, dan dat je over aantal jaar later als makelaar ofzo een klant moet aanspreken met je mond vol ijzerwaar.quote:
KLB / Midden in de nacht wakker worden omdat je ziek bentquote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef Dven het volgende:
Scorpie is van staal, niets kan die vent klein krijgen, zeker zoiets banaals als een herpesvirusje niet!
Dat had ik ook eens met mijn lul. Sindsdien ben ik besneden.quote:Op maandag 25 november 2013 14:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Kun je wel stellen ja, maar je kan beter het dán doen, dan dat je over aantal jaar later als makelaar ofzo een klant moet aanspreken met je mond vol ijzerwaar.
Daar bij heb ik 1 keer gezoend met een meisje die een beugel had.. merkte er weinig van... .tot ik dus m'n lippen terug wou.
Dit was ook mijn gedachtequote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef gianni61 het volgende:
gezien de eerste foto: waarom uberhaupt een beugel?
Touchéquote:Op maandag 25 november 2013 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens met mijn lul. Sindsdien ben ik besneden.
Er is veel veranderd sinds ik terug benquote:Op maandag 25 november 2013 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
KLB / Midden in de nacht wakker worden omdat je ziek bent
Iemand van 23 met een beugel.quote:Op maandag 25 november 2013 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
MAX 2 jaar, maar weet niet of ik dat volhou.
Zij is niet de enige in Nederland.quote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Iemand van 23 met een beugel.Jij kickt er gewoon op om jezelf belachelijk te laten maken he.
Ziek ben ik toch al, nu herpes erbij om me af te maken. Ik sterf dan wel gelukkig in de armen van Meloewaquote:Op maandag 25 november 2013 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
KLB / Midden in de nacht wakker worden omdat je ziek bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |