Is ook niet specifiek aan jou gericht hoorquote:Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling
Nee grapje, na de beugel laat ik m'n tanden witten en dan klaar i guess.
Wow noem je me nou serieus een buitenlander? Ik vond je nog wel schattig, maar nu..quote:Op maandag 25 november 2013 14:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik val toch niet op buitenlanders, maak je niet druk.
Hey buitenlander ga op fok.tr de boel verstieren maar niet hierquote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow noem je me nou serieus een buitenlander? Ik vond je nog wel schattig, maar nu..
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow noem je me nou serieus een buitenlander? Ik vond je nog wel schattig, maar nu..
Wajow waz met jou a bezem.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey buitenlander ga op fok.tr de boel verstieren maar niet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiteknight jij ze even weg a.u.b.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey buitenlander ga op fok.tr de boel verstieren maar niet hier
Je kunt daar niet veel aan doen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Doe eerst maar eens wat aan die herpes
Ik ben volgende week in NL dus pas maar op als je in de trein zit. Zeker nu ik je beugel herken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Whiteknight jij ze even weg a.u.b.
Denken dat ik mijn bek openmaakquote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in NL dus pas maar op als je in de trein zit. Zeker nu ik je beugel herken.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in NL dus pas maar op als je in de trein zit. Zeker nu ik je beugel herken.
Alsof je bek niet spontaan openvalt als je mij tegenover je in de trein ziet.quote:
Typisch dat je je shoarmasnijder erbij haaltquote:
Dan valt dat schoteltje eruit.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee niet bij mijn mooie volle lipjes.
doe maar bij je eigen.
Was serieus het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Typisch dat je je shoarmasnijder erbij haalt
quote:
Dat doet pijn.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee niet bij mijn mooie volle lipjes.
doe maar bij je eigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |