Nee, want ik krijg er een klaplong vanquote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef Lamabal het volgende:
Klap allemaal mee als je voelt dat blijheid de waarheid is
quote:
Ik denk dat ie daar een te klein pikkie voor heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef alors het volgende:
Sowieso WilbertKan die man niet serieus nemen.
quote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was SilentChaos toen hij Sandra van Nieuwland hoorde.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 25 november 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was SilentChaos toen hij Sandra van Nieuwland hoorde.
Ja, daarom.quote:
Ohja, das waar. Maar het weekend is toch al voorbij?quote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Hij zou overigens een weekend weg, had ie donderdag of vrijdag gezegd.
Ja, maar hij zei 'tot dinsdag'. Later zei hij dat hij maandag misschien wel terug was, overigens.quote:Op maandag 25 november 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Maar het weekend is toch al voorbij?
dan moet wolfrolf het niet over een pot hebbenquote:
Toe Jam is wel leuk, maar niet bijzonder. David Byrne heeft een fijne stem voor Norman Cook-producties. Beast is wel echt prachtig. 1 van de mooiste nummers die ik ken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Bronson het volgende:
O ja. Wat een aidsnummers was dat. Was toen megahit dacht ik.
Beast bedoelde ik.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toe Jam is wel leuk, maar niet bijzonder. David Byrne heeft een fijne stem voor Norman Cook-producties. Beast is wel echt prachtig. 1 van de mooiste nummers die ik ken.
Mad World van Gary Jules ook?quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toe Jam is wel leuk, maar niet bijzonder. David Byrne heeft een fijne stem voor Norman Cook-producties. Beast is wel echt prachtig. 1 van de mooiste nummers die ik ken.
Nee, verdomme, wat een kutnummer is datquote:
Het is anders zowat hetzelfde nummerquote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, verdomme, wat een kutnummer is dat
Uh, nee, alleen dat pianoloopje is hetzelfde. Bij die plaat van Kinert is het haar stem en de strijkers die 'm goed maken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Het is anders zowat hetzelfde nummer
Zij ziet er wel mooi uit zeg!quote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, verdomme, wat een kutnummer is dat
Maar ik snap niet wat jullie blijkbaar tegen Beast hebben. Sowieso Nina Kinert
Over dat nummer? Heb ik daar een topic over gemaakt?quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door dat KLB van alors kwam ik overigens voor het eerst op het fokforum
KLB / nina kinert - mad worldquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef alors het volgende:
[..]
Over dat nummer? Heb ik daar een topic over gemaakt?
quote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KLB / nina kinert - mad world
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht mee
Wat een baas die alors.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht mee
Ik ben het daar wel met je eens.quote:
Haha heerlijk zuur geschrevenquote:
Verdomme Mex. Je daalt steeds verder in mijn achting.quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Because vond ik trouwens echt een grafplaat
quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Mex. Je daalt steeds verder in mijn achting.
Gelukkig, de eensgezindheid is terug.quote:
quote:
Alleen oude mensen gaan dood?quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Ame_thyst het volgende:
uitvaart verzekering reclame op 3fm, ja ja dat is vast de doelgroep
Vind.quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat is wel een beetje het motto van 3fm, we draaien muziek gewoon een paar honderd keer tot je HET WEL LEUK MOET VINDEN, VERDOMME VINDT HET NOU LEUK KOM OP NOU AH TOE
Ja dat ja.quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat is wel een beetje het motto van 3fm, we draaien muziek gewoon een paar honderd keer tot je HET WEL LEUK MOET VINDEN, VERDOMME VINDT HET NOU LEUK KOM OP NOU AH TOE
ah toch wel, leer het nooit, kut basisschool, niet mijn fout, afschuivenquote:
Sowieso matige band met één leuk hitje.quote:
Anders vindt verdomme het leuk. Ik heb alleen geen idee wie verdomme is.quote:
Mhaw.quote:Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / FOK! single top 100 allertijden 2013 - #1
Is deze lijst wel goedgekeurd door de grote Bronson?
U2 staat maar op 132, het spijt me.quote:
Het was Bastille of Trixie Whitley. Of wat gaan eten..quote:Op maandag 25 november 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso matige band met één leuk hitje.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders vindt verdomme het leuk. Ik heb alleen geen idee wie verdomme is.
Trixie, alleen mis je dan Pompeii.quote:Op maandag 25 november 2013 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was Bastille of Trixie Whitley. Of wat gaan eten..
sopshowquote:
Als je dit wist, ben je goedgekeurd voor de pubquizquote:
Gaat dat zo makkelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dit wist, ben je goedgekeurd voor de pubquiz
Iedereen kan meedoen aan de pubquiz, zolang we Mex, Heloef en Chatgirl hebben, winnen we wel.quote:
Ja. Dat was het enige plaatje wat die meisjes in de hoek wistenquote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat RAAAAAAR nu in die pubquiz?
Oja, die geiten.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Dat was het enige plaatje wat die meisjes in de hoek wisten
quote:
Tijd voor revanche.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen kan meedoen aan de pubquiz, zolang we Mex, Heloef en Chatgirl hebben, winnen we wel.
Deze post moet onder de plak knop.quote:
we gingen zo goed, maar die dooienronde wilde niet echtquote:
Nee. Ik met m'n lijstje ookquote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
we gingen zo goed, maar die dooienronde wilde niet echt
Ben ook niet zo erg thuis in de doden.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
we gingen zo goed, maar die dooienronde wilde niet echt
quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen kan meedoen aan de pubquiz, zolang we Mex, Heloef en Chatgirl hebben, winnen we wel.
quote:
Sinds wanneer ben jij fan van Birdy?quote:
quote:
Wachten vast op betere muziek.quote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Die twee vrouwen op de achtergrond
quote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Die twee vrouwen op de achtergrond
Sinds ik nog aan het soppen was op Kensington en ik achterloop omdat ik op internet luister?quote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fan van Birdy?
Paul draait de laatste weken niet best nee. Jammer, want straks gaat een zekere Timur hem voorbij in de favoriete DJ-chart.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Paul draait de laatste tijd slecht. Het wordt tijd voor een bezoekje aan de muziekredactie van Rabradio.
Burger Kingquote:
Er zijn ook non-fastfood hamburgers...quote:
Nu komt het goed.quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis een lading slechte muziek zo te lezen. Even inschakelen dus.
Omdat Applequote:
Frits van CZ welquote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef DeLuna het volgende:
Nee Menzis je bent niet goedkoper dan wat ik ga krijgen in 2014.
Goede reclame is dat wel.quote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef DeLuna het volgende:
Nee Menzis je bent niet goedkoper dan wat ik ga krijgen in 2014.
Ik vind het wel grappigquote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Maarten zich niet zo als een sukkel zou gedragen
Slim gedaan inderdaad.quote:
Ik ga winnen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de UI van Muis verslaan.
Hopelijk draait ie Home.quote:Op maandag 25 november 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Paul zoekt een reden om Bonfire Heart te mogen draaien
Ik nog helemaal niet zo vaak.quote:Op maandag 25 november 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
James fuckin' Blunt
Dit plaatje heb ik ook pas 4 maanden gehoord op Sky.
Wrm Mex?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm Mex?Nu is mijn post verknalt door je rectificatie in je volgende post.
Anyway; goed nummer wat het ook mag zijn.
Gaat direct youtubenquote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Google dat nummer eens even, lijkt echt belachelijk veel op Young Blood van The Naked and Famous.
twitter:
Het houdt niet op, niet vanzelf.twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:45:08@ekstraweekend Als er nog plek is dan weet je aan wie je die plek moet geven #noggeenuitnodiging reageer retweet
Wat denkt zij wel nietquote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Het houdt niet op, niet vanzelf.twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:45:08@ekstraweekend Als er nog plek is dan weet je aan wie je die plek moet geven #noggeenuitnodiging reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Het houdt niet op, niet vanzelf.twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:45:08@ekstraweekend Als er nog plek is dan weet je aan wie je die plek moet geven #noggeenuitnodiging reageer retweet
Ja, echt belachelijk hè?quote:Op maandag 25 november 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon hetzelfde liedje Mex
Volgens mij ken ik ze ook alle twee en was ik destijds ook in de war.quote:
Beetje flauw om te lachen om mensen met een schroefje los.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beetje flauw om te lachen om mensen met een schroefje los.
Tenminste, dat hoop ik
Real Youth? Is daar al wel geweest volgens mij.quote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had ik toenertijd moeten aangeven voor de plagiplaat
Ik weet niet hoe vaak ik die grap wel niet in deze SC heb gemaakt..quote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik ze ook alle twee en was ik destijds ook in de war.
Tevens goede instinker bij een pubquiz.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ik die grap wel niet in deze SC heb gemaakt..
Ik ook toch.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ik die grap wel niet in deze SC heb gemaakt..
Ja ik lees net dat ie ook een keer langs is geweest. Niet gek ook, de tering.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Real Youth? Is daar al wel geweest volgens mij.
Laatst moest ik de intro's van Don't Lie en Love Rears It's Ugly Head onderscheidenquote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tevens goede instinker bij een pubquiz.
Van wie is dit gejat?quote:
Doet mij sterk denken aan die man die One day maakte.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:06 schreef JDude het volgende:
[..]
"Tamara Geense doet laatste wanhopige poging om bij EkstraWeekend-feestje te mogen zijn."
quote:Op maandag 25 november 2013 16:06 schreef JDude het volgende:
[..]
"Tamara Geense doet laatste wanhopige poging om bij EkstraWeekend-feestje te mogen zijn."
Vind je het gek dat ze niet uitgenodigd is?quote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de redactie van Ekstraweekend zou zijn, zou ik een contactverbod voor Tamara eisen.
Nee ik snap het compleet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze niet uitgenodigd is?
Tja dit tekstdeel zou je op verschillende manieren kunnen opvatten. Ik gok dat een nette versie bedoelt wordt; de leegte in het figuurlijk gesproken hart.quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
"maak m'n leegte vol"
Ik vind dit een raar tekstdeel.
die introotjes vind ik altijd wel lollig omdat ze zo kut zijnquote:Op maandag 25 november 2013 16:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kunnen ze niet gewoon kappen met die ingestuurde openingszinnen? Normaal is het al om te janken zo slecht, maar het kan dus nog erger.
Zo kun je het ook zien iddquote:Op maandag 25 november 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die introotjes vind ik altijd wel lollig omdat ze zo kut zijn
Zo zijn ze ook bedoeld volgens mijquote:Op maandag 25 november 2013 16:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien idd
Sander >>>>>>>>>> Coenquote:
Ik ben 'm al maanden zatquote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak mij maar wakker wanneer we beiden versies compleet vergeten zijn, ik word het een beetje zat.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, krijgen we dit weer.
Dat wordt geen finale, daag.
Ik denk niet dat deze 2 dit kunnen halen.quote:
in maart 2014 welquote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef alors het volgende:
Ik hoor hem voor het eerst, maar vind het niet echt kut.
Ik wel.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef alors het volgende:
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef alors het volgende:
Selection!quote:
Copyshop.quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zou ik het beste mijn spullen kunnen laten inbinden?
Ik heb geen idee waar die zit in Eindje/Remunj. Morgen hier even vragen, en vanavond thuis. Kan ik woensdag allebei proberen.quote:
Heeft de gemeente geen inbindapparaat?quote:Op maandag 25 november 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die zit in Eindje/Remunj. Morgen hier even vragen, en vanavond thuis. Kan ik woensdag allebei proberen.
Misschien wel beneden. Zal morgen even vragen, zoals ik zei. Wij zitten nogal in een kuthoekje.quote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de gemeente geen inbindapparaat?
En terecht, met zo'n stagiair.quote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wel beneden. Zal morgen even vragen, zoals ik zei. Wij zitten nogal in een kuthoekje.
Uh, oké.quote:
Aah gelukkig, Tjitse blijft haar negeren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Aah gelukkig, Tjitse blijft haar negeren.
En terecht.quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Aah gelukkig, Tjitse blijft haar negeren.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer draag ik op aan Tamara Geense.
twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:04:48@Noedotweets Ik sta al sinds juni 2011 op de bankgasten lijst.. Ik. wil. ook reageer retweet
twitter:Noedotweets twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:11:59Veel post verstuurd, veel getweet, de volle 12 uur van de marathon uitgehouden en weet ik allemaal nog meer… #ekstraweekend #diehard reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:39:43En bedankt jongens. Ik zal nog eens veel luisteren.. reageer retweet
En maar raar vinden dat je geen mail krijgt. Jezelf vooruitschuiven als de allergrootste luisteraar.twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:42:10Dus eerst zeggen iedereen mag komen. Dan moet je mailen en vervolgens mensen uitnodigen die al langs zijn geweest. Heel eerlijk ook... reageer retweet
Godsamme wat een treurnisquote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:04:48@Noedotweets Ik sta al sinds juni 2011 op de bankgasten lijst.. Ik. wil. ook reageer retweet
twitter:Noedotweets twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:11:59Veel post verstuurd, veel getweet, de volle 12 uur van de marathon uitgehouden en weet ik allemaal nog meer… #ekstraweekend #diehard reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:39:43En bedankt jongens. Ik zal nog eens veel luisteren.. reageer retweet
En maar raar vinden dat je geen mail krijgt. Jezelf vooruitschuiven als de allergrootste luisteraar.twitter:tamarageense twitterde op maandag 25-11-2013 om 16:42:10Dus eerst zeggen iedereen mag komen. Dan moet je mailen en vervolgens mensen uitnodigen die al langs zijn geweest. Heel eerlijk ook... reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zoek je voor Roy ook nog at emogifs?![]()
![]()
https://twitter.com/Noedotweets
twitter:NLRolf twitterde op maandag 25-11-2013 om 17:20:23@tamarageense Nou ja troost je met de gedachte dat je het over een jaar of 8 bij Timur kan proberen. groetjes groetjes reageer retweet
Ben bijna thuis, gooi ik er wel even wat tweetjes uit.quote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is toch godgeklaagd dat de vaste kliek (die sowieso al niet zo lekker lagen bij EkstaWeekend heb ik zo'n idee) zich boven de rest wilt plaatsen die ook elke vrijdagavond luisteren maar niet als een mongool elke uitspraak en jingle gaan Twitteren.
3FMHOOLIGANSquote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben bijna thuis, gooi ik er wel even wat tweetjes uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |