mee eenschquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:50 schreef alors het volgende:
oh nee, beast heet het gedrocht.
Klacht 1: De muziek lijkt veel te veel op (als in, het is nagenoeg hetzelfde als) Mad World van Gary Jules
Klacht 2: Het wordt zoo gehyped op de radio door oa giel met zn tyfusbakkes (waar ik zelf uiteraard nooit naar luister).
Al die dj's 'oooh mensen dit is zooo'n mooi liedje, werkelijk prachtigHou toch op zeg. Het is gewoon een emo kutlied, en het is nog gejat ook.
omg, alsof ik dat niet weet, luister eens naar de pianodeuntjes van de liedjes uit de OP, daar doel ik op.quote:
Dit dacht ik ook toen ik het nummer voor het eerst hoorde vanochtend...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Heathen. het volgende:
Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde.. 'Hee waarom zingt een vrouw door Mad world heen?'
Ik ook, klinkt echt precies hetzelfde maar dan met wat spul erdoorheen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Heathen. het volgende:
Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde.. 'Hee waarom zingt een vrouw door Mad world heen?'
TS kent zijn klassiekers niet.quote:
Beste. Film. Ooit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Doet me denken, ga weer eens Donnie Darko kijken
Zeker geen slechte film, maar de beste ooit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:48 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Waarom vind je het een slechte film? Ik vind de film ook wel tof
Ja daar zit wat in. Ik vind The Empire Strikes Back de beste ooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zeker geen slechte film, maar de beste ooit?
Ok opa.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
Tegenwoordig wordt er geen muziek meer gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |