mee eenschquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:50 schreef alors het volgende:
oh nee, beast heet het gedrocht.
Klacht 1: De muziek lijkt veel te veel op (als in, het is nagenoeg hetzelfde als) Mad World van Gary Jules
Klacht 2: Het wordt zoo gehyped op de radio door oa giel met zn tyfusbakkes (waar ik zelf uiteraard nooit naar luister).
Al die dj's 'oooh mensen dit is zooo'n mooi liedje, werkelijk prachtigHou toch op zeg. Het is gewoon een emo kutlied, en het is nog gejat ook.
omg, alsof ik dat niet weet, luister eens naar de pianodeuntjes van de liedjes uit de OP, daar doel ik op.quote:
Dit dacht ik ook toen ik het nummer voor het eerst hoorde vanochtend...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Heathen. het volgende:
Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde.. 'Hee waarom zingt een vrouw door Mad world heen?'
Ik ook, klinkt echt precies hetzelfde maar dan met wat spul erdoorheen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Heathen. het volgende:
Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde.. 'Hee waarom zingt een vrouw door Mad world heen?'
TS kent zijn klassiekers niet.quote:
Beste. Film. Ooit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Doet me denken, ga weer eens Donnie Darko kijken
Zeker geen slechte film, maar de beste ooit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:48 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Waarom vind je het een slechte film? Ik vind de film ook wel tof
Ja daar zit wat in. Ik vind The Empire Strikes Back de beste ooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zeker geen slechte film, maar de beste ooit?
Ok opa.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
Tegenwoordig wordt er geen muziek meer gemaakt.
Ik luister elke dag naar Gielquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:16 schreef Toryu het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Giel? In ieder topic wat ook maar een beetje met muziek of radio te maken heeft zie je "Giel Beelen". Waarom? Hij doet toch precies hetzelfde als iedere andere radiopresentator?
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:16 schreef Toryu het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Giel? In ieder topic wat ook maar een beetje met muziek of radio te maken heeft zie je "Giel Beelen". Waarom? Hij doet toch precies hetzelfde als iedere andere radiopresentator?
Dat doet hij al jaren toch? Niks nieuws?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht mee
Wat boeit zn uiterlijk nou als ie op de radio is? En waarom luister je überhaupt naar 3fm als ze daar kutmuziek draaien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht mee
Novastar - Becausequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Niet getreurd, strakjes komt er weer een andere megahit. Die is in ieder geval altijd beter
ga je mond spoelen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
TS kent zijn klassiekers niet.Wel is de uitvoering van Gary Jules vele malen beter dan het origineel van TfF
Ze is al een aantal jaartjes bezig, vooral als support van Ane Brun. Ook die is de laatste tijd populair. Zeker nu ze op Lowlands heeft gestaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
nooit van Nina Kinert gehoord...maar ik vind het echt hele relaxte/lekkere muziek!!
Echt niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
TS kent zijn klassiekers niet.Wel is de uitvoering van Gary Jules vele malen beter dan het origineel van TfF
Same here, niets mis mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
nooit van Nina Kinert gehoord...maar ik vind het echt hele relaxte/lekkere muziek!!
Het gaat ocver de vraag dat als je niet van de standaard dingen houdt die iedereen leuk vindt, of je dan raar bent, een beest.. Zoals bv als je niet van 't lachen van kindjes houdt, wat over het algemeen als lief en schattig wordt ervaren, ben je dan slecht? Anders? Raar? Een beest?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond het ook al een wat vreemde tekst.![]()
EENSquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef Posdnous het volgende:
Al die zangeresjes tegenwoordig van 17 jaar uit Zweden en Noorwegen..
zooooo boring en mateloos populair.
'ze hebben zo'n breekbare stem'. Flikker toch op met dat geneuzel.
Muziek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
Tegenwoordig wordt er geen muziek meer gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |