Nee, want ik krijg er een klaplong vanquote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef Lamabal het volgende:
Klap allemaal mee als je voelt dat blijheid de waarheid is
quote:
Ik denk dat ie daar een te klein pikkie voor heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef alors het volgende:
Sowieso WilbertKan die man niet serieus nemen.
quote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was SilentChaos toen hij Sandra van Nieuwland hoorde.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 25 november 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was SilentChaos toen hij Sandra van Nieuwland hoorde.
Ja, daarom.quote:
Ohja, das waar. Maar het weekend is toch al voorbij?quote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Hij zou overigens een weekend weg, had ie donderdag of vrijdag gezegd.
Ja, maar hij zei 'tot dinsdag'. Later zei hij dat hij maandag misschien wel terug was, overigens.quote:Op maandag 25 november 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, das waar. Maar het weekend is toch al voorbij?
dan moet wolfrolf het niet over een pot hebbenquote:
Toe Jam is wel leuk, maar niet bijzonder. David Byrne heeft een fijne stem voor Norman Cook-producties. Beast is wel echt prachtig. 1 van de mooiste nummers die ik ken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Bronson het volgende:
O ja. Wat een aidsnummers was dat. Was toen megahit dacht ik.
Beast bedoelde ik.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toe Jam is wel leuk, maar niet bijzonder. David Byrne heeft een fijne stem voor Norman Cook-producties. Beast is wel echt prachtig. 1 van de mooiste nummers die ik ken.
Mad World van Gary Jules ook?quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toe Jam is wel leuk, maar niet bijzonder. David Byrne heeft een fijne stem voor Norman Cook-producties. Beast is wel echt prachtig. 1 van de mooiste nummers die ik ken.
Nee, verdomme, wat een kutnummer is datquote:
Het is anders zowat hetzelfde nummerquote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, verdomme, wat een kutnummer is dat
Uh, nee, alleen dat pianoloopje is hetzelfde. Bij die plaat van Kinert is het haar stem en de strijkers die 'm goed maken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Het is anders zowat hetzelfde nummer
Zij ziet er wel mooi uit zeg!quote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, verdomme, wat een kutnummer is dat
Maar ik snap niet wat jullie blijkbaar tegen Beast hebben. Sowieso Nina Kinert
Over dat nummer? Heb ik daar een topic over gemaakt?quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door dat KLB van alors kwam ik overigens voor het eerst op het fokforum
KLB / nina kinert - mad worldquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef alors het volgende:
[..]
Over dat nummer? Heb ik daar een topic over gemaakt?
quote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KLB / nina kinert - mad world
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht mee
Wat een baas die alors.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Giel is gewoon een vies ventje met zn luizenpet, zn gatengebit en zn vette haar. Op de radio draait hij alleen maar kutmuziek en maakt 'grapjes' die niet leuk zijn. En nu is ie helemaal vervelend omdat ie alles voor aandacht en ook nog op tv moet. En niet met een normaal programma, nee, het moet over alle grenzen heen natuurlijk, want daar krijg je weer aandacht mee
Ik ben het daar wel met je eens.quote:
Haha heerlijk zuur geschrevenquote:
Verdomme Mex. Je daalt steeds verder in mijn achting.quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Because vond ik trouwens echt een grafplaat
quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Mex. Je daalt steeds verder in mijn achting.
Gelukkig, de eensgezindheid is terug.quote:
quote:
Alleen oude mensen gaan dood?quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Ame_thyst het volgende:
uitvaart verzekering reclame op 3fm, ja ja dat is vast de doelgroep
Vind.quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat is wel een beetje het motto van 3fm, we draaien muziek gewoon een paar honderd keer tot je HET WEL LEUK MOET VINDEN, VERDOMME VINDT HET NOU LEUK KOM OP NOU AH TOE
Ja dat ja.quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat is wel een beetje het motto van 3fm, we draaien muziek gewoon een paar honderd keer tot je HET WEL LEUK MOET VINDEN, VERDOMME VINDT HET NOU LEUK KOM OP NOU AH TOE
ah toch wel, leer het nooit, kut basisschool, niet mijn fout, afschuivenquote:
Sowieso matige band met één leuk hitje.quote:
Anders vindt verdomme het leuk. Ik heb alleen geen idee wie verdomme is.quote:
Mhaw.quote:Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / FOK! single top 100 allertijden 2013 - #1
Is deze lijst wel goedgekeurd door de grote Bronson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |