En Waylon?quote:Op maandag 25 november 2013 13:42 schreef N.icka het volgende:
Vreselijk, Ilse de Lange....... Gatver
Beetje welquote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?![]()
.
"Pays Bas deux points"?quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
De artiesten zijn niet van plan om een groot circus van hun optreden te maken. Ilse: "Slechts twee stemmen, twee gitaartjes en je hart uitstorten."
Komt waarschijnlijk doordat derderangs artiesten niet direct onder mijn muzieksteen te horen zijnquote:
Waylon is echt nog niet zo bad hoor..quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat derderangs artiesten niet direct onder mijn muzieksteen te horen zijn.
Die gaat nog wel maar ilse.......... Ik hoop voor de eerste keer in mijn leven dat we er met 0 punten uitgaanquote:
De beste zanger van Nederland niet kennenquote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?![]()
.
Dat was Marco Borsato toch al?quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
De beste zanger van Nederland niet kennen![]()
Pardon?quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef Max23 het volgende:
De beste zanger van Nederland niet kennen![]()
Pardon?^2quote:
Ik dacht even terug aan elke editie van de TMF-awards... daar won Marco altijd de award voor beste zangerquote:
Vond jij Sieneke, Toppers en 3Js leuker?quote:Op maandag 25 november 2013 13:42 schreef N.icka het volgende:
Vreselijk, Ilse de Lange....... Gatver
Dat is niet zo simpel. Maar hij? Neuh.quote:
Allemaal niks. Al lijkt zij mij persoonlijk wel een leuke meid, maar dat is dan weer niet relevant.quote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef miep63 het volgende:
[..]
Vond jij Sieneke, Toppers en 3Js leuker?
Als zij verkleed gaan als een levensgrote lul en kut maken zij misschien een kans.quote:Op maandag 25 november 2013 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Zijn beiden best goede artiesten, vraag me alleen af of ze zich kunnen onderscheiden van de rest.
Persoonlijke aversie tegen iemand is niet bepaald een juiste graadmeter voor zijn of haar kwaliteitenquote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Miam het volgende:
Ilse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is niks, en gaat ook niks worden.
Hoezo moet hij dan verkleed gaan?quote:Op maandag 25 november 2013 17:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als zij verkleed gaan als een levensgrote lul en kut maken zij misschien een kans.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 25 november 2013 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
maar heck, ze is een goede artiest.
Welke Nederlandse 'artiest' is dat wel niet. Muzikaal is het sowieso kut.quote:Op maandag 25 november 2013 17:31 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat 'm weer niet worden. Twee kwelende artiesten met gitaar.
Nou! Ilse en Waylon zijn zo ontzettend alternatief en niet middle of the road.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Moody het volgende:
Lachen die reactiesAls het ook maar enigszins afwijkt van de gebruikelijk (paling-)pop, walgt Nederland er al van. Zegt iets over onze smaak en de reden waarom zo weinig Nederlandse artiesten zijn doorgebroken in het buitenland
Ilse was ietsje left of the road, maar werd pas groot toen ze middle of the road werd. Nu gaan we weer ietsie van de road af (country). Valt te prijzen. Het songfestival boeit me niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Ilse en Waylon zijn zo ontzettend alternatief en niet middle of the road.
Nu kunnen ze in plaats van een indianentooi een cowboyoutfit aanquote:Op maandag 25 november 2013 17:31 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat 'm weer niet worden. Twee kwelende artiesten met gitaar.
Tuckerville is ook leuk gevonden, best een aardige woordspeling.quote:Op maandag 25 november 2013 21:08 schreef ato het volgende:
Ik vind het wel een gave commercial die zij hebben:
Nu het liedje nog. overigens kwam Waylon op mij wat wazig en onverzorgd over vandaag..
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:09 schreef Amsel het volgende:
Dus een "common linnet" is een kneu. Heten ze dan naar het Nederlands vertaald "De Kneus"?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:09 schreef Amsel het volgende:
Dus een "common linnet" is een kneu. Heten ze dan naar het Nederlands vertaald "De Kneus"?
Hoe vaakt neukt hij je dan in de week?quote:Op maandag 25 november 2013 21:08 schreef ato het volgende:
Ik vind het wel een gave commercial die zij hebben:
Nu het liedje nog. overigens kwam Waylon op mij wat wazig en onverzorgd over vandaag..
Hahahaha gisteren nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe vaakt neukt hij je dan in de week?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |