Slecht, maar daar ga ik hier niet over uit weidenquote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Laysa![]()
Goed om te horen. Hoe is t verder met u?
Okquote:Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Slecht, maar daar ga ik hier niet over uit weiden
http://www.z24.nl/onderne(...)-distributie-zalandoquote:Op maandag 25 november 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Boze nazi's? Whut? [ afbeelding ]
Zalando was de enige met DC's die ik mooi vind.
Dat dus. Calamares en een flink hoofdgerecht, dan zit ik echt wel vol.quote:Op maandag 25 november 2013 11:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet, maar het is goedkoop en veel
Prima te doen. Leveren vlot, retourzendingen gratis en ook vlot afgehandeld. Doen ze netjes.quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Aangezien mijn schoenen er nu zo uitzien:
[ afbeelding ]
Heb ik zojuist ervoor gekozen om online een paar nieuwe te bestellen, ook omdat de powerhouse dicht is. Iemand ervaring met zalando?
Ik zal 'm binnenkort eens rijden als ik er in de buurt benquote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gisteravond de oversteek gedaanEerst lopes en toen de auto XD
Vraag me wel af wanneer de eerste persoon daar over de rand gaat, want das wel heul makkelijk
Praat me er niet van....quote:
Nog wel tijd over voor leuke dingen zo?quote:
Je hebt tijd over om niet met bepaalde mannen in zee te gaan, dus je hebt nog wel tijd over voor leuke dingen tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:57 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe is het eigenlijk met mr. Australië?Niet zo geweldig. Althans, een half jaar geleden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen in de kroeg gesproken, had wat problemen met werk vinden.
Schip ahoy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Jup. Zou mij ook ozo maar kunnen overkomen, echter heb ik het dan niet altijd over negers. Context verhaal dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, dat is wel heftig. Maar het is dan ook oerdom.
Hoezo domme actiequote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi SwarmiGroeten terug
![]()
Wel mooi dat je de rest hebt gehaald Tes![]()
NWS / Sollicitant afgewezen omdat ie een neger is #2 blijkt om een stel maten van mijn collega te gaan, die me net helemaal over zeik opbelde, dat ze allemaal doodsbedreigingen hadden gekregen en shit
Ja precies. Wie verwacht er nou dat een neger een serieuze sollicitatie stuurt! Op zo'n Bananasplit-actie moet je toch sowieso niet reageren.quote:
Welke was dat?quote:Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Welke mafkees bij 3fm vindt het een goed plan om mijn favoriete janknummer nu te draaien?
quote:
Toko gaat twee weken dicht, dus hoef even helemaal niets in die periode. Geen idee wat ik ga doen, ik gok dat er drank bij betrokken is. Zat te denken om misschien een last minute te pakken of gewoon mijn luie reet op de bank parkeren.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef Californium het volgende:
Vakantie? Wat ga je doen/ waar ga je heen?
Ik heb me vanochtend verslapen, als dat geen WOG isquote:Op maandag 2 december 2013 13:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ben ik de enige die vandaag veel last heeft van WOG?
Same here.quote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef Californium het volgende:
Vakantie? Niet echt. Alleen de standaard dagen.
Best zwaar. Ik ben al helemaal losgelaten. De projectleider heeft een einddoel voor ogen, ik ben de eerste week even aan het handje gehouden, en nu ben ik gewoon zelfstandig bezig in het lab.quote:
Ik had al een beetje rondgestruind op een microbiologie forum op zoek naar een antwoord, ben helemaal afgekraakt door een Texaanse PhD Microbiologie over hoe simplistisch we het wel niet hadden aangepakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef Californium het volgende:
Klinkt goed opzich. Jammer dat het niet werkt maar goed, whats new.... daar zou ik maar vast aan wennen. Doe je veel hetzelfde? Zo ja, goed dat ze je vrijlaten, zo nee, niet goed. Nooit jezelf nieuwe dingen aanleren. Heel belangrijk
Ja het is inderdaad interessant. Jammergenoeg begin ik in Februari al aan mijn minor Geneeskunde, dus dan mag ik dag zeggen tegen het lab.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:42 schreef Californium het volgende:
Tja. Kan ook best, geen verstand van wat jij doet, maar simplistisch is wel vaak een goed begin. Klinkt wel als een interessant project.
we weten allemaal dat iedereen dit soort recepten opslaat en dan nooit gebruiktquote:
Dit.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik was echt zo stoned als een garnaal toen ik dat schreef
quote:Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Slecht, maar daar ga ik hier niet over uit weiden
Belachelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:43 schreef IrishBastard het volgende:
http://mobiel.nu.nl/econo(...)niet-radboudumc.html
Te idioot voor woorden dat. Zo ga je toch niet met patiënten om?![]()
Ik weet er inhoudelijk weinig van maar ik las een discussie op Facebook met wat argumenten die ik ook wel steekhoudend vond. Achmea heeft soort van prepaid krediet ingekocht en bij het Radboudumc zijn ze daar al overheen gegaan, bij andere ziekenhuizen is (volgens iemand op FB dan) nog over. Het is toch ergens ook begrijpelijk dat het Radboud dan niet voor de extra kosten op kan draaien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:43 schreef IrishBastard het volgende:
http://mobiel.nu.nl/econo(...)niet-radboudumc.html
Te idioot voor woorden dat. Zo ga je toch niet met patiënten om?![]()
Het is mij een rotzorg wie er fout zit of wie er betalen moet. Ik weet alleen dat ik als patiënt er verdomme niet de dupe van zou moeten worden. Gevalletje 'niet van jouw probleem het mijne maken als ik er wel voor betaal'quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet er inhoudelijk weinig van maar ik las een discussie op Facebook met wat argumenten die ik ook wel steekhoudend vond. Achmea heeft soort van prepaid krediet ingekocht en bij het Radboudumc zijn ze daar al overheen gegaan, bij andere ziekenhuizen is (volgens iemand op FB dan) nog over. Het is toch ergens ook begrijpelijk dat het Radboud dan niet voor de extra kosten op kan draaien?
Of doel je nu ook op Achmea? Ik ging er even vanuit dat je het belachelijk van het Radboudumc.
Bevalt me best prima, afgezien van de kurk kwaliteitquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Belachelijk
Ik zag trouwens dat je ook aan een Speyside whiskey zat (op fb) bevalt ie een beetje?
Zekers, erg gezellig. Wel over niet al te lange tijd n flinke verandering, 3 huisgenoten die weg gaan.. Maar voor nu is t zeker prima. Beste beslissing van 2013quote:Op woensdag 11 december 2013 09:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice! Je bent wel goed geland daar in huis dus?
Bijna, ben eigenlijk voornamelijk ontzettend aan het aftellen tot vrijdag. Heb het wel een beetje gehad met dit jaarquote:
Zekers fijn. Fucked up jaar, blij dat het klaar is (werkgerelateerd danquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ah ja, lekker lang vakantie! Fijn!
Ouders komen met kerst en 't huis moet affer zijn dan dat 't nu is voordat ze komen![]()
Nog niet hélemaal dus!
Ruzie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:57 schreef Californium het volgende:
Wat is dat? Kerststemming? Ben nu anti-kerststemming want gister soort van ruzie gehad en ik ben er nog pissig over. Ik haat ruzie
Woon je nog steeds samen? Kan me voorstellen dat er dan wel eens wat woorden kunnen vallen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:49 schreef Californium het volgende:
Privésfeer. Alleen een verbale ruzie gelukkig
Oeh dat is wel ruk inderdaad...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woon je nog steeds samen? Kan me voorstellen dat er dan wel eens wat woorden kunnen vallen ja.Sterkte iig
Dat is wel chill. Ik heb ook geen vakantie maar hoef gelukkig ook niet constant te werkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb officieel geen vakantie maar kerst en oud en nieuw vallen voor mij zo gunstig dat ik in die twee weken wss maar 3 dagen hoef te werken
Niet eens met hem...quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woon je nog steeds samen? Kan me voorstellen dat er dan wel eens wat woorden kunnen vallen ja.Sterkte iig
Met die persoon waar het nooit iets mee kan worden jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met een nieuwe mr. Lova Lova?
Is het misschien niet slim om gewoon ff niet meteen weer een nieuwe relatie aan te gaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:11 schreef Californium het volgende:
Leuk hè. We hebben gister iig weer een hevige discussie gehad. Nu wel weer okégaat nogsteeds nooit wat serieus worden waarschijnlijk
.
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef Californium het volgende:
Dat doe ik ook niet. Mag het toch leuk hebben met iemand...
quote:
Waar doet de zelfrespecterende hipster aan dan, Piet?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Niks mis mee!
Al is geyle neuqsecks natuurlijk wel alleen voor hippies, eigenlijk.
Seks met nerd-brillen, natuurlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar doet de zelfrespecterende hipster aan dan, Piet?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Seks met nerd-brillen, natuurlijk!
Bots!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
Woohoo kerstpakket (+bonus) gehad
[ afbeelding ]
quote:
Orval!quote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice work Hosti!
Ik ga zo maar eens een lekker biertje uitzoeken voor vanavond en bepalen welke film er afgespeeld gaat worden.
Homeland is een bazenserie, vooral het eerste seizoen is erg goed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:57 schreef Piet__Piraat het volgende:
!
Nee, gewoon geen zin. Begin gemaakt met Homeland.
En toch weer Game of Thrones of gedownload om het een herkansing te geven.
Goed uitgelegdquote:Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Iemand dit filmpje al eens bekeken?
Ik kende het al, maar voor mensen die er minder mee bekend zijn, nuttige info.
http://www.dumpert.nl/med(...)ereld_uitgelegd.html
Plaatst ook het 'gejank' van de huidige en aankomende gepensioneerden mooi in perspectief.
Gehuurd natuurlijk! Zal ook niet goedkoop zijn, maar als je een beetje een fatsoenlijk huis hebt, kan dat prima uit en hou je maandelijks geld over.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iedereen hier een gelukkig nieuwjaar gewenst
Buh, twee weken me voor geen meter bezig gehouden met werk en dat was heerlijk. En nu sinds gisteren weer begonnen en dan moet ik eerlijk zeggen dat ik die twee weken wel nodig had.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ook belangrijk! Je op je werk storten kan voldoening geven, maar af en toe ontspannen en relaxen, tijd met vrienden doorbrengen enzo, is minstens zo nuttig.
Helemaal gelijk. Alleen moeten die vrienden dan niet hun problemen meenemen en de ontmoeting ermee domineren alias alleen maar ellende spuien. Dan heb ik liever dat ze weer weggaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ook belangrijk! Je op je werk storten kan voldoening geven, maar af en toe ontspannen en relaxen, tijd met vrienden doorbrengen enzo, is minstens zo nuttig.
Zijn dat mannen? Zo ja: gayquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Alleen moeten die vrienden dan niet hun problemen meenemen en de ontmoeting ermee domineren alias alleen maar ellende spuien. Dan heb ik liever dat ze weer weggaan.
40Kquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buh, twee weken me voor geen meter bezig gehouden met werk en dat was heerlijk. En nu sinds gisteren weer begonnen en dan moet ik eerlijk zeggen dat ik die twee weken wel nodig had.
Tevens is dit mijn 40K post#Nolifer4lyfe
Van geen van jouw locaties heb ik ooit gehoordquote:Op woensdag 15 januari 2014 07:30 schreef Mip1988 het volgende:
Nijmegenaren
Ik zit volgende maand een weekendje in een huisje in de bossen van Groesbeek en wil natuurlijk een bezoekje brengen aan jullie mooie stad (en omgeving)
Nog tips waar we heen moeten?
Mag zowel cultureel, gastronomisch of shopping zijn![]()
Voor de inwendige mens had ik de volgende zaken op het oog:
Bairro Alto voor een koffiestop
Tiffin voor een cheape avondmaal
De Duivelsberg in Berg en Dal voor een pannenkoek na de boswandeling
Is er ergens goedkoop danwel gratis te parkeren dicht bij de binnenstad?
Je weet. Harde shit in Nimma.quote:
quote:
Het nummer heet geen Eat, Sleep, Fok, Rave, Repeat.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje, al bijna een week niet meer gepost hier, iedereen ineens een leven gekregen ofzo?
Neem meteen al die andere ex Nijmegenaren mee, doen we met z'n alle een biertje ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef AMDB het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar Nijmegen, lang niet geweest
Doen we weer eens prive een biertje?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neem meteen al die andere ex Nijmegenaren mee, doen we met z'n alle een biertje ofzo.
I'm gamequote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Doen we weer eens prive een biertje?
Hahaha! Ik had het al verwacht. But no, it does not. Wetenschap is prachtig. Wat is er gebeurd? Na paar maanden stage bleek dat hetgeen wat je tot nu toe hebt gedaan zinloos? Je experiment is mislukt? Deal with itquote:
Haha, ja wat we wilden werkt niet kwamen we gisteren achter. Experimenten zijn niet repliceerbaar. Dus al het werk voor nietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha! Ik had het al verwacht. But no, it does not. Wetenschap is prachtig. Wat is er gebeurd? Na paar maanden stage bleek dat hetgeen wat je tot nu toe hebt gedaan zinloos? Je experiment is mislukt? Deal with it
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja deze topic is ook nog. Zal ik de spanning er maar meteen in gooien door te zeggen dat ik sinds kerst zon beetje elke nacht al met een huisgenote de nacht doorbreng
Mooi! Geen gedoe meer gehad met inbrekers enzo? Keertje borrelen moet kunnen lijkt me, al zit ik de komende tijd niet heel ruim. We kunnen wel weer gaan bowlen natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goed hoorEcht een fijn plekje/huisje
En bij jou?
Moeten misschien binnenkort weer eens een meet regelen.
IB zegt: Dont shit where you eat!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja deze topic is ook nog. Zal ik de spanning er maar meteen in gooien door te zeggen dat ik sinds kerst zon beetje elke nacht al met een huisgenote de nacht doorbreng
Je weet toch dat de admins op Fok! de hele dag met een courgette in hun kont rondlopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hahaha waar heeft ie die ban voor dan? Een maandban krijg je niet zomaar
Maar hij heeft wel gelijk. Ik wacht op de soapstories
Serieus?quote:
Nounou... meestal gaat het om 48u-bans voor kleine dingetjes. Niet zomaar om maandbans.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet toch dat de admins op Fok! de hele dag met een courgette in hun kont rondlopen.
Je hoeft niet veel te doen voor een ban.
Lach je me nou uit?quote:
Ah joh. Gewoon je schaamhaar en okselhaar een maand of twee laten groeien, nog maar eens in de drie weken jezelf wassen en IB is niet meer te houdenquote:
Hee, je bent er weerquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef IrishBastard het volgende:
Hosti nog gespot, twee weken terug
Eigenlijk zit ik stiekem op het toilet te posten buiten het zicht van de bewaki... ...OH SHIT!quote:
Heb jij dingen in jouw koelkast staan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef Californium het volgende:
Dingen eten uit je koelkast als je vrijwel nooit naar de winkel gaat is niet slim /ziek
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij dingen in jouw koelkast staan?
En beterschap![]()
Nu niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij dingen in jouw koelkast staan?
En beterschap![]()
Zelf ontslag genomen om je te focussen, of einde contract ivm bezuinigingen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef morgane het volgende:
Byebye bijbaantje! Nog 3 weken bakker bart, daarna een weekje vakantie en na de vakantie concentreren op mn ondertitelopdrachten bij 1 werkgever en hard op zoek naar andere opdrachtgevers. Dan dus alleen nog een 0-urencontract en hopelijk over een tijdje mn eigen vertaal/redactiebureautje. Spannend!!
Zo dan, jij bent ook aardig aan de beurt zegquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
Vorige week koppeling laten doen, nieuwe zomerbandjes gemonteerd en zaterdag uitlijnen, komende maand distributie, multiriem en pompriem. Dan hopelijk weer even klaar
En de Biemer?
Dat eerste, zelf ontslag genomen. Ik krijg zoveel opdrachten waar ik niet op kan reageren omdat ik bij de bakker moet werken. Dat is gewoon zonde.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nu niet meer.
[..]
Zelf ontslag genomen om je te focussen, of einde contract ivm bezuinigingen?
[..]
Zo dan, jij bent ook aardig aan de beurt zeg. Dan heb je zo ongeveer alles wel gehad het afgelopen jaar lijkt me. Blij zijn dat je dit zelf kan, anders had je 'm nu wel weg kunnen doen...
De Bimmer loopt nog steeds, verbazingwekkend genoegHij krijgt z'n beurten nog netjes en de laatste tijd valt het qua grote slijtage wel mee. Bandjes e.d. zijn normale slijtage. Bijzondere dingen zijn nu een remklauw die echt kaduuk is (nieuwe is onderweg) en vorig jaar met de APK de remleidingen, dat was wel even zuur. Maar hij rijdt nog prima.
Al blijft de jeuk voor een 330d touring nog steeds bestaan
wel tof betekend iig dat er genoeg te doen is. 😃quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat eerste, zelf ontslag genomen. Ik krijg zoveel opdrachten waar ik niet op kan reageren omdat ik bij de bakker moet werken. Dat is gewoon zonde.
Klopt enerzijds wel, maar als je een klein brik rijdt met 1.6 dieseltje, zijn de onderdelen vaak iets goedkoper en gooi je die auto sneller weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:56 schreef IrishBastard het volgende:
4 ton
Aan de andere kant: dit is ook gewoon normaal onderhoud hè, alleen jammer dat het tegelijk komtEnige wat me nu kan gebeuren is als de diesel pomp gaat, das hetzelfde bedrag in één keer
Maar hij moet prima nog 1,5 ton kunnen doen, en rijdt wel nog heerlijk
En auto grootte maakt hierin natuurlijk niet zoveel uit. Gebruikte techniek (voor de riem) en brandstof type (voor materiaal koppeling) wel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat eerste, zelf ontslag genomen. Ik krijg zoveel opdrachten waar ik niet op kan reageren omdat ik bij de bakker moet werken. Dat is gewoon zonde.
Wat Hosti zegt inderdaad, dat is eigenlijk gewoon goed nieuws!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wel tof betekend iig dat er genoeg te doen is. 😃
Meh, diesel onderdelen zijn soms (ivm koppel) gewoon duurder. En zwak niet echt, maar met deze stand willen ze wel eens gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt enerzijds wel, maar als je een klein brik rijdt met 1.6 dieseltje, zijn de onderdelen vaak iets goedkoper en gooi je die auto sneller weg.
De dieselpomp blijft altijd spannend inderdaadMaar die staat bij jouw model niet bekend als 'zwak' toch? Bij mij wel...
[..]
[..]
Wat Hosti zegt inderdaad, dat is eigenlijk gewoon goed nieuws!
Ik vind 't wel prima vermaak, eigenlijk. Beter dan Revolution of Falling Skiesquote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat is hier de algemene mening over Game of Thrones?
Ik heb net seizoen 1 af en snap de fuzz erover niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |