abonnement Unibet Coolblue
pi_134523484
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_134527489
░░░░░░░░░▄░░░░░░░░░░░░░░▄░░░░ So doge
░░░░░░░░▌▒█░░░░░░░░░░░▄▀▒▌░░░
░░░░░░░░▌▒▒█░░░░░░░░▄▀▒▒▒▐░░░ Such Meme
░░░░░░░▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐░░░
░░░░░▄▄▀▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐░░░
░░░▄▀▒▒▒░░░▒▒▒░░░▒▒▒▀██▀▒▌░░░
░░▐▒▒▒▄▄▒▒▒▒░░░▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒▌░░
░░▌░░▌█▀▒▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐░░
░▐░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒░░░▒▒▒▀▄▌░
░▌░▒▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌░
▀▒▀▐▄█▄█▌▄░▀▒▒░░░░░░░░░░▒▒▒▐░ much Stream
▐▒▒▐▀▐▀▒░▄▄▒▄▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▒▒▌
▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▐░
░▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒░▒▒▒▌░
░▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▄▒▒▐░░
░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▄▒▒▒▒▌░░
░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀░░░
░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀░░░░░
pi_134662913
Voor hen die nog niet in de kerstsfeer zijn:


O+
Schip ahoy!
pi_134671615
O+
pi_134671913
Echt liefde!

Mooiste blijft nog dat die vent alles helemaal kapot staat te vloeken en te schelden, gaat de telefoon: "Ja, wel gezellig hier hoor!" _O-
Schip ahoy!
pi_134678292
Iemand dit al gezien toevallig? Kom het net tegen.

http://www.dumpert.nl/med(...)_in_de_bijstand.html

Krijg er acute jeuk van.
Schip ahoy!
pi_134679905
Ik vind het (om even een Telfort reclame quote te gebruiken) wel verfrissend. ;)

Fijne kerstdagen Nimwegen!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2013 11:36:55 ]
pi_134681876
Mijn moeder dacht me tuk te hebben door te vragen of ik wat Italiaans brood wilde maken voor ons kerstdiner. Daargelaten dat het mij teveel sleep en bakwerk oplevert om verse broden te maken en die helemaal mee te zeulen in de trein naar Limburg, heb ik natuurlijk ook gewoon mijn katers waar ik voor moet zorgen. Laat het nou net zijn dat mijn oom (van de andere kant van de familie) een bakkerij heeft en dat hij een paar broden voor mij heeft gemaakt die zodadelijk afgebakken worden. Wie is dan zodadelijk de broodheld van Kerst dankzij zijn briljante bakskillz? Juist. Deze jongen.

En aan jullie allemaal ook een listige kerst gewenst!

;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_134682121
*O* goed bezig hosti!

Iedereen fijne dagen gewenst!
pi_134719195
Nice work Hosti!

Ik ga zo maar eens een lekker biertje uitzoeken voor vanavond en bepalen welke film er afgespeeld gaat worden.
Schip ahoy!
pi_134720162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice work Hosti!

Ik ga zo maar eens een lekker biertje uitzoeken voor vanavond en bepalen welke film er afgespeeld gaat worden.
Orval! ^O^
En in het geval je Django Unchained nog niet gezien hebt is dat een aanrader.
Ik heb gisteren Four Rooms gezien.. fucking weird :P
Four Rooms (1995) - IMDb
pi_134742405
Uiteindelijk is het geen enkele film geworden: geen zin in :')
Schip ahoy!
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:06:25 #163
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_134742472
Laffe twat. Zeker te zat hè :(
pi_134744273
:D!

Nee, gewoon geen zin. Begin gemaakt met Homeland.
En toch weer Game of Thrones of gedownload om het een herkansing te geven.
Schip ahoy!
pi_134747494
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:57 schreef Piet__Piraat het volgende:
:D!

Nee, gewoon geen zin. Begin gemaakt met Homeland.
En toch weer Game of Thrones of gedownload om het een herkansing te geven.
Homeland is een bazenserie, vooral het eerste seizoen is erg goed.
pi_134791778
Homeland heb ik S1 en S2 gezien. S2 was al wat minder sterk. Ben benieuwd wat 3 brengt...
Schip ahoy!
pi_134820769
Iemand dit filmpje al eens bekeken?

Ik kende het al, maar voor mensen die er minder mee bekend zijn, nuttige info.
http://www.dumpert.nl/med(...)ereld_uitgelegd.html
Plaatst ook het 'gejank' van de huidige en aankomende gepensioneerden mooi in perspectief.
Schip ahoy!
  zondag 29 december 2013 @ 14:35:22 #168
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_134826753
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Iemand dit filmpje al eens bekeken?

Ik kende het al, maar voor mensen die er minder mee bekend zijn, nuttige info.
http://www.dumpert.nl/med(...)ereld_uitgelegd.html
Plaatst ook het 'gejank' van de huidige en aankomende gepensioneerden mooi in perspectief.
Goed uitgelegd :Y Je hebt er al eens meer over gepost, dus de benadering is niet vreemd voor mij :D Wel mooi om te zien hoe ze eigenlijk het recht niet hebben te miepen :')
pi_134829317
Ik vind dat tenenkrommend. Ze hebben zogenaamd al hun hele leven betaald. Ja, inclusief al die lage matspremies en soms zelfs jaren geen premie. Prima hoor, dat is vanuit de overheid toen bedacht en daar kon je ook niets aan doen, maar ga nu dan niet roepen dat je overal recht op hebt en dat jongeren jullie maar moeten financieren. In al die topjaren hebben de ouderen al meer dan genoeg financiële voordeeltjes gehad.
Schip ahoy!
  zondag 29 december 2013 @ 16:13:23 #170
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_134831167
In hoeverre is het eigenlijk mogelijk je eigen pensioen (persoonsgebonden) op te bouwen als je een pensioen móet opbouwen vanuit je CAO?
pi_134832284
Voor zover ik weet: niet.

Je enige optie is gewoon geld opzij zetten op een spaarrekening. Maar dat gaat je uiteindelijk ook belasting e.d. kosten (nadat je dus al inkomstenbelasting hebt betaald). Ik ben voorstander van een premievrije en belastingvrij pensioenspaarrekening, waarbij je indien gewenst een deel(tje) kan beleggen.
Schip ahoy!
  zondag 29 december 2013 @ 17:42:02 #172
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_134835312
Je kunt wel belastingvoordelig sparen voor een pensioen zag ik net. Lijfrente sparen :Y
pi_134843061
Mja, maar dan heb je geen enkele beschikking over het geld tot je pensioenleeftijd. Enerzijds best prima, anderzijds ben je ook weer afhankelijk van welke idiote regels de overheid gaat hanteren. Die blijken nogal te fluctueren namelijk :').

Je kan dan ook in Box III sparen, jaarlijks geld schuiven tussen rekeningen met de beste rente, en 1,2% belasting betalen over het bedrag boven 20k. Daarnaast zorg je voor een koophuis, als er nog HRA bestaat is een tweede hypotheek tzt ook nog aantrekkelijk wellicht.
Als je met pensioen gaat, leef je de eerste jaren van je pensioen en het spaargeld van de laatste jaren. Daarna verkoop je je hut en ga je de laatste 15 jaar van je leven lekker leven van het geld dat je daaruit hebt gehaald, als aanvulling op je pensioen.

Maar, ik lees net ook dat als je kan aantonen dat het oorspronkelijke pensioenbedrag onvoldoende is, je zelf mag bijsparen zonder dat je nu belasting betaalt over dat bedrag (wie weet wat het tarief is als je het laat uitbetalen over tig jaar). Dat is dan wel weer interessant. Al gaat het maar om 100 euro per maand... da's toch ongeveer 40 euro 'voordeel'.
Schip ahoy!
  zondag 29 december 2013 @ 20:30:11 #174
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_134843535
En waar ga je dan wonen :?
pi_134844709
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef IrishBastard het volgende:
En waar ga je dan wonen :?
Gehuurd natuurlijk! Zal ook niet goedkoop zijn, maar als je een beetje een fatsoenlijk huis hebt, kan dat prima uit en hou je maandelijks geld over.
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')