Haha, dat doen die vanmij ook. Met volle snelheid tegen de muur of de kast.. Vroemmmmm!!,! Prachtig om te zien.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:07 schreef delano.888 het volgende:
http://9gag.com/gag/aAYLBLL
Als ik toch ruimte had had ik ook chins gewild!![]()

quote:Op zondag 29 juni 2014 13:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Nogmaals proberen onze chinchilla's onder de aandacht te brengen:
F&F / Chinchillamaatjes gevonden!
Ze staan sinds vandaag ook op Marktplaats en Kapaza (Belgische variant). Over 3 weken (als alles normaal verloopt) zou onze kleine geboren worden. Ik hoop dat ze tegen die tijd een nieuw tehuis hebben....
-=edit=- Ze zijn opgevangen! Binnen 30 minuten na plaatsing van de advertentie op Kapaza had er al een, naderhand gebleken, heel lieve vrouw gereageerd waar ze uiteindelijk ook terecht is gekomen:)

Ownee!! Arm Dolfje. Hoe is de rest van de groep eronder?quote:

De kooien zijn s nacht open gegaan of niet goed op slot geweest. En ze hebben dolfje aangevallen. (Ik verdenk Zoe en misschien Bijoux, maudie niet) ik heb haar toen ik haar vond meteen naar de dierenarts gebracht. Die hebben haar geopereerd (ging op,zich goed) maar ze is s nachts bij de dierenarts toch overleden.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat naarWeet je waardoor ze overleden is?

Wat naar, probeer jezelf niet gek te maken van schuldgevoel hequote:Op maandag 30 juni 2014 18:36 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
De kooien zijn s nacht open gegaan of niet goed op slot geweest. En ze hebben dolfje aangevallen. (Ik verdenk Zoe en misschien Bijoux, maudie niet) ik heb haar toen ik haar vond meteen naar de dierenarts gebracht. Die hebben haar geopereerd (ging op,zich goed) maar ze is s nachts bij de dierenarts toch overleden.
Ik voel me echt vreselijk schuldig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |