Maak niet uit hoor. Oude huisdieren / retro foto's mag ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Moet het ook van je huidige huisdier zijn?
Ik heb Karel nog niet zo heel lang en ook nog niet echt heel leuke zomerse foto's (hij slaapt over dag en gaan 's nachts op pad)
M'n vorige katten heb ik leukere foto's van.
Misschien wel op/bij een ijsje?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef Prospos het volgende:
Mijn chinchilla's blijven niet in de zon zitten
Zodra je die van mij de keuze geeft tussen iets te knabbelen of de benen nemen, kiezen zij altijd voor het tweedequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien wel op/bij een ijsje?![]()
Zomer is vast op meer manieren uit te beelden dan alleen een beest in de zon.
Hihi, die in die tent,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef WinnieWana het volgende:
Billy wacht op vogeltjes in het vogelhuisje
[ afbeelding ]
Sammy in zijn eigen kampeertentje
[ afbeelding ]
Net verhuisd, was hartje zomer en de katten moesten binnen blijven. Dan maar uit het raam kijken.
[ afbeelding ]
Even een disclaimer: No animals must be harmed during the making of the picturequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef Prospos het volgende:
[..]
Zodra je die van mij de keuze geeft tussen iets te knabbelen of de benen nemen, kiezen zij altijd voor het tweede
Ja, dat is helemaal wat de bedoeling isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:26 schreef WinnieWana het volgende:
Billy wacht op vogeltjes in het vogelhuisje
[ afbeelding ]
Sammy in zijn eigen kampeertentje
[ afbeelding ]
Net verhuisd, was hartje zomer en de katten moesten binnen blijven. Dan maar uit het raam kijken.
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Even een disclaimer: No animals must be harmed during the making of the picture![]()
Ik wacht wel even op chin pics
Wij zitten hier een beetje te lachenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Zomer![]()
[ afbeelding ]
Zomer![]()
[ afbeelding ]
Zomer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Wij zitten hier een beetje te lachenDie verzopen katjes chinezen en wawa in de eerste foto
Ik vond je ook al zo snel met het kiezen van 3 foto's!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik heb te veel dieren voor zo een wedstrijd ook![]()
Nu kan de vogel niet eens meer meedoen
Haha helaas zijn mijn dieren daar te opvallend voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik vond je ook al zo snel met het kiezen van 3 foto's!![]()
(nog een disclaimer: er wordt streng gecontroleerd op het gebruik van klonen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |