abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2013 @ 22:04:42 #1
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  zondag 24 november 2013 @ 22:05:57 #2
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133591490
Beluister goed deze Libanees-Palestijnse zangeres in Beiroet over de oorlog van 2006.

En haal er goed uit, waarom Syri standvastig zal blijven.

En waarom het Isralisch-Amerikaanse en Brits-Frans-Turkse plan voor Syri (en Libanon en Iran en Irak) nu niet meer op zal gaan..... :Y

*O*

Miljoenen Arabieren, Turken, Fenicirs/Libanezen, Iranirs, Russen, Armenirs, Arameers enz. zien in wat het plan in. De balkanisering en tweede 'libanisering' van Syri, Libanon en overig Midden-Oosten zal mislukken. En zeker niet volledig slagen.....
  zondag 24 november 2013 @ 22:06:58 #3
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133591547
  zondag 24 november 2013 @ 22:08:47 #4
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133591641
Tientallen terroristen door SAA gedood in het centrale deel van Aleppo:
http://www.thenews.com.pk(...)s-on-Aleppo-province

De tang sluit zich (zie boven plaatje van 11 november). Inmiddels gaat het steeds verder, zoals uit de berichtgeving blijkt.

Uit de laatste berichten blijkt wel dat de vuurgevechten van het Leger met terroristen in centrale wijken van Aleppo toeneemt, zo ook in Sakhour, een rebellenwijk. Dit duidt op de opmars in centraal Aleppo. Tevens wijst de door leger afgesneden poging van infiltratie van rebellen om Aleppo-centrum te bereiken erop, dat de eindslag om Aleppo naderbij komt, na lange maanden afwachten sinds juni 2013....

http://www.syriaonline.sy/?f=Details&catid=12&pageid=7963

Verder zie het Engelse nieuws van de Syrische Publieke Omroep:

zondag 24 november 2013 @ 22:11:33 #5
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133591815
Welke kracht zat er daadwerkelijk achter de terroristische opstand tegen de huidige, seculiere, Syrische regering vanaf 2010 (in gang gezet in 2011)?

pi_133592076
De 2 dorpjes Zahraa en Nubul, noordwesten van Aleppo, zijn nog steeds niet gevallen. Ze worden nog steeds belegerd en worden elke dag gebombardeerd helaas.
pi_133592172
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:05 schreef Veldkamp het volgende:
Beluister goed deze Libanees-Palestijnse zangeres in Beiroet over de oorlog van 2006.

En haal er goed uit, waarom Syri standvastig zal blijven.

En waarom het Isralisch-Amerikaanse en Brits-Frans-Turkse plan voor Syri (en Libanon en Iran en Irak) nu niet meer op zal gaan..... :Y

*O*

Miljoenen Arabieren, Turken, Fenicirs/Libanezen, Iranirs, Russen, Armenirs, Arameers enz. zien in wat het plan in. De balkanisering en tweede 'libanisering' van Syri, Libanon en overig Midden-Oosten zal mislukken. En zeker niet volledig slagen.....
De VS en Isral hebben hun handen allang los getrokken van Syri.

Het is nu nog serieus de Iraanse milities en Assad zijn troepen tegen de rebellen en Saoedi Arabi/nog een deel van het Midden-Oosten.
  zondag 24 november 2013 @ 22:18:29 #8
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133592221
quote:
8s.gif Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
De 2 dorpjes Zahraa en Nubul, noordwesten van Aleppo, zijn nog steeds niet gevallen. Ze worden nog steeds belegerd en worden elke dag gebombardeerd helaas.
Elke dag door veelal niet-Syrische (buitenlandse strijders) takfiri-salafisten en wahabeesten met mortiergranaten beschoten bedoel.

Vanuit de lucht verzorgt de Syrische luchtmacht wekelijks de Twaalver sjiitische moslims in die gesoleerde dorpen met voedsel en water (en munitie). Daarbij zijn (door Amerikaans geleverde) Manpads van de terroristen al verschillende helikopters met hun bemanning gesneuveld.....

Aan de dorpsranden rukken de terroristen helaas wel op. Er zijn al tientallen Twaalver sjiitische Syrische boeren uit die dorpen onthoofd. Zij woonden te ver van de verdedigingslinies en wilden hun boerenhuizen niet verlaten eind 2012/begin 2013..... Dat kostte hun het leven... :'(
  zondag 24 november 2013 @ 22:20:23 #9
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133592367
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De VS en Isral hebben hun handen allang los getrokken van Syri.

Het is nu nog serieus de Iraanse milities en Assad zijn troepen tegen de rebellen en Saoedi Arabi/nog een deel van het Midden-Oosten.
Geloof je dat nu serieus? Dat Isral (en dus de VS in ruimere zin) definitief 'de handen afgetrokken hebben van Syri'?

Syri heeft een militaire sleutelrol tegenover Isral en de zaak-Palestina, bovenal als militaire bondgenoot van Iran en daarnaast van Rusland.

Zoals Rusland de handen niet aftrekt, zo ook de VS niet.

En zeker Isral niet. Isral trekt bovendien aan dezelfde touwtjes als Saoedi-Arabi. In zekere zin staan Saoedi-Arabi, Qatar, Bahrein en Koeweit direct onder financile invloed van Isral en haar macht in de VS en wereldeconomie.... :Y
  zondag 24 november 2013 @ 22:22:23 #10
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133592654
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef Djibril het volgende:

[..]

Historicus die pro Assad is neemt niemand serieus en die elke dorp of stad in MO als Christelijk bestempeld is hard gevallen.

Jij hebt hier zovaak mensenrechtenschendingen van Assads kant ontkent maar dat verbaasd me niks sinds jullie je aan alles vast houden sinds de val van Jeruzalem. Maar goed Assad heeft ook zijn bijdrage gedaan aan de genocide op Christenen in MO en het verbaasd me niks dat een historicus die is afgestudeerd van Staphorst College hier niks van afweet. Misschien dat die priesters jullie eens echt les moesten geven in plaats van aan jullie zitten.

Assad zal vallen, is het niet vandaag dan is het morgen. Het is een getekende land, door wie? UK en France, de landen die ook de nieuwe grenzen van Syrie zullen trekken. Dit zullen ze doen onder begeleiding van Israel en USA met op de achtergrond een geld-tellende Rusland.
_O-
Incelfrikandel
pi_133592693
JIj bent alleen begaan met de Christenen Veldkamp , daarom sta je achter Assad :{w
Dat is de enige redenen waarom je zo begaan bent en je zo opfokt.

offtopic:
Ben je ook zo actief in andere conflict gebieden? Je bent zo fanatiek je kust bijna Assad zijn kont! Ik heb al 1000x dat filmpje 'God bless the Syrian Army' voorbij zien komen.

Ben je ook zo fanatiek in bijv Tadzjikistan, daar gaat het ook niet zo goed mee... Oh wacht nee , want daar zitten ,zo goed als geen Christenen.
pi_133592825
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Teletubie
Hey, pas op he!
Julia Boutrous _O_
pi_133593062
Ik doel op Veldkamp zijn repeat knop, die blijft steken heb ik het vermoeden.

'nog een keer nog een keer tering tubbies'
  zondag 24 november 2013 @ 22:33:21 #16
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133593178
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef Skillsy het volgende:
JIj bent alleen begaan met de Christenen Veldkamp , daarom sta je achter Assad :{w
Dat is de enige redenen waarom je zo begaan bent en je zo opfokt.

offtopic:
Ben je ook zo actief in andere conflict gebieden? Je bent zo fanatiek je kust bijna Assad zijn kont! Ik heb al 1000x dat filmpje 'God bless the Syrian Army' voorbij zien komen.

Ben je ook zo fanatiek in bijv Tadzjikistan, daar gaat het ook niet zo goed mee... Oh wacht nee , want daar zitten ,zo goed als geen Christenen.
Absoluut niet alleen om de Christenen. Ik maak mij ook druk om de Soennieten, Alawieten, Sjiieten, Koerden, Druzen, Koerdische Yezidi's enz. die door de terroristen worden bedreigd en vermoord.

Syri is een essentile schakel. Inderdaad ook voor het Oosterse Christendom, maar dat is niet de enige reden. Syri is een buffer tegen een Derde Wereldoorlog door een Isralische aanvalsoorlog op Iran..... ;)

Als ik zo voor de Christenen zou zijn, zou ik op dit moment misschien een Koerdische seculiere staat of een Alawitisch-Christelijke bondsstaat in Noordwest-Syri bepleiten. Maar dat doe ik niet, uit principe niet! :(
  zondag 24 november 2013 @ 22:33:54 #17
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133593204
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

_O-
Walgelijk off-topic inderdaad.... :r

En ook nog eens uitermate dom en stupide idd.... :')
  zondag 24 november 2013 @ 22:34:19 #18
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133593228
quote:
8s.gif Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hey, pas op he!
Julia Boutrous _O_
O+ :* :* :* w/ ^O^ ^)
pi_133593552
quote:
8s.gif Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
Deze dorpen hebben dan ook prioriteit. Het Syrische leger schijnt grote plannen te hebben in het Noord-Westen van Aleppo, ze willen vanuit Layramoun die kant op werken. Maar tot nu toe zit er nog niet echt schot in...

quote:
Dayr 'Atiyya: NOW COMPLETELY SURROUNDED BY SAA AND MILITIA. THERE IS NO WAY OUT AND THE ORDERS ARE TO KILL ALL FOREIGNERS. Already, SAA reports directly that 62 rodents are dead, 29 counted from know ISIS and J.N. vermin and 33 from FSA allies. Remote controlled IEDs in the area of 50. Fighting is intense as I write. Expect a complete SAA victory by tomorrow evening.
We zullen zien!

---

Prince bin Talal: Riyadh, Tel Aviv share parallel interests on Iran

Over vrienden kiezen gesproken :{
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 24 november 2013 @ 22:51:16 #20
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_133594056
Het lijkt mij dat balkanisering van Syri en Irak juist de enige nog haalbare oplossing is voor dit confict. Deze twee staten met geweld in hun huidige vorm proberen te behouden zal een oneindige lijdensweg worden.
Say what?
pi_133594376
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Absoluut niet alleen om de Christenen. Ik maak mij ook druk om de Soennieten, Alawieten, Sjiieten, Koerden, Druzen, Koerdische Yezidi's enz. die door de terroristen worden bedreigd en vermoord.

Syri is een essentile schakel. Inderdaad ook voor het Oosterse Christendom, maar dat is niet de enige reden. Syri is een buffer tegen een Derde Wereldoorlog door een Isralische aanvalsoorlog op Iran..... ;)

Als ik zo voor de Christenen zou zijn, zou ik op dit moment misschien een Koerdische seculiere staat of een Alawitisch-Christelijke bondsstaat in Noordwest-Syri bepleiten. Maar dat doe ik niet, uit principe niet! :(
Ok , het leek alleen ;)
  zondag 24 november 2013 @ 23:05:08 #22
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133594659
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ok , het leek alleen ;)
Oh ja, ik geef bovendien k om de tweehonderd Syrische Joden in Damascus en omgeving, hoor.

Die zouden door de wahabeesten, ondanks hun (onbewuste) bondgenootschap met Isral, volledig afgeslacht worden.... :r :(

De culturele bavianen en wahabeesten van Bandar Bin Bush hebben al duizend jaar oude joodse graven en grafmonumenten in Aleppo en Idlib verwoest.... :r :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Veldkamp op 24-11-2013 23:16:18 ]
pi_133594985
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:20 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Geloof je dat nu serieus? Dat Isral (en dus de VS in ruimere zin) definitief 'de handen afgetrokken hebben van Syri'?

Syri heeft een militaire sleutelrol tegenover Isral en de zaak-Palestina, bovenal als militaire bondgenoot van Iran en daarnaast van Rusland.

Zoals Rusland de handen niet aftrekt, zo ook de VS niet.

En zeker Isral niet. Isral trekt bovendien aan dezelfde touwtjes als Saoedi-Arabi. In zekere zin staan Saoedi-Arabi, Qatar, Bahrein en Koeweit direct onder financile invloed van Isral en haar macht in de VS en wereldeconomie.... :Y
Het is een kwestie van wat rebellen steunen.

Ze zijn er alleen niet meer intensief mee bezig, zeker de vs niet.
  zondag 24 november 2013 @ 23:14:13 #24
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133595123
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Deze dorpen hebben dan ook prioriteit. Het Syrische leger schijnt grote plannen te hebben in het Noord-Westen van Aleppo, ze willen vanuit Layramoun die kant op werken. Maar tot nu toe zit er nog niet echt schot in...

[..]

We zullen zien!

---

Prince bin Talal: Riyadh, Tel Aviv share parallel interests on Iran

Over vrienden kiezen gesproken :{

Deir Attiyeh ligt in het Syrische gouvernement Homs, h. Bij Al-Nabk (Nabek) en onder Qrah. Het is een uitbraakpoging van de terroristen die in al-Qalamoun omsingeld zitten. (Dus niet bij Nubbol en Zahraa in het hoge noorden!)

Deir Attiyeh was een onverdedigd Christelijk dorp. Buiten de gevechtszone gelaten onder stilzwijgende overeenkomst tussen VSL en SAA sinds 2011. Maar ISIS en Jabhat al Nusra hebben daar natuurlijk geen boodschap aan.

Ik vrees weer een bloedbad zoals in Sadad. Voor de overwinning van het Syrische Leger met hulp van Hezbollah aan Libanese zijde, pogen de takfiri's algehele chaos en onderlinge haat te zaaien.

De Musallah-beweging voor verzoening is in Syri zelf namelijk steeds succesvoller, ook onder conservatieve soennitische autochtone Syrische jongeren die zich lieten misleiden door opstandelingen en opstandspropaganda ooit....
  zondag 24 november 2013 @ 23:15:40 #25
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133595189
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef UpsideDown het volgende:
Het lijkt mij dat balkanisering van Syri en Irak juist de enige nog haalbare oplossing is voor dit confict. Deze twee staten met geweld in hun huidige vorm proberen te behouden zal een oneindige lijdensweg worden.
Niets is onmogelijk, omdat dit:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')