De VS en Isral hebben hun handen allang los getrokken van Syri.quote:Op zondag 24 november 2013 22:05 schreef Veldkamp het volgende:
Beluister goed deze Libanees-Palestijnse zangeres in Beiroet over de oorlog van 2006.
En haal er goed uit, waarom Syri standvastig zal blijven.
En waarom het Isralisch-Amerikaanse en Brits-Frans-Turkse plan voor Syri (en Libanon en Iran en Irak) nu niet meer op zal gaan.....
Miljoenen Arabieren, Turken, Fenicirs/Libanezen, Iranirs, Russen, Armenirs, Arameers enz. zien in wat het plan in. De balkanisering en tweede 'libanisering' van Syri, Libanon en overig Midden-Oosten zal mislukken. En zeker niet volledig slagen.....
Elke dag door veelal niet-Syrische (buitenlandse strijders) takfiri-salafisten en wahabeesten met mortiergranaten beschoten bedoel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
De 2 dorpjes Zahraa en Nubul, noordwesten van Aleppo, zijn nog steeds niet gevallen. Ze worden nog steeds belegerd en worden elke dag gebombardeerd helaas.
Geloof je dat nu serieus? Dat Isral (en dus de VS in ruimere zin) definitief 'de handen afgetrokken hebben van Syri'?quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS en Isral hebben hun handen allang los getrokken van Syri.
Het is nu nog serieus de Iraanse milities en Assad zijn troepen tegen de rebellen en Saoedi Arabi/nog een deel van het Midden-Oosten.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef Djibril het volgende:
[..]
Historicus die pro Assad is neemt niemand serieus en die elke dorp of stad in MO als Christelijk bestempeld is hard gevallen.
Jij hebt hier zovaak mensenrechtenschendingen van Assads kant ontkent maar dat verbaasd me niks sinds jullie je aan alles vast houden sinds de val van Jeruzalem. Maar goed Assad heeft ook zijn bijdrage gedaan aan de genocide op Christenen in MO en het verbaasd me niks dat een historicus die is afgestudeerd van Staphorst College hier niks van afweet. Misschien dat die priesters jullie eens echt les moesten geven in plaats van aan jullie zitten.
Assad zal vallen, is het niet vandaag dan is het morgen. Het is een getekende land, door wie? UK en France, de landen die ook de nieuwe grenzen van Syrie zullen trekken. Dit zullen ze doen onder begeleiding van Israel en USA met op de achtergrond een geld-tellende Rusland.
Teletubiequote:
Absoluut niet alleen om de Christenen. Ik maak mij ook druk om de Soennieten, Alawieten, Sjiieten, Koerden, Druzen, Koerdische Yezidi's enz. die door de terroristen worden bedreigd en vermoord.quote:Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef Skillsy het volgende:
JIj bent alleen begaan met de Christenen Veldkamp , daarom sta je achter Assad![]()
Dat is de enige redenen waarom je zo begaan bent en je zo opfokt.
offtopic:
Ben je ook zo actief in andere conflict gebieden? Je bent zo fanatiek je kust bijna Assad zijn kont! Ik heb al 1000x dat filmpje 'God bless the Syrian Army' voorbij zien komen.
Ben je ook zo fanatiek in bijv Tadzjikistan, daar gaat het ook niet zo goed mee... Oh wacht nee , want daar zitten ,zo goed als geen Christenen.
Deze dorpen hebben dan ook prioriteit. Het Syrische leger schijnt grote plannen te hebben in het Noord-Westen van Aleppo, ze willen vanuit Layramoun die kant op werken. Maar tot nu toe zit er nog niet echt schot in...quote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
De 2 dorpjes Zahraa en Nubul, noordwesten van Aleppo, zijn nog steeds niet gevallen. Ze worden nog steeds belegerd en worden elke dag gebombardeerd helaas.
We zullen zien!quote:Dayr 'Atiyya: NOW COMPLETELY SURROUNDED BY SAA AND MILITIA. THERE IS NO WAY OUT AND THE ORDERS ARE TO KILL ALL FOREIGNERS. Already, SAA reports directly that 62 rodents are dead, 29 counted from know ISIS and J.N. vermin and 33 from FSA allies. Remote controlled IEDs in the area of 50. Fighting is intense as I write. Expect a complete SAA victory by tomorrow evening.
Ok , het leek alleenquote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Absoluut niet alleen om de Christenen. Ik maak mij ook druk om de Soennieten, Alawieten, Sjiieten, Koerden, Druzen, Koerdische Yezidi's enz. die door de terroristen worden bedreigd en vermoord.
Syri is een essentile schakel. Inderdaad ook voor het Oosterse Christendom, maar dat is niet de enige reden. Syri is een buffer tegen een Derde Wereldoorlog door een Isralische aanvalsoorlog op Iran.....
Als ik zo voor de Christenen zou zijn, zou ik op dit moment misschien een Koerdische seculiere staat of een Alawitisch-Christelijke bondsstaat in Noordwest-Syri bepleiten. Maar dat doe ik niet, uit principe niet!
Oh ja, ik geef bovendien k om de tweehonderd Syrische Joden in Damascus en omgeving, hoor.quote:
Het is een kwestie van wat rebellen steunen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Geloof je dat nu serieus? Dat Isral (en dus de VS in ruimere zin) definitief 'de handen afgetrokken hebben van Syri'?
Syri heeft een militaire sleutelrol tegenover Isral en de zaak-Palestina, bovenal als militaire bondgenoot van Iran en daarnaast van Rusland.
Zoals Rusland de handen niet aftrekt, zo ook de VS niet.
En zeker Isral niet. Isral trekt bovendien aan dezelfde touwtjes als Saoedi-Arabi. In zekere zin staan Saoedi-Arabi, Qatar, Bahrein en Koeweit direct onder financile invloed van Isral en haar macht in de VS en wereldeconomie....
Deir Attiyeh ligt in het Syrische gouvernement Homs, h. Bij Al-Nabk (Nabek) en onder Qrah. Het is een uitbraakpoging van de terroristen die in al-Qalamoun omsingeld zitten. (Dus niet bij Nubbol en Zahraa in het hoge noorden!)quote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze dorpen hebben dan ook prioriteit. Het Syrische leger schijnt grote plannen te hebben in het Noord-Westen van Aleppo, ze willen vanuit Layramoun die kant op werken. Maar tot nu toe zit er nog niet echt schot in...
[..]
We zullen zien!
---
Prince bin Talal: Riyadh, Tel Aviv share parallel interests on Iran
Over vrienden kiezen gesproken![]()
Niets is onmogelijk, omdat dit:quote:Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef UpsideDown het volgende:
Het lijkt mij dat balkanisering van Syri en Irak juist de enige nog haalbare oplossing is voor dit confict. Deze twee staten met geweld in hun huidige vorm proberen te behouden zal een oneindige lijdensweg worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |