Ik zit niet in de bus naar woensel-west.quote:Op maandag 25 november 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, je wil dergelijke figuren niet te lang buiten laten staan...
U mad?quote:Op maandag 25 november 2013 11:57 schreef Elan het volgende:
Is Don ook weer modje of is dat weer een 'grapje' van Yvonne?
Ik zou je bijna geloven.quote:Op maandag 25 november 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ambieer zo'n functie totaal niet.
Of ik er recht op zou hebben is iets anders natuurlijk.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Of ik er recht op zou hebben is iets anders natuurlijk.
Veel slechter dan Tjacka kan je het toch niet doen.
Je doet net of het een privilege isquote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen is dat het zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je doet net of het een privilege is
Zit een kern van waarheid in. Ik vroeg Tjacka in zijn functie als MOD om informatie en die geeft hij mij niet waar Karina direct voor mij klaarstond.quote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zo, misschien groeit hij met een paar maanden in het delicate vakquote:
Tjacka is alleen nog maar aan het hielenlikken sindsdien.quote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in. Ik vroeg Tjacka in zijn functie als MOD om informatie en die geeft hij mij niet waar Karina direct voor mij klaarstond.
Hij is nog jong he?quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zo, misschien groeit hij met een paar maanden in het delicate vak
Nou ja iemand moet het doen, maar het is natuurlijk niet meer of minder dan parkeerwachter bij de IKEA en die krijgen er nog geld voor.quote:Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen is dat het zeker.
Ik was het alweer vergeten.quote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in. Ik vroeg Tjacka in zijn functie als MOD om informatie en die geeft hij mij niet waar Karina direct voor mij klaarstond.
Eigenlijk onverantwoord om zo'n jong pikkie met zo'n zware last op te zetten.quote:
Het is je vergeven. Had het verzoek voor de zekerheid ook al direct naar Karina gezondenquote:
Jong geleerd oud gedaan he? Om er nog maar een cliche in te gooien.quote:Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk onverantwoord om zo'n jong pikkie met zo'n zware last op te zetten.
Maar misschien doet hij wel een Daleytje en blijkt hij na twee jaar belachelijk aanmodderen opeens wel een keyplayer te zijn.
Niet negatief doen over mij.quote:Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven maar ik begrijp je punt.
Daarom gaf m'n vader me al vaak drank toen ik een jaar of zes was zodat ik op de leeftijd dat mensen voor het eerst naar kroegen gaan immuun was voor alcohol en zijn goede naam niet ten schande zou maken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jong geleerd oud gedaan he? Om er nog maar een cliche in te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |