abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134841182
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:50 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Dat laatste :P Vijf lanceringen met raketten en die 2 vliegtuigen hebben zichzelf in een omloopbaan gebracht.
U verdient een ruimtepluim heer!
pi_134848967
Voor het eerst bemand naar Duna en terug. Incl. Science Jr. module en 6 Goo-pods. 1500+ science erbij. :7

De raket, 4 stages totaal:


Lander op Duna:


En weer terug op Kerbin:
  zondag 29 december 2013 @ 22:20:01 #93
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_134851957
En nog gevoel voor compositie in je picca's ook nog :+ Goed ontworpen raket ook ... !
  zondag 29 december 2013 @ 22:58:59 #94
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134854604
Remote tech is leuk man. _O_

Heb nu 5 omnidirectional antenna's in 300 km orbit die daardoor constant met elkaar en met mission control in verbinding staan, en 3 deep space relays op 2400 km orbit die weer met de omnidirectionals in verbinding staan en ervoor zorgen dat ik iig in kerbin system altijd verbinding heb.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_134895303
Mmm de nieuwste versie van b9 crasht mijn game :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:41:58 #96
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135012119
Ben sinds kerst ook aan dit spel verslingert. Eerst van Usenet geplukt... :o :@ Maar wil binnenkort speciaal voor Ksp een paypalAbbo aanmaken zodat ik ze netjes kan betalen. Dit soort nieuwe gamebedrijven met zulke superideeën verdienen dat geld gewoon. :Y :7

Edit: typo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:58:39 #97
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135012412
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm de nieuwste versie van b9 crasht mijn game :')
B9 is ook nog steeds 0.22
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:17:34 #98
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135167611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arme kerbals, ik heb inmiddels al 3 stuks die orbiten rond de zon :D
_O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat docken is moeilijk :@
Dat is wel heel lastig inderdaad... je zult er een gevoel bij moeten opbouwen. En heeeeel voorzichtig om leren gaan met RCS. Gewoon eerst een paar kleine probes maken met enkel rcs, zonnepaneel, accu, unmanned controlemodule, dockingpoorten... en proberen die twee aan elkaar te krijgen. Zo ben ik ook begonnen. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door zyx1981 op 06-01-2014 22:35:25 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 22:20:36 #99
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135167813
Mijn eerste Spacestation! Of nuja, mijn tweede... de eerste, Alpha, viel uit elkaar toen ik tijdens het docken ontdekte dat je heeeel grote onderdelen niet zo goed kan docken. :+

Maar hier is dus nummer twee, Beta! :D Compleet met OnderzoeksModuletje en een EscapePodModule. Verder zitten er inmiddels 4 kleine vrijwel identieke sleepbootjes omheen, waarveen eentje met grote zonnepanelen.



Is niet de meest bijzondere Station ooit, maar wel de eerste die bij mij lukte, dus *trots voelt* *O*

Edit: dit hele ding ging in 5 vluchten omhoog. De Habitat&ControlUnit die het hart vormt was 1 launch. De vier sleepbootjes (waarvan 2 met vracht) kwamen hier later bij. :s)

[ Bericht 9% gewijzigd door zyx1981 op 07-01-2014 18:55:31 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 22:29:37 #100
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135168365
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Voor het eerst bemand naar Duna en terug. Incl. Science Jr. module en 6 Goo-pods. 1500+ science erbij. :7

De raket, 4 stages totaal:
[ afbeelding ]

Lander op Duna:
[ afbeelding ]

En weer terug op Kerbin:
[ afbeelding ]
Goed bezig *O*

Kanttekening: het maakt niet uit of je een experiment ter plekke 100x herhaald en de gegevens verzend, of dat je meerdere experimenten ter plekke doet en de modules mee terug neemt. Ik heb meerdere sondes op planeten gezet (die daarna op een maan van die planeet zijn geland, eh gestrand), waarmee ik evenveel punten binnenhaalde, als wanneer ik de missies terug naar Kerbin had gehaald. Je mist alleen de punten voor het landen van een object wat elders geland is. (Kwam ik ook pas via internet achter... sleepte daarvoor heel veel meuk mee naar planeten, waardoor landers veelal tegen de grond smakten. :') ).
  maandag 6 januari 2014 @ 22:38:18 #101
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135168817
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:

[ afbeelding ]

Landing ... ! Er zal nog een mobiel tankstation gedropt moeten worden om überhaupt kans te hebben weer terug te keren in een omloopbaan. :+

[ afbeelding ]
Goed bezig! :7 Dat je überhaupt met een vliegtuigje hebt kunnen landen is al tof, dus wat boeit het als die Kerbal daar blijft wonen? :+

Edit: wat was je idee met die autotjes die aan je raket zitten?
pi_135174841
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Kanttekening: het maakt niet uit of je een experiment ter plekke 100x herhaald en de gegevens verzend, of dat je meerdere experimenten ter plekke doet en de modules mee terug neemt. Ik heb meerdere sondes op planeten gezet (die daarna op een maan van die planeet zijn geland, eh gestrand), waarmee ik evenveel punten binnenhaalde, als wanneer ik de missies terug naar Kerbin had gehaald. Je mist alleen de punten voor het landen van een object wat elders geland is. (Kwam ik ook pas via internet achter... sleepte daarvoor heel veel meuk mee naar planeten, waardoor landers veelal tegen de grond smakten. :') ).
Thanks! :)

Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 01:04:01 #103
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135175061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Thanks! :)

Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
Geldt alleen voor de science jr. en dat goo ding. De hogere tier science kan je gewoon oneindig doen. Is alleen maar bedoeld zodat mensen niet op hun 1e missie met 3000 science terugkomen. Wat ik absoluut ook heb gedaan. :@
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:56:54 #104
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_135189834
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Goed bezig! :7 Dat je überhaupt met een vliegtuigje hebt kunnen landen is al tof, dus wat boeit het als die Kerbal daar blijft wonen? :+

Edit: wat was je idee met die autotjes die aan je raket zitten?
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigen :+ Vergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135195233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigen :+ Vergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimme oplossing!

Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:53:33 #106
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135195437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Reintji het volgende:

[..]

Slimme oplossing!

Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
Gebruik je mods?
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135197923
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Gebruik je mods?
Nee
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:22 #108
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135199567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Thanks! :)

Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
Oja idd, da's waar. Zelf speel ik nog in .22 *O* (.23 stond nog niet op usenet :@ )
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:52:24 #109
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135199592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigen :+ Vergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf, dat had ik er niet achter gezocht. :D!
pi_135331778
Overkill?


Ow, mijn nieuwe launcher. Er zit een payload in bestaande uit: 4 probes met science tech 1kerbal ter observatie,




[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 20:38:47 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:21:12 #111
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135334823
Ik heb remote tech uitgezet, want hij bugged constant. Beetje jammer.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135340708


En hier een kleiner succesje, SSTO project "Orbital Hopper" geslaagd. Peut is nu wel op :')
pi_135342042
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb remote tech uitgezet, want hij bugged constant. Beetje jammer.
Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:44:06 #114
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135342203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef totalvamp het volgende:
Overkill?
[ afbeelding ]

Ow, mijn nieuwe launcher. Er zit een payload in bestaande uit: 4 probes met science tech 1kerbal ter observatie,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar is dat alles voor?

Voor communicatie door het hele heelal kun je in theorie af met 4 sats. :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:45:08 #115
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135342251
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.
Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken. 8)7

Overigens net een science lab met nodige apparaten eraan op Eve neergezet na langs Gilly te zijn geweest, 3 kerbals hebben zich opgeofferd voor de wetenschap, wetende dat ze voor altijd op Eve zullen moeten blijven. :7

Ik heb ze maar uit hun lijden verlost. Nadat ik klaar was met alle science dat lab om laten donderen en het hele ding knalde uit elkaar van een val van 3 meter ofzo. _O- Kut Eve. :r
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135342821
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

waar is dat alles voor?

Voor communicatie door het hele heelal kun je in theorie af met 4 sats. :P
Voor op de noordpool etc drones droppen :P

Ook drone vliegtuigen. Daarnaast vond ik het er gewoon vet uit zien :P
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken. 8)7

Overigens net een science lab met nodige apparaten eraan op Eve neergezet na langs Gilly te zijn geweest, 3 kerbals hebben zich opgeofferd voor de wetenschap, wetende dat ze voor altijd op Eve zullen moeten blijven. :7

Ik heb ze maar uit hun lijden verlost. Nadat ik klaar was met alle science dat lab om laten donderen en het hele ding knalde uit elkaar van een val van 3 meter ofzo. _O- Kut Eve. :r
Even het forum doorspitten :) iemand had daar een linkje gepost met de goede versie.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 03:20:14 #117
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135346157
Whehe, voor wie nog twijfelde: het bewijs dat KSP nog niet over accurate aerodynamica beschikt. :')

Mijn 1e space-zeepkist kwam tot 42K :7


De 2e was al helemaal droevig :D!


Nee, met reguliere luchtvaart heeft dit geen hol te maken. _O-


Maarrr, hij vliegt wel netjes, zie de snelheid (mach 4!!) /hoogte (20K) /airtake/fuel :D!!


Volledig terecht dus dat die Kerbals zwaar onder de indruk lijken! :7

[ Bericht 8% gewijzigd door zyx1981 op 11-01-2014 03:25:23 ]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 05:07:30 #118
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135346446
:')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:37:05 #119
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135355288
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef zyx1981 het volgende:
Whehe, voor wie nog twijfelde: het bewijs dat KSP nog niet over accurate aerodynamica beschikt. :')

Mijn 1e space-zeepkist kwam tot 42K :7
[ afbeelding ]

De 2e was al helemaal droevig :D!
[ afbeelding ]

Nee, met reguliere luchtvaart heeft dit geen hol te maken. _O-
[ afbeelding ]

Maarrr, hij vliegt wel netjes, zie de snelheid (mach 4!!) /hoogte (20K) /airtake/fuel :D!!
[ afbeelding ]

Volledig terecht dus dat die Kerbals zwaar onder de indruk lijken! :7
Heb mijn eerdere gedrocht nog wat uitgebouwd, nu komt deze unit van 30 ton tot 30.000m. :7
pi_135368354
Toen ik er eidenlijk achterkwam hoe je science kreeg zonder die modules ( :') ), heb ik ook amar een Mun flyby raket gemaakt met wat extra techs. Dat zag er zo uit.



Oké, misschien niet het bete ontwerp, maar het kon er mee door. En inderdaad, we deden een succesvolle flyby langs de Mun.



So far so good. Brandstof is geen problem.. right. O shit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')