Jij zegt het, maar mijn punt is dat dat dus bar weinig wordt gedaan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
elk meisje die niet dik is kan soort gelijken foto's maken met bepaalde poses.
Heb jij die ene dropbox niet?quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
Breathtaking had ook zulke foto's gemaakt right?
Ja maar de meisjes met een goed lichaam weten wel beter denk ik. Die denken ook als een zwijn al zo de hemel ingeprezen wordt wat moet ik hier dan nog posten.quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij zegt het, maar mijn punt is dat dat dat dus bar weinig wordt gedaan.
Van die misguided vrouwen die denken dat tieten en ass standaard al sexy zijn en ze geen moeite hoeven te doen.![]()
Juist die onwetendheid/onkunde/gemakzuchtigheid vind ik misschien nog wel onaantrekkelijker dan die verbleekte, oncharmante shots zelf.
Si.quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
Breathtaking had ook zulke foto's gemaakt right?
Ik snap dat nooit, hoezo is het mijn schuld?quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Meloewa het volgende:
@dwc zulke foto's moeten niet in jouw handen behandelen.
Ik heb het over gezichtfoto''s, jij jent mensen graag een beetje op...dus je bent gevaarlijk. Jij bent een echte roddelqueen!quote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoezo is het mijn schuld?![]()
Chicks slingeren zulke foto's het internet op, sturen ze naar boys die die foto's verspreiden, die foto's belanden o.a. bij mij, mensen vragen aan mij of ze die foto's ook mogen, dan is het mijn schuld?Ik ben ook maar een schakel.
Ik ben zo trouw als een bruiloft. Zo trouw als die krant. Zo trouw als het begrip in de fytocoenologie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb het over gezichtfoto''s, jij jent mensen graag een beetje op...dus je bent gevaarlijk. Jij bent een echte roddelqueen!
Je staat niet echt hoog in mijn #vertrouwen-lijstje
Hier heb je 100% gelijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoezo is het mijn schuld?![]()
Chicks slingeren zulke foto's het internet op, sturen ze naar boys die die foto's verspreiden, die foto's belanden o.a. bij mij, mensen vragen aan mij of ze die foto's ook mogen, dan is het mijn schuld?Ik ben ook maar een schakel.
Mensen op FOK! zijn meestal pas te vertrouwen als je ze gemeet hebt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben zo trouw als een bruiloft. Zo trouw als die krant. Zo trouw als het begrip in de fytocoenologie.
Ik zou dwc wel willen meeten hij is een eckte OGquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen op FOK! zijn meestal pas te vertrouwen als je ze gemeet hebt.
Zo weet ik zeker dat degene die mij gemeet hebben mij nooit zouden naaien.
Is gewoon een extra vertrouwend gevoel wat je erbij hebt dus dan doe je het niet zo snel.
Maar FOKKERS! zoals jij die niemand willen meeten, daar moet je voor uitkijken. Die zijn er voor de drama!
Misschien als je die chubs kwijtraakt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar hij jou niet lieve schatquote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou dwc wel willen meeten hij is een eckte OG
quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien als je die chubs kwijtraakt?
Ik ook hoorquote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar hij jou niet lieve schat
Hij is echt een trolliebollie
Ja, je hebt mensen die naar FOK! komen voor hun entertainment, zoals ik, en mensen die naar FOK! komen voor meer, bijvoorbeeld om sociale contacten op te doen, zoals jijquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Is gewoon een extra vertrouwend gevoel wat je erbij hebt dus dan doe je het niet zo snel.
Maar FOKKERS! zoals jij die niemand willen meeten, daar moet je voor uitkijken. Die zijn er voor de drama!
quote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Rozzje het volgende:
Wie kan dit veranderen naar 60x60 en het onder 10240 bytes doen?
[ afbeelding ]
Dima heeft zo weinig te vertellenquote:
Hij moet gvd helemaal niks ja.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dima heeft zo weinig te vertellenis wel zonde.
Hij moet wat meer spraakwater hebben voor hij meisjes kan hosselen.
Klopt. Hij staart zich ook helemaal blind op zijn lengte. Ook niet geheel bevorderlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar nu wil je mij dissendat is niet eerlijk (quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, je hebt mensen die naar FOK! komen voor hun entertainment, zoals ik, en mensen die naar FOK! komen voor meer, bijvoorbeeld om sociale contacten op te doen, zoals jij.
[..]
[ afbeelding ]
Hier a brada.
Jij hebt tenminste nog conversaties dan. Stotterend voor je uitstaren en niets zeggen is een nog grotere killer dan een manlet zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik heb wel 's met conversaties die dry as fuck zijn chicks gehosseld. Maar ja, niet te controleren hè, dus niet waar.
Thnxquote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, je hebt mensen die naar FOK! komen voor hun entertainment, zoals ik, en mensen die naar FOK! komen voor meer, bijvoorbeeld om sociale contacten op te doen, zoals jij.
[..]
[ afbeelding ]
Hier a brada.
Je hebt helemaal gelijk, wanneer date?quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar lengte issues heb ik ook, dat snap ik wel bij dima. Dat vind ik ook wel grappig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog conversaties dan. Stotterend voor je uitstaren en niets zeggen is een nog grotere killer dan een manlet zijn.
Maar goed, hoe kom je eruit.
Ik diss je niet? Het is toch gewoon zo? Ik zit hier enkel en alleen om mijn bullshit te spuien en andermans bullshit te lezen. Als ik de intentie had mensen te ontmoeten had ik toch wel die moves gemaakt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar nu wil je mij dissendat is niet eerlijk () want jij besteed ook best veel tijd aan FOK! dus het gaat toch wat verder dan dat. Misschien ben je in het echt juist wel heel verlegen, of het tegenovergestelde van wat je pretendeert te zijn... dat weerhoud je dan om iets te ondernemen met andere FOKKERS!
Qua dat boeit het niet of ze droog zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik heb wel 's met conversaties die dry as fuck zijn chicks gehosseld. Maar ja, niet te controleren hè, dus niet waar.
Nee maar ''enkel'' >quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik diss je niet? Het is toch gewoon zo? Ik zit hier enkel en alleen om mijn bullshit te spuien en andermans bullshit te lezen. Als ik de intentie had mensen te ontmoeten had ik toch wel die moves gemaakt?
En wow, Meloewa-psychologie, interessant.
Waarom is het zo'n big deal om 1.60m te zijn als meisje? Ik heb zat meisjes gezien van die lengte die uitstekend in de smaak vielen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar lengte issues heb ik ook, dat snap ik wel bij dima. Dat vind ik ook wel grappig.!
Ja joh, praat die jongen nog meer onzekerheid aan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar lengte issues heb ik ook, dat snap ik wel bij dima. Dat vind ik ook wel grappig.!
Zonder hakken is het allemaal zo kinderlijk en ja in Nederland barst het van de reuzen, dus het is dan wel redelijk vervelend.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n big deal om 1.60m te zijn als meisje? Ik heb zat meisjes gezien van die lengte die uitstekend in de smaak vielen.
Gewoon in m'n vrije tijd, als ik niks te doen heb ga ik gamen of FOK!kenquote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar ''enkel'' >
Je zit hier al sinds 2005 en zo een beetje elke avond.
Dat is niet ''enkel''
Oh zeker welquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe ik niet.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh, praat die jongen nog meer onzekerheid aan.
Spreek met hem af om hem het te leren dan. Van appen leert hij niet zoveel.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Valt echt mee hoor en ik ben langquote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zonder hakken is het allemaal zo kinderlijk en ja in Nederland barst het van de reuzen, dus het is dan wel redelijk vervelend.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog conversaties dan. Stotterend voor je uitstaren en niets zeggen is een nog grotere killer dan een manlet zijn.
Maar goed, hoe kom je eruit.
Voel je je sneller bedreigd door langere meisjes ofzo? Jongens lijken een kleiner (maar niet kinderlijk) meisje over het algemeen leuker te vinden dan een lang ding. En nee, ik spreek niet alleen voor mezelf.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zonder hakken is het allemaal zo kinderlijk en ja in Nederland barst het van de reuzen, dus het is dan wel redelijk vervelend.
Zou me nog steeds niks verbazen als het allebei kloons zijn. Zulke mensen bestaan toch allebei niet echtquote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
Wat ik mooi zou vinden is als dima meloewa dronken zou voeren en haar dan zou neuken. En maar denken dat je kutje veilig is voor dima.
Inderdaadquote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voel je je sneller bedreigd door langere meisjes ofzo? Jongens lijken een kleiner (maar niet kinderlijk) meisje over het algemeen leuker te vinden dan een lang ding. En nee, ik spreek niet alleen voor mezelf.
Je bedoelt gamen én FOK!quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon in m'n vrije tijd, als ik niks te doen heb ga ik gamen of FOK!ken. Niets meer, niets minder.
Als je hier over gaat nadenken dan krijg je een mindfuckquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me nog steeds niks verbazen als het allebei kloons zijn. Zulke mensen bestaan toch allebei niet echt.
Yep, ik denk dat de gemiddelde jongen eerder op een Meloewa valt dan op een Chai. Want schattiger en meer knuffelbaar. Doe je niets aan. Is verder ook geen groot probleem ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad
En Meloewa maar zielig doen
Ja dat is ook wel zo vaker, maar het is meer een soort obsessie geworden. Dan zit zoiets in je kop en dan gaat het er niet meer uitquote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voel je je sneller bedreigd door langere meisjes ofzo? Jongens lijken een kleiner (maar niet kinderlijk) meisje over het algemeen leuker te vinden dan een lang ding. En nee, ik spreek niet alleen voor mezelf.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Kolere, wat een irritant wijf. Het zal je vriendin maar zijn.
Jawel, dima heeft een verliezers mentaliteit en meloewa is een verhaal apart. Zoals mijn opa zei: Je hebt alle soorten mensen op de wereld.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me nog steeds niks verbazen als het allebei kloons zijn. Zulke mensen bestaan toch allebei niet echt.
Ben je gek, die alcohol en jonko's nuttigen zich niet vanzelf.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bedoelt gamen én FOK!als je niet zit te fokken, game je.
En als je niet zit te gamen, FOK! je
Ondertussen zeggen dat je on the road was met je friends op FOK!terwijl je hele avond hebt gegamed.
Moest lachen om verliezers mentaliteitquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jawel, dima heeft een verliezers mentaliteit en meloewa is een verhaal apart. Zoals mijn opa zei: Je hebt alle soorten mensen op de wereld.
De appel valt niet ver van de boom.quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jawel, dima heeft een verliezers mentaliteit en meloewa is een verhaal apart. Zoals mijn opa zei: Je hebt alle soorten mensen op de wereld.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo vaker, maar het is meer een soort obsessie geworden. Dan zit zoiets in je kop en dan gaat het er niet meer uitJe denkt alleen maar ''klein...KLEIN.. KLEIN!''
Oke jij bent wel stoerquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je gek, die alcohol en jonko's nuttigen zich niet vanzelf.
Maar vertel eens, hoe kwam je erbij om een jongen van FOK! te daten? Tweemaal zelfs. Lukte het irl niet?quote:
Merk er bij de gemiddelde jongen minus de manlets(1.90-) op zich niets van. Dan gaat het weer gewoon om het totaalplaatje.quote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat de gemiddelde jongen eerder op een Meloewa valt dan op een Chai. Want schattiger en meer knuffelbaar. Doe je niets aan. Is verder ook geen groot probleem ofzo.
Puur looks-based dan.
Is toch zo. Ik heb hem met m'n eigen ogen gezien. Geen lelijke jongen. Goed koppie zelfs maar wel een manlet. Maar hij kan meisjes krijgen als die wat ballen kweekt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moest lachen om verliezers mentaliteit
Wat bedoel je hier meer rozzje?quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom.
Hear hear. Waarom lezen we alleen die escapades van Mozy en zijn pabodellen? Nu wil ik die van jou met de manmores (1.90+) ook horen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Merk er bij de gemiddelde jongen minus de manlets(1.90-) op zich niets van. Dan gaat het weer gewoon om het totaalplaatje.
Moest lachenquote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]!
Kijk, hakken zijn juist leuk. En als je dan binnenshuis gewoon op sokken rondrent in mooie grijze yogapants, wie heeft daar een probleem mee?
Ik voel me over het algemeen mannelijker bij een kleiner meisje, meisjes voelen zich over het algemeen vrouwelijker bij een langere jongen.
Dima heeft een groter probleem dan jij. Jij bent gewoon chubby en doet geen squats.
Ik zeg maar watquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier meer rozzje?
FOK! is een soort hemel voor mij en het dagelijkse leven een soort van hel dus de jongens leken ook een soort van engeltjesquote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe kwam je erbij om een jongen van FOK! te daten? Tweemaal zelfs. Lukte het irl niet?
Jullie zijn allebei gewoon introverte zeikerds op een interwebsteknetforum.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Ik ben niet chubby weeg 48.5 kilo eerst woog ik zelf 46 kilo.
Maar dima is wel klein maar ook niet absurd klein toch.. 1,70m, ja hij heeft zijn lengte niet mee maar het is ook niet echt rampzalig als je een redelijke kop hebt en wat humor/praatjes.
Ja daar is niet zoveel over te vertellen. Alleen dat ik er nooit hinder van heb ondervonden.quote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hear hear. Waarom lezen we alleen die escapades van Mozy en zijn pabodellen? Nu wil ik die van jou met de manmores (1.90+) ook horen.
Dima is wel veel schattiger en hulpelozer.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei gewoon introverte zeikerds op een interwebsteknetforum.
Dus je probeerde net jouw leventje te projecteren op mijn leven gewoonquote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
FOK! is een soort hemel voor mij en het dagelijkse leven een soort van hel dus de jongens leken ook een soort van engeltjes
Lol, een man die kleiner is dan 1,90 is echt geen manlet. Je probeert ons onzeker te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Merk er bij de gemiddelde jongen minus de manlets(1.90-) op zich niets van. Dan gaat het weer gewoon om het totaalplaatje.
Ja ik ben wel een pessimist.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei gewoon introverte zeikerds op een interwebsteknetforum.
Voor mij wel. En waarom zou jij onzeker worden als een vieze reuzin jou een manlet vindt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, een man die kleiner is dan 1,90 is echt geen manlet. Je probeert ons onzeker te maken.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mij wel. En waarom zou jij onzeker worden als een vieze reuzin jou een manlet vindt?
Nee! Maar ik vond FOK! interessanter dan de jongens in real.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je probeerde net jouw leventje te projecteren op mijn leven gewoon?
Wow, what.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee! Maar ik vond FOK! interessanter dan de jongens in real.
kan gebeuren.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mij wel. En waarom zou jij onzeker worden als een vieze reuzin jou een manlet vindt?
Waag het niet mijn King of Manlets status af te pakken. Ik ben erg op gesteld geraakt en heb de nodige oneliners gecomposeerd om het als een voordeel te gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, een man die kleiner is dan 1,90 is echt geen manlet. Je probeert ons onzeker te maken.
In de zin van een sociaal experiment heeft ze op zich een punt, maar denk niet dat ze daar op doeltquote:
Je bent geen vieze reuzin. Je bent een mooie virale vrouw met een lekkere gezonde bolle kont. En van die gestoorde pretoogjes heb je.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga elke keer door me rug als ik met een chimeid ben van 160 terwijl ik zelf 193 benquote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben tegen de 1m90 aan, vind mijn lengte perfect. Had niet kleiner of korter willen zijn. Chicks van 1m70 tot 1m80 heb ik het liefst. Staand ballen, normaal zoenen/knuffelen, geen mensen die denken dat je pedo bent etc.
Viraal? wtf.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent geen vieze reuzin. Je bent een mooie virale vrouw met een lekkere gezonde bolle kont. En van die gestoorde pretoogjes heb je.
je vergeet het konijnenneusje.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent geen vieze reuzin. Je bent een mooie virale vrouw met een lekkere gezonde bolle kont. En van die gestoorde pretoogjes heb je.
Snap jequote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga elke keer door me rug als ik met een chimeid ben van 160 terwijl ik zelf 193 ben
Gewoon over het algemeen FOK!kers boven mannen irl verkiezen. I can't.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de zin van een sociaal experiment heeft ze op zich een punt, maar denk niet dat ze daar op doelt.
Krio is een FOK!ker.quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen FOK!kers boven mannen irl verkiezen. I can't.
HEY.quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap je! En je voelt je echt een clown met polio als je romantisch met d'r probeert te doen in het openbaar.
mskiiin, wrm slijmen a sah?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu niets, denk dat hij en ntm heel gelukkig zijn samen.quote:
Valt mij wel mee hoe 'what' dat is. Intelligentere en likeminded mensen pik je er op een internetforum sneller uit dan in een mensenmassa, zeker als ze compleet ergens anders wonen. En als je hier toch al veel zit, dan vind je soms wat je altijd al zocht.quote:
Fokkers! accepteren een gestoord wijf wel (quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen FOK!kers boven mannen irl verkiezen. I can't.
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu niets, denk dat hij en ntm heel gelukkig zijn samen.
GODVERquote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap je! En je voelt je echt een clown met polio als je romantisch met d'r probeert te doen in het openbaar.
Ja dat werkt niet lolquote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij haar vooral een gevalletje 'die wil wel dus why not' is.quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt mij wel mee hoe 'what' dat is. Intelligentere en likeminded mensen pik je er op een internetforum sneller uit dan in een mensenmassa, zeker als ze compleet ergens anders wonen. En als je hier toch al veel zit, dan vind je soms wat je altijd al zocht.
Al vraag ik me af of dat bij Meloewa ook het geval is geweest.![]()
Je vindt hier makkelijker soortgenoten natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fokkers! accepteren een gestoord wijf wel ()
De mannen in real vinden je meteen een freak dan en je gaat meteen heel de stad door.
En de mijne is wel een schatje
Hahaha shit man.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bradda hy verwart Menage a Trois met Manege Truus
En makkelijk te manipuleren. Geef haar weinig/negatieve aandacht en ze gaat voor je strippen oid.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij haar vooral een gevalletje 'die wil wel dus why not' is.
Dima wil dus eigenlijk gewoon niet.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahah.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
#HOUOPquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee maar ik vind er meer bij zitten dan een turk of andere loser die me aanspreek op bijv. de straat.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook hij heeft idealen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dima wil dus eigenlijk gewoon niet.
Fairytale, gvd zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar ik vind er meer bij zitten dan een turk of andere loser die me aanspreek op bijv. de straat.
Gewoon een fairytale
Die is nog met haar bezig. Zij had hem een meet beloofd, dus die belofte gaat ze ook gewoon nakomen. Ook al was ze aan het trollen, die teleurstelling kan die jongen niet aan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dima wil dus eigenlijk gewoon niet.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar vertel eens, hoe kwam je erbij om een jongen van FOK! te daten? Tweemaal zelfs. Lukte het irl niet?
Naja ik heb al een schatje, alleen momenteel niet.quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is nog met haar bezig. Zij had hem een meet beloofd, dus die belofte gaat ze ook gewoon nakomen. Ook al was ze aan het trollen, die teleurstelling kan die jongen niet aan.
De bewoording isquote:
Nou en, voor Dima gaat het puur om de ervaring. Het is juist positief als er niks op het spel staat.quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Naja ik heb al een schatje, alleen momenteel niet.
Precies zo idd, je creëert al iets moois in je gedachtes dat maakt het spannender en geeft het meer uitdaging.quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De bewoording ismaar je snapt haar wel, right? Iemand van wie aanvankelijk maar 20-40% bekend voor je is? Dan wordt de rest onbewust steeds meer opgevuld door je ideaalbeeld.
Bij een harige Turk op een straathoek is alle magie en mysterie er meteen af.
Hahaha OHH KILL EMquote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai, ik heb bij jou echt gemengde gevoelens.. soms vind ik je een lief meisje en soms echt een gigantische bitchquote:Op zondag 24 november 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, voor Dima gaat het puur om de ervaring. Het is juist positief als er niks op het spel staat.
Daarom zorgen dat hij van FOK! af is voordat hij ingeruild wordt voor de volgende.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef ntm het volgende:
Sowieso als je met een FOK!ker date weet je bijna zeker dat als het uitgaat hij de vuile was gaat buiten hangen
Ik gun Dima dit gewoon heel erg.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Chai, ik heb bij jou echt gemengde gevoelens.. soms vind ik je een lief meisje en soms echt een gigantische bitch
En waarvan langzaamaan steeds duidelijker wordt dat diegene niet voldoet aan jouw ideaalbeeld?quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De bewoording ismaar je snapt haar wel, right? Iemand van wie aanvankelijk maar 20-40% bekend voor je is? Dan wordt de rest onbewust steeds meer opgevuld door je ideaalbeeld.
Bij een harige Turk op een straathoek is alle magie en mysterie er meteen af.
Ewa die sprookje verandert zo naar waargebeurde drama als ze zo'n skere heks als jou irl gaan meeten.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar ik vind er meer bij zitten dan een turk of andere loser die me aanspreek op bijv. de straat.
Gewoon een fairytale
Hoe ga je daarvoor zorgen dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat hij van FOK! af is voordat hij ingeruild wordt voor de volgende.
Precies, net als bij een blind date die zogenaamd de perfecte match zou moeten zijn. 'Jaa want hij dit en dat en jij zus dus wordt echt te gek!1' niet dusquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En waarvan langzaamaan steeds duidelijker wordt dat diegene niet voldoet aan jouw ideaalbeeld?
Yep. Als ik wat oude berichtenwisselingen teruglees krijg ik dat warme, vooral 'nieuwe' gevoel ook weer helemaal terug.quote:Op zondag 24 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies zo idd, je creëert al iets moois in je gedachtes dat maakt het spannender en geeft het meer uitdaging.
Maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik vind Dima ook wel lief. Maar ik heb al iemand. (had)
Is het uit?quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik vind Dima ook wel lief. Maar ik heb al iemand. (had)
Tuurlijk zijn sommige dingen anders dan je dacht maar toch is het nog steeds leuker dan via de gewone weg.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En waarvan langzaamaan steeds duidelijker wordt dat diegene niet voldoet aan jouw ideaalbeeld?
Weet ik niet, maar mij is het gelukt. Tenzij jij hem weer aan het FOK!ken hebt gekregen door hem te DM'en.quote:
Soms. Soms niet.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden als hij met een andere fokster seks zou hebben? (niet ik, gewoon random vraag)quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar mij is het gelukt. Tenzij jij hem weer aan het FOK!ken hebt gekregen door hem te DM'en.
Ja, precies.quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies, net als bij een blind date die zogenaamd de perfecte match zou moeten zijn. 'Jaa want hij dit en dat en jij zus dus wordt echt te gek!1' niet dus
Maar dat is omdat je het terug kunt lezen, dat kun je bij een gesprek irl niet. Is dat dan echt hetgeen het zo spannend maakt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep. Als ik wat oude berichtenwisselingen teruglees krijg ik dat warme, vooral 'nieuwe' gevoel ook weer helemaal terug.Mooi is dat.
Dan vraag je toch waarom hij boos is?quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij is boos.. maar ik weet niet wat ik gedaan heb
Verder ssssssst
In welke context? Als het uit is?quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden als hij met een andere fokster seks zou hebben? (niet ik, gewoon random vraag)
Hahahaha.quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Trouwens,
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, zo voelt het. Als een giraffe die zo lomp moet buigen om water te kunnen drinken.
[ afbeelding ]
Nee gewoon nu, maar jullie hebben open relatie toch?quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
In welke context? Als het uit is?
Nu is dat in principe niet de bedoeling namelijk.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee gewoon nu, maar jullie hebben open relatie toch?
Serieus, hoe oud zijn jullie nouquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je overal geblokkeerd staat
Maar ja ik vind het wel jammer.
Nope. Ik heb relatief veel dates gehad, zowel via offline als online, maar de tweede categorie had altijd iets spannenders, mysterieuzers, etc.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je het terug kunt lezen, dat kun je bij een gesprek irl niet. Is dat dan echt hetgeen het zo spannend maakt?
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud zijn jullie nouAls je ruzie hebt iemand gelijk overal blokkeren
![]()
![]()
Relatiestatus op fb veranderen in single.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.
Maar ja ik zeg er verder niks over.
Nee, als hij je overal heeft geblokkeerd kan je er ook moeilijk wat over zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.
Maar ja ik zeg er verder niks over.
Ik heb geen FBquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatiestatus op fb veranderen in single.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope. Ik heb relatief veel dates gehad, zowel via offline als online, maar de tweede categorie had altijd iets spannenders, mysterieuzers, etc.
Totaal geen garantie op succes, totaal geen garantie dat het in het echt ook leuk is, wat is je exit plan, etc etc.
Beats the shit out of afspreken met iemand waarmee je al gezoend hebt bij uitgaan ofzo. Die ken je al.
Leer me kennen, begin er zelf aan. Je vooroordelen zijn waardeloos.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NERD ALERT[ afbeelding ]
Het zal wel niet lang meer duren, I guess.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Meloewa het volgende:
INB4 een post van hem hier:
''IK WIL NIET MEER''
Zou wel ultimate FOK! diss 2013 zijn.
Nee sorry, heb laatst al zo'n type als jij ontmoet, maar dat was heel eng.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leer me kennen, begin er zelf aan. Je vooroordelen zijn waardeloos.
Jullie zyn praktisch exen zowat.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te leren kennen, nofi.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeite er nog wel instoppen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zal wel niet lang meer duren, I guess.
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Meloewa het volgende:
INB4 een post van hem hier:
''IK WIL NIET MEER''
Zou wel ultimate FOK! diss 2013 zijn.
kingtoppie?quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NERD ALERT[ afbeelding ]
Love youquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te leren kennen, nofi.
Zo'n type als mij? Go on. Welk stereotype schaar je mij onder?quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee sorry, heb laatst al zo'n type als jij ontmoet, maar dat was heel eng.![]()
En hij voelde zich geïntimideerd door mij.
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n type als mij? Go on. Welk stereotype schaar je mij onder?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Even iets anders, Jaleesa weer zwanger ja?
Het moet wel van 2 kanten komen. Oh bij mij gaat het mwah, ben beetje klaar ermee. Het gaat bijna altijd verkeerdquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeite er nog wel instoppen.
ntm hoe gaat het met de jongens en jou?
Gvd manquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.
Hou je je daar mee bezigquote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Srs?quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, dan m'n uitleg.
Je bent in het verleden een foute man tegenkomen, kreeg een kind, werd achtergelaten en moest Deniz in je eentje opvoeden. Veel respect daarvoor, lijkt me enorm moeilijk.
Ik zou denken dat je dan ietwat voorzichtig zou zijn bij een volgende man. En daarmee bedoel ik dat je zou handelen uit zorg voor je kind(eren).
Naar mijn weten had je geen relatie eind 2012. We zijn nu elf maanden verder en je blijkt zwanger te zijn. Ik weet niet hoelang je al in verwachting bent, maar als ik uitga van een relatie die begonnen is begin 2013 en je drie maanden zwanger bent, ben je na slechts acht maanden relatie zwanger.
Ik vind dat opmerkelijk, omdat je al een kind heb die zonder twee ouders is gegroeid. Dat de vader Turk of wat dan ook is, verandert voor mij niet mijn mening over zo'n persoon; ik vind 'm op z'n zachts een klootzak.
Nu, juist door je eerdere ervaring had ik dus verwacht dat je bij een volgend kind ietwat rationele(re) keuzes zou maken, zodat je tweede kind in betere omstandigheden zou opgroeien (lees: stabiele relatie, kind met vader).
Het was uit je eerdere posts al duidelijk dat je intimiteit zocht en eventueel een kind wilde, dus het verbaast mij niet dat je zwanger bent. Wat mij echter wel verbaast is dat je in een korte tijd - een tijd waar je op de roze wolk loopt en je vriend het allerbeste is - besloten hebt om zwanger te worden.
Ik ken je vriend niet, hij is vast een schatje. Ik ken de relatie niet, ik maak een hoop aannames. Allemaal waar. Ik vind alleen een basis van acht maanden niet voldoende in jouw situatie (ga ik niet over, weet ik). Het kind is er nog niet, alle enthousiastme vind ik voorbarig.
Dat hij Antilliaan is, is niet per definitie fout of verkeerd. Ik ken 'm niet, wat ik zeg is niet persoonlijk. Ik vind z'n afkomst niet opmerkelijk in eerste instantie (kan prima, waarom niet?), alleen doet het mij mijn wenkbrauwen wel fronzen. Omdat - hier komt-ie - generalisaties en stereotypen met een reden generalisaties en stereotypen zijn.
Mijn niet zo tactvolle posts zijn dus gericht op jou en jouw keuzes, en niet op (de afkomst van) je vriend.
Mocht ik ernaast zitten met mijn berekening of mocht ik iets verkeerd gezegd hebben, verbeter me graag. Wat je leest is de reden waarom ik zo bot heb gereageerd.
Verder, net een personeelsavond gehad. Heb hoofdpijn, m'n oren doen zeer en ik ben humeurig. Wellicht speelt dat mee.
Nee, ik heb hier gelukkig niets mee te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?
Zal me eens bezighouden met jou, heb net gehoord dat daten via FOK! megaspannend is, winkwink.quote:
Maar je hebt haar ook weleens overal geblokkeerd?quote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier gelukkig niets mee te maken.
Ja is ook zo. Maar alleen zijn is zo eenzaam. Is beter om je met een jongen bezig te houden (relatie) dan met 10 tegelijk (aanpappen/proberen/daten) dat werkt ook zo slecht op je zelf daar word je weer zo labiel van.quote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Het moet wel van 2 kanten komen. Oh bij mij gaat het mwah, ben beetje klaar ermee. Het gaat bijna altijd verkeerd
Ik ben liever alleen dan elke keer gezeik/gekwetst worden. Nee ik vind het goed zoquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar alleen zijn is zo eenzaam. Is beter om je met een jongen bezig te houden (relatie) dan met 10 tegelijk (aanpappen/proberen/daten) dat werkt ook zo slecht op je zelf daar word je weer zo labiel van.
Hahahaha Chai de FOK!spion.quote:
Een relatie om het hebben van een relatie is zo'n bullshit he. Als je alleen niet gelukkig kunt zijn dan moet je daar eerst eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar alleen zijn is zo eenzaam. Is beter om je met een jongen bezig te houden (relatie) dan met 10 tegelijk (aanpappen/proberen/daten) dat werkt ook zo slecht op je zelf daar word je weer zo labiel van.
Want irl is niet meer authentiek en hipster genoeg.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal me eens bezighouden met jou, heb net gehoord dat daten via FOK! megaspannend is, winkwink.
Ahw dat doen ze bij mij gelukkig nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben liever alleen dan elke keer gezeik/gekwetst worden. Nee ik vind het goed zo
Niets aan mijn uiterlijk fits the stereotype, sorry. Admirable, but mistaken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.
May 2013, deze foto geeft me nog steeds de fuzzies.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Meloewa het volgende:
Panzermaus vind ik ook wel een intimiderend kereltje.
What do you care?quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Neen, ik blok alleen in uiterste gevallen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt haar ook weleens overal geblokkeerd?
Nee maar een relatie met iemand die je een fijner gevoel geeft is wel beter. Is gewoon lekker veilig. Als ik een relatie heb om het hebben van een relatie werkt het sowieso niet bij mij want dan zit ik gewoon met andere aan te pappen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een relatie om het hebben van een relatie is zo'n bullshit he. Als je alleen niet gelukkig kunt zijn dan moet je daar eerst eens naar gaan kijken.
Niet veel eigenlijk, het is niet aan mij om daar iets van te vinden.quote:
Wat een gezellig theekransje.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets aan mijn uiterlijk fits the stereotype, sorry. Admirable, but mistaken.
[..]
May 2013, deze foto geeft me nog steeds de fuzzies.
[ afbeelding ]
Geen warmer welkom voor een Muis dan dit.
Gewoon username + zwanger bij sherlockfunctie.quote:Op zondag 24 november 2013 21:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit ben je van fok papparazzi ofzo. Of schrijf je columns in de Drachtige Dekker?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I care buckets from holland to algeria cheers
Mooi, nou weer ophoeren.quote:
HAHAHA godskolerequote:
Bepaal ik zelf wel lieverd 😘quote:Op zondag 24 november 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi, nou weer ophoeren.
hihihi pun
Ja nouja dan denk ik niet dat hij je nog altijd een fijner gevoel geeft he, kun je er beter gewoon mee kappen. Maar is makkelijk praten voor een ander natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar een relatie met iemand die je een fijner gevoel geeft is wel beter. Is gewoon lekker veilig. Als ik een relatie heb om het hebben van een relatie werkt het sowieso niet bij mij want dan zit ik gewoon met andere aan te pappen.
Maar dat doe ik bij hem niet, maar hij denkt blijkbaar van wel.
ZONDE.
So so independent womanquote:
Jawel hij is verstandig en ik ben labiel. Met andere woorden hij maakt mij sterker en ik neem hem mee de afgrond in, maar dat wil ik niet maar zo voelt hij dat denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja dan denk ik niet dat hij je nog altijd een fijner gevoel geeft he, kun je er beter gewoon mee kappen. Maar is makkelijk praten voor een ander natuurlijk
Waxen toch, veel beterquote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Scheer jij je vagina gedurende de zwangerschap?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is dit al wel eens eerder voorgekomen. Maar daarom denk ik ook niet dat het gaat werken, een 'verstandig' iemand met een labiel iemand.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel hij is verstandig en ik ben labiel. Met andere woorden hij maakt mij sterker en ik neem hem mee de afgrond in, maar dat wil ik niet maar zo voelt hij dat denk ik.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh dat is niet echt een gezonde stabiele relatie hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel hij is verstandig en ik ben labiel. Met andere woorden hij maakt mij sterker en ik neem hem mee de afgrond in, maar dat wil ik niet maar zo voelt hij dat denk ik.
als de seks maar spicy isquote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh dat is niet echt een gezonde stabiele relatie hoor.
Waarom had je je Ov-kaart niet mee gekliekt op de foto?quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanaf dat moment was ik verliefd. Gewoon gemanipuleerd, dat was ik.
read my mindquote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En dan doel ik niet op een wannabe sexy selfshot met een drol in de wc op de achtergrond.
Ja maar ik hou wel van hemquote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh dat is niet echt een gezonde stabiele relatie hoor.
Is niet mijn kaart. Dat was een foto die CY gemaakt had.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waarom had je je Ov-kaart niet mee gekliekt op de foto?
Dan hadden we je pasfoto mogen aanschouwen.
Dat awkward moment als je van iets een foto maakt maar op de achtergrond iets is of ligt wat ze eigenlijk niet mogen zien en je verstuurt die foto dan.!
En dan doel ik niet op een wannabe sexy selfshot met een drol in de wc op de achtergrond.
Ja, heb geen grote buik gehad.. Misschien dat ik dat nu wel krijg, geen ideequote:
Oquote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is niet mijn kaart. Dat was een foto die CY gemaakt had.
En hmm, het klinkt alsof je daar vaak tegenaan bent gelopen.![]()
Oh dat is wel chill. Anders ben je gelijk best wel gehandicapt ook. Zeker icm al die andere kwaaltjes die sommigen er ook nog bij krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, heb geen grote buik gehad.. Misschien dat ik dat nu wel krijg, geen idee
Geloof dat het evenwicht in jullie relatie ver te zoeken is. Zou toch eerst eens aan jezelf gaan werken want zo zal geen enkele relatie het goed doen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Klopt ja, maar mijn zwangerschap verliep gewoon helemaal soepelquote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill. Anders ben je gelijk best wel gehandicapt ook. Zeker icm al die andere kwaaltjes die sommigen er ook nog bij krijgen.
Misschien ben ik wel een geboren bordeliner en is dit mijn lot.quote:Op zondag 24 november 2013 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geloof dat het evenwicht in jullie relatie ver te zoeken is. Zou toch eerst eens aan jezelf gaan werken want zo zal geen enkele relatie het goed doen.
het ergste aan met kinderen beginnen lijkt me een zwangere vrouw, dit geeft hoop dat het ook soepel kanquote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt ja, maar mijn zwangerschap verliep gewoon helemaal soepelnergens last van.. Thank god
gedrag is niet aangeborenquote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een geboren bordeliner en is dit mijn lot.
De move om die dingen in huis te halen terwijl ik er nog nooit geweest was en we daar ook geen concreet plan toe hadden vond ikquote:
De keren dat ik op een forum iets over een zwangerschap lees gaat er echt van alles mis.quote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt ja, maar mijn zwangerschap verliep gewoon helemaal soepelnergens last van.. Thank god
Borderline heb je altijd vanaf je geboortequote:Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een geboren bordeliner en is dit mijn lot.
Ze zijn niet ALLEMAAL zo ergquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef n8n het volgende:
[..]
het ergste aan met kinderen beginnen lijkt me een zwangere vrouw, dit geeft hoop dat het ook soepel kan
Dat is wel cute jaquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De move om die dingen in huis te halen terwijl ik er nog nooit geweest was en we daar ook geen concreet plan toe hadden vond ik9000.
dag, borderline is een gedragsstoornis, dat is erin geslopenquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Borderline heb je altijd vanaf je geboorte
Sowieso zeuren vrouwen snel, zwangere vrouwen al helemaal, want die denken dat ze een vrijpas hebben om over ALLES te klagenquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
De keren dat ik op een forum iets over een zwangerschap lees gaat er echt van alles mis.Maar over dingen die misgaan kan natuurlijk heel veel verteld worden.
Was gewoon bijna vergeten dat het ook bijna probleemloos kan en het lijden pas bij de bevalling begint.
die van mij valt ongesteld wel mee, heb alleen geen idee of dat wat zegt. Wat is jouw mood in de oorlogsperiode?quote:
Ook nooit ergens last vanquote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef n8n het volgende:
[..]
die van mij valt ongesteld wel mee, heb alleen geen idee of dat wat zegt. Wat is jouw mood in de oorlogsperiode?
Ja Dima, lees maar terug! Je was ergens nog onderwerp van gesprekquote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had gehoord het is hier gezellie?
Wil ik nog steeds. Een onvervalste subtiele combinatie van originaliteit, inlevingsvermogen, humor, uitdaging en een beetje lef. Veel leuker dan een of andere halfgare bootycall.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is wel cute jatoen wilde je haar vast en zeker een aai over de bol geven.
Omgeving heeft meer invloed op je. Gepest op school? Als kind verwaarloosd door je ouders? Misbruikt? Alcoholisten als ouders? Theïstisch geïndoctrineerd?quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bepaalde tekortkomingen wel. I quess.
Persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef n8n het volgende:
[..]
dag, borderline is een gedragsstoornis, dat is erin geslopen
Ik doe even net of 1 voorbeeld spreekt voor iedereen en ga van het beste uitquote:Op zondag 24 november 2013 21:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ook nooit ergens last van(qua humeur dan
)
Daddy issues.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Omgeving heeft meer invloed op je. Gepest op school? Als kind verwaarloosd door je ouders? Misbruikt? Alcoholisten als ouders? Theïstisch geïndoctrineerd?
Je kan er inderdaad gevoeliger voor zijn, maar ook ongevoelig zijn en toch met borderline opgescheept zitten. Anyway, gedrag wordt met de jaren moeilijker te veranderen, kan beter vroeg beginnenquote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornis.
Is niet dat dat op jonge leeftijd al zichtbaar is, maar je moet toch al zeer specifieke karaktereigenschappen hebben wil het eruit komen.
Geen van alle.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Omgeving heeft meer invloed op je. Gepest op school? Als kind verwaarloosd door je ouders? Misbruikt? Alcoholisten als ouders? Theïstisch geïndoctrineerd?
What do you care?quote:
Niet mij de schuld geven als het anders uitpakt hequote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik doe even net of 1 voorbeeld spreekt voor iedereen en ga van het beste uit
Ja heeft wel wat idd. Alles in 1.quote:Op zondag 24 november 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil ik nog steeds. Een onvervalste subtiele combinatie van originaliteit, inlevingsvermogen, humor, uitdaging en een beetje lef. Veel leuker dan een of andere halfgare bootycall.
Hoezo?quote:
Zielig voor dat kind manquote:
What do you care? Dat ik erbij genoemd moet worden danquote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb intel dat zowel Vas als Jaleesa op de Tinder actief zijn. Van de laatste vind ik het nogal zorgelijk.Hoe moet dat straks met die baby?
Wtf, ik ken heel Tinder niet?quote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb intel dat zowel Vas als Jaleesa op de Tinder actief zijn. Van de laatste vind ik het nogal zorgelijk.Hoe moet dat straks met die baby?
Niet alle vrouwen hebben daar last van.quote:
Jij moet voor de baby helpen zorgen of zo?quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zielig voor dat kind man
[..]
What do you care? Dat ik erbij genoemd moet worden dan
nooitquote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet mij de schuld geven als het anders uitpakt he
I care buckets from holland to algeria and you?quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zielig voor dat kind man
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om het feit dat de toekomstige vader Antilliaans is.quote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
Hoezo, kan toch met 1 hand tinder en de andere de baby vasthoudenquote:Op zondag 24 november 2013 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
Is dit een nieuwe papa?quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om het feit dat de toekomstige vader Antilliaans is.
Wow.quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken om het feit dat de toekomstige vader Antilliaans is.
Nieuwequote:Op zondag 24 november 2013 21:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe papa?
Of de vader van haar eerste kind?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Men herkent die bebrilde duckface van jou uit duizenden.
Laat ze met pics komen, want dit is dikke onzinquote:Op zondag 24 november 2013 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Men herkent die bebrilde duckface van jou uit duizenden.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij moet voor de baby helpen zorgen of zo?
De persoon die je gespot schijnt te hebben heeft je niet geliked, dus daar is het nu te laat voor. Maar die naam was a dead giveaway.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Laat ze met pics komen, want dit is dikke onzin
ele koelie.. zeker je bynaam daar is Currylicious hahahha gekke koeliequote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zielig voor dat kind man
[..]
Gemene opmerking dit, echt onder de gordel.quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ze heeft een bron uit de krantquote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gemene opmerking dit, echt onder de gordel.
Andere FOK!kers dan zij twee zijn niet gespot. Begint allebei met een J.quote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, snap gewoon niet waarom Panzer jou er bij haalt.
kowed a zemmelquote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
ele koelie.. zeker je bynaam daar is Currylicious hahahha gekke koelie
Het hiermee proberen af te doen als geldig argument. Walgelijk.quote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef ntm het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-komt-opvoeden.dhtml
Ik had braddie juist gespotquote:Op zondag 24 november 2013 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Andere FOK!kers dan zij twee zijn niet gespot. Begint allebei met een J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |